a lot of dead the last days - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 a lot of dead the last days

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Graystorm
Member
a lot of dead the last days - Pagina 2 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: a lot of dead the last days   a lot of dead the last days - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 17:02

Wat was er nu met haar? Waarschijnlijk niet belangrijk genoeg voor op te antwoorden want ze begon over iets anders. "Nee, we moeten toch eerst Lighttail, Snowfire en Silverstone gaan halen? En moeten ze echt door een queen opgevoed worden? Ze hebben al zoveel meegemaakt, ze worden beter opgevoed door een familielid. Nog iemand nieuw kan echt niet. Ze kunnen het niet aan. We kunnen nog aan de clanleider vragen of jij ze mag opvoeden. Ik help je dan wel. ". Graystrom meende het. Hij volgde Silverleaf naar de rivier maar maakte hem klaar om de drie kittens op te halen. Hopelijk zou Sparklekit hen volgen.


a lot of dead the last days - Pagina 2 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklepaw
Member
a lot of dead the last days - Pagina 2 DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Age: >6 moons
Gender:
Rank:
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: a lot of dead the last days   a lot of dead the last days - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:07

Sparklepaws ogen gaven licht. 'Willen jullie dat écht?!' schreeuwde ze uit. Het was fijn om te weten dat je echt familie hebt, bedacht hij. Maar hij wilde haar echte moeder weten. Maar dit was al even genoeg. Hij glimlachte naar de katten en begon ook zorgvuldig zijn vacht schoon te likken. Ze dacht na over de Thunderclankatten. Leek er een op haar? Ze schudde haar hoofd. Maar ja, al wist ze haar échte familie niet, dit wat al genoeg. Genoeg om te houden. Ze had nu dus ook al broertjes en zusjes! Ze was al opgewonden. Zouden hún misschien weten wie mijn familie was??


a lot of dead the last days - Pagina 2 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
a lot of dead the last days - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: a lot of dead the last days   a lot of dead the last days - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:34

Silverleaf keek sparklepaw vragend aan . Zelf had ze niet al haar zussen gekend of haar ouders . ¨ik wil geen pleegouder zijn voor snowstreams kittens sorry ¨zei ze dan ten slotte . Ze keek graystorm aan maar ze wilde zijn antwoord niet weten . Dus stapte ze maar even weg . Ze staarde naar de rivier en ging liggen . Ze dommelde in slaap van het geluid van de rivier . Ze was nu bij de vierboom en zag snowstream . ¨Snowstream ¨riep ze luid. Ze wou rechtstaan maar ze was vast gelijmd aan de grond . Ze zag hoe er ineens water stroomde naar haar . Ze probeerde tevergeefs recht te staan maar ze kon niet bewegen . ¨aarg ¨riep ze toen het water over haar stroomde . Ze was nu op de bodem van de rvier en zag dat snowstream op haar af kwam . ¨help me snowstream ¨riep silverleaf luid . Maar snowstream liep gewoon voorbij haar alsof ze haar niet zag . ( ik heb de toestemming van snowstream om haar tegen te komen in silverleafs dromen ^^)


a lot of dead the last days - Pagina 2 RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklepaw
Member
a lot of dead the last days - Pagina 2 DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Age: >6 moons
Gender:
Rank:
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: a lot of dead the last days   a lot of dead the last days - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 8:05

Sparklepaw was even teleurgesteld over Silverleafs reactie. Ze zuchtte eens diep en ging toen op de grond liggen. Een briesje waaide door haar vacht. Als Greystorm nu familie van haar was, dan moest ze zich toch een beetje gelukkig voelen? Ze zuchtte nog eens en deed haar ogen dicht. Ze dommelde in slaap...

Spaklepaw lag nog steeds op de grond. Ze deed haar ogen open. Het gebied waar ze was, was onduidelijk. 'Waar ben ik' fluisterde hij. Ze dwaalde wat rond op de ruwe aarde. toen viel de grond onder haar voeten weg, en viel naar beneden in een zwart gat.

'Nee!' zei Spaklekit. Ze schoot wakker en stond meteen weer op. Ze pootte met zijn voet in de grond. Stevig. Ze zuchtte. Haar clan zal haar nu vast aan het zoeken zijn. Ze zuchtte nog een keer diep en ging daarna aan de oever van de rivier zitten. Ze keek naar de visjes die voorbij raasden. Ze zuchtte nog eens diep. Ze zag vogeltjes vliegen in de lucht. Het was een mooi gezicht. Ze gingen in een boom zitten. toen waren ze weg. Sparklepaw deed haar ogen dicht en luisterde naar het geluid van de rivier. Ze hoopte dat ze snel haar echte ouders zag. Maar ze kon niks beloven. Ze wilde het. Haar levensdoel; achterhalen wie zijn ouders zijn.


a lot of dead the last days - Pagina 2 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
a lot of dead the last days - Pagina 2 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: a lot of dead the last days   a lot of dead the last days - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 11:10

Iedereen ging bij de rivier zitten en viel in slaap. Graystorm bleef wakker om over de katten te waken. Er kon altijd een vijand in de struiken zitten, en zeker hier. Wat zei Silverleaf? Ze wou geen pleegmoeder zijn. Wat moest hij nu tegen de andere drie kittens zeggen? Graystorm zou we tijdelijk voor hun zorgen. Maar dan mosten ze wel naar de Thunderclan. En dat zou een groot probleem worden... Ineens schoot Sparklekit wakker met een gil. "Wat is er, Sparklekit?". Waarschijnlijk weer een nachtmerrie. Dat kwam heel vaak voor in deze tijd. Zeker net na de oorlog, en het is nog niet gedaan...


a lot of dead the last days - Pagina 2 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklepaw
Member
a lot of dead the last days - Pagina 2 DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Age: >6 moons
Gender:
Rank:
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: a lot of dead the last days   a lot of dead the last days - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 14:16

''Wat is er, Sparklekit?'' vroeg Graystorm. 'Oh. Ik schrok gewoon wakker. Nachtmerrie.' Zei spaklepaw. 'Graystorm? Waarom wil Silverleaf niet mijn pleegmoeder zijn?' zei hij vragend. Hij zuchtte nog eens. Toen zag hij een konijntje. Hij ging meteen in jachthouding zitten en stortte zich op het konijntje. Spaklepaw had hem bijna te pakken, maar net op het laatste moment schoot hij het holletje in. Hij zuchtte nog eens. 'Nooit lukt me ooit iets' murmelde hij. Hij ging weer zitten en deed zijn ogen dicht. Ze dacht na over zijn toekomst. Zou ze een goede Warrior zijn? Zou ze kunnen vechten? zou ze.... Ze werd onderbroken door het antwoord van Greystorm


a lot of dead the last days - Pagina 2 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
a lot of dead the last days - Pagina 2 DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: a lot of dead the last days   a lot of dead the last days - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 13:24

"Ik weet niet waarom ze je pleegmoeder niet wil zijn. Ze heeft het moeilijk de laatste tijd.". Haar beslissing gaf alleen maar meer problemen. Graystorms leven bestond bijna alleen uit problemen. "Als ik je ga verzorgen, wil je dan eigenlijk naar de Thunderclan?". Natuurlijk moest Sparklekit naar de Thunderclan willen, anders had het niet veel zin dat Graystorm voor Sparklekit ging zorgen. Dan zou hij wel iemand anders zoeken die voor Sparklekit zou willen zorgen. Maar het zal wel niet zo ver komen.


a lot of dead the last days - Pagina 2 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
a lot of dead the last days - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: a lot of dead the last days   a lot of dead the last days - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 13:29

Silverleaf zei zacht ¨ik ga ook niet voor die kittens zorgen ¨. Ze stapte naar graystorm en raakte zijn neus aan om te laten zien dat ze niet meer kwaad is . Ze stapte weer naar de rivier en keek naar het heldere water . Ze verzonk weg in gedachten . Waarom ben ik zo ? Ik wil wel voor die kittens zorgen maar dan zouden ze denken dat het mijn kittens waren . ¨en trouwens graystorm ze zouden de kittens nooit in de thunderclan toelaten hun moeder was een rogue ¨zei silverleaf gewoon . ¨ze zullen ook opgroeien als rogue's of naar de bloodclan gaan ¨.Toen ze bloodclan zei maakte ze haar ogen klein . Ze dacht dat malona een bloodclanpoes haar zus had vermoord maar silverleaf wist niet dat snowstream gestorven was door verdriet en pijn .


a lot of dead the last days - Pagina 2 RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
a lot of dead the last days
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: