Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beautysoul
StarClan
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 20:25

Beautypaw was al het kamp uit. Ze had van niemand afscheid genomen maar dat boeide haar niet. Ze zat al dagen met haar plannetje..... En vandaag ging ze het uitvoeren. Ze rende uit de Riverclan territorium. Toen ze ver genoeg was zag ze haar plekje waar het moest gebeuren. een omgevallen boom met een uitstekende tak waar ze haar kopje tusses zal wringen tot haar keel en ze zal niet meer kunnen ademen. Ze zuchtte even. het was toch wel moeilijk. Ze schudde haar hoofd. ''Je gaat het doen Beautypaw.'' siste ze tegen zichzelf. Ze begon naar de boom te lopen en zuchtte nog een keer. ''Ik zie jullie zo mam, pap en mijn broer!'' riep ze. Ze keek naar de tak. Ze zou ook gelijk met de uiteinde van de stok in de keel steken.... Of door een Bloodclankat gedood te worden..... Ze schudde haar kopje en probeerde haar hoofd erdoor heen te krijgen.

[ONLY Oddpaw!!!!!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 7:33

Oddpaw sprong van tak naar tak in de bomen, dit deed hij het liefste als hij niet persé hoefde te jagen. Hij stopte toen er geen takken meer over waren om op te springen en keek vooruit. Daar stond een mooie, jonge, blauwgrijze poes, ze keek naar de omgevallen boom voor zich en zag er niet zo heel blij uit... De poes klom op de omgevallen boom en probeerde haar kop tussen een tak te duwen. Het duurde even voordat hij doorhad wat de poes wilde doen. "Stop!" Riep hij "Je hoeft dit niet te doen!" Zijn raar gekleurde ogen flitsten heen en weer, was er iets waarmee hij haar nog verder kon redden? Hij sprong uit de boom waar hij nu in stond en rende naar de poes toe, ze rook een beetje raar, net als een vis. Wacht, als dit een RiverClankat is, hoe ver ben ik dan weg van mijn territorium? Dacht hij. Oddpaw rende zo snel als hij kon naar de poes toe en greep haar staart. "Dit moet je niet doen!" Zei hij terwijl hij de staart in zijn bek hield.

[Fluut]



Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 9:04

"Stop!" Riep iemand "Je hoeft dit niet te doen!" zei de kater erna. Beautypaw schrok en keek op. ''Jij beslist niet wat ik wel en niet moet doen!'' schreeuwde ze terwijl er tranen over haar wangen gleden. De kater rende zo snel als hij kon naar de poes toe en greep haar staart. "Dit moet je niet doen!" Zei hij terwijl hij haar de staart in zijn bek hield. ''Laat me los!'' siste ze huilend. ''Ik wil niet meer leven! Hoor je me niet!'' schreeuwde ze huilend. Waarvoor zou ze nog willen leven? Voor niks dus....... Voor wie zou ze levend moeten blijven? Niemand. Ze liet zich zakken. ''Waarom Starclan? Waarom?'' zei ze in haar hoofd. Ze was wel ver van de Riverclan territorium af..... Dat wel......... Dan zouden ze denken dat ze met een Bloodclanner had gevochten ofzo........

--OMG extreem flut Dx--
Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 15:56

"Laat me los!" Siste de poes huilend "'Ik wil niet meer leven! Hoor je me niet!'' Oddpaw liet niet los, deze poes mocht geen zelfmoord plegen, niemand verdiend zo´n dood. "Je verdiend het niet om te sterven." Zei Oddpaw "Niemand verdiend zo´n dood!" Schreeuwde hij erachteraan. Hij trok hard aan de staart van de poes en probeerde haar van de boom af te halen. "Wat is er zo erg dat je zelfmoord wil plegen?" Vroeg hij aan de prachtige poes en liet haar staart los omdat ze zelf naar beneden kwam. "Sorry dat ik zo ineens kom binnenvallen, maar ja... Beter binnenvallen dan jou laten sterven, toch?" Oddpaw glimlachte en keek de poes aan, ze had een prachtige blauwgrijze vacht en heldere, gele ogen.

Meer flut, ik heb niezoveel Oddpaw isnpi D8



Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 18:21

"Je verdiend het niet om te sterven." Zei De kater "Niemand verdiend zo´n dood!" Schreeuwde hij erachteraan. Hij trok hard aan de staart van harr en probeerde haar van de boom af te halen. "Wat is er zo erg dat je zelfmoord wil plegen?" Vroeg hij aan de prachtige poes en liet haar staart los omdat ze zelf naar beneden kwam. "Sorry dat ik zo ineens kom binnenvallen, maar ja... Beter binnenvallen dan jou laten sterven, toch?" Oddpaw glimlachte en keek haar aan. ''N-n-nou......'' stamelde ze. ''Ik had een Crush op Darkpaw...... iemand uit mijn clan......'' begon ze. ''m-m-maar toen wou ik hem verassen met een soort picknick en toen zag ik hem met een andere poes vleien!'' zei ze huilend. ''Toen snapte hij niet dat ik zoveel om hem GAF dat hij het niet meer wou en nu is hij overgestapt naar de Bloodclan en wilt mij nu ontvoeren........'' snikte ze. ''Ik wou niet meer leven...... Mijn ouders en broer waren al dood........ Verder had ik bijna niemand! Iedereen is gellukkig en ik niet!'' snikte ze. Duizenden tranen rolde over haar wangen. ''Ik wou met ze boven zijn..... In de starclan..........'' snikte ze. ''m-maar mijn ouders willen het dus niet en ik denk dat ze jou stuurden......'' zei ze. De kater had rare ogen.... maar ze vond het wel leuk...... Het paste goed bij zijn vacht. Een rilling ging over haar rug. Niet van kou of angst maar van........... verliefdheid. ''Ik ben Beautypaw trouwens.... en jij?'' vroeg ze nieuwsgierig.

--WOW! I FOUND INSPI XD--
Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 7:51

[koop een lolly en vier het ]

Oddpaw keek de poes aan, waarom zou ze in StarClansnaam zelfmoord willen plegen? "N-n-nou......" stamelde ze, alsof ze zijn gedachten kon lezen "Ik had een Crush op Darkpaw...... iemand uit mijn clan...... M-m-maar toen wou ik hem verassen met een soort picknick en toen zag ik hem met een andere poes vleien!" De poes hield even op en begon te huilen. Oddpaw liep naar haar toe en ging naast haar staan. "Rustig maar, vertel je verhaal nou maar." Zei hij met een kalme stem, hij probeerde te verbergen dat hij een beetje geschokt was door het verhaal. "Toen snapte hij niet dat ik zoveel om hem GAF dat hij het niet meer wou en nu is hij overgestapt naar de Bloodclan en wilt mij nu ontvoeren........" Vervolgde de mooie poes snikkend "Ik wou niet meer leven...... Mijn ouders en broer waren al dood........ Verder had ik bijna niemand! Iedereen is gellukkig en ik niet! Ik wou met ze boven zijn..... In de starclan.......... M-maar mijn ouders willen het dus niet en ik denk dat ze jou stuurden......" Oddpaw wilde eigenlijk zeggen dat hij niet door StarClan gestuurd is, maar hield zijn mond zodat de blauwgrijze poes zich prettiger voelde. "Ik ben Beautypaw trouwens.... en jij?" Vroeg Beautypaw nieuwsgierig. Beautypaw, dacht Oddpaw, wat een prachtige naam voor zo'n prachtige poes. "Mijn naam is Oddpaw," Zei hij "Dat komt vast omdat mijn ogen twee verschillende kleuren hebben, wat een beetje raar uitziet" Kon nu niets anders doen dan naar Beautypaw kijken en glimlachen.


[meh found inspiration too cool ]



Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 13:38

"Mijn naam is Oddpaw," Zei de kater "Dat komt vast omdat mijn ogen twee verschillende kleuren hebben, wat een beetje raar uitziet" Zei hij met een glimlach. ''Ach ik vind dat het wel bij je past.'' zei ze een beetje verlegen. Ze voelde zich best Genant, Ze wou namelijk zelfmoord plegen om een rare reden vond ze zelf. Ze keek de kater die dus Oddpaw heette blijer aan dan eerst. Ze was opgevrolijkt door die lieve, lieve kater. Ze voelde in haar buik iets tintelen...... Net zoals het was bij Darkpaw.......... Zou het? Zou ze nu al verliefd zijn op die lieve kater die Oddpaw heette? Ze wist het niet. Maar diep vanbinnen wist ze het wel......... Oddpaw was haar ware......... ''In welke clan zit je?'' vroeg ze verleiderlijk. ''Stom! Stom Stom!'' zei ze tegen zichzelf. Ze wist dat het een domme vraag was, Het was een Skyclanner. ''Hoe oud ben je?'' vroeg ze nieuwsgierig. Veel ouder kon hij niet zijn. Hij was namelijk ook apprentice..........


--Fluuuuuuuuuuuuuuuut--


Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 17:04

Oddpaw keek met zijn raar gekleurde ogen naar Beautypaw en voelde iets... Hij kon nog steeds niets anders doen dan naar de poes kijken en een beetje glimlachen. "In welke Clan zit je?" Vroeg ze aan hem. "SkyClan. Jij komt vast uit de RiverClan, toch?" hij beantwoorde haar vraag met een andere vraag. "Hoe oud ben je?" Beautypaw leek hem te overdonderen met vragen. "Ik ben negen manen oud." Zei Oddpaw trots en keek de poes in haar prachtige, gele ogen. "Wist je al dat je ogen net twee zonnen zijn?" Zei hij op een vreemde toon, daarna schudde hij zijn hoofd. Was hij soms verliefd op deze poes? En Haypaw dan? Haypaw, de poes die hij ook had gered, ze was misschien niet zo prachtig als Beautypaw, maar was wel aardig en van zijn eigen Clan.

(flut -...-)



Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]   Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw] Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 20:30

"SkyClan. Jij komt vast uit de RiverClan, toch?" hij beantwoorde haar vraag met een andere vraag. ''Ik ben negen manen oud." Zei Oddpaw trots en keek de poes in haar prachtige, gele ogen. "Wist je al dat je ogen net twee zonnen zijn?" Zei hij op een vreemde toon, maar daarna schudde hij zijn hoofd. ''Oh.... Ehm bedankt.......'' zei ze verlegen. Ze herkende haarzelf niet meer terug. Meestal was ze spontaan en versierde zij de kater..... Maar nu niet. ''Wist jij dat jij de prachtigste ogen hebt van de hele wereld?'' zei ze vleiend. Zonder dat ze het merkte gaf ze hem een kopje. Ze drukte zich tegen de kater aan. Ze merkte er zelf bijna niks van. Ze deed het vanzelf. Ze schrok er zelf een beetje van toen ze het doorkreeg. Geschrokken trok ze haar hoofd terug en keek schamend de andere kant op. Het was tenslotte een kater uit een andere clan! Op dat moment kreeg ze een windvlaag door haar vacht. Was dit een teken van de Starclan dat dit de ware voor haar zou zijn? Ze wist het niet. Maar starclan kiest haar lot. En daar zou ze zich ook bij neerleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sorry everyone........ I just can't take anymore............[Oddpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: