[TS] Old and New songs



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Old and New songs

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
[TS] Old and New songs Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: [TS] Old and New songs   [TS] Old and New songs Icon_minitimezo 15 jan 2023 - 23:03

GRAND TOPIC SEARCH
Voor een behoorlijk aantal karakters zoek ik dingen voor plotjes alsmede gewoon topics. Hieronder zal ik dan ook een waslijst online zetten. Er zullen ook oudere karakters bij zitten die ik veel te lang inactief heb gehad en waarvan ik hoop dat ik ze nieuw leven in kan blazen. Daar ga ik echter wel hulp voor nodig hebben.

Nu is het natuurlijk van belang te vermelden dat ik per karakter maar een x aantal topics zal doen. Topics met een verhaallijn verbonden zullen voorrang krijgen in het posten. Aangezien ik het momenteel zo af en aan ineens druk kan krijgen, vraag ik om begrip als ik ineens een poosje niet post. Ik probeer minstens wekelijks helemaal bij te zijn. Sommige kunnen wellicht een max aantal topics hebben staan maar bij interessante combinaties kan hiervan afgeweken worden. Dit is de basislijst als je weet dat ik andere karakters heb en die toch ook interessant kunnen zijn kunnen die ook actief worden.
Remnantwolf
Thunderclan Medicine Cat - 5 topics
Remnantwolf is een van mijn meest bekende karakters op dit moment. Ze is een beetje een aparte eend in de bijt maar super vriendelijk. Het heeft haar enorm veel moeite gekost op te groeien en ze voelt en vind zichzelf nog steeds geen waardige Medicine Cat.
Rimepaw
Riverclan Apprentice - 5 topics
Rimepaw is een ontzettend onschuldige, angstige kattin. Ze is geadopteerd door Icecream en voelt zich enorm alleen zonder zijn toezicht. Hij is momenteel ziek met de Riverclan ziekte en de zorgen daarover maken haar emotioneel instabiel.
Jaypaw
Shadowclan Apprentice - 5 topics
Jaypaw is de Shadowclan Apprentice die dochter is van Beechresin en Flutterpaw. Dit kleine meisje is net zoals haar vader af en toe een tikkeltje onhandig aangelegd maar heeft een hart van goud. Hiervan heb ik een plotplan of twee. Heb dus altijd katten nodig die hierbij een rol willen spelen.
Palepaw
Shadowclan Apprentice - 3 topics
Palepaw is ook een Shadowclan Apprentice en de pleegdochter van Beechresin. Ze is niet in staat te praten, of nauwelijks in staat te praten en gesteriliseerd doordat ze gevangen is genomen door Twolegs. Ze is nog steeds niet zeker van hoe ze haar leven wilt leven en mist ergens heel erg een hechte familie. Een familie die ze zelf ook niet kan krijgen.
Nelthilta
Bloodclan Member - 3 topics
Hoe zal ik deze albino omschrijven. Gestoord en nogal gericht op Orchis. Ze is momenteel zwanger, dus als dat maar goed gaat. Kittens zullen het maar zwaar krijgen.
Celestialkit
Thunderclan kitten - 10 topics
Kittens zijn mijn grote liefde om mee te posten. Ze is de dochter van Gracepath en Dustspirit. Al is dat laatste niet bekend. Voor nu zorgt Koifish voor de kleine opdonder die later vast en zeker Thunderclan op stelten zal zetten. Misschien… soort van… zie voor haar karakter haar profiel.
Boar •
Rogue - 10 topics
Boar is de dochter van Nevermind en Lightningmoon alleen weet ze van beide ouders niet de oorspronkelijke naam. Sinds het drama in de Tribe is ze behoorlijk wezen zwerven en omdat ze nooit geleerd heeft hoe emoties werken uiten deze zich in nachtmerries en slaapwandelen. Dit laatste zorgt voor zeer gevaarlijke situaties.
Fierykit
Windclan Kitten - 10 topics
Fierykit is de dochter van Scarletmacaw. Ze is vernoemd naar haar oom Blazestar en een kitten die binnenkort geboren wordt. Haar persoonlijke karakter staat op haar profiel.
Scarletmacaw
Windclan Queen - 5 topics
Scarletmacaw is sinds kort een Queen. Ze is een geweldig vriendelijke kattin die haar broer zo goed mogelijk steunt. Ze heeft een apart gevoel van humor en pas net kittens gekregen. Ook ontfermt ze zich over Inkkit zover deze dat toelaat.
Snowlily
Thunderclan Warrior - 5 topics
Dit karakter heb ik laten verstoffen. Is de dochter van Snowdrop en van haar jongste nest. In zou graag van alles en nog wat met haar doen.
Honeykit
Riverclan Kitten - 10 topics
Honeykit is de knappe dochter van Brittleshell en moet nog echt in de RPG uitgewerkt worden.
Routpaw
Windclan Apprentice - 10 topics
Routpaw is de kleindochter van Oceanstar en de dochter van een enorm aparte moeder. Hoewel ze een zeer lief karakter heeft, voelt ze zich niet altijd op haar plek
<


[TS] Old and New songs Tzfuz9H


Laatst aangepast door Remnantwolf op zo 15 jan 2023 - 23:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Old and New songs DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Old and New songs   [TS] Old and New songs Icon_minitimezo 15 jan 2023 - 23:43

Pale x Pine?
Pale x Beech?
Boar x Alder?
Boar x Pine?
Fiery x Sorrel wanneer ze geboren is?
Snow x Dust?
Snow x Ivory?


[TS] Old and New songs 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostbreath
Member
[TS] Old and New songs DPKsfdL
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Frostbreath
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Old and New songs   [TS] Old and New songs Icon_minitimema 16 jan 2023 - 6:11

Cold x Remnant?
Ardent x Remnant?
Frost x Rime?
Oak x Jay?
Foul x Pale?
Nelthilta x Thawrage?
Ardent x Celestial?
Boar x Coldstreak?
Fiery x Thawrage?
Scarlet x Thawrage?
Snow x Ardent?
Honey x Frost?
Rout x Oak?

ik heb me behoorlijk laten gaan, dus kies er maar enkelen uit lmao
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[TS] Old and New songs Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Old and New songs   [TS] Old and New songs Icon_minitimedi 17 jan 2023 - 13:11

@Beechresin Boar x Alder en Boar x Pine (zal ik die maken?)
Fiery x Sorrel en Pale x Pine (wil jij die maken?)

Dan zijn er nog 8 voor Boar open, 9 voor Fiery en 2 voor Palepaw

@Frostbreath Honey x Frost, Fiery x Thawrage (wil jij die maken?)
Cold x Remnant en Nelthilta x Thawrage (maak ik dan)

Dan zijn er nog 8 voor Boar open, 8 voor Fiery open, 2 voor Palepaw open, 9 voor Honey open, 2 voor Nelthilta open. 4 voor Remnant open.


[TS] Old and New songs Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw'
Member
[TS] Old and New songs DPKsfdL
Freedje
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Oakpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Old and New songs   [TS] Old and New songs Icon_minitimedi 17 jan 2023 - 13:17

Remnantwolf schreef:
@Beechresin Boar x Alder en Boar x Pine (zal ik die maken?)
Fiery x Sorrel en Pale x Pine (wil jij die maken?)

Dan zijn er nog 8 voor Boar open, 9 voor Fiery en 2 voor Palepaw

@Frostbreath Honey x Frost, Fiery x Thawrage (wil jij die maken?)
Cold x Remnant en Nelthilta x Thawrage (maak ik dan)

Dan zijn er nog 8 voor Boar open, 8 voor Fiery open, 2 voor Palepaw open, 9 voor Honey open, 2 voor Nelthilta open. 4 voor Remnant open.

Sure!
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Old and New songs DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Old and New songs   [TS] Old and New songs Icon_minitimedi 17 jan 2023 - 14:57

Is goed


[TS] Old and New songs 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Old and New songs
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: