[TS] A new start



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [TS] A new start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Maplepaw
Member
[TS] A new start DPKsfdL
Cynthia
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Maplepaw
BerichtOnderwerp: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitimeza 11 mei 2024 - 12:02

Ik weet dat ik zei dat ik het bij één account ging houden in eerste instantie, maar toen werd er gevraagd om een topic met Ivory en wilde ik die toch wel graag ook oppakkenxD en dan dacht ik van waarom pak ik niet Eydis ook op? En vervolgens dacht ik dat 1 kat per clan ook wel nice was. Dus hier ben ik dan, ik zoek topics voor de volgende vijf characters en wie weet pak ik meer op in de toekomst:

Maplepaw - 7 moons - Shadowclan - Apprentice
Dochter van Scarlethaze, is niet op der mond gevallen en heeft een aardig sterk karakter. Ik ga haar voornamelijk door de rpg laten bepalen.

Ivorypaw - 11 moons - Thunderclan - Apprentice
Dochter van Eveningstar, is een harde werker en is geneigd haarzelf te ver te pushen, ondanks dat ze niet de beste gezondheid heeft.

Eydis - 8 moons - Bloodclan - Young one
Dochter van Skadi en Beef, doet het liefste wat ze zelf wilt en is iemand die haar eigen fouten op iemand anders af zou schuiven.

Sandgorse - 24 moons - Windclan - Warrior
Zoon van Indra en Wolfheart, probeert voornamelijk om een goede warrior te zijn en dit ook te bewijzen aan de clan. Heeft ook zeker wel ambities, maar die zal hij niet zo openlijk zeggenxD.

Drizzlefall - 24 moons - Riverclan - Warrior
Dochter van Blueflower en Appleseed, is zachtaardig van karakter, is vrij optimistisch en ziet al snel het beste van dingen in.

Dat zijn echt korte beschrijvingen van wat ik voor ze zie. Ik moet er zelf ook weer heel erg inkomen, dus dingen kunnen veranderen, maar dat zullen we zien. Kom maar door met de topics in ieder gevalxD. Oh en ik zou het op prijs stellen als je aangeeft wie maakt. Ik wil gerust alles maken als het nodig is, maar geef het dan wel aan^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[TS] A new start N8yMMF1g_o
Julia
1291
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitimeza 11 mei 2024 - 14:36

Ivory x Eef?


[TS] A new start BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Maplepaw
Member
[TS] A new start DPKsfdL
Cynthia
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Maplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitimeza 11 mei 2024 - 16:38

Is goed^^, ik maak wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[TS] A new start N8yMMF1g_o
Julia
1291
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitimeza 11 mei 2024 - 19:48

Thanks :3


[TS] A new start BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefin
Member
[TS] A new start 6aa27e7800fba9da182701e49e9e7d93
dodo
22
Actief
time moves so damn slow I swear I feel my organs failing

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Littlefin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitimeza 11 mei 2024 - 20:13

Drizzle x little?
zou jij willen maken c:

Oh en maple x soft?



whisper in my right ear say I have nothing left
Whisper in my left ear say I’m doing nothing right
Terug naar boven Ga naar beneden
Maplepaw
Member
[TS] A new start DPKsfdL
Cynthia
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Maplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitimezo 12 mei 2024 - 13:47

Sure, ik maak beide wel^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
[TS] A new start Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
218
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitimezo 12 mei 2024 - 15:29

Eydis x Rollo of Orchis? Wil jij deze voor me maken? ♥


[TS] A new start Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
[TS] A new start Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Maplepaw
Member
[TS] A new start DPKsfdL
Cynthia
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Maplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitimezo 12 mei 2024 - 19:14

Sure^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [TS] A new start   [TS] A new start Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] A new start
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: