Another One Bites The Dust [TS]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Another One Bites The Dust [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mushroomkit
Member
Another One Bites The Dust [TS] 76835a9213474e2e5bde0185a7909e37
Eden
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moon [8 weeks]
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Mushroomkit
BerichtOnderwerp: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimedo 23 jun 2022 - 21:33

Another One Bites The Dust [TS]
Ello peeps, ik ga weer opzoek naar wat extra topics. M'n vakantie is begonnen, aantal van m'n chars zijn van rang gewisseld en ik barst weer van de motivatie. Dus er kunnen wel een handjevol topics bij. Ik ben vooral opzoek naar leuk plotjes, dit mag echt van alles zijn. Ik ben niet bang om m'n katten te laten verwonden of in ingewikkelde liefdes te laten komen of de warrior code te overtreden oid. Er is dus heel veel mogelijk en ik sta ook voor heel veel open. Mocht je iets leuk willen plotten stuur me dan even een dm (naar Mushroom of op discord: Empyrean#1683) Natuurlijk zijn gewoon leuke random topics ook meer dan welkom. Achter elke char staat hoeveel topics ik atm met hun aanneem. Voor elke char zit hier een limiet op behalve voor Mushroom, die mag er zoveel mogelijk. :'P De chars zijn allemaal geordend in volgorde van activiteit. De bovenste post ik dus regelmatig mee en met de onderste wat minder. Al probeer ik alles zo goed mogelijk bij te houden.
Mushroomkit
Mushroomkit is een kleine vrolijke kit uit SC. Ze heeft een scherpe tong en is best wel slim voor haar leeftijd. Ze wilt graag nieuwe dingen ontdekken en is ontzettend nieuwsgierig naar alles en iedereen om zich heen. Ze stelt vaak bemoeizuchtige vragen. Het is een bonk energie dus ze speelt maar al te graag met andere kittens maar ook met andere clangenoten. Ze is blind aan 1 oog, hier kan ze nog wel een voor gepest worden. Alleen SC tenzij je een leuk plot hebt met chars uit een andere clan.
Kitten - 1 moon - ∞ topics
Asterpaw
Asterpaw is een jonge apprentice uit TC. Ze heeft ontzettend veel waardering voor haar omgeving en de natuur. Ze is vrijwel nooit in een slecht humeur. Ze is een goede jager voor haar leeftijd. Ze heeft een hekel aan vechten. En is stiekem ook best wel heel erg bang voor de dreigende oorlog die op dit moment in de lucht hangt. Momenteel ligt ze in the MC den omdat ze uit een boom gevallen is dus alleen TC.
Apprentice - 8 moons - 4 topics
Stormbriar
Stormbriar is net warrior geworden. Ze heeft een scherpe tong en veel ambitie om hoger op te komen in de clan. Ze vind de huidige manieren te soft en niet langer krijger waardig. Ze wilt verandering. Kosten wat het kost. Ze probeert zich vaak nog een beetje leuk en lief voor te doen. Maar trap er niet in. Ze is een sadist eerste klas en houd er van om onschuldige katten te pesten. Kan met alle clans.
Young Warrior - 13 moons - 4 topics
Sentis
Sentis was vroeger lid van RC, maar toen ze 2 kittens buiten het kamp nam en deze gestolen werden door BC rende ze weg van haar thuis. Niet zo lang geleden is ze weer opgedoken bij de clan gebieden en heeft ze een aanvaring met haar oude clan gehad. Dat liep niet zo lekker waardoor ze een groeiende haat naar de clans en hun manieren en doen krijgt. Ze woont nu in een oude two-leg schuur met haar partner Glint. Open voor alle clans.
Rogue - 23 moons - 2 topics
Wolfpaw
Wolfpaw is net apprentice geworden. Hier is hij ontzettend blij mee aangezien hij altijd heel bang was dat hij dit nooit zal behalen vanwege zijn tics. Hij is dan nu ook vastberaden omzichzelf te bewijzen omdat hij altijd best wel veel gepest wordt. Hij is best wel stilletjes en tot zichzelf getrokken. Maar dat maakt hem niet minder nieuwsgierig. Hij gaat vaak zelf op pad. Kan met alle clans!
Apprentice - 5 moons - 3 topics
Mottleshroud
Mottleshroud is een vriendelijke windclan kater. Hij doet geen vlieg kwaad. Hij is vrijwel constant in een goed humeur en probeert altijd alles van een zo'n positief mogelijke kant te bekijken. In zijn ogen zijn dingen vaak beter op te lossen met woorden dan met klauwen. Hopeless romantic dat wel. Grootste wens is om kittens te krijgen. Topics kunnen met alle clans.
Warrior - 34 moons - 2 topics
Havu
Havu is mijn nieuwste aanwinst: een bloodclan kater. Hij is al een beetje op leeftijd. Hij komt uit TC. Maar zijn moordzuchtige ideology kwam daar niet tot zijn recht dus vertrok hij. Hij heeft hier en daar wat schroefjes los zitten en kan dan ook snel van mening en gedachten veranderen. Hij vermoord vrijwel iedereeen die hij niet mag, dus zorg er voor dat je bij hem in het krijt komt te staan. Met hem wil ik graag wat meer tanden verzamelen dus als je daarbij kan helpen graag. Open voor alle clans!
Senior Member - 40 moons - 2/3 topics
Whitefur
WHitefur is een van m'n oudste chars. Een knappe witte she-cat. Ze is een tijdje terug getroffen door de bliksem waardoor ze niet helemaal 100% meer is. Ze gaat vaak op avontuur naar andere clans om daar allerlei rare fratsen uit te halen. Ze haalt vaak katten door de war en denkt soms dat zij de leader van WC is. Er wordt nu wat beter op der gelet dus voornamelijk WC katten.
Elder - 53 moons - 2 topics
 
MONTY


Laatst aangepast door Mushroomkit op za 25 jun 2022 - 11:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Another One Bites The Dust [TS] DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimedo 23 jun 2022 - 21:47

Een paar naar keuze met Foulplay?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
Another One Bites The Dust [TS] Avacrowmixer
Jazzy
387
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimedo 23 jun 2022 - 22:10

Heyhoi, mag ik je belagen met wat leuke topics? Plotten lijkt me ook fijn, anders slide ik even in je dms als je dat leuk vind?

Ik vond topic Aster x Crow wel leuk gaan, als Aster beter is, zou je dan nieuw topic doen? en dan doen we ons huidig topic gewoon verder

Storm x Crow
Maroon x Crow
Storm x Bell
Wolf x Bell
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushroomkit
Member
Another One Bites The Dust [TS] 76835a9213474e2e5bde0185a7909e37
Eden
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moon [8 weeks]
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Mushroomkit
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimedo 23 jun 2022 - 22:24

@Freedje, ik reageer wel ff in jouw TS!

@Jazzy
Aster x Crow is helemaal goed! Zal ik een nieuwe maken als we onze huidige hebben afgerond en ze dan weer beter is?

Storm x Crow, Storm x Bell en Wolf x Bell is helemaal goed!
Kan niet beloven dat Storm aardig tegen Bell gaat zijn tho xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
Another One Bites The Dust [TS] DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimedo 23 jun 2022 - 23:08

Wolfpaw x Drizzlefall trainingstopic?
Aster x Dustspirit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw
Member
Another One Bites The Dust [TS] Wolf-wolves
Eden
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimedo 23 jun 2022 - 23:36

Beechresin schreef:
Wolfpaw x Drizzlefall trainingstopic?
Aster x Dustspirit?
Yes is helemaal goed,
Kan jij die met Wolf maken dan maak ik die met Dust aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellpaw
Member
Another One Bites The Dust [TS] Bellavarot
Jazzy
65
Actief
For today, that's just enough.

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Bellpaw
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimedo 23 jun 2022 - 23:52

https://www.warriorcatsnl.com/t49286-can-t-fix-this#914557 > Storm x Bell
https://www.warriorcatsnl.com/t49287-outcast#914559 > Wolf x Bell

Hm wat jij fijner vind voor Aster x Crow tbh. Ik vind beide goed, als je liever volledig nieuw topic hebt dan wil ik gerust wel maken!
Ik zal topic Crow x Maroon morgen aanmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asterpaw
Member
Another One Bites The Dust [TS] Ashton-irwin-5sos
Eden
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Asterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimevr 24 jun 2022 - 0:02

Bellpaw schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t49286-can-t-fix-this#914557 > Storm x Bell
https://www.warriorcatsnl.com/t49287-outcast#914559 > Wolf x Bell

Hm wat jij fijner vind voor Aster x Crow tbh. Ik vind beide goed, als je liever volledig nieuw topic hebt dan wil ik gerust wel maken!
Ik zal topic Crow x Maroon morgen aanmaken.
Zullen we de huidige gewoon even afmaken? Net zo handig. Weet ook niet wanneer ze weer beter is namelijk haha.
Is het goed als we Crow x maroon even laten? Zit nog even in twijfel of ik hem wilt houden of niet. Anders is het zonde van je tijd :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellpaw
Member
Another One Bites The Dust [TS] Bellavarot
Jazzy
65
Actief
For today, that's just enough.

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Bellpaw
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimevr 24 jun 2022 - 11:48

Oh ja geen enkel probleem, heb je dan liever met iemand anders topic met Crow? Ik post echt heel graag met der maar weinig topics naar m'n smaak dus voor mij maakt de combi nie zoveel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormbriar
Member
Another One Bites The Dust [TS] RasRsX2
Eden
77
Actief
'I'm not superstitious, but I'm a little stitious.'

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young warrior
Stormbriar
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimevr 24 jun 2022 - 12:13

Bellpaw schreef:
Oh ja geen enkel probleem, heb je dan liever met iemand anders topic met Crow? Ik post echt heel graag met der maar weinig topics naar m'n smaak dus voor mij maakt de combi nie zoveel uit.
Als je wilt mag je er ook nog wel een met Storm maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlethaze
Member
Another One Bites The Dust [TS] DPKsfdL
Cynthia
202
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Scarlethaze
BerichtOnderwerp: Re: Another One Bites The Dust [TS]   Another One Bites The Dust [TS] Icon_minitimevr 24 jun 2022 - 19:58

Wolfpaw schreef:
Beechresin schreef:
Wolfpaw x Drizzlefall trainingstopic?
Aster x Dustspirit?
Yes is helemaal goed,
Kan jij die met Wolf maken dan maak ik die met Dust aan?

Is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Another One Bites The Dust [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: