leden



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 leden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverleaf
StarClan
leden DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: leden   leden Icon_minitimema 2 apr 2012 - 19:28

Er zijn inderdaad heel veel leden hier op deze site .Maar sommige zijn gestopt of komen nooit meer online !En dat is heel lastig want als die nu een super goeie naam heeft tja die is dan al bezet ook al komt ie noot meer online ! wat ik bedoel is op tribalwars denk ik dat het dat is dan als je 1 week niet meer online bent geweest dan bestaat dat account niet meer .En ik bedoel als je gewoon 1 hele week niet online bent geweest dat je nog 1 week extra krijgt ofzo en als je er dan nog niet op bent geweest dat je account dan niet meer bestaat .( attack me niet voor dees idee pleas ik ben ook maar een mens ! )


leden RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotcoat
Member
leden DPKsfdL
Gitte
3

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Dotcoat
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimema 2 apr 2012 - 19:38

ik vind het wel een goed idee eigenlijk! alleen is een week erg kort... misschien een maand ofzo? of 3 weken en na die 3 weken krijg je een mailtje met een waarschuwing dat je binnen een week online moet komen omdat je anders geen profil meer hebt! Best slim toch? al zeg ik het zelf... (ik heb geen eigendunk hoor!!!!!!!!) haha! andere ideeén zijn denk ik wel welkom!


I miss the ThunderClan, but I feel at home in the forest where I live. I am a Rogue!
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
leden DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimema 2 apr 2012 - 19:39

Als je als eerst heel veel RPG-post heb gemaakt, en op een dag stop je... dan blijf je account alsnog bestaan, voor als je misschien ooit terug komt, en als je iemand account verwijdert, dan zie je bij al die dingen die je getypt hebt gast staan, dat ziet er ook niet zo leuk uit. En je hebt ook de 'eer' ofzo, dat je account blijft bestaan..

(Sorry voor vage flut uitleg)


leden Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
leden DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimema 2 apr 2012 - 19:39

dat is inderdaad een goed idee !


leden RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
leden Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimema 2 apr 2012 - 20:30

Nee idd. Als mensen al actief zijn geweest, dan blijft hun naam plus hun account gewoon van hun. Dat recht hebben ze, sinds ze wel gewoon actief zijn geweest.

Wij hebben sws al een regeling dat accounts met 0 posts die al heel lang niet online zijn geweest, aan nieuwe eigenaren worden geschonken. Maar heeft iemand wel gepost, in de RPG enzo, dan ga ik die namen helaas niet weggeven.

Dus nee, zo'n regel komt er niet, maar check de accountmarkt eens als je die grote lijst met 0 berichten wilt bekijken.


leden RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
leden DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 10:59

Ik wil ook even zeggen: Sommige mensen gaan eens lang op reis, en dan ineens is hun account weg, dus... (dat heb ik zelf al eens meegemaakt)

Moest het idee er toch nog komen, zorg er dan toch wel voor dat mensen kunnen vragen om hun account te laten bestaan. Als ze bijvoorbeeld op reis gaan.


leden 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravekit*
Member
leden DPKsfdL
Femke
39

CAT'S PROFILE
Age: Kit :3
Gender:
Rank:
Bravekit*
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 12:27

Ik ben er tegen, want dan komen er (zoals eerder gezegd) "gaten" in de RPG/stambomen. Ik ga dus volledig mee met Fireheart ^^


Mijn geweldige bijdrage, people xD


"My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
leden DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 12:41

sorry het was maar een idee ze maar je hebt gelijk .
^^


leden RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
leden DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 13:33

Ik denk dat de vraag wel beantwoord is? xD



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
leden 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
leden 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: leden   leden Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 13:39

Ik neem aan dat de conclusie hierop is dat we het laten zoals het is.
*Gooit er een slotje op*


leden Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
leden
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: