Would you understand me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Would you understand me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smoketear
StarClan
Would you understand me? DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Would you understand me?   Would you understand me? Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 16:06

Dit keer lag hij dichter bij Rainfall. Hij hield van haar. En niemand kon hun scheiden. Lotusleaf. Daar moest hij nog mee praten. Maar hij wou het goed aan pakken. En hij kon dus beter eerst met zijn vader praten. Hij zou hem kunnen helpen. Daar was hij van overtuigd. Want hij en zijn vader leken veel op elkaar. Alleen had Smoketear zo het vermoeden dat hij meer fouten maakte dat Stormstar ooit in zijn leven had gedaan. Hij ging recht op zitten en likte zijn vacht schoon. Hij liep naar Rainfall en gaf haar een likje. 'Ik ben even naar Stormstar toe,' murmelde hij zacht en gaf haar nog een lik. Daarna draaide hij zich om. Hij liep naar de prooi stapel waar hij een muis en een eekhoorn voor zijn vader vanaf haalde. Hij liep naar de Leaders Den. 'Papa, ik ben het,' zei hij zacht. En hij liep naar binnen. Hij legde de eekhoorn voor hem neer en ging zitten. Hij keek zijn vader aan en wachtte tot hij vroeg waar voor hij gekomen was.

--Stormstar--
--Kort en flut--


Would you understand me? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Would you understand me? Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Would you understand me?   Would you understand me? Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 16:33

Stormstar lag te ronken in zijn nest, ogen gesloten, en zijn uitdrukking op ontspanning. Zijn ademhaling was regelmatig, en hij lag te genieten van een heerlijke droom, hij lachtte wat. Hij droomde, dat hij samen met Mousefur over de graan velden van het hoogland liep. Drie kittens liepen achte hun aan, Stormstars warme diepe lag was te horen. Hij liep voort, met de spelende kittens. Smokekit rende baldadig voor hun uit met zijn staartje in de lucht. '' Komop papa! spelen!'' Stormstar lachtte, en rende achter zijn zoon achteraan, het graan in. Achgter hem, lachtte Mousefur lief. Vader en zoon deden nu een klein wedstrijdje, ze rende en dolde. Smokekit sprong boven op Stormstar. De zon stond laag, en de lucht was oranje. Stormstar liet zich vallen, alsof hij verslagen was. Smokekit lachtte lief en ondeugend, hij sprong weer boven op zijn vader. De andere twee kittens kwamen ook aangerend, en hun moeder liep ook achter hun aan. '' Oh, nee! Ik ben verslagen door de beste warrior van het woud!'' Riep Stormstar meelijwekkend, maar voor de grap. Hij lachtte lief. De andere kittens, en hun moeder kwamen ze er ook bij. samen bekeken ze de zons ondergang, tot ze veilig in slaap vielen.
Stormstar werd wakker door een zonnestraal in zijn ogen. Hij zuchtte tevreden, genietend van zijn droom. Heerlijk waren die tijden geweest, wandelen dollen en plezier maken. Smokekit was er gek op geweest. De jonge warrior had veel megemaakt, maar sloeg zich er elke keer wel weer door heen. Stormstar was trots op hem. Alsof je het over de Starclan had, kwam Smoketear dat moment ook aanlopen. Maar zijn blik, liet Stormstar nog iets zorgen maken. 'Papa, ik ben het,' sprak hij zacht. En Smoketear liep naar binnen. Hij legde de eekhoorn voor hem neer en ging zitten. '' Goedemorgen zoon. Wat brengt je bezoek?'' Waarscheinlijk was er iets dat ij moest vertellen. Smoketear wist dat hij zou luisteren, en dat deed hij ook. Dus hij wachtte.


Would you understand me? 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Would you understand me? DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Would you understand me?   Would you understand me? Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 16:50

Zoals verwacht vroeg Stormstar naar wat hem hier bracht. Smoketear glilmlachtte even, en haalde toen diep adem. 'Weet je nog toen ik apprentice was, en helemaal gek was van Rainpaw, nu Rainfall. Toen ik warrior werd, was de opwinding zo groot dat ik mijn gevoelens voor haar was vergeten,' begon hij om Stormstar er op voor te berijden dat hij ging zeggen dat hij nog steeds van haar hield. 'En toen... De dood van Crookedstar kwam leerde ik Lotusleaf kennen. Ik had haar geholpen haar zelf vertrouwen terug te brengen. Ik had zo'n medelijden met haar, dat, toen we partners werden ik alleen aan haar dacht, en Rainpaw vergat.' Zijn ogen gleden naar zijn poten en zijn oren gingen iet wat hangen. 'Toen Rainpaw een nieuwe mentor kreeg was ik ook bij die ceremonie. Ik kwam met haar in gesprek. En toen... Alles kwam terug. Ik heb lang geprobeerd dat te negeren, gewoon vrienden met haar te zijn... Maar gisteren...' Hij zweeg en tranen begonnen uit zijn ogen te druppen. 'Ik voel me fijner bij haar, bij Rainfall. Maar ik heb kittens met Lotusleaf. Het is niet om Lotusleaf. Maar de kittens. Ik kan hun dat niet aan doen...' Zei hij waarbij hij ook begon te snikken. Daar zat hij dan. Normaal een wijze, stoere, grote, sterke kater. Nu een verslagen, gebroken ziel. Smoketear was verward, en had advies nodig. 'Ik kan niet bij Lotusleaf blijven als ik van Rainfall hou, meer dan van Lotusleaf. Maar ik kan de kittens dit ook niet aan doen. Hoe kan ik dit doen zonder boze kittens te krijgen. En zonder dat Lotusleaf met haar nagels bij Rainfall hangt?' Vroeg hij. De tranen bleven stromen. En het snikken ging door.


Would you understand me? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Would you understand me? Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Would you understand me?   Would you understand me? Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:21

Stormstar lag in zijn nest, hij keek warm naar Smoketear. 'Weet je nog toen ik apprentice was, en helemaal gek was van Rainpaw, nu Rainfall. Toen ik warrior werd, was de opwinding zo groot dat ik mijn gevoelens voor haar was vergeten,' Stormstar, begon al een beetje te voelen, waar dit heen zou leiden. Maar hij wachtte, wachtte en liet Smoketaer spreken. 'En toen... De dood van Crookedstar kwam leerde ik Lotusleaf kennen. Ik had haar geholpen haar zelf vertrouwen terug te brengen. Ik had zo'n medelijden met haar, dat, toen we partners werden ik alleen aan haar dacht, en Rainpaw vergat.' Zijn ogen gleden naar zijn poten en zijn oren gingen iet wat hangen. 'Toen Rainpaw een nieuwe mentor kreeg was ik ook bij die ceremonie. Ik kwam met haar in gesprek. En toen... Alles kwam terug. Ik heb lang geprobeerd dat te negeren, gewoon vrienden met haar te zijn... Maar gisteren...' Stormstar ogen stonden sereus. Hij had medeleide met zijn zoon, verscheurd door zijn liefde. Smoketaer was ten einde raad, hij kon het horen in zijn toon. '' Smoketear, je moet doen wat je hart je zecht. Maar denk ook na over wat het juiste is.'' Hij zuchtte. '' Ik zeg niet dat je bij Lotusleaf moet blijven. Maar denk na, waarom ben je ooit verliefd geworden op Lotus? Ze is lief, en zorgzaam. Als je partner van elkaar bent, hou je van elkaar. Smoketear, ben je partner met haar geworden... Omdat je medeleide met haar had?'' Het was iets vreemds. Hij kon het moeilijk begrijpen. 'Ik voel me fijner bij haar, bij Rainfall. Maar ik heb kittens met Lotusleaf. Het is niet om Lotusleaf. Maar de kittens. Ik kan hun dat niet aan doen...' '' Ik weet het zelf ook niet zo goed mijn zoon, dat beken ik. Mijn gevoel zecht, dat je gewoon bij Lotuseleaf moet blijven, en juist niet om de kittens. Je houd ook van haar, al weet je dat zelf niet.'' Hij ging zitten, en keek Smoketear indringend maar steunend aan. '' Smoketear, je bent niets voor niets haar partner geworden, en bessef de pijn van haar die je zult veroorzaken. Maar niet alleen voor haar, maar ook voor jezelf. Doe je ogen open mijn zoon, en kijk naar Dreamheart en Lionclaw. Zelfde situatie, zelfde gevoelens, en kijk hoe ongelukkig ze nu beide zijn. Ik wens je dat niet toe.'' Hij zuchtte, en het sloeg de spijker beter op zijn kop, dan hij had verwacht. Het was een situatie zo goed vergelijkbaar, maar er was een verschil. Smoketear wist niet wat hij deed, en hield wel degenlijk van Lotus, al wist hij dat zelf amper. '' Love is like heaven, but can hurt like hell. Is een zin die mij ooit is verteld, denk er over na. Kijk naar wat je hebt, niet naar wat je kunt krijgen.''


Would you understand me? 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Would you understand me? DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Would you understand me?   Would you understand me? Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 19:33

Hij vertelde zijn verhaal. En hij lusiterde naar de reacties van zijn vader. Maar als hij dacht aan bij Lotusleaf blijven werd hij misselijk. Hij voelde zich fijner bij Rainfall. ''Smoketear, je bent niets voor niets haar partner geworden, en bessef de pijn van haar die je zult veroorzaken. Maar niet alleen voor haar, maar ook voor jezelf. Doe je ogen open mijn zoon, en kijk naar Dreamheart en Lionclaw. Zelfde situatie, zelfde gevoelens, en kijk hoe ongelukkig ze nu beide zijn. Ik wens je dat niet toe.'' Zei zijn vader. Inderdaad. Dreamheart en Lionclaw waren niet de gelukkigste meer. Maar Smoketear schudde met zijn kop. Hij slikte even en dacht nog één keer goed na. Rainfall. Lotusleaf. 'Pap. Zou je teleurgesteld in mij zijn als ik toch voor Rainfall kies. Elke dag dat ik samen ben geweest was fijn. Met Lotusleaf was ook leuk. Maar niet op die manier. Ik word juist ongelukkig als ik bij Lotusleaf blijf pap. Rainfall is mijn eerste grote liefde geweest. En ik... Het is nooit verandert,' Sprak hij vastbesloten. Het spijt me, kittens, Lotusleaf. De volgende woorden die Stormstar zei liet hem op kijken. ''Love is like heaven, but can hurt like hell. Is een zin die mij ooit is verteld, denk er over na. Kijk naar wat je hebt, niet naar wat je kunt krijgen.'' Smoketear schudde zijn kop. 'Ik had Rainfall, toen ze nog Rainpaw was. Maar ik wil haar. Ik hoor bij haar. Ik voel me sterker, beter, fijner bij haar. Papa. Ik haat me zelf.'


Would you understand me? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Would you understand me? Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Would you understand me?   Would you understand me? Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 12:55

'Pap. Zou je teleurgesteld in mij zijn als ik toch voor Rainfall kies. Elke dag dat ik samen ben geweest was fijn. Met Lotusleaf was ook leuk. Maar niet op die manier. Ik word juist ongelukkig als ik bij Lotusleaf blijf pap. Rainfall is mijn eerste grote liefde geweest. En ik... Het is nooit verandert,' Stormstar slaakte opnieuw een zucht, maar sprak wijs. '' Ik ben gelukkig als jij dat bent mijn zoon, ik sta altijd achter je, wat je ook doet.'' Hij zag de worsteling in Smoketears ogen. Een kleine frons op zijn gezicht was te zien. Maar zijn blik was warm, en medelevend. Het was waar, als Smoketear er vrede mee had, zou hij dat ook hebben. ''Alleen, Smoketear. Het Lotusleaf vertellen zal een zware klus worden.'' 'Ik had Rainfall, toen ze nog Rainpaw was. Maar ik wil haar. Ik hoor bij haar. Ik voel me sterker, beter, fijner bij haar. Papa. Ik haat me zelf.' Stormstar, sloeg zijn staart om zijn poten. '' Ik zou ook mijzelf haten mijn zoon. Maar het leven is, wat het je geeft. Daar kun je niet veel aan veranderen. Het zal hopenlijk met de tijd helen. Ik hoop dat jij en Lotusleaf wel nog gewoon vrienden kunnen blijven.'' Hij zuchtte, ''Maar ik kan niet met je mee gaan, om het haar te vertellen. Dat zul je zelf moeten doen mijn zoon. Ik zal niet altijd je klouw kunnen vast houden, je bent nu warrior.'' Hij was graag met hem megegaan, om zijn pijn te verlichtten. Maar het was nodig, voor zijn reis naar volwassenheid. '' Hopenlijk heb je wat aan mijn advies, ik denk dat het nu tijd is, om het haar te vertellen. Ik hoor nog van je hoe het is gegaan'.'' Hij stond op, en liep op Smoketear af, hij likte hem over zijn kop, en raakte zijn schouder troostend aan. Daarna draaide hij zich om, en liep terug naar zijn nest. Terug op zijn nest, wenkte hij naar buiten. '' Hoe langer je er mee wacht, my son. Hoe moeilijker, en pijnlijker het word.''


Would you understand me? 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Would you understand me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: