An moment for 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 An moment for 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Steelfang
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 20:43

Steelfang maakte Sunpelt wakker door met zijn neus tegen haar hoofd te drukken en zei "Sunpelt opstaan, het is al ochtend en ik wil met jou naar een plek gaan die we beide mooi vonden. Ik wil het nogmaals zien maar nu vanuit de ogen van een warrior." Hij bedoelde de plek die ze samen hadden gezien na een training er waren overal bloemen en struiken en vele vlinders vlogen door de geurige bloemen het zag er prachtig uit en riep verbazing op en het was zeker een van de mooiste plekken in het hele woud. Hij wou er graag naartoe gaan hij had zoveel meegemaakt en veel rare of vreemde dingen gezien, het was tijd om iets wonderschoons te zien. Hij herrinnerde nog goed hoe hij een vlinder in zijn mond had gehad toen hij nog wat kleiner was geweest. Nu zou hij zelfs de hoogste bloemen kunnen zien. Hij was wel wat gegroeid sinds hij Steelpaw was maar daar ging het niet om. Ook wou hij even rust met Sunpelt zijn geliefde even weg van de clan, van hun taak en van hun leven tot ze naar de sterrenclan zouden gaan wat ongetwijfeld met zo´n band tussen hen nog lang zou duren. Op sommige momenten had hij het gevoel dat zelfs de sterrenclan hun niet uit elkaar kon krijgen. Hij duwde zijn neus tegen haar voorhoofd en zei "Sunpelt sta op, kom mee, we gaan naar die mooie plek" Langzaam schudde hij haar wakker. Hij dacht even aan hoe zijn leven was gelopen en hoe het geweest zou zijn als zijn ouders nog leefden. Hij was over hun heen alleen het had een blijvende wond gemaakt. Het had erger kunnen zijn, hij had gek kunnen worden. (Scythepaw :albino: Smile ) Alles was goed gekomen maar mededankzij Sunpelt.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

An moment for 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 21:15

sunpelt rende over velden en voelde de heerlijke wind door haar vacht waaien. ze sprong over boomstammen, en plassen water, het was heerlijk weer. maar toen sunpelt stopte zag ze een plek dat midden in de velden lag het was er wonderschoon en het rook er heerlijk. ze stapte de kring in en keek toen om haar heen oppeens was de omgeving veranderd het waren geen velden die de kring van heerlijkheid omhulden,maar het was het woud oppeens het woud vol met bomen en struiken. het was steelag had bezocht toen ze leerling waren het was heerlijk om er te zijn en dat was niet alles ongeveer aan de rand maar toch ook het midden stond een platte gesleten steen op de steen zat een licht geel oranje poes met vriendelijke en wijze ogen ze staarde naar sunpelt en sunpelt staarde ook naar haar en ze liep er naar toe toen ze bij haar stond keek de poes sunpelt aan en likte haar over haar kopje en de poes zei '' sunpelt ik ben zo trots op je, ik weet zeker dat ze geukkig worden,
sunpelt keek verbaasd naar de poes en vroeg '' wat bedoel je wie worden er gelukkig?''
de poes keek geamuseerd naar sunpelt zoals sunpelt ook altijd deed en ze zei '' tut ,tut, rustig maar ik ben het ik vertel het je niet maar de strrenclan zal over je waken en je zult leren en begrijpen ik weet dat je het kan mijn allerliefste dochter'' de poeskeek omhoog en je zag een ster twinkelen ,midden op de dag, dacht supelt maar de poes zei '' de sterrrenclan roept m,e sunpelt denk aan wat je te doen staat wees zorgvuldig moedig en wijs dan volgt het vanzelf zijn pad'''
en daar sloot ze mee af de poes sprong omhoog en verdeen in het oogveblindende licht van de stralende ,zon,



sunpelt werd wakker met een versuft gevoel ze knipperde met haar ogen en keek in de ogen van steelfang die haar liefdevol aankeek ze stond opmet nog de gedachte van haar droom in haar achterhoofd maar steelfang was nu eerst ze zou er later wel over na denken ze keek naar steelfang en vroeg '' wat zei je ook alweer lieverd?''


An moment for 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 21:21

"We gaan naar onze plek waar we vroeger waren met die bloemen,planten en vlinders. Met die honderden kleuren en die duizenden geuren, ik wil er samen met jou naartoe op deze dag weg van onze taken en plichten, de clan is groot en zal ons een dag niet missen. Kom je" Hij liep alvast naar buiten en ging wachten bij de clan ingang en wachtte tot hij samen met Sunpelt naar hun plekje zouden gaan het was er zo mooi, zo rustig, Hij wou er zeergraag naartoe en wachtte op Sunpelt. Hij hield van haar en vroeg of laat zouden ze misschien wel kittens krijgen dat zou hem heerlijk lijken, de poes van wij hij hield samen met wat lieve krioelende pluizenbolletjes. Hij dacht even aan hoe het zou zijn als ze kittens zouden krijgen. Hij ging zitten en wachtte op Sunpelt. Hij wou er snel naartoe dus wanneer ze naast hem stond zou hij wegschieten en wegrennen naar hun plek. Hoe eerder ze er waren hoe beter.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

An moment for 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 11:59

Sunpelt keek naar Steelfang en trok een wenkbrouw op met de vraag '' naar die ene plek? o die plek!'' zij ze verbaasd oppeens dacht ze aan haar droom en dacht ,, is dit nou toeval of..,, neh, dat kan niet of toch?,, maar sunpelt zette het van haar af en keek liefdevol naar haar partner die op haar stond te wachten sunpelt liep langs hem heen met staart omhoog zodat die onder steelfangs kin doorgleed toen ze de doorntunnel voorbij waren zette ze het op een sprint en voelde de heerlijkverwarmde lucht door hun vacht waaien de zon scheen helder over het hele warrior gebied en de vogeltjes floten hun lied sunpelt en steelfang schoten door struiken en boomgaarden heen tot ze op de plek waren aangekomen stond ze stil en rook de vredige warme lucht die daar plaats vond ze vond het heerlijk ze liep de kring binnen en keek om haar heen sunpelt had zo het gevoel dat ze hier alleen waren afgesloten van de buitenwereld ze liep naar het midden en draaide zich speels naar steelfang en zei liefdevol maar ook uitdagend '' potje sparren steel? ,hehe''


An moment for 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 15:41

'' potje sparren steel? ,hehe'' Vroeg Sunpelt. Steelfang liep dichtebij haar gaf haar een lik en ging in de aanvals positie staan en zei "Kom maar op. Ik wou het eerst niet maar ja een snel gevecht is wel leuk." Hij concentreerde zich op Sunpelt en rook de geuren en werdt afgeleid door de kleuren en vinders. Hij zag een vlinder vliegen en kon het niet te laten. Hij sprong op en ving de vlinder. Hij stond klaar en was klaar voor een snel gevecht hij zou haar laten winnen ookal kon ze dat zelfstandig ook. Hij had gewoon geen zin in een lang spar gevecht. Hij wou gewoon bij haar zijn. Al moest hij haar vast houden hij zou even met haar hier rusten zonder taken gewoon lui liggen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

An moment for 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 21:12

Sunpelt keek uitdagend naar Steelfang met een speelse blik in haar scheinende ogen. de zon sceen fel over sunpelt heen zodat ze bijna licht gaf. en met een sierlijke sprong, sprong ze boven op steelfang en beet hem zachtjes in zijn nek maar sunpelt voelde dat hij niet erg zijn best deed en stopte toen ze stapte van hem af en ging voor hem staan ze moest grinneken ze zei '' hehe, je hebt gelijk het is hier veel te warm voor vooral bij jou lange vacht''.
Sunpelt likte hem over zijn kop en keek naar Steelfangs ogen die kracht uitstraalde en vonkelde in de zon. Sunpelt dacht aan een heerlijk gelukkig leven met hem, met liefde zorg en, kittens? dat zou Sunpelt geweldig lijken haar eigen kindertjes. een paar pluizenbolletjes die deel van haar uit zouden maken en het leven van sunpelt voortzetten als zij er niet meer was. ze dacht aan de liefde die ze aan hun zou geven en van hun zouden krijgen,
sunpelt nam een besluit en zij toen '' steelfang heb jij eigenlijk wel eens aan kittens gedacht? ik eigenlijk best veel het zou me fantasties lijken''.
ze likte haar poot en haalde die over haar oor toen keek ze hem weer aan en wachte op zijn antwoord.


An moment for 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 21:23

'' steelfang heb jij eigenlijk wel eens aan kittens gedacht? ik eigenlijk best veel het zou me fantasties lijken''. Ze likte haar poot en haalde die over haar oor toen keek ze hem weer aan en wachte op zijn antwoord.
Steelfang keek haar aan met schitterende ogen "Mij zou dat geweldig lijken, ik had je al eens dat willen vragen alleen was bang dat je het niet zou willen. Het zou me geweldig lijken met een paar van die schattige pluizenbollen. Dat zou heel geweldig zijn vooral met jou je zou een geweldige moeder zijn." Hij liep naar haar toe en gaf haar een lik en zei "Het zal waarschijnlijk nog wel lang duren tot we er klaar voor zijn." Hij gaf haar een kopje en ging zitten terwijl hij naar de bloemen keek en zei "Zoveel mooie bloemen maar toch blijf jij het mooiste hier"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

An moment for 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 22:02

Sunpelt keek Steelfang aan. hij zij dat hij het ook leuk zou vinden dat vond Sunpelt helemaal geweldig. ze zouden samen een familie creéren! Sunpelt keek liefdevol naar Steelfang zei tegen haar ;''Zoveel mooie bloemen maar toch blijf jij het mooiste hier'';
sunpelt moest grinneken en dacht aan wat hij daarvoor had gezecht .."Het zal waarschijnlijk nog wel lang duren tot we er klaar voor zijn.",, maar Sunpelt dacht waarom het nog lang zou duren ze keek met een vreemde blik in Steelfang,s ogen en sloot haar, ogen ze zei
'' waarom wachten tot we er klaar voor zijn? we zijn er toch klaar voor? hihi'' Sunpelt draaide zich om met haar linker vlank naar hem toe en met haar kop aan de achterkant van haar scouder keek ze hem aan. ze zwiepte met haar staart en moest grinneken Sunpelt wacht op wat hij zou gaan doen.


An moment for 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 22:22

'' waarom wachten tot we er klaar voor zijn? we zijn er toch klaar voor? hihi'' Sunpelt draaide zich om met haar linker vlank naar hem toe en met haar kop aan de achterkant van haar scouder keek ze hem aan. ze zwiepte met haar staart en moest grinneken Sunpelt wacht op wat hij zou gaan doen.
Steelfang keek haar aan. Hij besefte wat ze van hem zou verwachten. Hij liep naar haar toe en zei "Dit wordt het begin van onze verdere leven." Hij gaf haar een kopje en een likje en zei "Oke.... hier komt het" Hij ging dicht naar haar toe. **Censuur* Not avaible to read voor children and people with less than 20 lives*
Een tijdje later lag Steelfang naast Sunpelt en spinde. "Sunpelt, zullen we zo even wat gaan jagen, we moeten wel eten"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

An moment for 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 11:20

Sunpelt spinde en keek naar steelfang hij zei "Sunpelt, zullen we zo even wat gaan jagen, we moeten wel eten";
Waar Sunpelt op antwoorde '' ja is goed maar gaan we daarna weer naar het kamp? ik wil winterstorm mijn vriendin het goeie nieuw,s vertellen en we moeten het ook nog tegen bleustar zeggen of ben je dat soms vergeten?''.
Ze likte Steelfang op zijn voorhoofd. en Sunpelt stond op en zwiepte met haar straart in de richting van Steelfang zodat ze hem aan zijn neus kribbelde ''hihihihi''.


An moment for 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 15:53

"hiihihihi, HAHAHAHA Steelfang kon niet tegen gekriebel en hij lachte even. Je hebt gelijk we hebben nog nks tegen Bluestar gezegd en ook niet tegen de anderen." Hij stond op en gaf haar een likje en gaf haar een kopje. "Ik hou van je. Kom laten we gaan. We kunnen ze niet laten wachten. Iedereen in de clan moet dit weten. Ze zullen het vast leuk vinden en nu is Winterstorm niet meer je vriendin maar ook nog famillie van je." Hij liep weg en kwam later terug met 2 vogels. Hij legde de grootste neer bij Sunpelt en zei "Eerst even eten dan zullen we het ze laten weten. Ik hoop zo dat alles goed gaat. Maar met jouw als hun moeder zal het goed gaan." Hij gaf haar een kopje en begon te eten van zijn vogeltje. Hij had honger dus de vogel was snel weg.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

An moment for 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 19:11

Sunpelt krulde met haar staart om Steelfangs hoofd en knipperde met haar ogen die straalde in de zon. Ze keek naar Steelfang en moest glimlagen '' Steelfang ik hou super veel van jou '' en ze gaf hem een kopje. Steelfang stond op en ging even weg hij kwam trug met twee vogels waar sunpelt er van aan pakte en begon hem rustig op te eten. Het was toch niet erg om maar heel even te eten? ze hadden net een wonder vericht voor de clan want spoedig zouden er nieuwe rekruten komen voor de clan, kleine donzige rekrutten. toen Sunpelt de vogel op had likte ze haar lippen af en snoof nog een keer in de lucht. daarna liep ze de kring weer uit en keek achterom '' kom je steelfang? hoe eerder de clan het weet hoe beter'' ze ging de kring uit en gelijk was de sfeer anders en kouder op een één of andere manier. Sunpelt zette het op een sprint en voelde de lucht door de bossen waaien ze genoot van de wind in haar vacht en van de snelheid ze was één met het bos uiteindelijk kwam ze bij de doorntunnel en stopte ze keek achter haar en wachte op Steelfang.


An moment for 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 19:19

'' kom je steelfang? hoe eerder de clan het weet hoe beter'' Sunpelt rende hard weg en Steelfang rende er hard achter aan. Hij struikelde en gleed weg. Sunpelt zag het niet. Ze was al eer weg. Hij klom een boom in en sprong van tak naar tak richting kamp. Hij was blij toen hij het kamp kon zien en hij sprong van de tak op de grond en liep naar Sunpelt die daar stond. Hij liep naar haar toe en gaf haar een kopje. Hij zei "Heb ik je lang laten wachten?" Hij liep alvast door de doorntunnel naar binnen en wachtte aan de andere kant. Hij voelde zich goed en hij hoopte dat ze gezond zouden worden. Hij wist gewoon zeker dat hij vader zou worden. Hij voelde het. Wat zouden zijn ouders blij zijn geweest. Hij zou binnenkort waarschijnlijk vragen aan Sunpelt of ze samen naar Silvercoat zouden gaan. Die zou het goede nieuws van zijn dochter willen horen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

An moment for 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:28

Sunpelt wachte op Steelfang die later uit een boom sprong Sunpelt keek hem aan en gaf hem een lik op zijn voorhoofd. ze ging de doorntunnel door toen ze op de open plek aankwam keek ze vrolijk rond naar Winterstorm. of zei zich op de open plek bevond ze kon haar niet vinden Sunpelt draaide zich naar Steelfang en keek hem aan ze vroeg ''weet jij waar ze is?'' maar al snel zag ze een witte vacht verschijnen.

(sorry weinig inspiratie)


An moment for 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
An moment for 2 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 16:20

Winterstorm liep door de doorntunnel heen. Ze was gaan jagen en had een paar muizen gevangen. Ze liep direct door naar de prooistapel en legde de muizen er neer. Ze zag dat Sunpelt naar haar keek, dus liep ze naar haar toe. Steelfang was bij haar en ze zag er blij uit. "Hey" Mauwde ze als begroeting. Ze ging rustig zitten en krulde haar staart om haar poten heen. "Het leek alsof je me wilde spreken, dus ben ik naar je toegekomen. Ook al weet ik niet zeker of je me wilde spreken." Zei ze en keek Sunpelt afwachtend aan. Ze wist niet waarom Sunpelt naar haar op zoek was en of dat wel zo was, maar daar zou ze wel achter komen. Ze luisterde naar de geluiden om haar heen. Ze hoorde wel een paar vogels, maar toch het meest de katten die in het kamp waren.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
An moment for 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: An moment for 2   An moment for 2 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 17:53

''Winterstorm!'' unpelt raakte vriendelijk het neusje van winterstorm aan voor de begroeting. en trok haar snuitje weer terug. ze keek enthousiast naar Winterstorm en Sunpelt vervolgde '' Winterstorm het is fantastisch!'' maar toen op een zachtere toon zei Sunpelt tegen haar vriendin, niet het hele kamp hoefde het al te horen al was het groot nieuws, '' Winterstorm ik ben in verwachting van Steelfang'' Sunpelt ogen straalde van trots en ze wachtte op Winterstorm,s antwoord.

(ecscus voor korte post Embarassed)


An moment for 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
 
An moment for 2
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: