Don't think i'm afraid of you [Blacksoul]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't think i'm afraid of you [Blacksoul]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scars
Member
Don't think i'm afraid of you [Blacksoul] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Don't think i'm afraid of you [Blacksoul]   Don't think i'm afraid of you [Blacksoul] Icon_minitimema 9 apr 2012 - 16:02

-only Blacksoul-

Scars liep bij de Hoogstenen. Hij snapte nou niet dat het hier gevaarlijk was. Scars zuchtte een keer. Een briesje waaide door zijn zwarte vacht. Zijn littekens die voor het grootste deel op zijn buik zaten, waren vrij goed zichtbaar. Het roze vlees was makkelijk te zien. Af en toe prikte het nog wat, maar het boeide niet. Hij gromde uit pure verveling. De lucht boven haar was grauw. Het zou niet lang duren voor het ging regenen. Misschien zou het gaan storten. Met bakken uit de hemel. Maar het maakte hem niks uit. Zijn vacht waaide nog eens op de wind. Het bracht een bekende Bloodclan geur mee. Die kat die bij het persoon hoorde, dacht dat ik bang voor hem was. Maar als dat waar zou zijn, zou ik niet in de bloodclan zitten, dacht Scars. Hij liep verder over de Hoogstenen. De stenen waren koud, net zoals zijn hart. Zijn hart die iedereen verscheurd had. Die al die stukjes miste. De koudbloedige kater zakte op de grond om te jagen. Hij rook een duif. Hij keek rond; de duif zat in de boom. Scars gniffelde kort en schoot in de boom. Zijn grote nagels kraste over de kapotte schors en ze vernielden het. Hij greep de vogel bij zijn keel en boorde zijn tanden in het. De duif ging slap hangen en Scars sprong van de hoogte naar beneden. Het was zo'n 9 vossenlengtes hoog en de klap was pijnloos. Scars verscheurde de duif. Het bloed hing aan zijn zwarte poten en aan zijn spierwitte tanden. Hij likte het bloed af en at de duif met grote slokken op. Toen hij op was, liep hij verder. Toen stak er een briesje op. Hij rook een muisje die op de Hoogstenen liep. Scars ging in de jachthouding zitten en jaagde op het beestje. Maar zijn reukvermogen rook een andere kat. Hij negeerde de geur en sloop naar het muisje. Hij wilde hem net pakken, toen een grote zwarte poes het al had gepakt. ''Blacksoul, Waarom moet je me nou áltijd dwarszitten'' snauwde Scars naar de poes. Die Blacksoul dacht dat ik bang voor haar was, maar dat was niet zo, dacht Scars. Hij ging weer staan, en maakte zijn staart dik en legde zijn oren in zijn nek. Hij zette zijn haren overeind en begon te grommen. nu zou ze toch wel bang zijn?


Don't think i'm afraid of you [Blacksoul] Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65Don't think i'm afraid of you [Blacksoul] CupcatpixelartDon't think i'm afraid of you [Blacksoul] ScarsonderschriftDon't think i'm afraid of you [Blacksoul] CupcatsgDon't think i'm afraid of you [Blacksoul] Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't think i'm afraid of you [Blacksoul]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: