I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scars
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimema 9 apr 2012 - 17:53

[ alleen LeopardClaw ]

Scars rende door het bos. De wind wapperde door zijn vacht. toen kwam hij aan bij de Rivier. Hij haalde diep adem en sprong over het heldere water van de rivier. Hij had de laatste tijd veel zin om het bloed van een Riverclankat te proeven, hij wilde vechten met een van hun. Hij wist dat hij compleet tegen de regels was, maar wanneer was hij dat nou niet? Hij landde op zijn pootjes die sierlijk hem opving. Het water achter haar golfde. Scars gromde. Hij rook een andere kat. Een kat die hem kwaad kon doen. Maar hij ging door. Hij liep over het gebied, het gras waaide. Het zag er vredig uit. Iets wat Scars haatte. Hij haalde het sappige gras uit de grond. Hij gooide het weg. HIj verafschuwde het goede. Hij maakte het veldje kapot dat zo mooi was. Hij haalde zijn neus op, en liep door. Hij liep sierlijk naar het einde van het veld. Een bries waaide weer door de vacht van zijn duivelse vacht. Hij rook muis. Hij ging in de jachthouding zitten en rende als een speer op het af. Hij kon geen weer tonen tegen de scherpe nagels. Scars drukte zijn nagels in de muis, en al het bloed verspreidde door zijn nagels. Hij at het beestje met een slok op en liet de botten slingeren op het veld. Toen ging hij liggen op de grond. Hij spitste zijn oren toen hij een kat hoorde aankomen. '' Wat wil je? '' gromde Scars kil. Hij lachte duivels en wachtte op een antwoord van de kat.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatpixelartI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] ScarsonderschriftI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatsgI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimema 9 apr 2012 - 18:33

Leopardclaw rende door het bos en rook een bloedclankat maar daar reageerde hij niet op. Hij rende en de wind waaiden langs zijn vacht. Hij bleef kalm en rustig totdat hij een waterrat hoorde trippelen. Hij sloop wat dichterbij en sprong op het arme diertje zijn nagels doorboorde het velletje van het waterratje en het arme diertje was dood! Leopardclaw begon heerlijk van het diertje te eten en rende toen verder naar de rivier . Toen Leopardclaw bij de rivier een kat zag vroeg hij wat kom jij hier doen? Maar hij kwam even niet op de geur die de kat droeg. Leopardclaw was zo onder de indruk dat hij nog wat dichterbij kwam en weer vroeg hij: Wat kom jij hier doen? Leopardclaw zag de kat aan de andere kant van de rivier. Hij bleef rustig en kwam nog dichterbij de kat. Leopardclaw stapte op de eerste steen maar liep gewoon rustig door. Hij stapte op de tweede steen en bleef daar heel rustig staan. Toen wilde hij op de derde steen staan maar hij miste de steen maar hij viel niet!Hij probeerde het nogmaals en het lukte hij sprong sierlijk verder van de ene steen naar de andere.Toen hij de overkant bereikte vroeg hij aan de kat : Wil je niks tegen me zeggen? En daarna dacht Leopardclaw: Wat is dat voor een geur het is toch niet een nee wacht de geur is van de BLOEDCLAN! Leopardclaw wilde weg rennen maar was niet bang hij ging voor de kat zitten en zij: Hallo ik ben Leopardclaw ik weet uit welke clan je komt maar dat maak niet uit hoor. Hij wist dat hij het niet moest zeggen maar vroeg: Heb je zin om met mij te gaan jagen? En Leopardclaw besloot maar is te gaan wachten op een antwoord van de kat.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] 33nj868

Spoiler:


Laatst aangepast door LeopardClaw op ma 9 apr 2012 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimema 9 apr 2012 - 18:47

De kat stond te kijken van zijn vraag. '' Waarom zou je míj, iemand van de verkeerde clan, vragen om te jagen? '' snauwde hij. Hij wist zeker dat die kat wist waar hij vandaan kwam. Stel dat hij stiekem andere katten had meegenomen, dat hij me niet gewoon in de val wilde lokken? Scars ging zitten en liet zijn nagels zien aan de poes. '' Zie je dit bloed, Clankat, het bloed van dode muizen en dode katten! Ben je niet bang voor mij, roekeloze kater '' Hij gromde het uit en likte het bloed tussen zijn poten vandaan. Is die kat geestelijk niet helder, dacht Scars. Maar ja, als hij wilde vechten dan kon hij dat krijgen. '' LeopardClaw heet je toch, kat '' gromde de zwarte kater. '' Ik dood dieren, ik heb verschillende vossen verwond en ik heb met twolegs gevochten '' snauwde de kat. '' Waarom zou je míj dan vragen om te jagen? '' Oke, natuurlijk had Scars nog nooit gevochten met twolegs, maar liegen kon hij als de beste. Hopelijk zou de kat bang worden en hard wegrennen, maar hij bleef stil zitten. Misschien kon hij hier wel iets mee. '' LeopardClaw '' murmelde de kat. Hij keek met zijn schijnheilige ogen naar Leopard. Hij keek wat zielig. '' Verraad me niet bij de Clan, bij die Riverclan. Dan ga ik eraan als Icy erachter komt '' Hij liet het extra zielig klinken zodat de kat medelijden zou krijgen. Hij keek verscheurd naar de kater. Hij was ook zwart. Scars ogen keken dof naar die van Leopard. Hij porde met zijn nagels in de grond en haalde het gras weg. Hij was echt duivels, gewoon uitzonderlijk duivels.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatpixelartI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] ScarsonderschriftI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatsgI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimema 9 apr 2012 - 18:58

Leopardclaw wist waar de kater aan dacht en zij: Ik zal je niet aan de clan verraden en ik heb ook bloed aan mijn klauwen zie je ik heb net ook een muis vermoord dus! En ja ik ben ook alleen ik heb geen kat mee genomen wand ik vind het leuk om alleen te jagen hij keek de kat aan en zij toen ook: En nee ik wil niet met je vechten wand ik vind het eingelijk niet leuk om te vechten ook al ben ik een warrior. Hij keek de kat aan en vroeg aan de kater wil je mij dan ook niet verraden bij Stormstar wand ze zal echt boos woorden als ze dit weet. Leopardclaw ging verder en zij tegen de kat: Ik vind je helemaal niet zo raar hoor! Ookal ben je van de bloedclan het scheelt mij geen bal. Toen Leopardclaw dat zij begon hij met een blije blik naar de kat te kijken en vroeg: Wil je nou jagen wand ik denk dat wij samen veel prooi kunnen vangen en dat we dat dan delen als jij het goed vind? Leopardclaw keek de kater aan en liet toen zijn mond open gaan en liet zijn vlijm scherpe tanden zien en liet toen zij klauwen zien
met zij lange nagels en zij toen moet je is opletten. Leopardclaw liep naar een boom toe en begon er met zijn klauwen naartoe te zwaaien en heel het boomschors was er af . Toen Leopardclaw dat deed en klaar was vroeg hij weer: En wil je nu met mij jagen of niet ?En keek de kater aan en zij ik heb ook vossen gedood hoor maar niet doorvertellen.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimema 9 apr 2012 - 19:23

'' Huh, maar vast geen twolegs '' zei Scars die al opstond. '' Vooruit ik ga mee jagen.'' zei hij '' maar net zei je nog dat je liever alleen jaagt '' murmelde hij. Hij liet zich weer over aan zijn uitzonderlijk sterke zintuigen. Hij maakte zijn hoofd leeg. Scars zag alleen nog maar een rode waas in zijn ooghoeken; hij kreeg dat altijd als hij ging jagen. Hij rook nog eens goed en schoot toen als een luipaard het veld op. Hij rook een das, en niet zo'n kleintje ook. HIj zette zijn klauwen in de das die wat dof en gedachteloos aan het rondlopen was en hij perstte het bloed uit het beest. Het beest worstelde tegen, en kraste Scars op zijn snuit. Scars schreeuwde het uit van de pijn, weer een litteken. Hij sloeg het beest in zijn gezicht, en weer worstelde hij tegen, maar verslapte toen Scars precies op zijn hart zijn tanden zette. Hij beet in zijn nek en het beest was dood. Het bloed stroomde uit het beest. Scars dronk het bloed op, iets wat hij vaker deed. Hij zoog het leeg. Het was zoo onwijs lekker. In zijn ooghoeken zag hij Leopardclaw kijken. Die zal wel geschrokken zijn. Scars voelde zich al wat sterker bij het drinken van het bloed. Zijn snuit klopte door de slag, en scars voelde het bloed stromen. Hij likte zijn neus af met zijn lange tong om het te stoppen. Hij draaide zich om en keek naar LeopardClaw. '' Nu jouw beurt '' zei Scars kortaf en ging verder met het drinken van het bloed.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatpixelartI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] ScarsonderschriftI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatsgI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimema 9 apr 2012 - 19:38

Leopardclaw zij tegen hem moet je maar opletten! Leopardclaw rende zo snel het veld op en kreeg een konijn in zicht hij sloop er naar en doorboorde door het vel van het konijntje maar hij gaf niet op. Leopardclaw probeerde weer wat maar het konijn worstelde zich tegen maar Leopardclaw was sluw en liet het beest los het beest wilde wegrennen en toen was Leopardclaw te snel sprong boven op het dier en doden hem met zijn scherpe nagels. Leopardclaw drukte tegen het diertje en dacht toen aan het bloed drinken van Scars en dacht: Zal ik het ook proberen? Leopardclaw haalde zijn nagels uit het konijn en zag het bloed stromen maar hij had nu ook een wond van het konijn maar wel gelukkig bij zijn buik. Hij keek naar het bloed en begon het op te likken en dacht weer: MMM ik wist niet dat dit zo lekker kon zijn! Leopardclaw zette zijn scherpen tanden in de vacht van het konijn en slurpte al het bloed op en at daarna het konijn op en zij: Wat was dat lekker ik ga nu altijd wel wat bloed drinken. Maar wel waar geen rivierclankat mij kan zien. Hij rende terug naar Scars en zij wat vind je nu van me ? Maar Leopardclaw zij nog meer in de oor van de kater hij zei: Ik heb ook het bloed gedronken van dat konijn en ik vind het best lekker en ik voel me nu ook al wat beter dan eerst. En rustig bleef Leopardclaw op een antwoord van de kater wachten!


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimema 9 apr 2012 - 22:10

Scars moest lachen om de kat '' Ha! ik vang een reusachtige das en jij alleen en suf konijntje? '' Leopardclaw fluisterde in zijn oor. '' Ik heb ook het bloed gedronken van dat konijn en ik vind het best lekker en ik voel me nu ook al wat beter dan eerst. '' Scars dacht na. Als die kat dat lekker vond... '' Leo, hoe sta jij tegenover het duister? '' zei Scars wat duivels. Hij hoopte dat de kat niet vreesde. misschien had Bloodclan er dan een nieuwe Warrior bij. '' Hmmm.... Dat bloed vind ik lekker, Scars is dan niet bepaald toepasselijk. Leo, hoe heten die wezens ook al weer die bloed drinken? Het was toch iets met een V? '' fluisterde hij. Hopelijk wist de kat het. Dan veranderde hij zijn naam. Iets waar katten bang van zouden worden. Dat zou goed zijn!! Dan zouden niemand ooit tegen Scars durfde te vechten. '' Ze leken op Twolegs '' zei Scars. Hij ontblootte zijn tanden vol bloed en likte het af. Zijn tanden waren ook uitzonderlijk scherp. Scherper dan welke kat dan ook! Hij lachte kort duivels in zichzelf en likte het dassenbloed tussen zijn nagels vandaan.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatpixelartI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] ScarsonderschriftI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatsgI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 17:12

Leopardclaw kees Scars aan toen hij het bloed aan het likken was van zijn nagels en deed het ook maar. Leopardclaw dacht na over wat hij zij en zij toen: Heten die wezens die jij bedoel soms Vampieren? Leopardclaw keek in Scars zijn ogen . Het duister ik weet niet nog nooit over nagedacht. En weet je zij Leopardclaw: Ik kan ook nog veel meer dan jagen zij Leopardclaw: Ik kan Zo goed klimmen als een aap, Ik kan zo snel rennen als een luipaard en ik kan ook goed horen! Leopardclaw keek de kater recht aan en vroeg toen: Wat heb jij tegenover het duister Scar zo heet je toch? Ik weet het niet maar ik zal er wel over nadenken Leopardclaw keek achter Scar en zag iets was het nou een vogel of iets anders? Leopardclaw sloop naar het gestalte toe en inderdaad het was een vogel. Leopardclaw sloop naar het beest klom zo stil en snel in de boom en sprong en ving het beest tussen zijn kaken. Het beest leefden nog maar niet lang meer Leopardclaw snee het dier met zijn klauwen in Twee stukken en bracht het mee naar beneden. Leopardclaw vroeg aan Scar: Heb jij nog een beetje honger wand heb niet zn trek hier. En Leopardclaw gaf een stuk aan Scar en bleef luisteren of de kater het aan nam . Hij hoopte van wel anders moest hij een stuk laten liggen.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 17:36

'' Vampier! Dat was het!! Noem me maar Vampire.!'' riep hij uit. '' Ja ik heb wel honger '' Hij nam het diertje aan en martelde het. '' Martelen'' mompelde hij. Hij greep de vogel bij de keel en drukte het tegen de grond aan. Het bloed sijpelde uit zijn snavel. De vogel krijste het uit. Scars lachte even. Duivels nog wel. Toen liet hij het vogeltje gaan, maar die viel op de grond. Scars pakte een scherpe steen die op de grond lag en Pakte het op met zijn poot. Hij deed het vogeltje zacht in de mond en liep naar een boom toe. Hij drukte de vogel tegen de stam aan met zijn scherpe klauw. Hij Stak met zijn mond de steen in het beest. Hij sloeg een kreet. De steen bleef in de stam zitten en het bloed sijpelde eruit. Hij dronk het vogelbloed om en gniffelde even. Hij voelde Leo's ogen in zijn nek branden. ''Wat?'' zei hij toen hij naar Leopard keek. '' Als je ook wilt, mag jij het hebben hoor'' zei hij. Scars liep weg en af het vlees van de grote das op. Hij proefde het sappige vlees, het was lekker sappig. '' Proef eens'' mompelde hij. '' Dit is lekkerder dan die andere kleine mormels. '' Hij scheurde nog een stuk af van de das.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatpixelartI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] ScarsonderschriftI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatsgI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 17:49

Ja dat is goed en Leopardclaw nam het aan. Leopardclaw keek naar Scars en vroeg toen: Heb jij wel is ooit vrienden gehad of niet? Leopardclaw keek weer naar Scars en at weer verder van zijn stukje Leopardclaw zag nog een klein stukje bloed en likte het van zijn stuk af. Toen zij hij tegen Scars denk je dat wij ooit vrienden kunnen worden? Leopardclaw keek de kater vlug aan en at weer snel verder Leopardclaw zag dat Scars wel gelijk had maar over het duister? Weer vroeg Leopardclaw aan Scars: Ik kan me het niet goed meer voorstellen wat het duister is kun jij het me weer uitleggen? Leo dacht van wel wand die kat wist zeker meer dan wat hij wist. En hij kwam uit de bloodclan dus! Leopardclaw dacht na en murmelde wat bij zich; En wat nou als. NEE dat was te krankzinnig Leo keek naar Scars en wachten tot hij antwoord kon geven op al zijn vragen. Wand Leo wist dat hij ook heel goed vragen kon stellen!


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 19:45

'' vrienden... niet veel. Alleen mijn zussen,'' zei Scars verafschuwt. '' Misschien wel, Leo. '' Hij keek de poes aan met zijn amberen heldere ogen. In zijn ogen was een klein beetje rood te zien, wat hij altijd had als hij vers bloed rook. '' Hph, misschien '' zei hij. Hij keek weg. Begon hij nou goed te worden?? Nee! dacht hij. Natuurlijk niet. Ik ben gewoon slecht. Anders slachten mijn zussen me af. '' Het duister...'' mompelde hij '' Het duister... Het is vreemd, het duister. Jullie leven in het licht. In het licht van jullie zogenaamde Starclan. Geloof je nou écht dat het bestaat? Wij, de Bloodclan, verafschuwen iedereen. Zelfs katten uit hun eigen clan. Iedereen leeft voor zichzelf. En fireheart is onze vijand. Nadat hij Scrouge had vermoord...'' Scars keek kil weg. ''... Is de vijandelijkheid scherper geworden. Vertel het niet door, Leo. Of anders vermoord ik je, clankat. '' Hij keek verscheurd naar de kater. Hij dacht weer aan het dode lijk van de zwarte kater. Het was erg. Icy zal hun natuurlijk wel beschermen, maar toch was het vreemd. Scars plantte zijn nagels in de grond. '' Waarom vertel ik je dit '' fluisterde hij op de wind. '' Waarom ben ik gestoord, gek! '' Hij tilde zijn scherpe klauw vol bloed de lucht in. Hij kraste hemzelf op zijn hoofd, plukken haar zaten in zijn nagels. Het bloed plakte. Hij gromde en keek naar de clankat. Hij liep weg. Hij wilde alleen zijn. Hij blies tegen zichzelf. Hij kwam weer aan bij de rivier en hield zijn poot en kop in het water. Hij kneep zijn ogen dicht en wachtte af. Daarna tilde hij zijn hoofd uit het ijskoude water en keek bitter naar Leopardclaw. '' Kijk naar me, Leo. Ik ben een moordenaar. Iemand waarvoor je bang zou moeten zijn!! verafscchuw je me dan helemáál niet?'' hij keek naar de kat en keek over de ondergaande zon. Ziva en Zaria zullen hem vast aan het zoeken zijn.


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatpixelartI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] ScarsonderschriftI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] CupcatsgI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 12:49

Nee Scars ik wil ook wel is een keer Fireheart pakken maar daar krijg ik ook nooit de kans voor hoor en liep naar Scars toe. Leo legde zijn staart over die van Scars en zij: Ik weet dat je me nog niet goed kent maar ik weet wat het duivels is maar het bevald me wel hoor. Leopardclaw keek Scars aan met zij blauwe ogen en zij toen: Maak je maar geen zorgen over Fireheart maar beloof me een ding: Als je fireheart een keer te pakken krijg wil je mij er dan ook bij halen? Leopardclaw keek Scars weer aan en keek toen naar de grond. Leopardclaw spitse zijn oren en zij tegen Scars: Ik denk niet dat Ziva en Zaria je nu aan het zoeken zijn je bend pas 12 min weg hoor! Leo keek naar de grond en wilde wat tegen Scars maar deed het toch niet. En keek weer om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipsepaw
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Age: I'm 7 moons, a proud apprentice
Gender:
Rank:
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 19:00

Scars // Warrior BloodClan // Riverclan Territoria // Healthy

Scars keek geschokt naar Leopardclaw. Wilde hij echt Fireheart pakken? '' Wat wilde je zeggen? '' zei Scars toen hij naar de grond keek. Hij keek ook naar de grond, en snoof een keer. Hij rook andere Riverclankatten, '' Leo. Ik moet weg, ik wacht in de bomen op je. Doei!'' Scars snoof nog eens en rende. De wind sneed langs zijn flanken. Met een sierlijke sprong sprong hij over het glinsterende water heen. Hij pakte vliegensvlug de stam vast en schoot omhoog. Zijn nagels krasten over het uitgedroogde schors. Hij klom helemaal naar boven, en sprong op de stevige tak bovenaan. Aangezien het nog maar pas bladkomst was, zou hij hun kunnen zien, en hun hem ook. Hij nagelde zich in de tak een keek hoe LeopardClaw met zijn clangenoten praatte. Hij grijnste toen ze weer weg waren. De kat sprong naar beneden en landde sierlijk op de takken, totdat hij bij de grond was. Toen nam hij weer een aanloop en sprong over de River heen. Hij liep weer naar Leopard toe en keek hem aan. '' Wat wilde je nou zeggen? '' zei hij opdringerig tegen hem


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Eclipsepawonderschriftj
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
~Deep in the meadow, under the willow~
~A bed of grass, a soft green pillow~
~Lay down your head, and close your sleepy eyes~
~And when they open, the sun will rise~
~Here it's safe, and here it's warm~
~Here the daisies guard you from every harm~
~Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true~
~Here is the place where I love you~

Click here for singing.
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Solar_Eclipse_Stamp_with_Text_by_dehydromonI wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Fe1e6c68b64b2dbf40c16fa45554e956-d1t3tm5
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]   I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 19:09

Nou Fireheart vind ik een lastpost voor mij zelf dan! En ik wil hem ook graag doden maar krijg nooit de kans dus! Ik kan hem nooit pakken en denk je dat ik goed kan omgaan met het duivels? Leo keek Scars aan en zij toen! Ik vind het zelf ook maar raar hoor eerst weet ik niet wat het duivels is en dan wil ik het zijn! Leo keek naar het stukje gras voor hem en drukte zijn nagels in de grond en haalde al het zand eruit! Leo keek weer naar Scars en zij: Heb je een goed leven in de BLOODCLAN? Leo keek naar de boom waar Scars in zat en klom er ook in. Leo snuffelde wat rond en rook toen een geur: Hij rook een soort duister en duivels en vroeg aan Scars heb ik ook net zn geur als jou en jij hebt de geur: Duister en duivels heb ik dat ook wil je eens snuffelen en zo wachten hij wat de kater ging zeggen!


SR. Mijn inspi. had ik niet zo veel!


I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw] 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanna fight a Riverclancat [LeopardClaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: