RPG



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 RPG

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flamekit
Member
RPG DPKsfdL
Lizle
11
Flamekit
BerichtOnderwerp: RPG   RPG Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 23:15

Flamekit rolde wat in zijn nest. Het was erg zonnig en het felle zonlicht dat in zijn feloranje ogen scheen verblinde zijn zicht. Ik draaide snel mijn kop uit het zonlicht en sluipte de nursey uit. Ik zette mijn pootje op een soort nat wittig spul, het voelde erg koud aan. Ik keek om me heen, overal in het kamp lagen van dat witte spul. ik zette wat stapjes verder en ik zag dat mijn pootjes afdrukken achterlieten in het natte witte spul. ik sprong wat rond door het kamp en ik bleef kijken naar mijn pootafdrukjes. Plots kwamen het witte spul uit de lucht vallen, ik schrok wel maar later was het erg leuk. Toen ik het spelen met het witte spul zat was strompelde ik weer naar de nursey toe en ik rolde me lekker warm op en ik ging slapen.



Tjah ik heb wel RPG ervaring maar ik ben nog niet erg gewend lange posten te schrijven , daar ga ik wel hart aan werken. Tips zijn natuurlijk van harte welkom Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostclaw
Member
RPG DPKsfdL
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons already..
Gender:
Rank:
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: RPG   RPG Icon_minitimema 16 apr 2012 - 0:05

Flamekit, we schrijven hier in de 3e persoon, als je weet wat dat is. De 3e persoon is niet dat je het zélf doet. Ik zal een paar zinnen uit jou tekst halen om het te laten zien.

Ik draaide snel mijn kop uit het zonlicht en sluipte de nursey uit. Ik
zette mijn pootje op een soort nat wittig spul, het voelde erg koud aan.
Ik keek om me heen, overal in het kamp lagen van dat witte spul. ik
zette wat stapjes verder en ik zag dat mijn pootjes afdrukken
achterlieten in het natte witte spul.

Ik zal nu laten zien hoe je het in de 3e persoon doet :

Flamekit draaide snel zijn kop uit het zonlicht en sloop de nursey uit. Hij zette zijn pootje op een soort nat wittig spul, het voelde erg koud aan. Hij keek om zich heen, overal in het kamp lag van dat witte spul! Flamekit zette wat stapjes verder en hij zag dat zijn pootjes afdrukken achterlieten in het natte witte spul.

Dat is dus de 3e persoon. hopelijk heb je er wat aan. En inderdaad, wat langere posts.


RPG 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
RPG Lsmaw RPG FhKDF RPG F6Z0G
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamekit
Member
RPG DPKsfdL
Lizle
11
Flamekit
BerichtOnderwerp: Re: RPG   RPG Icon_minitimema 16 apr 2012 - 19:28

Frostclaw schreef:
Flamekit, we schrijven hier in de 3e persoon, als je weet wat dat is. De 3e persoon is niet dat je het zélf doet. Ik zal een paar zinnen uit jou tekst halen om het te laten zien.

Ik draaide snel mijn kop uit het zonlicht en sluipte de nursey uit. Ik
zette mijn pootje op een soort nat wittig spul, het voelde erg koud aan.
Ik keek om me heen, overal in het kamp lagen van dat witte spul. ik
zette wat stapjes verder en ik zag dat mijn pootjes afdrukken
achterlieten in het natte witte spul.

Ik zal nu laten zien hoe je het in de 3e persoon doet :

Flamekit draaide snel zijn kop uit het zonlicht en sloop de nursey uit. Hij zette zijn pootje op een soort nat wittig spul, het voelde erg koud aan. Hij keek om zich heen, overal in het kamp lag van dat witte spul! Flamekit zette wat stapjes verder en hij zag dat zijn pootjes afdrukken achterlieten in het natte witte spul.

Dat is dus de 3e persoon. hopelijk heb je er wat aan. En inderdaad, wat langere posts.





Ok ik snap het , ik meot dus geen ik gebruiken maar Flamkeit en hij Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amedeous
Member
RPG DPKsfdL
Noem mij maar Koning Katero :P
70

CAT'S PROFILE
Age: i'm 20 moons
Gender:
Rank:
Amedeous
BerichtOnderwerp: Re: RPG   RPG Icon_minitimema 16 apr 2012 - 20:35

Ja daar heb je gelijk in flamekit, en mischien kan je meer gebruik van comma's maken


RPG 2r7t64k
Thats me:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: