Leopardclaw lag in zijn hol



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leopardclaw lag in zijn hol

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardclaw
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:43

OP een zonnige middag in het woud zat een kat in zijn hol te slapen en die kat was Leopardclaw.Hij zat nog in geen clan maar dat wilde hij wel. Maar Leopardclaw had wel erge honger dus hij besloot maar te gaan jagen op een dier!Toen hij eenmaal aan het jagen was hoorde hij een muis trippelen.Leopardclaw volgde het geluid.En ja hij zag het staartje al van de muis. Toen Leopardclaw de muis gevangen had ging hij terug naar zijn hol en at hem op.


Laatst aangepast door LeopardClaw op zo 1 apr 2012 - 14:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Watercoat
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
Daniëlle
186

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Watercoat
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:51

ter eerste: je mag andere katten niet besturen
Ten tweede: dit gaat zowiezo waarschijnlijk nooit gebeuren
ten derde: je hoort te typen als je eigen personage, in jouw geval LeopardClaw. In deze post zie ik nergens de naam LeopardClaw voorkomen.


Leopardclaw lag in zijn hol Watercoatosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 13:55

Tips:
Ten eerste. Dit is helemaal fout.
Lees dit maar even door.
http://warriorcats.bigforumpro.com/t3-algemene-regels

http://warriorcats.bigforumpro.com/t36-warrior-cats-kaart-map

http://warriorcats.bigforumpro.com/t2-warriorcode

En wat ook wel handig is om te zien, zijn andere topics bekijken;
http://warriorcats.bigforumpro.com/t2989-feeling-so-devastated

Dit is wel een geschikte topic.
Bekijk dat ook maar even. Dat deed ik ook toen ik nieuw was.

En dan nog wat. Je kan geen kitten zijn als je al een warrior naam draagt, zoals in jouw geval Leopardclaw. Dan ben je een volwassen kat van ouder dan 11/12 maanden.
-----------------------------------
Ik ga nu een post maken.
En dan kun je daar op reageren. Maar eerst de regels eens goed door lezen.
Het is veel.
Maar zodra je dat gedaan hebt, is alles in eens heel duidelijk.

_____________________________________________

Smoketear lag rustig in de Warrior den te slapen. Zijn kittens waren bij de moeder, of ergens in het kamp aan het spelen. Hij voelde zich voor een keer eens rustig. Hij voelde zich beter. Toen hij wakker werd verliet hij de Warrior den en ging hij naar de prooi stapel om wat te eten. Hij keek het kamp eens rond en zag daar een warrior staan. Hij herkende haar als Leaopardclaw. Hij nam maar een extra muis mee en liep naar haar toe. 'Hallo, Leopardclaw. Ik heb een muis voor je mee genomen,' zei hij met een glimlach, terwijl hij ging zitten. Het was vandaag een mooie dag. Een mooie Nieuwblad dag.

--Ik ben maar met een kleine post begonnen om het je makkelijk te maken--


Leopardclaw lag in zijn hol 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:52

Mooi gemaakt Smoketear


Leopardclaw lag in zijn hol 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 14:56

ik heb weer een nieuw verhaal wel wat kort maar boeie.


Leopardclaw lag in zijn hol 334p55k

Leopardclaw lag in zijn hol DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 18:34

Leopardclaw liep door het bos en vroeg zich af waar hij was. Hij was wel in het woud en de wind waaiden lekker langs hem heen. Hij hoorde een paar vogels en wachten af en hoorde daarna nog meer het waren een paar katten die zaten wat te doen maar wat? Hij durfden nog niet dichter bij te komen. Hij stond daar maar en wachten af maar een kat herkende hij het was Yellowtail en de rest herkende hij ook maar hij was hun namen vergeten. Hij liep ernaartoe en vroeg: Zin om mee te gaan jagen samen met mij?


Leopardclaw lag in zijn hol 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 18:40

LeopardClaw schreef:
Leopardclaw liep door het bos en vroeg zich af waar hij was. Hij was wel in het woud en de wind waaiden lekker langs hem heen. Hij hoorde een paar vogels en wachten af en hoorde daarna nog meer het waren een paar katten die zaten wat te doen maar wat? Hij durfden nog niet dichter bij te komen. Hij stond daar maar en wachten af maar een kat herkende hij het was Yellowtail en de rest herkende hij ook maar hij was hun namen vergeten. Hij liep ernaartoe en vroeg: Zin om mee te gaan jagen samen met mij?




Yellowtail zag de zwarte poes ineens uit de struiken komen, en nadat ze wat gezegt had zei Yellowtail oke! even later waren leopardclaw en Yellowtail aan het ruiken naar een geur toen Yellowtail om keek was leopardclaw al weg gerend ze rook vast iets. Niet veel later rook Yellowtail ook wat een muisje hij zakte in jachthouding wachte op het goede moment en sprong met een boog in de lucht vol genietend en in afwachting wat er ging gebeuren.Eenmaal op de grond was het diertje in zijn klauwen gekomen en hij maakte het af.hij liep terug naar de plek waar ze eerst waren. Een frisse wind ging langs zijn vacht af en hij hoorde de vogels lekker fluiten. toen zag hij Leopardclaw en Yellowtail zei:Hey ook al wat gevangen zie ik, En hij richtte zijn ogen op het konijn van leopardclaw en wachte op een antwoord.


Leopardclaw lag in zijn hol 334p55k

Leopardclaw lag in zijn hol DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 17:31

Ja inderdaad ik heb een konijn gevangen en hij ruikt zo lekker ! Ik ga nog even wat jagen ik kom zo terug voor Yellowtail antwoord kom geven was Leopardclaw al weg! Leopardclaw rook maar hij voelde allen de wind langs hem vacht waaien. Maar even later rook hij ook een waterrat. Hij besloot alvast in een jachthouding te gaan zitten.En hij kwam dichter bij het waterrat.Hij sloop nog 3 vossen lengtes nog 2 nog 1 en Leopardclaw sprong op hem af. Hij ving hem tussen hem klauwen en liep terug naar Yellowtail. En Leopardclaw vroeg: goeden vangst of niet? zullen we terug gaan naar het rivierclanlamp?


Leopardclaw lag in zijn hol 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewstream
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
170

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 15:49

Hai,

Het leest gemakkelijker als je 'aanhalingstekens' gebruikt.

Xx


Leopardclaw lag in zijn hol Dewstream
So cute!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Leopardclaw lag in zijn hol DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Leopardclaw lag in zijn hol   Leopardclaw lag in zijn hol Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 15:54

Oke maar toch ik kan het al maar toch een goede tip tanxx! Very Happy


Leopardclaw lag in zijn hol 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leopardclaw lag in zijn hol
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: