roko's new place (XX)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 roko's new place (XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roko
Member
roko's new place (XX) DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: roko's new place (XX)   roko's new place (XX) Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 13:54

Roko liep rustig door de bosjes. Nu hij zijn zusje weer had gevonden in de donderclan wou hij een tijdje in de buurt blijven. Het liefst wou hij weer gaan rond trekken en oude vrienden weer opzoeken. Nu zag Roko een soort hutje, hij liep er snel naar toe en snuffelde een beetje. Het was vroeger van tweebenen geweest maar die waren er al een hele tijd niet meer geweest. Roko keek nog eens goed rond, het hutje werd verstevigt door een boom die in het midden stond Roko liep er omheen. Het is mischien niet groot maar wel goed. Aan de ene kant van de boom begon Roko een nest te maaken ''hm er is nog best veel ruimte over'' zij Roko in zichzelf. Er was zelfs nog plek over voor meedere katten. Aan de andere kant van de boom zou hij prooi kunnen opslaan en in de boom zou hij goed op de uitkijk kunnen staan of luieren als hij door zin in had. Vanderrest lag er nog een kleine plas water voor de hut, je moest er wel door heen gaan als je in de hut wou. Mischien zijn de tweebenen daarom wel wegegaan dacht Roko. Hij gaapte. Ik moet nog zoveel doen, prooi vangen, Blueflame vertellen waar hij nu woonde, andere wilde katten hier in de buurt zoeken... Dacht Roko terwijl hij zijn eene achter poot pijnlijk optrok, hij strompelde naar het nest dat hij net had gemaakt en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
roko's new place (XX) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: roko's new place (XX)   roko's new place (XX) Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 14:28

Icy was net terug van een goed geslaagde jacht. Ze had al haar prooi al naar haar territorium gebracht. Opeens vloog er een muis vlak voor haar uit. Ze volgde het met een hoge snelheid. De muis glipte net een gaatje in van een of andere hut. Het zag er niet erg stabiel uit. Ze blies. Ze deed een paar voorzichtige stappen naar voren. Ze trad de hut binnen, en zag daar een bruine kater met zwarte vlekken liggen. Ze kon nog net een kreet binnenhouden. Hij sliep zo te zien. Dan was de muis waarschijnlijk ook van zijn territorium. Ze besloot de muis met rust te laten, maar ze keek wel naar het bruin gevlekte katertje. Ze trad dichterbij, en stak toen een poot uit waarmee ze tegen zijn kleine flank porde. 'Ben je wakker?', fluisterde ze.


roko's new place (XX) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
roko's new place (XX) DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: roko's new place (XX)   roko's new place (XX) Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 17:39

''ben je wakker?'' Hoorde Roko ineens ''Ja, nu wel!'' reageerde Roko een beetje chagarijnig. Roko stond op en rekte zich uit. Hij bekeek de kat die hem wakker had gemaakt nog eens goed, het was een rood witte poes. ''hoi ik ben Roko en jij?'' Roko maakte zich er niet druk om dat die poes zomaar in zijn terretorium was gekomen. Ze leek hem best wel aardig. hij zou later wel vragen wat ze hier deed. Maar hij had gewoon zin om nieuwe vrienden te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
roko's new place (XX) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: roko's new place (XX)   roko's new place (XX) Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 20:19

''Ja, nu wel!'', hoorde ze de bruin zwarte kat een beetje chagrijnig zeggen. 'Sorry', zei ze met platte oren. ''hoi ik ben Roko en jij?'', vroeg de bruin zwarte kat die blijkbaar Roko heette haar. 'Ik ben Icy', zei ze vriendelijk. 'En ik jaagde achter die muis aan', zei ze met haar neus wijzend naar waar de muis verdwenen was. 'Jij lijkt mij jong', zei ze voorzichtig. 'Het geeft niet hoor. Ik ben ook nog maar tien manen', zei ze vriendelijk. Ze begon haar vacht te wassen. 'Zo, en wat is jouw verleden?', vroeg ze. Ze keek nog wat rond. Het zag er niet stabiel uit van de buitenkant, de hut, maar van de binnenkant zag het eruit als hij de sterkste storm kon overleven. 'Mijn schuilplaats is hier niet ver vandaan', zei ze vriendelijk.

(probeer minimaal 5 regels te posten Roko, anders krijg je last met de moderators en stijgen je procenten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
roko's new place (XX) DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: roko's new place (XX)   roko's new place (XX) Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 11:26

'Ik ben Icy',zei de poes 'En ik jaagde achter die muis aan'. 'Jij lijkt mij jong', zei Icy 'Het geeft niet hoor. Ik ben ook nog maar tien manen' '' Eigenlijk ben ik al 21 manen! ik ben gewoon klein voor mijn leeftijd'' dat probeerde Roko er zo vriendelijk mogelijk te zeggen, hij had er namelijk een hekel aan als katten hem klein noemen. Achja.. zij kon er ook niks aan doen. 'Zo, en wat is jouw verleden?', vroeg ze. ''dat is een lang verhaal'' andwoorde Roko. ''Maar even in het kort: de schadowclan heeft mijn moeder vermoord toen ik nog maar 6 manen was.'' Zei hij en vervolgde ''Ik en mijn zusje Blue vluchte naar het donderpad in de hoop dat de Schadowclan krijgers er niet op durften vanwegen de monsters, maar we hadden het mis. Er brak een groot gevecht uit op het donderpad. Tot opeens alle schadowclan krijgers weg vluchten, ik dacht dat we gewonnen hadden maar er kwam een monster aan, en Blue lag gewond op het donderpad! Ik rende er naar toe en duwde haar van het donderpad af maar ik werd bij mn achterpoot geraakt. Ik heb blue toen naar de donderclan gebracht en ze is nu een warrior en heet Blueflame. Ikzelf ben toen weg uit dit bos gegaan en heb een lange tijd lopen reizen tot ik een paar dagen geleden weer terug kwam om blue te zoeken.''



Bedankt voor de tip Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
roko's new place (XX) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: roko's new place (XX)   roko's new place (XX) Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 12:54

''Eigenlijk ben ik al 21 manen! ik ben gewoon klein voor mijn leeftijd'', hoorde ze hem woede verbijtend zeggen. 'Sorry', zei ze. ''dat is een lang verhaal'', zei Roko. Ze luisterde aandachtig naar wat hij te zeggen had. ''Maar even in het kort: de schadowclan heeft mijn moeder vermoord toen ik nog maar 6 manen was'', begon de bruin gevlekte kat. ''Ik en mijn zusje Blue vluchte naar het donderpad in de hoop dat de Schadowclan krijgers er niet op durften vanwegen de monsters, maar we hadden het mis. Er brak een groot gevecht uit op het donderpad. Tot opeens alle schadowclan krijgers weg vluchten, ik dacht dat we gewonnen hadden maar er kwam een monster aan, en Blue lag gewond op het donderpad! Ik rende er naar toe en duwde haar van het donderpad af maar ik werd bij mn achterpoot geraakt. Ik heb blue toen naar de donderclan gebracht en ze is nu een warrior en heet Blueflame. Ikzelf ben toen weg uit dit bos gegaan en heb een lange tijd lopen reizen tot ik een paar dagen geleden weer terug kwam om blue te zoeken'', zei hij daarna. Het was een tijdje stil. 'Je achterpoot ziet er goed uit. En Blueflame gaat het was goed hebben', zei ze vol moed. 'Mijn verleden is dat ik vroeger op straat gesmeten ben, toen ik net geboren was, en ik ben opgegroeid in de bossen', begon ze, 'ik vermoed mijn vader, maar op een dag kwam een kat me dat vertellen, hij gaf me nog een lik aan mijn oor, en vertrok toen', zei Icy. 'Maar ik weet niet zeker of het mijn vader was', zei ze. 'Ik wil mijn ouders niet kennen', zei ze. 'En mijn broertjes en zusters ook niet', vervolgde ze. 'En dat is zo'n beetje mijn verleden', zei ze.


roko's new place (XX) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
roko's new place (XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: