✿ Forget me not ✿

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, 5 °C - 18°C
Er kunnen ineens buitjes ontstaan, dat het met bakken uit de lucht valt. Sommige dagen waait het hard, maar er zitten ook mooie dagen tussen. Met een waterig zonnetje aan de lucht.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
Due to poisoned fish a disease is quickly spreading in Riverclan. Crystalstar has ordered the clan to only hunt on the little land prey Riverclan has.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Afwezig
Actief
Actief
Actief
Afwezig
Actief
VERY IMPORTANT CATS
VIPs
Founder
Founder
Editor
Editor
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

✿ Forget me not ✿

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluejay
Member
✿ Forget me not ✿ Yo10
Sannemander
531
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: ✿ Forget me not ✿   ✿ Forget me not ✿ Icon_minitimedi 20 sep 2022 - 11:44

"Ik vond et toen ik nog een kitten was" mauwde de grootste van de twee terwijl hij ze door het dichte woud heen navigeerde. Ze waren van het hoofdpad afgedwaald en de zilveren kater keek goed uit niet van nature een  te snelle pas aan te nemen. Bleef netjes naast de windclanner- nee shadowclanner lopen. Iedere herinnering er aan deed zijn  hart sneller kloppen. Ze was Shadowclanner nu, ze konden in alle eerlijkheid er samen op uit trekken, samen tijd door brengen en op avontuur gaan. Zijn gebeden waren uitgekomen en het zat hem verkeerd ho dankbaar hij zijn leider wel niet moest zijn. "Ik was er op uit getrokken, het kamp maar nie uit mogen vond ik  stom" ging de warrior grinnikend verder terwijl een late zomer zon over hun pelzen heen dansde " en toen ja, moest ik me verstoppen want ik die afwezig was werd vrij snel opgemerkt" de kater liet zijn blik op de kattin vallen "En toen vond ik et, een plek waardig voor ons derde speciale avontuur samen" hij drukte zijn kop zachtjes tegen haar mooie kop aan terwijl hij verder liep, een jeudige glimlach op zijn vreugdige gezicht "Toch een beetje goed dat ik m'n moeder de schrik van haar leven verkocht"

Be loyal to what matters most.

✿ Forget me not ✿ Blues_13
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Routnose
Catministrator
✿ Forget me not ✿ BXcdW76
Kip
3459
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: ✿ Forget me not ✿   ✿ Forget me not ✿ Icon_minitimedo 22 sep 2022 - 10:55

✿ Forget me not ✿ D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Binnenkort zouden de koude seizoenen weer in hun intrede doen, maar vandaag filterde de zon nog door het bladerdek en verwarmde haar vacht. En ergens voelde het voor haar alsof het vanaf nu altijd zomer zou zijn, terwijl ze al lachend zijn woorden aan hoorde. De twinkeling die ze al zoveel moons kwijt was geweest weer terug in haar mintgroene ogen, de pep weer terug in haar kreupele pas. Het was moeilijk alles te vergeten. Niet telkens aan Crowcall, Newtspark, Wisteria of Falcon te denken. Maar het vooruitzicht dat ze haar toekomst hier door kon brengen, zin zijn poten, heelde haar wonden. Ze was hem voor alyijd dankbaar, voor alles.
"Ach gos jouw arme moeder, Blue,"  beaamde ze lachend. "Ze moet een hartverzakking hebben gehad," haar stem stierf weg toen ze zijn plekje naderden. Het bladerdek was hier minder dik, de modder minder plakkerig. En dat had ervoor gezorgd dat een stelletje piepkleine blauwe bloemetjes nog hardnekkig groeiden, ondanks de steeds kouder wordende temperaturen. Vergeet me nietjes, hun bloemetjes. Ze keek hem aan met vochtige ogen, en vol overgave drukte ze zich tegen hem aan. Nu maakte het niet meer uit. Nu mocht de hele wereld het weten, want ze waren samen - en nu mocht het. Het was een zijde zacht vooruitzicht, en al ronkend maakte ze zich van hem los. "Oh Blue het is prachtig!" ze hupte wat onhandig naar de bloemetjes en met de voorzichtigheid van een medicine cat plukte ze er een paar uit. Een paar maar, zodat er nog genoeg zouden blijven staan. Ze gebaarde hem om zijn kop iets te neigen, waarna ze probeerde de bloemetjes in de manen van zijn vacht te weven. "Oh, hoeveel avonturen we nu wel niet samen kunnen hebben," ze drukte haar voorhoofd lachend tegen die van hem. "Ik hou van je Blue, ik hou zoveel van je - en van mij mag de hele wereld het weten,"

It is both a blessing and a curse
✿ Forget me not ✿ B0ec7c10
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

✿ Forget me not ✿
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: