Oefenen.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oefenen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:42

Yellowtail kwam bij de zonnerotsen het bos uit en bleef staan om de lucht te proeven.
Achter hem kwam de zon op en lange schaduwen van het bos strekten zich uit naar
de rivier. Er waren enkele dagen voorbij gegaan sinds
Yellowtail net leerling was.

Maar de herinnering lag nog te vers in zijn geheugen
hij liep verder door het bos en rook opeens een muis.
Al zijn zintuigen zaten op scherp hij zakte stilletjes in de jachthouding en
PLOF sprong boven op de muis hij maakte hem dood met zijn klauwen
en begroef hem ergens.


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1


Laatst aangepast door YellowTail op zo 1 apr 2012 - 14:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Watercoat
Member
Oefenen. DPKsfdL
Daniëlle
186

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Watercoat
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:53

ten eerste: je accountnaam is YellowTail, dus typ je als Yellowtail en niet als Spottedpaw.
ten tweede: Je mag geen andere katten besturen
ten derde: Je moet vijf volle regels typen en niet na elke zin een psatie doen.


Oefenen. Watercoatosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:32

die namen die daar in staan heb ik zelf bedacht...


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Watercoat
Member
Oefenen. DPKsfdL
Daniëlle
186

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Watercoat
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:34

maar er zijn wel katten op deze RPG met die namen ;3


Oefenen. Watercoatosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:39

Ja kon ik dat weten:P


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:39

ik heb het al verandert


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Oefenen. DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:46

Mooi Topic! Jij kan het wel goed!


Oefenen. 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:47

Nou niet echt
ik doe het pas voor het eerst maar bedankt hoor:3

jij kan het anders ook goed!


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:55

Op een zonnige dag kwam Yellowtail uit zijn hol eenmaal eruit ziet hij dat er een goede lading prooi is. Hij loopt uit zijn hol en pakt een meesje uit de stapel, hij gaat bij de brandnetelkluit zitten en eet hem daar op. toen hij klaar was besloot hij is te gaan jagen,

Eenmaal in het bos hoorde hij al een muisje hij ging in zijn jachthouding zitten en PLOF maar de muis was hem te slim af! Yellowtail werd boos en probeerde het opnieuw en toen PLOF,
eindelijk hij had hem gevangen. Yellowtail hield hem in zijn bek en loopt ermee terug naar het kamp.


Laatst aangepast door YellowTail op zo 1 apr 2012 - 15:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Oefenen. DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 15:30

Smoketear zat rustig in het kamp. Hij was hier om dat de meeste katten al weg waren. En je wist maar nooit wat er kon gebeuren. En het was altijd goed als er iemand in het kamp was om de wacht te houden. Rustig keek hij over het kamp heen. Het zag er vredig uit. Toen zag hij een andere kat binnen komen. Yellowtail. 'Zo te zien heb je succes gehad, Yellowtail,' sprak hij vriendelijk tegen de kater. Smoketear wachtte af wat hij terug ging zeggen. Misschien zou hij een gesprekje met hem kunnen voeren, of samen op jacht gaan. Altijd leuk. Rustig wachtte hij af.

______
--Ik heb zojuist op jouw post gereageerd.
En nu is het jouw beurt terug te reageren.
Je mag in je post verwerken wat Smoketear in mijn post heeft gedaan toen jouw kat binnen kwam.
Maar je mag niet verwerken wat hij nog niet heeft gedaan, of wat jou kat niet gezien heeft.
Probeer wat meer gevoelens, jacht technieken en al dat soort dingen in je post te verwerken. Daar word hij een stuk beter van.
--


Oefenen. 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 17:40

Yellowtail liep vlak bij de zonnerotsen, van The Thunderclan. Hij bleef toen even staan om de lucht te proeven. Achter hem kwam langzaam de zon op en lange schaduwen van het bos strekten zich uit naar de rivier. Er waren enkele dagen voorbij gegaan. Bladgroen rijkte naar de bomen, en bladeren begonnen al langzaam te groeien. Yellowtail was op patrouille, hij was eropuitgestuurd door Mousefur voor grens controle. Er was niet veel te melden, en evenmin over ShaduwClankatten in het territorium. Gelukkig maar, de Schadowclan had je niet graag ruzie mee. Maar de herinnering aan haar droom lag nog te vers in haar geheugen om te geloven dat de bedreiging van het territorium aan de andere kant van het donderpad verleden tijd was, merkte hij het bij een boom.
Snowpaw en Thornpaw kwamen tussen de bomen achter haar uitlopen. Ze waren met hem mee op patrouille. ''Ruik je iets?'' vroeg hij aan Snowpaw. Alleen Riverclan geur was er te bespeuren. enkele Thunderclan geueren, maar dat was niet meer dan te verwachten zo dicht bij de grens. ''We zullen de geurmarkering vernieuwen', miauwde
Yellowtail. 'Kom mee, Thornpaw.' Ze liepen weer richting kamp.


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Oefenen. DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 17:43

Het ziet er al veel beter uit.
En je godmod nu niet, veel, heel veel beter.
Ik kan dit meer dan een voldoende geven, als ik het een cijfer moest geven een 8.
Jij bent nu wel klaar voor de RPG!


Oefenen. 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Oefenen. Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:09

Dit is mijn verbeterde post ^^''
Yellow je moet nog veel leren, maar we helpen je wel Wink


Oefenen. 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Oefenen. DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:45

Maar ik vind ze kan het al best wel goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:49

LeopardClaw schreef:
Maar ik vind ze kan het al best wel goed!


eigenlijk ben ik een hij.


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Oefenen. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:52

Was die laatste nou van Stormstar?


hmm, je kan nog veel leren Wink in het begin (eerste post) bijv. niet telkens enter doen maar anderen hadden dat al gezegd.

Hmm, ik wil je wel tips geven hoor xD maar zou je nog een post willen geven die echt 100 % van jouw is ? dan kan ik tips geven die er nog niet zijn Smile



Oefenen. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:52

Smoketear schreef:
Smoketear zat rustig in het kamp. Hij was hier om dat de meeste katten al weg waren. En je wist maar nooit wat er kon gebeuren. En het was altijd goed als er iemand in het kamp was om de wacht te houden. Rustig keek hij over het kamp heen. Het zag er vredig uit. Toen zag hij een andere kat binnen komen. Yellowtail. 'Zo te zien heb je succes gehad, Yellowtail,' sprak hij vriendelijk tegen de kater. Smoketear wachtte af wat hij terug ging zeggen. Misschien zou hij een gesprekje met hem kunnen voeren, of samen op jacht gaan. Altijd leuk. Rustig wachtte hij af.

______
--Ik heb zojuist op jouw post gereageerd.
En nu is het jouw beurt terug te reageren.
Je mag in je post verwerken wat Smoketear in mijn post heeft gedaan toen jouw kat binnen kwam.
Maar je mag niet verwerken wat hij nog niet heeft gedaan, of wat jou kat niet gezien heeft.
Probeer wat meer gevoelens, jacht technieken en al dat soort dingen in je post te verwerken. Daar word hij een stuk beter van.
--

De zon was al hoog toen Yellowtail uit zijn hol kwam hij liep naar de stapel verse prooi en at hem daarna op.
hij zag dat er nog niet veel katten buiten waren dat beviel hem want het is al zonhoog.

Yellowtail liep door het bos mousefur had hem de opdracht gegeven om te gaan patrouilleren bij de grens.
tot dusver had hij nog niks gezien dus ging hij maar weer terug. Onderweg dacht hij aan de grote vergadering hij hoopte dat hij mee mocht dat zou leuk zijn voor het eerst mee naar een grote vergadering. Yellowtail voelde ineens honger opstijgen in zijn buik.Hij besloot te gaan jagen voor zichzelf dat was tegen de warriorcode
want de clan moet eerst gevoed worden, maar hi had zo'n honger dus hij moest wel. Hij snoof eerst ruikend of er ergens muis is toen rook hij een geur van muis beetje oud maar toch nog wel vers.Hij volgde de geur en naarmate hij dichterbij was hoorde hij geritsel, Zijn zintuigen gingen op scherp klaar om een lekker muisje te vangen,
En ja hoor daar liep een muisje hij sloop heel zacht onhoorbaar in de jachthouding wachte op de goede timing
En sprong met hoge vaart vol genietend op de muis.Pakte hem in zijn klauwen en maakte het af, hij zocht een plekje lekker bij de zon eenmaal liggend op de grond is hij best moe hij besluit het muisje op te eten en valt dan in slaap.....


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Oefenen. DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:55

Beter heel veel beter!
Hier en daar kleine foutje, like vergeten spatie, maar boeit niet. Doe ik ook nog steeds >>
Maar, like I said before.
Je bent klaar om de RPG in te duiden ^^


Oefenen. 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Oefenen. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 20:03

hmm, je had geen spoiler hoeven te doen want je hebt niet op hem gereageert Smile


tip lijstje :

1. je 1e stukje past niet bij de 2e. Want opeens heb je een heel stuk gemist... Misschien kon je dat 1e stukje beter weghalen..
2. nog steeds: je hoeft geen enters te doen Wink t'is even schakelen maar je went er wel aan.
3. Euhm.... nope ^.^ weet geen 3e... nou ja :s je kan af en toe nog ergens dieper ingaan maar dat leer je wel. Ik vind hem super Smile

Zal ik erop reageren? Kunnen we zien hoe je het doet als anderen er bij komen Smile:

Spotlight liep door het bos. Hij was er weer eens uit gestuurd om te gaan jagen maar hij had geen zin. Het was mooi weer en de zon bescheen ruime stukken op de grond. Hij dwaalde maar wat rond en genoot van de zon. Af en toe waagde hij een kansje om een muis op zijn pad te vangen maar tot nu toe was het nog niet gelukt. Opeens rook hij wat, bloed, hij rook met zijn snuit hoog in de lucht om goed te weten wat hij rook. Hij slaakte een zucht van opluchting want het was bloed van een stuk prooi en niet van katten. Hij liep erheen, misschien had hij geluk en was het stuk nog eetbaar. Maar eenmaal dichtbij wist hij beter, hij rook ook kat erbij. Hij was verbaasd, wat kon het zijn? Als een kat gewoon jaagt zou het niet zo sterk naar bloed ruiken maar het was een riverclan kater. Hij ging er sneller heen en keek door de struiken naar de kater, meteen begreep hij het. Hij zag Yellowtail eten van een muis. Dat mag niet! Hij twijfelde over wat hij moest doen maar liep er toch maar heen. " Mag ik weten wat je aan het doen bent? Je weet dat dit niet mag!' zei hij, maar hij voelde zijn maag knorren en besloot haar een kans te geven. " Hmm, heb je nog wat over? " vroeg hij daarom. En hij liep dichter naar haar toe om bij haar te gaan zitten. Hij zag de muis liggen, half aangegeten. Hij keek even naar haar. Wat zou ze doen?



Oefenen. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Oefenen. DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen.   Oefenen. Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 20:06

Spotpaw schreef:
hmm, je had geen spoiler hoeven te doen want je hebt niet op hem gereageert Smile


tip lijstje :

1. je 1e stukje past niet bij de 2e. Want opeens heb je een heel stuk gemist... Misschien kon je dat 1e stukje beter weghalen..
2. nog steeds: je hoeft geen enters te doen Wink t'is even schakelen maar je went er wel aan.
3. Euhm.... nope ^.^ weet geen 3e... nou ja :s je kan af en toe nog ergens dieper ingaan maar dat leer je wel. Ik vind hem super Smile

Zal ik erop reageren? Kunnen we zien hoe je het doet als anderen er bij komen Smile:

Spotlight liep door het bos. Hij was er weer eens uit gestuurd om te gaan jagen maar hij had geen zin. Het was mooi weer en de zon bescheen ruime stukken op de grond. Hij dwaalde maar wat rond en genoot van de zon. Af en toe waagde hij een kansje om een muis op zijn pad te vangen maar tot nu toe was het nog niet gelukt. Opeens rook hij wat, bloed, hij rook met zijn snuit hoog in de lucht om goed te weten wat hij rook. Hij slaakte een zucht van opluchting want het was bloed van een stuk prooi en niet van katten. Hij liep erheen, misschien had hij geluk en was het stuk nog eetbaar. Maar eenmaal dichtbij wist hij beter, hij rook ook kat erbij. Hij was verbaasd, wat kon het zijn? Als een kat gewoon jaagt zou het niet zo sterk naar bloed ruiken maar het was een riverclan kater. Hij ging er sneller heen en keek door de struiken naar de kater, meteen begreep hij het. Hij zag Yellowtail eten van een muis. Dat mag niet! Hij twijfelde over wat hij moest doen maar liep er toch maar heen. " Mag ik weten wat je aan het doen bent? Je weet dat dit niet mag!' zei hij, maar hij voelde zijn maag knorren en besloot haar een kans te geven. " Hmm, heb je nog wat over? " vroeg hij daarom. En hij liep dichter naar haar toe om bij haar te gaan zitten. Hij zag de muis liggen, half aangegeten. Hij keek even naar haar. Wat zou ze doen?


eerste en 2de stuk hebben te maken met een alinea (witregel) weetje;)


Oefenen. 334p55k

Oefenen. DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oefenen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: