Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Feelings are killing me ~Open~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Firelion
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 21:04

"Stom clanbeest ga nu van mijn rug af anders jaag ja vanavond met die Starclan van jullie mee!"Firelion deed wat de kat tegen hem zei en ging van zijn rug af om opnieuw aantevallen.Hij beet hard in de poot van de kater en zette zijn nagels in de zij van de bloodclan kat.Hij begon hard te krabben toen hij plotseling van de kat werd afgerukt hij draaide zich om en krabde de kat die dat het gedaan in zijn gezicht en hij siste luid "de enige die dood gaan zijn jullie"tegen de katten van de bloodclan.Hij beet in de poot van een kat en maakte een rondje om daarna keihard in zijn staart te bijten.Hij trok zijn tanden over de staart heen zodat daar een lange snee in kwam toen liet hij de kat los en ging naast Jaypaw staan.Hij keek wild om zich heen en sprong toen op een andere kat hij sloeg zijn nagels in de kat zijn rug en greep hem stevig beet.


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Icebreath
StarClan
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
Patricia -- Pat
11

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Icebreath
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 12:41

Er gebeurde veel. Er werd gevochten. En en kwamen katten bij. Ze zag hoe Firelion bijna aan zijn einde werd gebracht. Toen Icebreath te hulp wou schieten stond ze aan de grond vast genageld door trapjes in haar buik. Ze versmalde haar ogen. Ze was dom bezig. Ze zou gaan vechten met kittens in haar buik, van haar geliefde kater die dood was. Zonder na te denken hielp ze Firelion met het bevechten van de grijze kater. Op het moment dat Firlion de grijze kat bij de poot vast pakte sprong Icebreath op de rug. Deze eerst - of af maken, of verjagen. Zo lang er maar een kat minder is. Ze sloeg haar nagels in de schouder van de kater en beet in de oor. Ze proefde bloed. Dat had ze al manen niet geproefd. Maar Icebreath was niet zo van het vechten. Maar soms voelde het wel even goed. Toen voelde ze een paar nagels langs haar nek heen gaan en voelde ze hoe het bloed uit haar lichaam heen ging. Ze verzakte en liet los. Haar slagader was geraakt. En ze kon niet meer op staan. Ze zou nooit moeder worden. She will die now. Haar ogen werden glansloos, en haar geest verliet haar lichaam om te gaan jagen met Starclan.

--Icebreath is dood. Ik zeg niet wie haar vermoord heeft. Dusse. Ik hoop dat dit dan dus niet onder godmodden valt. Aangezien mijn grote zus Nathalie zegt dat je geen andere katten mag spelen. Maar ik vind dit niks voor mij, dus ik hoop dat ik het goed doe ^^--


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 33pdpix
Hoe lang zit ik al op WC?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 16:10

"Is het alles wat je kan?" vroeg hij uitdagend aan de apprentice. Daara klauwde hij in de hals van de kat en keek hem uitdagend aan. "Wat zeg je daarvan clanbeest" siste hij daarna. ''Rotkat! Ik zal je terugpakken!'' siste hij maar Firelion en Icebreath waren hem al voor. Hij keerde zich naar een zwarte poes met een gitzwarte vacht. Hij sprong op haar en boorde zijn nagels in de schouder van de poes, Daarna trok hij met zijn nagels nog steeds op de schouder een paar bloedrode lijnen. ''Jij gaat naar de Darkside rotkat!'' siste hij tegen de poes, Hij wou uithalen naar de keel van de poes, Maar iets in hem hield hem tegen. De rode ogen van de poes....... Die vond hij zo mooi. Hij sprong geschrokken achteruit toen hij iets doods rook. Hij sprong van de poes af en keek omzich heen. Zijn adem stokte. ''ICEBREATH!'' schreeuwde hij. Hij rende naar de poes en keek Firelion geschrokken aan. Hij liet een harde mauw horen. Hij hoopte dat een andere Thunderclan kat deze roep zou horen. Hij keerde zich naar de kater die het deed. Hij sprong op de kater. ''Dit mag je nooit meer doen.'' siste hij tegen de kater.. Na een lang gevecht tussen de bloodclan kater en hem doodde hij de kater. ''Dag rotkat. Je kunt nu geen enkele kat meer pijn doen.'' siste hij kwaad. Hij keerde terug naar het dode lichaam. ''Vaarwel Icebreath.'' zei hij met tranen in zijn ogen. De kwaadheid kwam terug in zijn ogen. ''Jullie gaan hiervoor boeten!'' schreeuwde hij. Hij sprong weer op de gitzwarte poes en haalde uit naar haar rug. en sloeg met zijn nagels uit tegen de rechterwang van de poes. Hij had geen medelijden meer met deze katten. Zijn ogen stonden vol kwaadheid. Hij wou elke bloodclan kat uitroeien.

--Zo gepost ;D Nu zou het leuk zijn als er een andere TC kat kwam ;D--
--Hij valt Malona aan ;D--


Sucks don't it?
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3


Laatst aangepast door Jaypaw op do 5 apr 2012 - 16:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 16:30

Ziva keek geschrokken op en sprong in de lucht . Ze voelde de nagels van de kater langs haar wang . Maar het maakte haar alleen maar kwader . ¨stom clanbeest ¨brulde ze vasl . Ze sprong naar achter zodat de de kater los moest laten . Ze sprong woedend op de kater die haar aanvalde en reed zijn buik open en boorde dan haar klauwen in zijn schouder . ¨dat krijg je er van ¨siste ze vals . En ze sprong weer van de kater af en liep naar icebreath . ¨ha nog een clanmormel dood ¨zei ze gemeen . Ze keek met haar bloedrode ogen naar jaypaw en liep daarna terug naar kearn chikita en malona . Trots bekeek ze haar prestatie die ze had gedaan . De buik van de kater bloede hevig en hij had een grote wond in zijn schouder .


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 16:31

Graystorm kwam aangelopen nadat hij harde mauwen en andere helse lawaaien hoorde. Er moest wel een gevecht bezig zijn. Hij rook Thunderclan katten en Bloodclankatten. Hij sprong midden in het strijdveld en zag een dode kat die zwanger moest geweest zijn. Hij rook dat het een Thunderclankat was. Nu was Graystorm het beu met Bloodclankatten. Dit leek wel een hele oorlog en de Thunderclan zou winnen. Hij zag iemand vechten met een gitzwarte kat, genaamd Ziva. Het was een Bloodclanner. Die zou het niet overleven. Hij sprong ook op de kat, blies en zette zijn nagels diep in haar rug. Hij beet ook en maakte zijn nagels weer los. Toen sprong hij naast haar en maakte diepe sneden in haar flank. Hopelijk rende ze nu weg of zou de andere kat het afmaken. Maar verliezen zouden de Bloodclanners alleszinds.


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 16:43

Ziva was nu echt kwaad . En ze ontbloote nu helemaal haar nagels . Ziva han superlange klauwen en een van de langste van de bloodclan ook al was ze een bijna volleerde leerling . Ze blaasde vals en sprong op de grijze kater .¨¨ dat krijg je ervan muizendrol ¨siste ze in zijn oor . En ze boorde haar lange nagels in zijn schouder en draaide ze . Ze beet diep in zijn nek tot ze bloed proefde . Ze sprong weer van de kater en zag dat waar haar nagels waren nu een grote bloedende wond was op zijn schouder . ¨ben je nu blij mormel ¨siste ze . ¨ik ben toch nog niet klaar ¨blaasde ze . En ze sprong weer op de grijze kater en beet diep in zijn schouder waar de wond was . Ze plante haar tanden dieper en dieper in de wond . Ze liet los en sprong weer weg . Ze likte haar mond af alsof ze net een lekker hapje had geproefd en dat had ze ook .


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 16:58

Hij kreeg misschien veel wonden maar dat weerhield hem niet. Goede katten zijn geen slappe katten. Graystorm kon wel tegen een stootje, tegen meerdere stootjes. Hij sprong op Ziva af en beet haar in de keel. Daar was het nu aan het bloeden en ze zou nu zeker veel zwakker zijn. Hij dook onder haar en krabde haar buik open. De twee zwakste plekken van een kat had hij nu aangepakt. Tijdens het vechten praatte hij niet, zo had hij al zijn aandacht bij het vechten. Hij beet haar nu recht in het gezict en krabde naar haar ogen, waar nu ook veel schrammen waren. De derde zwakke plek. Nu zou ze al veel zwakker zijn, en Graystorm was nauwelijks zwakker, alhoewel de wond in zijn schouder hem heel veel pijn gaf. Maar pijn verbijt je gewoon.


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 17:42

Ziva ontweek moeizaam de krabben in haar gezicht en siste woedend . Ze sprong recht op graystorm en beet in zijn achterpoot . Ze was zo kwaad dat ze diep doorbeet . Ze proefde vers bloed en dat maakte haar opgewonde . Ze beet dieper en dieper door . Toen ze iets voelde kraken sprong ze weer weg en siste kwaad ¨ga weg clanmormel dit is niet jou gevecht ¨. En ze sprong als afsluiter op zijn rug en krabte hevig in zijn grote wond op zijn schouder . ¨Zo ga nu weg of je zult straks bij de starclan jagen ¨blaasde ze . Ze draaide zich om en wandelde terug naar kearn chikita en malona . Ze bleef graystorm aanstaren met een kille blik . Daarna liet ze haar blik rusten op jaypaw .


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 20:33

Alles behalve opgeven ging hij doen. Hij mankte met zijn achterpoot en voelde heel harde steken in zijn schouder, maar opgeven ging hij niet doen. Ik zal pas jagen bij de Starclan als de Starclan mij zelf ophaalt, en al zeker niet door jou!". Hij was het beu met haar. Ze liep terug en keek met een paar woedende blikken naar Jaypaw. Maar Graystorm liep weer op haar af en sprong terug op haar. "Wil je nog wat meer pijn? Ga zelf weg! Ik geef je een voorproefje. Vooral ik zal proeven!". Ondertussen zaten zijn nagels heel diep in haar rug. Hij begon te krabben en te bijten als een wilde, en het had effect. Heel haar rug was aan het bloeden en zat vol diepe wonden. Dit zal haar wel even doen nadenken. Als ze nu niet weg ging zou hij haar flanken eens onder handen nemen.


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Feelings are killing me ~Open~   Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 Icon_minitimema 9 apr 2012 - 20:01

Ziva was even weg van de wereld . Har ogen werden wazig en ze blaasde luid van pijn en woede . Ze wist niet meer wat ze deed . Ze sprong nog steeds van de wereld op graystorm . Ze wou er een eind aan maken nu meteen. Zeontbloote nu helemaal haar nagels . Ze had ongewoon lange nagels en ze boord die stevig in graystorms nek terwijl ze beet in zijn ruggegraat . Ze draaide haar lange nagels in graystorms nek en het bloed sijpelde er uit . Ze viel naar achter en bleef even zo liggen . Haar ogen werden weer helder en ze keek naar de wonden van graystorm . Ze proefde het bloed tussen haar tanden maar ze was nog steeds half blind . Ze dacht dat graystorm haar bloedorstige vader was die haar probeerde te vermoorden . Woest brulde ze toen ze blind op graystorms rug sprong . ¨ eindelijk nu zal ik jou vermoorden jij mormel van een vader ¨ siste ze in zijn oor . Ze boorde haar tanden in zijn nek waar de grote wond was en beet diep door . Het bloed sijpelde in haar mond en ze boorde haar lange nagels diep in zijn rug . Ze liet niet los ze was nog steeds half blind en dacht dat graystorm haar vader was die haar probeerde te vermoorden zo als hij bij haar moeder en haar zusje had gedaan .


Feelings are killing me ~Open~ - Pagina 2 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feelings are killing me ~Open~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: