[TS] Wake up, Get up, Get out there



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Wake up, Get up, Get out there

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfhound
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 22 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: • Warrior
Wolfhound
BerichtOnderwerp: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimema 16 jan 2023 - 1:12


Hallo, dit is een topic search omdat ik niet weet wat ik met m'n leven aan wil.

Disclaimer: Ik werk veel, game veel en heb ondertussen ook nog school. Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar zal niet altijd een instant replay of next day replay kunnen beloven. Tevens post ik sneller op topics waarmee ik 'vibe' :') niets persoonlijk, maar gewoon om er lol voor mezelf in te houden <3

Windclan
Losthowl
Young Warrior

Information

Losthowl

AGE

12 Moons

Clan

Windclan

Losthowl is een jonge warrior van Windclan. Ze is zeer nerveus en onzeker en laat zich leiden door haar anxiety. Ze doet 't slecht in grote groepen en voelt zich snel overprikkeld. Momenteel heeft ze moeite met de veranderingen binnen haar clan en hoopt iemand te kunnen vinden waar ze op kan leunen en kan bouwen.  
Shadowclan
Wolfhound
Warrior

Information

Wolfhound

AGE

22 Moons

Clan

Shadowclan

Wolfhound is een net nieuw character. Hij is een jonge Shadowclan warrior met een zacht karakter, daar in tegen ziet hij er uit alsof 'ie net uit bed is gestapt en staat zijn vacht alle kanten op. Hij's een klein beetje verstrooit en ongemakkelijk, maar bied graag een luisterend oor. Hij heeft een moeilijk periode achter de rug en voelt zich alleen hierin. Wolfhound heeft een passie voor persoonlijkheden en probeert erachter te komen hoe andere katten denken en wat in ze omgaat als ze bepaalde acties uitvoeren.
Windclan
Stagspots
Warrior

Information

Stagspots

AGE

21 Moons

Clan

Windclan

Stagspots staat momenteel half op actief. Hij wordt gebruikt in de storyline rondom Sacredwish & Inkkit. Zodra dat op rolletjes loopt en alles gebeurt is wat gaat gebeuren, zal ik meer topics met 'm aannemen, vandaar dat hij wel al hier bij staat.
✦ anna ✦


[TS] Wake up, Get up, Get out there C1iUnrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimema 16 jan 2023 - 1:19

Ik heb eventueel Beech, Scarlet of Pine binnen sc voor Wolfhound. Ik weet niet of het eventueel interessant kan zijn om een topic te hebben met iemand die uit de tribe komt, dan heb ik ook Alder nog.


[TS] Wake up, Get up, Get out there 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostbreath
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there DPKsfdL
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Frostbreath
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimema 16 jan 2023 - 5:57

Losthowl x Thawrage?
Wolfhound x Oakpaw?
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxtrail
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrail
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimema 16 jan 2023 - 14:04

Gezien ik hem weer wat actief wil krijgen, Losthowl x Foxtrail?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhound
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 22 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: • Warrior
Wolfhound
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimema 16 jan 2023 - 14:06

@Cynthia: Wolf & Scarlet lijkt me wel leuk c:
@Freedje: Sounds fine c:
@Aim: Oh ja leuk!

Zouden jullie de topics voor Wolf willen aanmaken? Poor man hasn't been accepted yet :')
Dan maak ik die voor Freedje & Aim met Lost wel c:


[TS] Wake up, Get up, Get out there C1iUnrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimema 16 jan 2023 - 14:30

Is goed^^


[TS] Wake up, Get up, Get out there 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentkit
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there DPKsfdL
Freedje
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Ardentkit
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimema 16 jan 2023 - 15:30

Wolfhound schreef:
@Cynthia: Wolf & Scarlet lijkt me wel leuk c:
@Freedje: Sounds fine c:
@Aim: Oh ja leuk!

Zouden jullie de topics voor Wolf willen aanmaken? Poor man hasn't been accepted yet :')
Dan maak ik die voor Freedje & Aim met Lost wel c:
Sure!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there Avacrowmixer
Jazzy
387
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimedi 17 jan 2023 - 0:11

Stag x crow maybe? ze klikten leuk



Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhound
Member
[TS] Wake up, Get up, Get out there DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 22 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: • Warrior
Wolfhound
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Wake up, Get up, Get out there   [TS] Wake up, Get up, Get out there Icon_minitimedi 17 jan 2023 - 0:43

Crowpaw, schreef:
Stag x crow maybe? ze klikten leuk

Ik neem momenteel nog even geen topics voor Stag aan :C Ik wil eerst even de storyline rondom Inkkit & Sacredwish afmaken <3
Maar daarna, sure!


[TS] Wake up, Get up, Get out there C1iUnrz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Wake up, Get up, Get out there
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: