[TS] Try again



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Try again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beechresin
Member
[TS] Try again DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: [TS] Try again   [TS] Try again Icon_minitimevr 7 jul 2023 - 14:34

Ik heb momenteel een aantal chars waar ik helemaal geen topics meer mee heb, dus besloot ik dat het misschien verstandig was om een topic search te maken voor meer topics. Ik sta ook altijd open voor plotjes met de katten die hieronder staan, dus voel je vrij om me daarover aan te spreken. Voor nu ben ik op zoek naar topics voor de karakters die hieronder staan, maar mocht je met een van de andere willen, stel het voor en dan zie ik of ik daar zin in heb^^.

[TS] Try again 16149037775864466088900110077202
Beechresin - sc - 58 moons - Senior warrior
Dochter van Acornstar. Heeft een best vurig karakter en is zeker niet op haar mond gevallen. Heeft haar eigen vader vermoord, maar alleen zij en Settledstar weten wat ze heeft gedaan. De rest denkt dat Acornstar overleden is in zijn slaap. Ze is iemand die er alles aan doet om haar familie te beschermen, iets wat al vaak genoeg uit haar acties gebleken is. Ze kan topics met iedereen.
[TS] Try again 16149045148287797501294179864206
Scarlethaze - sc - 36 moons - Senior warrior
Dochter van Beechresin, denkt dat Bloodhound haar vader is, maar haar echte vader is een andere shadowclanner. Als een kitten heeft ze 'vliegles' gehad van Hollow. Hierna heeft ze een tijdje in een coma gelegen, waar ze niet hetzelfde uitgekomen is. Er staat zo leuk senior warrior bij haar beschrijving, maar dat is ze eigenlijk alleen in leeftijd. Ze is nu al even warrior, maar ze is nog steeds onzeker hierover. Is sinds kort partners geworden met Foulplay, waardoor ze voor een keer iets anders heeft om over na te denken aan hoe erg ze zelf faalt. Kan topics met iedereen.
[TS] Try again Pine_ava
Pinepaw - sc - 10 moons - Apprentice
Kitten van Beechresin en Flutterpaw. Heeft geen idee wie zijn vader is, maar geeft er op het moment ook nog niet veel om. Ik zie hem eigenlijk wel een beetje als een rebel qua karakter. Gezien zijn moeder nogal veel op hem en zijn siblings lette, zodat hun niet hetzelfde zou overkomen als dat zijn oudere zus overkomen is, wil hij juist dingen doen die eigenlijk niet mogen. Hij is een apprentice en wilt dan ook alles ontdekken. Hij kan topics met iedereen.
[TS] Try again Unknown
Dustspirit - tc - 38 moons - Senior warrior
Hij doet zijn best voor de clan zoveel als hij kan, ondanks dat vertrouwen van zijn kant soms nog wel een ding is. Ik ben met hem vooral aan het zoeken wat te doen. Topics kunnen met iedereen.
[TS] Try again 7656-76
Junipernose - tc - 25 moons - Warrior
Ik moet haar weer wat meer ontdekken hoe ze was qua karakter en zou dan ook graag topics willen om dit weer te achterhalen. Kan met iedereen topics.
[TS] Try again Ivorykit_ava
Ivorykit - tc - 5 moons - kitten
Dochter van Eveningstar en een onbekende vader. Ze is op een leeftijd aangekomen waar ze het kamp te klein begint te vinden en graag wilt ontdekken wat erbuiten zit, ze zal hier alleen helaas nog wat geduld voor moeten hebben. Ze kan alleen topics met thunderclanners.
[TS] Try again 16149047423699164782864628007496
Lilypool - rc - 44 moons - Senior warrior
Dochter van Honeyspots en Saxon. Ze is open geweest naar Crystalstar over de vader van haar kittens, maar heeft alsnog een naar Aegir vernoemd. Ze probeert verder te gaan met haar leven en Aegir achter zich te laten. Doet haar best om momenteel gewoon een goede warrior te zijn en zoveel mogelijk vragen over de vader van haar kittens te vermijden. Ook al is dat nog niet altijd even makkelijk. Topics kunnen in principe met iedereen.
[TS] Try again Unknown
Drizzlefall - rc - 19 moons - Young warrior
Dochter van Blueflower en Appleseed. Moeder is verdwenen en haar vader is haar gaan zoeken. Hierdoor heeft ze geen idee waar haar beide ouders ondertussen zijn en wil niet geloven dat haar moeder misschien zelfs dood is. Ondertussen begint ze zelf ook wat ouder te worden en haar karakter wat meer te ontwikkelen. Ze is gehecht aan familie, zeker na wat er allemaal al gebeurd is. Is iemand die conflict het liefste vermijd, tenzij het is om iemand te beschermen. Kan topics met iedereen.
[TS] Try again Searpaw_ava
Searpaw - rc - 9 moons - Apprentice
Zoon van Outrage en Goldenpond. Heb met hem nog niet echt veel gepost, maar wil daar graag verandering in brengen. Hij is een apprentice en kan dus topics met iedereen.
[TS] Try again Unknown
Sandgorse - wc - 19 moons - Young Warrior
Zoon van Indra en Wolfstar. Zijn broertje is gedood door zijn moeder, waarna zijn moeder verbannen is. Zijn vader is doodgegaan. Het geeft hem het gevoel dat hij het goed moet doen voor de clan. Dat hij de beste warrior moet zijn en ook zal zijn. Kan soms dus best arrogant zijn. Kan topics met iedereen
[TS] Try again Sorrelnose_ava
Sorrelnose - wc - 37 moons - Queen
Littermate van Blazestar. Ze heeft het gevoel dat ze altijd perfect moet zijn, dat ze geen fouten mag maken. Dit alles door hoe hun vader zich naar hun toe gedroeg. Ze zal dan ook eerder haarzelf dan anderen de schuld geven wanneer er iets fout gaat. Ze is op het moment niet heel blij met iedereen die zich tegen haar broer keert en zal dan ook niet schromen om er wat van te zeggen als ze dit merkt. Ze is momenteel queen, gezien ze een nest kittens heeft gehad. Ze is aardig herstelt van de bevalling, ook al merkt ze er van tijd tot tijd nog steeds wel wat van. Ze kan topics met voornamelijk windclan, gezien ze momenteel niet snel bij de grens te vinden zal zijn.
[TS] Try again Sootpaw_ava
Sootpaw - wc - 10 moons - Apprentice
Sootpaw is de zoon van Lightstep en een rogue. Hij is een kat die goed luistert naar wat een oudere kat van hem vraagt en zich er ook naar zal gedragen. De warrior code is belangrijk voor hem en zal dan ook niet blij zijn als anderen wat doen dat eigenlijk niet mag. Hij is iemand die je het hemd van het lijf kan vragen. Hij is een apprentice en kan topics met iedereen.
[TS] Try again 8780-5
Eydis - Bloodclan - 1 moon - Kitten
Eydis is de dochter van Skadi en Beef. Ze is iemand die het liefste doet wat ze zelf wilt en als ze in de problemen raakt zal ze de schuld op anderen af proberen te schuiven. Ze probeert onschuldig over te komen, maar is dat zeker niet. Kan topics met Bloodclan.
[TS] Try again 1614904819344118676518921676417
Alder - rogue - 23 moons - rogue
Broer van Sedge en halfbroer van Shinystone. Hij heeft de tribe ondertussen achter zich gelaten nadat Sedge de tribe verlaten had en heeft zijn weg nu gevonden naar de clans samen met haar. Was een cave guard voor hij de tribe verliet. Voor nu weet ik nog niet waar hij gaat eindigen uiteindelijk, maar hij kan momenteel topics met iedereen op clangebied.
[TS] Try again Unknown
Turtle - Tribe - 21 moons - Prey Hunter
Ik weet eerlijk nog niet wat zijn toekomst zal brengen. Of hij in de tribe zal blijven of naar de clans gaat. Voor nu is het nog tribe, dus mocht je topics met hem willen is dat zeker mogelijk. Hij heeft de kant van Wren in alles gekozen, maar heeft wel Shine helpen ontsnappen naar de clans. De meningen over hem kunnen dan ook best verdeelt zijn.
[TS] Try again Unknown
Acornstar - starclan - dead - Leader
Was de leider van shadowclan, maar is nu dood. Nu is het misschien raar om een starclan kat in je topic search te zetten, maar ik zou toch graag met hem starclan topics doen al is het maar van tijd tot tijd om wat commentaar te leveren op de levendenxD. Zal met hem wel alleen posten als ik er echt zin in heb, geen garanties, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft met eventuele starclan topics. Mocht je hem voor wat anders Starclan achtig nodig hebben, mag je me dat ook altijd vragen^^.


[TS] Try again 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Try again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: