mach ik ook RPG training?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 mach ik ook RPG training?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Angelwing
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 21:17

cool happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Blecky
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Superkat
276

CAT'S PROFILE
Age: Young enough
Gender:
Rank:
Blecky
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 8:24

wat bedoel je hiermee?


mach ik ook RPG training? 2d8roeq
I'm gonna save the world tonight
Terug naar boven Ga naar beneden
Buggles
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Buggles
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:43

het is de bedoeling dat je een post plaats met je karakter angelpaw en dan geven andere je tips hoe je het beter kan doen.

hier een klein voorbeeldje (het is te kort omdat je minimaal 5 regels moet typen maar ik dat niet kan ivm mn pols)

Buggles liep verdwaald door het grote bos waar de clans leven. Buggles haar angst voor deze katten komen van haar jaren als kleine kit toen ze ook verdwaald was in dit bos, een grote warrior jaagde haar van het terrein van zijn clan. De jonge zwart witte poes keek rond, alle bomen leken op elkaar en de nacht viel intussen. Buggles liep verder terwijl haar voeten liepen zonder te kijken waar waardoor allerlei geluid te horen was. Krakende blaadjes en brekende takjes. De jonge zwart-witte poes keek op en zag een kat staan geen kitten meer maar nog niet volwassen.


~.:Buggles:.~.:Chillybreeze:.~.:Hailpaw:.~.:Katniss:.~.:Silentcry:.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:49

Ten eerste mag dit niet Maar dat laat ik aan het team over xD

Laat ons anders een voorbeeld post zien, Dan kan ik/ en misschien ook anderen \ je daar tips over geven Wink.


mach ik ook RPG training? 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
mach ik ook RPG training? 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 11:35

@Blecky;;
Dat is ook niet echt de bedoeling.
Leg haar/hem dan uit wat er mis aan is.

@Angelpaw;;
Dit is een topic waar je een postje maakt,
Zodat je daar vervolgens op becritiseerd op gecomplimenteerd kan worden.
Je post telt nu als spam, en dat moet je niet hebben;
Spam is onnodige post. Dus volgende keer hier op letten,
En ik wijs je er op dat het slim is de regels even door te lezen.
Gelieve hier niet op te reageren in dit topic, maar via de PB.
Mvg, Dotpaw


mach ik ook RPG training? Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 11:56

bedankt voor de paar tips


mach ik ook RPG training? Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 17:11

oke dan begin ik.
trouwens ik ben dislekties

angelpaw liep door een donker bos. en ging op een randje van een fontein zitten.
ze likte zig af. angelpaw hoorde voed stappen,ze verstopte zig onder een bankje.
tweebeenge kwamen aan gelopen en hadden worsjes tussen een broodje vast.
angelpaw wachten tot ze gingen zitten op het bankje en hun broodjes zullen neer leggen.
ze hoorden achter haar geritsel. ze keek even achterom,angelpaw sprong over de tweebeenge pakte het broodje uit de handen en rende weg om opzoek tegaan naar meer voedsel en een veilig plekje.

hebben jullie tips?


mach ik ook RPG training? Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 17:45

Een paar tips:

-let op hoofdletters
-Je hoeft niet elke zin op een nieuwe regel te zetten, dat leest niet zo prettig
-Let op fouten als zig (moet zich zijn) voed stappen (moet voetstappen zijn) en het is gewoon een tweebeen, geen tweebeenge
-je schrijft soms woorden aan elkaar die los moeten (opzoek, tegaan)
-je zou iets meer kunnen omschrijven wat Angelpaw ziet, ruikt, voelt en je kan de omgeving meer omschrijven. Bijvoorbeeld:
Angelpaw liep door het bos. Het was dag, maar door het dichte bladerdak was het donker. Haar zachte pootstappen waren niet te horen op de mossige ondergrond. Na een tijdje merkte ze dat ze in de buurt van tweebeengebied kwam. Ze hoorde het geluid van water en zag een fontein. Twee tweebenen kwamen aanlopen. Angelpaw rook de geur van worst en zag dat de tweebenen broodjes hadden. Angelpaw likte langs haar lippen. Die broodjes worst zouden ze gauw kwijt zijn.

Het kan best dat dit komt doordat je dyslectisch bent, maar probeer erop te letten. Als het helpt kun je ook je posts in Word typen een een groter lettertype (ik weet niet zeker of het werkt hoor, maar misschien wel ^^).
ik hoop dat je iets aan de tips hebt ^^


mach ik ook RPG training? 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 17:47

bedankt:] maar ik ben ook dislecties


mach ik ook RPG training? Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 17:48

maar dat wis je {sorry}


mach ik ook RPG training? Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
mach ik ook RPG training? DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: mach ik ook RPG training?   mach ik ook RPG training? Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 18:09

@Angelpaw,
Gelieve niet dubbel te posten, je kan je post altijd editten in het "edit" knopje rechtsboven.
Als je iets nog niet snapt op dit forum kan je altijd de mods/admins een Pb sturen met je vraag, of je kan in de Warrior Code kijken. Smile

~ Mousefur


mach ik ook RPG training? J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mach ik ook RPG training?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: