[TS] Consequences



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Consequences

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sacredwish
Member
[TS] Consequences YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: [TS] Consequences   [TS] Consequences Icon_minitimema 19 sep 2022 - 0:33

- Consequences

Het is iets over twaalf en ik heb post kriebels. Maar wat stom nou, mijn hoeveelheid zin is helemaal niet gelijk aan mijn hoeveelheid topics. Daar moet iets aan gedaan worden, right? Daarom ga ik heel onverantwoordelijk meer topics aanvragen, zodat ik later mag leven met de consequenties van mijn eigen acties ✦ Voor nu heb ik even twee accounts aangeboden, maar mocht je een van mijn andere vele kinderen willen? Laat je niet tegenhouden, vraag gewoon lekker aan (vooral Fireteller en Acefray staan ook wel in de uitverkoop). Ik heb een voorkeur voor topics met wat heft, ik hou van actie en drama : )

- Inkkit

kitten, he/his/they/them, windclan

Een baby! Inkkit is het verstootte kindje van Sacredwish en heeft een beetje een moeilijke start in het leven gehad. Dit is ook vrij publiek in de clan gebeurd dus de meeste katten zullen dit zeker meegekregen hebben of zelf hebben gezien! Hij krijgt nu echter alles wat hij nodig heeft om te kunnen overleven, eten en persoonlijke aandacht. Hij is een beetje ongemakkelijk en vind de wereld allemaal nog een beetje gek. Hij is een stil kind en bedachtzaam, en zal niet snel zijn behoeftes uitspreken. Maar je hebt een dorp nodig om een kind groot te brengen! Dus graag topics voor hem met katten die hem dingen leren, die met hem spelen of gewoon tijd met hem besteden. Kan van alles zijn. Hij staat ook zeker open voor vriendjes of niet-vriendjes van zijn eigen leeftijd.

 

- Arcticwolf

warrior, he/him, riverclan

De tweede in de aanbieding is oude vertrouwde Arcticwolf! Hij heeft een hele tijd ziek in de medicine cat den gelegen, op de rand van de dood. Hier is hij van terug kunnen komen en sinds dien heeft hij zich wat afzijdig gehouden. Wat er precies gebeurd is houdt hij heel erg privé, maar het lijkt erop dat hij en zijn partner niet langer bij elkaar zijn? Voor de clan zijn dit echter rumoeren. Hij probeert zich vooral te richten op zijn kinderen en clantaken, en is verder een stille en hardwerkende kat waar redelijk wat mysterie omheen hangt. Hij is iemand die vooral veel achtergrond werk doet, braaf zijn taakjes volbrengt en waar je smalltalk mee doet, emotioneel een beetje koel en afstandig. Inwendig is hij nog best ontevreden met hoe hij nu in het leven staat. Hij is open voor alles en iedereen! En vooral ook voor leuke plotjes.  




there's no justice here. Only Starclan.
[TS] Consequences Jua1rYR


Laatst aangepast door Sacredwish op wo 22 feb 2023 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstreak
Member
[TS] Consequences DPKsfdL
Freedje
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Coldstreak
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Consequences   [TS] Consequences Icon_minitimema 19 sep 2022 - 8:57

Thaw x Sacred? Kan altijd onvoorspelbaar uitdraaien
Stone x Arctic? Stone heeft geen ouders meer, misschien kunnen we daar iets mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[TS] Consequences DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Consequences   [TS] Consequences Icon_minitimema 19 sep 2022 - 12:45

Not sure of je dat wilt maar Stork en Sacred?

En heb Bramblefrost eventueel voor Arctic


[TS] Consequences Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[TS] Consequences Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Consequences   [TS] Consequences Icon_minitimema 19 sep 2022 - 22:39

Rimepaw & Articwolf Plotje en anders heb ik onschuldige Honeykit ook nog waar Articwolf invloed over kan krijgen... Maar daarvoor moet je in mijn DM zijn;

Voor Sacred heb Ik Scarletmacaw of Remnantwolf


[TS] Consequences Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkkit
Member
[TS] Consequences Fs2_by_aldarrok_dfq3ns1-pre.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9MTEzMiIsInBhdGgiOiJcL2ZcL2U3MzM3YWQwLTRhNDQtNGRiZi1iZmI3LTIyODUyM2Y0NWI1OFwvZGZxM25zMS1kZDQ5YzljYi1kYjQ1LTQ5NGUtYTEzOC0wNTJiNDRhMTg5ZjYucG5nIiwid2lkdGgiOiI8PTEyODAifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6aW1hZ2Uub3BlcmF0aW9ucyJdfQ
8

CAT'S PROFILE
Age: ● born ●
Gender:
Rank: ● kitten ●
Inkkit
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Consequences   [TS] Consequences Icon_minitimewo 22 feb 2023 - 11:47

Topicsearch is weer open! Nu voor Inkkit en Arcticwolf. Laat me weten met wie en wie er maakt : )
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Consequences DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Consequences   [TS] Consequences Icon_minitimewo 22 feb 2023 - 12:08

Voor Ink heb ik Sorrelnose en/of Sandgorse? Wil die gerust maken
Voor Arctic heb ik eventueel Lilypool? Zou jij die kunnen maken?


[TS] Consequences 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[TS] Consequences DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Consequences   [TS] Consequences Icon_minitimewo 22 feb 2023 - 12:56

Inkkit schreef:
Topicsearch is weer open! Nu voor Inkkit en Arcticwolf. Laat me weten met wie en wie er maakt : )

Inkkit x Thawrage?
Arctic x Frostbreath?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Consequences
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: