RPG



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 RPG

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blueclaw
Member
RPG DPKsfdL
2

CAT'S PROFILE
Age: 7 months
Gender:
Rank:
Blueclaw
BerichtOnderwerp: RPG   RPG Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 17:42

Blueclaw zat in het bos wat rond te scharrelen in de hoop wat prooi te kunnen vinden.Het was vandaag weer eens zo'n slechte dag zo'n dag waarvan je denkt van: wat zal mij vandaag weer overkomen, Toen hij een geluid hoorde spitste hij zijn oren. Hij wist dat het geen kat was dus besloot hij maar te gaan kijken. De wind wapperde tegen hem aan en hier en daar kwam er een stukje zonlicht uit de wolken. Hij rook de geur opeens wat dichter bij en ja na een tijdje rook hij hem nog geen 3 muizenlengte van hem af hij besloop het diertje hij rook het bloed al. Er moet nu wat gejaagd worden voor de verse prooi dacht hij, Maar zijn maag knorde zo erg dat hij wel een honderd muizen op kon. Hij zag opeens het staartje van een muisje hij ging in jachthouding al genietend van de lekkere geur die hem nog meer naar honger deed lijden. Hij zette zijn achterpoten al klaar voor het lekkere muisje, Toen op een of andere manier hoorde Blueclaw geschreeuw, De muis schrok en ging er met een vaart vandoor de struiken in totdat zijn geur niet herkenbaar was. Huh? dacht Blueclaw wat was dat nou? was het een kat?. Ach hij besloot maar weer verder te gaan bovendien werd het ineens overspoeld met lekkere zonlicht en het werd weer wat warmer hij rook weer een geur maar dit keer van een konijn nog geen 2 staartlengte van hem af. Hij zette zich schrap voor de aanval sprong stil op genietend van de geur en sprong met een hoge vaart neer op het konijn. Maar het konijn worstelde tegen maar Blueclaw was hem te slim af en maakte het af door middel met zijn nagels door hem een te boren. Man wat had hij ineens erge honger gekregen hij weet dat het eten van een dier die je vangt en opeet tegen de warriorcode is maar wat maakt het uit voor een keer trouwens hij had zo'n honger, En bovendien niemand zou er achter komen.Vol genietend at hij de konijn op en tegelijkertijd genoot hij van het zonlicht en de verse geur van bloem. Hij was even helemaal vergeten van wat er toen straks was met die schreeuw, nog even genietend van de zon stond hij maar op en besloot uit te gaan zoeken wat het was. toen hij rende voelde hij zijn kussentjes pijn doen en de zon steeg de horizon uit. Tot nu toe had hij nog niks opgemerkt van andere katten. hij dacht dat zijn clan zich zorgen zou gaan maken dus besloot hij maar terug te gaan naar het kamp, Bovendien werd het steeds kouder en de wind woei steeds meer door hem heen hij had nog een reis te gaan. Maar hij was er al bijna want hij zag de rivier al zitten wachtend op hem hij maakte zich zorgen zou de clan zich misschien nu druk maken omdat ik zolang weg ben? de gedachte van dat gekrijs van die middag spookte nog rond in zijn hoofd zou het een gevecht zijn geweest of sterker nog misschien wel een van de Riverclan!.


Laatst aangepast door Blueclaw op do 5 apr 2012 - 17:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
RPG DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: RPG   RPG Icon_minitimema 7 mei 2012 - 15:42

Ik ben ook een nieuwe RPG`er, maar laat ik je wat tips geven.

Sommige zinnen vind ik een beetje raar uitkomen zoals

Maar het konijn worstelde tegen maar Blueclaw was hem te slim af en maakte het af door middel met zijn nagels door hem een te boren. In deze zin gebruik je 2x maar, het is niet erg maar de zin komt wat raar uit.

Ik zou hebben geschreven: Het konijn spartelde tegen, Blueclaw boorde zijn nagels in de vacht van het konijn. 'Weer een prooi te slim afgeweest' dacht hij tevreden.

of

Maar hij was er al bijna want hij zag de rivier al zitten wachtend op hem hij maakte zich zorgen zou de clan zich misschien nu druk maken omdat ik zolang weg ben?

Ik zou gedaan hebben: Hij was er al bijna zag hij, de rivier zat geduldig op hem te wachten.''Zou de clan zich zorgen om me maken?' dacht hij ongerust.

Wat ik ook doe is schrijven hoe hij denkt of praat, is hij blij of juist verdrietig?Kijk maar bij de paars gemarkeerde dingen. Hij denkt in deze zin bijvoorbeeld blij: 'Eindelijk ben ik een krijger!' dacht de kitten blij. Als je het niet snapt pm me maar


.Nightkit- BrowntailRPG Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
RPG CupcatbtRPG CupcatnightwhiteRPG 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: