[TS] Wie, wat, waar?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Wie, wat, waar?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skadi
Captain
[TS] Wie, wat, waar?  Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: [TS] Wie, wat, waar?    [TS] Wie, wat, waar?  Icon_minitimedi 27 sep 2022 - 23:22

Topic Search


Wie, wat, waar?



Hoi hoi, welkom bij deze topic search. Ik heb gemerkt dat ik niet zo heel veel topics heb, tenminste, niet met degene waar ik nou eigenlijk echt actief mee wil zijn, wat er maar 2 zijn op het moment. Ik heb het helaas heel druk de laatste tijd, maar ik wil wel weer tijd voor posten maken.

Dus, met wie wil ik topics?
Op de eerste plek staat Skadi. Ik wil mijn dame weer actief maken, zeker aangezien ze een hoge rang heeft en ik haar toch echt een heel leuk karakter vindt.
Als tweede wil ik ook Specklepaw actief maken. Dit meissie is mijn kleine troublemaker en het is dus ook altijd leuk om met haar te posten en kattenkwaad uit te halen

Wat voor topics wil ik?
Met Skadi ben ik een beetje kieskeurig wat voor topics ik met haar wil, want ik wil namelijk géén fluff-topics. Wat bedoel ik daarmee? Geen random opvul topics. Er moet wel iets gebeuren waar ik met Skadi iets mee kan, bijv. familie drama, of een kat die binnendringt/regels breekt. Of een (klein) plotje waar je een Bloodclanner voor zoekt mag natuurlijk ook.
Met Specklepaw vind ik alles wel prima. Deze meid is een stuk minder ingewikkeld als Skadi natuurlijk, en staat ook gewoon open voor een vriendelijk praatje, iets wat je Skadi dus nooit zou zien doen. Natuurlijk ben ik wel goed over te halen om regels brekende topics/topics waar Speckle lekker kattenkwaad kan uithalen te doen. Altijd leuk!

Waar moeten de topics plaatsvinden?
In principe kunnen ze overal plaatsvinden voor Skadi, maar je zou haar natuurlijk niet zomaar in clanterritoria vinden. Ze is slimmer als dat, dus er zou dan wel een goede reden moeten zijn.
Speckle probeert een beetje aan haar eigen kant van de grenzen te blijven tegenwoordig, dus ja, daar wel een klein beetje op letten. Ze gaat dus niet gezellig bij iedereen op de thee. Maar ze zit ook niet stil en kan dus wel op heel veel plekken te vinden zijn.

Ik hoop dat hier wat interesse voor is, en ook zeker niet alleen voor topics met speckle, want dat zou ik een beetje jammer vinden. Dat was namelijk wat er laatst een beetje gebeurde en ik moet eerlijk zijn, ik denk dan dat ik er toch een hoop minder ga aannemen. But ask away!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Wie, wat, waar?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: