[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 17:50

Ik ben opzoek naar ouders voor Dewkit. Ze moet nog geboren worden en ze moet een broertje hebben die ook gespeeld word. Zij en haar familie zitten gewoon in ThunderClan.
Daarbij heb ik een mannelijke kitten nodig uit een andere Clan die ook word gestolen door de Elite. Het verhaallijn van de Elite gaat eerst van start, en word gelijk opgevolgd door een verhaallijn van mijzelf en Dewkit. Iemand die zich aanmeld zal het plot te horen krijgen via pb.

Gezocht:
Ouders [Sunpelt & Steelfang]
Broertje & zusje [Coarsekit & Shinekit]
Kitten(kater) uit andere Clan [Dapplekit from RiverClan]


[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:


Laatst aangepast door Firepaw op di 24 aug 2010 - 23:11; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 18:25

Als ik zeg maar een ouder word hè, kan ik dan geen warrior meer zijn? Of partners hebben?


(Shadowpaw)
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 18:33

Als je een Queen bent, ben je eigenlijk een warrior, en dat word je ook weer als de kittens apprentices zijn. En tuurlijk kun je dan nog een partner nemen, meestal heb je die al als je kittens krijgt!


[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 18:48

Ja, en van wie zou ik die kittens dan moeten krijgen? *zucht* (Rudolf het rendier!!)


[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 18:58

Als Sunpelt instemd wil ik wel voor Dewkit de vader zijn en als Sunpelt wil zij de moeder.
Aangezien wij warrior zijn.


(niet om het af te pakken van je Shadowpaw, alleen mij leek het ook leuk)


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 18:59

Ik snap het Wink
Ik weet toch niet wie de vader had moeten zijn, hahahaha!


[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 19:19

Dus als Sunpelt het goed vind zal ik denk ik hun kitten worden. Sorry Shadowpaw, maar ik denk dat het makkelijker is gewoon lekker door te spelen met Shadowpaw in ThunderClan enzo.
Dan zoek ik nog wel een broertje en die kitten uit de andere Clan. Als Sunpelt het goed vind/


[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 21:44

Ik kan wel Dewkits broertje zijn? Maar dan moet je wel Winterstorm erbij nemen Laughing .


Cloudsong, Skyleaf, Aztec,Lightningkit

[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Mboknc
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 21:45

Ik heb een broertje nodig dat nieuw geboren word, aangezien hij ook dood gaat en wat moet doen enzo in de toekomst. Dat hoort degene die hem zal gaan spelen.


[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 8:33

Het zou me ook raar lijken, stel dat ik en Sunpelt de ouders worden (ik hoop het heel erg:) ) Dan is mijn neef en nicht ook ineens me kinderen,maar dat betekend dat dat hele Dineira verhaal en Night story enz. voor niks is op deze rpg want daar gaat het over jullie ook


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 19:01

Ik heb ouders, maar ik heb nog een broertje en een kater(kitten) uit een andere Clan nodig!


[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..   [Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 19:25

Dapplekit wil wel de andere kitten zijn.


[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten.. Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht]Ouders, broertje en andere kitten..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: