no body loves me ..what am i ... a monster ?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 no body loves me ..what am i ... a monster ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverleaf
StarClan
no body loves me ..what am i ... a monster ? DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: no body loves me ..what am i ... a monster ?   no body loves me ..what am i ... a monster ? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 19:38

Silverleaf stapte op een dag eenzaam uit het thundercamp en wandelde naar de grenslijn .Ze keek naar de wolken en voelde de wind door haar zilvergrijze vacht waaien.Ze sloot haar ogen en droomde weg .Zou jij je hele leven met mij willen delen zei ze in haar gedachte tegen een kater zoder gezicht .Ze opende haar ogen weer en voelde de tranen opkomen . Z.¨ik zou nooit iemand vinden¨Zei ze triest .Zo bleef ze er nog minuten zitten.Tot ze haar dwingde door te gaan ook al zou ze het liefst willen blijven waar ze nu was ze wist dat het leven gewoon doorging.Ze schudde haar zachte kopje en de tranen drupte op de grond .Ze voelde haar poten onder haar trillen.Haar moeder was net gestorven en haar vader was ook al dood.Nu zal er nooit meer iemand van mij houden dacht ze .Ze had groot liefdes verdriet .Nu trilde haar hele lichaam en ze besloot nog even te blijven zitten want ze wist dat haar trillende poten haar nooit terug naar het kamp konden dragen .Ze sloot haar ogen weer en bleef minuten zitten met de wind die in haar vacht blies .Ze dacht weer aan die ene kat die van haar hield maar ze wist dat ze nooit echte liefde zou mee maken .Ze opende haar ogen en haar helder blauwe ogen waren dof van verdriet en pijn in haar hart .Ik sterf nog liever dan te blijven leven dacht ze droevig.


I'M LOOKING FOR LOV COULD YOU HANDLE ME ???


no body loves me ..what am i ... a monster ? RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
no body loves me ..what am i ... a monster ? DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: no body loves me ..what am i ... a monster ?   no body loves me ..what am i ... a monster ? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:03

Firelion was stilletjes het kamp uitgeslopen hij had geen behoefte aan gezelschap en was liep daarom naar een plekje waar bijna nooit iemand kwam.Plotseling zag hij een zilveren vacht van een poes hij sloop dichterbij en was opgelucht omdat de poes naar thunderclan rook.Hij sloop nog wat dichterbij en zag dat de poes aan het huilen was hij liep naar haar toe en vroeg "wat is er." Hij keek vol medelijden in de ogen van de poes hij zag dat ze dof waren van verdriet en hij ging naast haar zitten en begon haar vacht met lange halen te likken.Hij keek haar nog een keer aan en fluisterde zacht "je bent mooi".Hij keek op toen hj een muis hoorde en hij besloop het kleine grijze diertje toen hij nog maar een vosselengte van het dier af was sprong hij en greep het dier vast met zijn klauwen.Hij boog zijn kop naar beneden beet in het muisje en het was dood hij stond op met het muisje nog steeds tussen zijn tanden geklemd en liep naar de poes toe.Hij legde het muisje voor haar neer en vroeg "hoe heet je?"


no body loves me ..what am i ... a monster ? 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
no body loves me ..what am i ... a monster ? DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: no body loves me ..what am i ... a monster ?   no body loves me ..what am i ... a monster ? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:09

¨Ik ben Silverleaf ..maar ik ben nu niet zo'n goed gezelschap¨kon ze nog maar net zeggen want ze besteede al haar adem aan huilen.Ze keek in zijn ogen en las medelijden .Ook al wist ze dat de kat niets meende wat hij zei en het gewoon zei om haar te troosten .¨Ik ben van de thunderclan en jij ¨vroeg ze met een hese stem van het huilen .En daarna keek ze terug naar de wolken boven haar en zuchtte diep .¨Waarom ben ik er nog ¨fluisterde ze zo dat de andere kat haar niet kon horen .En ze sloot haar ogen in de hoop dat ze even van de aarde kon verdwijnen en misschien contact kreeg met haar ouders.Maar het lukte niet en dacht laten zij mij nu ook al in de steek ?Ze keek weer in zijn ogen maar keek weg zo dat de kat haar verdriet niet kon zien.


no body loves me ..what am i ... a monster ? RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
no body loves me ..what am i ... a monster ? DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: no body loves me ..what am i ... a monster ?   no body loves me ..what am i ... a monster ? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:22

¨Ik ben Silverleaf ..maar ik ben nu niet zo'n goed gezelschap¨antwoorde de poes genaamd Silverleaf .¨Ik ben van de thunderclan en jij ¨vroeg ze met een hese stem zodat Firelion het nauwelijks kon verstaan "ik ben Firelion en ik zit ook bij de thunderclan"antwoorde hij.Hij wist dat ze dacht dat hij geen medelijden had en alleen maar deed alsof maar dat was niet zo "ik vind je goed gezelschap"zei hij en zijn stem maakte duidelijk dat hij het echt meende.Hij sloot even zijn ogen en dacht weer aan zijn ouders ze waren allebei dood en hij wist dat dat Silverleafs ouders ook in de starclan waren."Mijn ouders zijn dood" zei hij met een hese stem terwijl hij tranen probeerde tegen te houden hij keek naar boven en fluisterde zachtjes zodat de poes het niet kon horen "kon ik maar bij jullie zijn".Hij keek weer naar Silverleaf met ogen die dof waren geworden van verdriet en zag in haar ogen het zelfde verdriet als hij had.


no body loves me ..what am i ... a monster ? 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
no body loves me ..what am i ... a monster ? DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: no body loves me ..what am i ... a monster ?   no body loves me ..what am i ... a monster ? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:30

Silverleaf kon het verdriet in zijn ogen lezen en wist dat hij nu hetzelfde doormaakten als zij .Ze stapte wat dichter bij zodat ze zijn vacht kon voel en fluisterde in zijn oor¨wat erg het spiijt me zo ¨Ze bleef maar in zijn ogen kijken maar keek toch weg na een tijdje.Wat dacht ze nu wel deze kat zou nooit van haar houden .Haar ogen zwollen weer op en ze kon het niet tegen houden dat er een traan op haar wang rolden.Ze schudde haat kop en de tranen vliegde weg in de lucht.Ze dacht aan wat haar moeder vroeger tegen haar zei ¨Je zult iemand vinden waar je van zult houden en je hele leven toe aan zult vertrouwen¨Maar zij wist wel beter dan dat.Er zal nooit een kat van haar houden .Haar lichaam begon weer te trillen en ze had het ijskoud toen er een rilling over haar rug ging .


no body loves me ..what am i ... a monster ? RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
no body loves me ..what am i ... a monster ? DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: no body loves me ..what am i ... a monster ?   no body loves me ..what am i ... a monster ? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:53

¨Wat erg het spiijt me zo " antwoorde Silverleaf hij schudde zijn kop en zei "nee,Het spijt mij" terwijl hij dt zei begon de tranen weer te komen en hij voelde hoe er een over zijn wang rolde.Hij dacht terug aan vroeger en herinderde zich wat zijn moeder altijd zij ¨je zult iemand vinden waar je van zult houden en je hele leven toe aan zult vertrouwen¨.Hij zag hoe en rilling over Silverleafs rug ging en hij zelf begon ook te rillen toen hij zijn lichaam weer onder controlen had vertelde hij aan Silverleaf wat zijn moeder altijd zei en zei daarna "Silverleaf ik vertrouw je."Hij had na een ontmoeting gezecht dat hij van iemand hield hij schudde zijn kop en zei tegen zichzelf "wat doe je nou weer sukkel".


no body loves me ..what am i ... a monster ? 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
no body loves me ..what am i ... a monster ? DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: no body loves me ..what am i ... a monster ?   no body loves me ..what am i ... a monster ? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 21:03

Silverleaf schudde haar kop ze wist dat ze veel gemeen hadden en zei terug ¨ik vertrouw jou ook wie anders moet ik vertrouwen iedereen in de thunderclan negeert mij ¨.Ze dacht o nee ik verpest het weer en ze keek hem aan met een blik van verdriet en hoop .Ze hoopte dat deze kat haar kon begrijpen .Maar ze had hed waarschijnlijk weer mis zo als altijd verpeste ze het met andere katten .Ze hoopte echt dat ze nu eindelijk iemand had gevonden.Wat denk ik nu weer ik ken hem maar pas fluisterde ze zo dat hij haar niet kon horen .¨Hoe noem jij ¨vroeg ze met een stem die nog altijd hees was van verdriet.


no body loves me ..what am i ... a monster ? RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
no body loves me ..what am i ... a monster ? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: no body loves me ..what am i ... a monster ?   no body loves me ..what am i ... a monster ? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 21:09

Dit is echt een 'ik zoek een partner topic' en deze mogen niet gemaakt worden. Dus Silverleaf, lees eerst even de partnerregels door.


no body loves me ..what am i ... a monster ? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
no body loves me ..what am i ... a monster ?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: