Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudtail
Member
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P   Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 21:09

Cloudtail zat in zijn hol te slapen, hij droomde dat hij aan het vechten was met een zwarte kat. Hij schrok ineens wakker toen de kat hem beet. Cloudtail zei zachtjes: ‘’Het was maar een droom.’’ Hij ging naar buiten, de wind streelde zijn dikke witte vacht en hij keek om zich heen. Maar zijn maag knorde ineens zo hard dat hij dacht dat iedereen het kon horen. Cloudtail ging het kamp uit om te jagen. Hij luisterde en snoof de lucht in. Hij zag iets bewegen in een struik, hij snoof weer de lucht in; een waterrat. Hij ging automatisch in jachthouding staan. Hij sloop dichter en dichter bij, nog 3 vossenlengtes, 2, 1. En hij sprong op de muis en maakte er vlug een eind aan. Cloudtail begroef de waterrat en ging weer op jacht. Hij zag iets zwarts in de verte dus sloop hij er naartoe toen zag Cloudtail een zwarte kat! Hij kreeg ineens schrik, hij dacht aan die droom van deze morgen, zou het echt een vijandelijke kat zijn of was het een Rivierclankat. Hij sloop heel stil verder. Het was een BloodClankat..


Laatst aangepast door Cloudtail op vr 13 apr 2012 - 15:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipsepaw
Member
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Age: I'm 7 moons, a proud apprentice
Gender:
Rank:
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P   Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 23:40

hij is op zich wel goed, maar je kunt misschien wat meer over de omgeving vertellen. Ik neem even een stukje uit jou tekst:

Maar zijn maag knorde ineens zo hard dat hij dacht dat iedereen het kon horen. Cloudtail ging het kamp uit om te jagen. Hij luisterde en snoof de lucht in. Hij zag iets bewegen in een struik, hij snoof weer de lucht in; een waterrat. Hij ging automatisch in jachthouding staan. Hij sloop dichter en dichter bij, nog 3 vossenlengtes, 2, 1. En hij sprong op de muis en maakte er vlug een eind aan.

nu zoals ik dit stukje zou beschrijven:

Opeens stak er een knagend gevoel op uit zijn buik. Het was luid; er waren vast Elders door wakker geworden. Cloudtail liep voorzichtig het kamp uit, hij moest jagen. Hij hoorde het geluid van fluitende vogeltjes, spelende kittens, en een geritsel. Hij keek naar de struik die in het zonlicht stond, Hij deed zijn bek een klein beetje open om beter te ruiken. Hij rook verschillende geuren die hem echter niet boeide, maar de zoetsappige geur van de waterrat wel. De wind blies in zijn vacht, hij kreeg de wind van voren. Mooi, dacht hij, dan kan hij me niet ruiken. Hij sloop steeds dichterbij, totdat de waterrat hem echter gezien had. Als een pijl vloog hij door de lucht, zijn poten klemde het dier vast, en doodde het weerloze beest.


Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Eclipsepawonderschriftj
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
~Deep in the meadow, under the willow~
~A bed of grass, a soft green pillow~
~Lay down your head, and close your sleepy eyes~
~And when they open, the sun will rise~
~Here it's safe, and here it's warm~
~Here the daisies guard you from every harm~
~Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true~
~Here is the place where I love you~

Click here for singing.
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Solar_Eclipse_Stamp_with_Text_by_dehydromonDit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Fe1e6c68b64b2dbf40c16fa45554e956-d1t3tm5
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P   Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 7:55

Je bent echt al heel goed Smile top! Idd wat Eclipsepaw zegt, je kan dingen nog net iets meer beschrijven... maar voor je 1e keer is dit heel goed.


even een tip van je avatar: die hebben heel veel mensen al, je kan beter een andere doen Smile



Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P   Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 10:35

Bedankt Very Happy


Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Catwal13Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipsepaw
Member
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Age: I'm 7 moons, a proud apprentice
Gender:
Rank:
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P   Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 10:58

graag gedaan Very Happy echt goed voor de eerste keer hoor!!!
en ook wat Spot zegt, die hebben veel mensen ( staat hoog aan de lijst bij Google )
maar verder goed hoor!!

Tazzie

edit: ppost ik net dat, heb je hem veranderd xD die is trouwens ook leuk


Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Eclipsepawonderschriftj
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
~Deep in the meadow, under the willow~
~A bed of grass, a soft green pillow~
~Lay down your head, and close your sleepy eyes~
~And when they open, the sun will rise~
~Here it's safe, and here it's warm~
~Here the daisies guard you from every harm~
~Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true~
~Here is the place where I love you~

Click here for singing.
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Solar_Eclipse_Stamp_with_Text_by_dehydromonDit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Fe1e6c68b64b2dbf40c16fa45554e956-d1t3tm5
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P   Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 15:07

Aangepast RPG;

Cloudtail zat in zijn hol te slapen, hij droomde dat hij aan het vechten was met een zwarte kat. Hij schrok ineens wakker toen de kat hem beet. Cloudtail zei zachtjes: ‘’Het was maar een droom.’’ Hij ging naar buiten, de wind streelde zijn dikke witte vacht en hij keek om zich heen. Opeens stak er een knagend gevoel op uit zijn buik. Het was luid; er waren vast Elders door wakker geworden. Cloudtail liep voorzichtig het kamp uit, hij moest jagen. Hij hoorde het geluid van fluitende vogeltjes, spelende kittens, en een geritsel. Hij keek naar de struik die in het zonlicht stond, Hij deed zijn bek een klein beetje open om beter te ruiken. Hij rook verschillende geuren die hem echter niet boeide, maar de zoetsappige geur van de waterrat wel. De wind blies in zijn vacht, hij kreeg de wind van voren. Mooi, dacht hij, dan kan hij me niet ruiken. Hij sloop steeds dichterbij, totdat de waterrat hem echter gezien had. Als een pijl vloog hij door de lucht, zijn poten klemde het dier vast, en doodde het weerloze beest. Hij zag iets zwarts in de verte dus sloop hij er naartoe toen zag Cloudtail een zwarte kat! Hij kreeg ineens schrik, hij dacht aan die droom van deze morgen, zou het echt een vijandelijke kat zijn of was het een Rivierclankat. Hij sloop heel stil verder. Het was een BloodClankat..

(ik heb me avatar veranderd ;P)


Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Catwal13Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P   Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 16:56

Ja zoals Spotpaw en Eclipsepaw Zijden je kunt nog van de omgeving beschrijven! Ik zie je kan het beter dan ik kon moet je voorstellen dat dit mij eerste topic was: Leopardclaw rende en zag een andere kat hij zij tegen de kat hey en rende weer verder!

Maar je kunt het wel goed zoals ik al zij!


Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P   Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 19:31

Ik heb samen met LeopardClaw een oefentopic gemaakt op RPG Training hij heet; Meeting LeopardClaw


Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P Catwal13Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dit is echt me allereerste keer dus je mag me tips enzo geven ;P
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: