Klaar mee...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Klaar mee...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icecream
Member
Klaar mee... BVaqYmVp_o
Julia
1012
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Klaar mee...   Klaar mee... Icon_minitimedo 15 dec 2022 - 20:17

Hij had zichzelf overeind gehesen. Eigenlijk had hij er helemaal de kracht niet voor, maar hij voelde zich zo nutteloos. Het was een poos geleden dat hij ziek was geweest, in ieder geval zo ziek. Toen hij jong was geweest was het nog wel eens gebeurd, maar dat was lang geleden. Hij was niet oud, maar ook geen young warrior meer. Kreunend en steunend probeerde hij zichzelf naar het water te loodsen om zelf wat te drinken. Hij vond het erg lief dat ze hem steeds wat te eten en drinken brachten, maar dan hield hij iemand bezig, die er veel beter voor iemand anders kon zijn. Hij vond dat hij anderen niet bezig moest houden. Het was al erg genoeg dat hij zich niet nuttig kon maken. Zeker nu de dagen weer kouder werden.

[@Frostbreath eerst]


Klaar mee... N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostbreath
Member
Klaar mee... DPKsfdL
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Frostbreath
BerichtOnderwerp: Re: Klaar mee...   Klaar mee... Icon_minitimezo 18 dec 2022 - 11:15

Met een muis tussen haar kaken geklemd, liep Frostbreath het kamp weer terug binnen. Het was maar een schamele vangst, maar het was beter dan niks. Ze hadden ook niet heel veel land nu om op te jagen met de ziekte die zich door de Clan verspreidde. Het baarde haar zorgen, maar niets aan haar blik liet dat merken. Frostbreath was het soort kat die zichzelf beheerst wilde houden tegenover anderen en haar zorgen zo veel mogelijk onderdrukte. Die net deed alsof het allemaal wel goed zou komen na verloop van tijd, maar zelfs zij begon de moed een tikkeltje te verliezen nu dat er nog steeds geen remedie was en er steeds meer zieken leken te vallen. Ondanks dat ze wist dat het beter was om uit de buurt van de zieken te blijven, was Frostbreath ervan overtuigd dat dat uiteindelijk toch een onmogelijke taak zou worden. Ze leefden samen op één stuk land en de kans dat ze elkaar aanstaken, was vrij groot. Misschien waren er wel katten waar ze mee op patrouille was geweest vanochtend besmet. Uit de buurt blijven zou weinig uitmaken. En dus liep de poes naar de medicine cat’s den, waar ze de muis die ze had gevangen voor Icecream op de grond liet vallen en met een poot naar hem toe schoof. ”Je bent jezelf toch niet weer een last aan het voelen, hè?” vroeg ze plagend aan de kater toen dat ze zijn bedrukte blik zag. Ze schoof het mos waar hij naartoe aan het kruipen was behulpzaam meer in zijn richting. Voor iemand die bijna senior warrior was, zag hij er nu niet heel erg indrukwekkend uit. Het aanzicht van de kater maakte haar angstiger dan dat ze wilde toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Klaar mee... BVaqYmVp_o
Julia
1012
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Klaar mee...   Klaar mee... Icon_minitimema 19 dec 2022 - 11:45

Hij zakte weer door zijn poten terwijl hij probeerde op te staan, om naar de rivier te lopen. Net op het moment dat Frostbreath binnen kwam. Hij keek op naar de poes, die hem plagerig vroeg of hij zich niet weer tot last voelde. Hij zuchtte even zachtjes en keek haar aan. “Dat is het probleem.” Miauwde hij toen. “Ik ben een last.” Bromde hij wat mopperend. Hij zat niet vaak te mokken en was meestal vrolijk, maar op dat moment was hij gewoon wat gefrustreerd. Kwaad op het feit dat hij ziek was. Hij keek naar de muis die ze voor hem neer had gelegd. Ze waren allemaal zo lief voor hem, en hij lag daar meer. Nutteloos te wezen.


Klaar mee... N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostbreath
Member
Klaar mee... DPKsfdL
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Frostbreath
BerichtOnderwerp: Re: Klaar mee...   Klaar mee... Icon_minitimema 2 jan 2023 - 13:00

Frostbreath zuchtte toen dat Icecream zijn woorden sprak. ”Als ik diegene was die dat daar lag en niet jij, zou je me dan een last vinden?” vroeg ze op een directe toon aan hem, al wist ze het antwoord al wel voordat hij die zou geven. Natuurlijk zou hij dat niet vinden, want Icecream was iemand die graag voor zijn Clan zorgde. ”Ik geloof dat Crystalstar al meerdere keren benadrukt heeft dat wij als RiverClan één grote familie zijn. En familie zorgt voor elkaar, wanneer het goed gaat, maar vooral wanneer het even niet goed gaat.” Haar tweekleurige ogen gleden kalmpjes naar Icecream. ”Dus nee, Icecream, je bent geen last. Je moet gewoon even oppeppen en dan loop je hier weer vrolijk rond. Het komt allemaal wel weer goed.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Klaar mee... BVaqYmVp_o
Julia
1012
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Klaar mee...   Klaar mee... Icon_minitimedo 5 jan 2023 - 12:50

Er ontstond een klein glimlachje rond zijn lippen. Die steeds groter werd hoe verder ze sprak. Haar woorden deden hem goed. Hij baalde er enorm van dat hij niks kon betekenen, maar ze had zeker een punt. “Nee. Nee, dat is waar.” Zei hij dan ook. “Ik zou jou ook geen last vinden.” Beaamde hij. “Alleen ik vind het wel hoogstens irritant dat ik hier moet blijven liggen, terwijl iedereen probeert zo veel mogelijk te eten te verzamelen in deze barre tijden.” Dat zat hem dwars, maar dat was logisch toch? Er waren maar weinig katten die graag niks lagen te doen. Tenminste dat dacht hij. Misschien waren er ook wel katten die dat maar wat graag deden. Niets doen.


Klaar mee... N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostbreath
Member
Klaar mee... DPKsfdL
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Frostbreath
BerichtOnderwerp: Re: Klaar mee...   Klaar mee... Icon_minitimema 9 jan 2023 - 8:51

Een warm gevoel verspreidde zich door Frostbreath’s binnenste toen ze zag dat ze ervoor had gezorgd dat er een glimlach op Icecream’s gezicht was gekomen. Dat was in elk geval één positief ding dat ze al had gezien vandaag. Ze probeerde de glimlach van haar Clanmate in haar geheugen op te slaan, zodat ze het beeld telkens weer kon terughalen als ze de moed begon te verliezen. Katten zoals Icecream gaven haar kracht, kracht om door te blijven gaan voor haar Clan, ook al leek alles tegen te zitten. Ze bewoog geamuseerd met haar snorharen toen dat Icecream zijn woorden sprak en ze wilde zich naar voren buigen zodat ze haar wang tegen de zijne kon drukken, maar hield zich net op tijd in. Dat zou een goede manier om de ziekte te krijgen en dat kon ze zich nu niet permitteren. Met een lichte blik van spijt trok ze zich dan ook terug. ”Ik had ook niks anders van je verwacht,” snorde ze. ”Probeer je dan in elk geval te troosten met de gedachte dat deze ziekte niet voor eeuwig hoeft te duren en dat je vast wel snel beter wordt. En dan zou je misschien willen dat je hier weer lag,” zei ze op een plagerige toon. Uit het kamp gaan en de dagelijkse taken doen, was op dit moment niet het meest aangename ding om te doen. Maar het was noodzakelijk en daar hield Frostbreath zich dan ook maar krampachtig aan vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Klaar mee... BVaqYmVp_o
Julia
1012
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Klaar mee...   Klaar mee... Icon_minitimema 20 feb 2023 - 15:32

Frostbeath kwam dichterbij en hij wilde haar bijna waarschuwen. Toen ze zich weer terugtrok gelukkig. Hij wilde haar niet ziek maken. Er waren al te veel katten ziek. Frostbreath sprak plagerig verder. Waardoor er nu een klein grijnsje rond zijn lippen verscheen. “Nou daar twijfel ik over hoor. Ik heb hier nooit graag gelegen. Niet dat ik niet bij Shrimpnose en Mousepaw in de buurt wil zijn hoor, dat is het niet.” Natuurlijk was hij graag in de buurt van zijn dochter en zusje, maar meer dan hij niets kon doen. Daar had hij een hekel aan. “Ik was juist blij dat het sinds dat ik door de twolegs gevangen ben geweest minder snel ziek ben.” Dat hij gevangen was geweest, dat was verschrikkelijk. Daar droomde hij nog steeds van, maar de uitkomst was vreemd genoeg in die zin positief geweest. Voor zijn weerstand. Tot deze ziekte dan.


Klaar mee... N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klaar mee...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: