eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dream
Member
eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D DPKsfdL
dream
2

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Dream
BerichtOnderwerp: eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D   eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D Icon_minitimema 16 apr 2012 - 16:03

Dream werd wakker, ze was heel moe en toen ging ze ochtend eten met de tweebeners. toen ze klaar was met het eten met de tweebeners ging ze even naar buiten om de natuur te zien.toen kwam ze een anderen kat tegen ik wist nog niet hoe hij heten maar daar kom ik heel snel achter. toen liep Dream naar die anderen kat toe. toen vroeg Dream hoe hij heten en toen hoorden hij het niet dus vroeg hij wat zei je: ik zei hoe heet je. toen zij hij Scars heet ik. hoe heet jij vroeg Scars. ik heet Dream, toen vroeg Dream wil je met mij een stukje wandelen? Scars zei mij best


Tips zijn welkom!!!!


eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D Dreamc
Thema van Dream: Nelly ~ Just a dream:


Vanalles:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D   eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D Icon_minitimema 16 apr 2012 - 16:38

Heel belangrijk; je mag geen katten besturen. bv. Scars gaf mij een muis<-- dit mag niet ;P

Voor de rest is het wel goed mr je kan meer beschrijven


eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D Catwal13eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D   eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D Icon_minitimema 16 apr 2012 - 16:41

Een paar tips:
Ehh ik denk dat je iemand anders zijn kat niet mag besturen!

En vertel nog wat over de omgeving!

Verbeterde versie: Dream liep buiten de zon stond hoog aan de hemel en Dream besloot nog wat te eten met haar tweebenen. Toen ze lekker had gegeten ging ze terug naar buiten en hoorde de vogels fluiten. Dream liep wat verder en zag opeens een andere kat zitten. Dream was zo opgewonden dat ze naar de kat toe liep en vroeg: Hoe heet jij ik heet Dream. En dream ging voor de kat zitten en de wind waaiden langs haar vacht.

Ik zou hem even verbeteren.


eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D 33nj868

Spoiler:


Laatst aangepast door LeopardClaw op ma 16 apr 2012 - 17:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D   eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D Icon_minitimema 16 apr 2012 - 16:49

en ook misschien aanhaal tekens ? ^^


eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D   eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D Icon_minitimema 16 apr 2012 - 17:24

Om te beginnen schrijf wat meer over de natuur en alles om je heen dat maakt het verhaal wat langer 2. je mag geen andere katten besturen BTW: Leopardclaw het is geen bestuderen maar besturen:P en ja gebruik aanhalingstekens en nog wat comma's en niet te vergeten hoofdletters( vergeet ik ook altijd)


eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D 334p55k

eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D   eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D Icon_minitimema 16 apr 2012 - 18:46

Ik ga je wat tips geven nu :'3.
Ten eerste is dit iets waar je ZEKER naar moet kijken: KLIK

En het beschrijven van de dingen die je kat doet kun je veel meer uitbreiden, kijk zoals dit:
De geuren van Nieuwblad prikkelden al snel in haar neus, waardoor ze lichtelijk werd gedwongen om op te staan. Haar baasjes hadden de deur openstaan, zoals gewoonlijk. Moe keek ze voor zich uit. Een soort gerinkel werd hoorbaar in haar oren, eten! Haar blik werd meteen wat levendiger, waarna ze met haar staart omhoog in de lucht naar het etensbakje toe rende. Haar baasje gaf haar een aai over haar hoofd waarna ze begon te eten. Al snel was haar bakje weer leeg, en haar maag weer vol. Ze likte over haar lippen heen en genoot nog even van het heerlijke voedsel dat ze zonet had gegeten. In haar ooghoeken zag ze hoe haar tweebener de deur voor haar open maakte. Met een vrolijke blik trippelde ze naar buiten, om de natuur eens te bekijken. Haar ogen gleden over de blauwe lucht, enkele witte wolkjes dwaalden eenzaam in de blauwe lucht. Ze snoof de frisse lente-geur in en sloot kort haar ogen om naar de geluiden te luisteren. Plots drongen pootstappen tot haar door. Het waren geen pootstappen van een hond, gelukkig. Nee, het waren de pootstappen van een andere kat. Ze opende haar ogen weer en keek naar de naderende kat.

Zie je? Als je de omgeving, en alles wat ze doet wat uitgebreider schrijft, dan kom je zo op een grotere post uit Smile.


eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste keer dat ik RPG, tips zijn welkom. :D
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: