I'm new, tell me everything!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm new, tell me everything!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Charme
Member
I'm new, tell me everything!! DPKsfdL
Tazzie TamTam
40

CAT'S PROFILE
Age: .:My twolegs said 1 year:>
Gender:
Rank:
Charme
BerichtOnderwerp: I'm new, tell me everything!!   I'm new, tell me everything!! Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 11:28

[open voor Kittypets!!]

Nieuwsgierig keek de kater door de tralies. Was het wel veilig? Zoveel op een dag... Eerst de angstige rit in het monster, nu dit. De tweebeen deed zacht de tralie open. Door de poot van de tweebeen deinsde hij terug. Het probeerde hem te pakken. Charme blaasde. " Charme!" riep een hoge meisjesstem. Charme ontspande zich een beetje en liet de tweebeen hem het kooitje uittillen. Hij verslapte bij de greep, hij was een Ragdoll. Als je die onder zijn schouders oppakt, verslapt hij. Het liefst had hij het gekke beest een kras op zijn wang gegeven. Maar door de greep was hij versteend. "Jij bent ook zo'n schatje, hé Charme. Echt een charmeur." zei het meisje. Het had rode gevlochten haren, haar gezicht had sproetjes. Ze was niet oud, misschien 4 jaar. "Gina, laat hem los. De omgeving is nieuw voor hem." riep een andere stem. "Oke, mama" zei het meisje dat Gina heette en zette Charme op de grond. Gespannen stapte Charme door de kamer. Hij hing laag bij de grond, zijn lange gestreepte staart bij de grond. Rustig ontspande hij zich, er lag hier geen gevaar. Zijn staart ging de lucht in. "Charme!" riep de oudere stem, mama genoemd. charme dook meteen weer op de grond. Maar hij liep wel naar de tweebeen toe. De tweebeen had een paars bandje. Gina tilde charme op, weer verslapte hij. Hij werd op het koude aanrecht gezet. Hij rilde even. "Vicoria?" schreeuwde Gina. "Wat moet je?" zei een meisje met rood haar. Haar huid was wit. haar ogen groen. Victoria. Ze was duidelijk ouder dan Gina. "Dit is chame" zei Gina. "Hij krijgt zijn halsbandje om!" zei het meisje trots. Victoria liep naar charme toe, en hield hem vast. Het paarse bandje werd om zijn nek gedaan. Charme wilde het ding van zich afschudden, maar het lukte niet. "Waar slaat dit nou weer op?" miauwde hij. Hij kreeg geen antwoord op zijn vraag. Victoria liet Charme weer op de grond lopen. Een gat in de deur, perfect. Charme spurde naar de deur toe, maar botste ertegenop. "Charme! Hij staat nog niet open!" zei Gina. Ze rende naar het deurtje toe, en deed hem open. Charme sprong erdoor, nieuwsgierig van wat er aan de andere kant zat. Eenmaal buiten hoorde hij vrolijk vogeltjes fluiten, de zon scheen op zijn dikke crémekleurige vacht. Het gras onder zijn poten was nog koud, en vochtig. De dauw had zich verzameld in een spinnenweb die aan de bosjes hing. "Woow" riep Charme verwonderd uit. "Wat cool!" de nieuwsgierige kater sprong op het hek. Hij keek naar de verschillende katten die voorbij liepen. Zwarte, grijze, witte, rode, oranje, en nog veel meer! Hij keek met zijn heldergroene ogen de andere tuinen rond. Af en toe siste een kat naar hem. Dan keek hij weer weg en keek verder. De vogels waren intussen in de tuin gaan zitten. Toen hij opmerkte dat een kat naast zijn tuin op het hek was gesprongen, zei hij: "Hallo, ik ben Charme" Opgewekt keek hij naar de kat, wachtend op een antwoord.


I'm new, tell me everything!! Charmeonderschrift
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
xCharmer of a thousand people, will never stops.x
xMakes broken heartsx
xForgive him, and he will love you.x
xCharmer that never stops charming....x
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Member
I'm new, tell me everything!! DPKsfdL
Lyan =3
83

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Kaina
BerichtOnderwerp: Re: I'm new, tell me everything!!   I'm new, tell me everything!! Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 11:41

Kaina


Voorzichtig stapte Kaina uit een paar struiken, haar poten stonden nu op zacht gras. Ze moest opletten dat haar huismensen haar niet zagen. Toen ze wist dat het veilig was trippelde ze verder. Ze kwam langs vele huizen, maar op geen van de hekken zat een kat. Ze keek naar sommige huiskatten die voorbij liepen. Zij had dat leven opgeëist en verder geleefd als rogue. Haar huismensen waren zoals zij het noemde 'vreemd gemeen'. Na een tijdje verder gelopen te hebben zag ze een kater op een hek zitten. Kaina had de kater nog nooit gezien. Er woonde eerst een andere huiskat in dat huis. Rustig liep ze naar het hek toe en sprong naast hem. Een paar minuten later had de kater haar opgemerkt. "Hallo, ik ben Charme" Zei hij. Hij keek haar aan. Ze glimlachte naar hem. "Ik ben Kaina, en blijkbaar woon je hier nog maar net." Miauwde ze vriendelijk. Charme had duidelijk interesse in andere huiskatten. Maar zij was verder gegaan als een rogue.


I'm not the cat that you see now
I am different than you can imagine me
I was not born as a pet
I was born as a real wild cat
I'm new, tell me everything!! Dustst10


I'm new, tell me everything!! 16h35l
You loved me and I froze in time
Hungry for that flesh of mine
But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces


Terug naar boven Ga naar beneden
Charme
Member
I'm new, tell me everything!! DPKsfdL
Tazzie TamTam
40

CAT'S PROFILE
Age: .:My twolegs said 1 year:>
Gender:
Rank:
Charme
BerichtOnderwerp: Re: I'm new, tell me everything!!   I'm new, tell me everything!! Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 0:27

I'm new, tell me everything!! Charme

"Ik ben Kaina, en blijkbaar woon je hier nog maar net." zei de poes vriendelijk. "Goed geraden. Ik kreeg dit belachelijke ding om! zei hij en zwiepte zijn staart naar zijn halsband toe. Hij dacht weer aan hoe het was voordat hij hier was. Hij leefde met vele andere katten in een asiel. Hij zat opgesloten daar, maar die Gina heeft hem bevrijd. Hij glimlachte. "Tell me everything" zei hij terwijl hij naar de poes keek. Hij zei het op een charmerende manier. Toen de kat niet antwoordde, zei hij:"Hoe jullie hier leven. zijn er meer katten? Zijn er ook gevaren?" vroeg hij nieuwsgierig. Hij voelde zich nu net een kitten, die nog geen ervaring met de wereld had. Wat technisch gezien ook zo was. Al sinds hij klein was, zat hij opgesloten in het asiel. Geboren en getogen daar. Afgrijselijk. Het stonk er verschrikkelijk. en het ergste; honden. Hij walgde al alleen van het denken eraan. De honden mochten nog naar buiten, nou ja, eens in de zoveel dagen. Katten niet; opgesloten. alsof hij beet. Natuurlijk vluchtte hij toen het deurtje opengemaakt was, maar de tweebener had hem al opgetild. Hij schudde zijn kop om weer tot de realiteit te komen. Hij keek de poes smeulend aan in haar ogen. Een beetje ongeduldig wachtte hij op een antwoord.


Charmer that never stops charming...



I'm new, tell me everything!! Charmeonderschrift
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
xCharmer of a thousand people, will never stops.x
xMakes broken heartsx
xForgive him, and he will love you.x
xCharmer that never stops charming....x
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Member
I'm new, tell me everything!! DPKsfdL
Lyan =3
83

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Kaina
BerichtOnderwerp: Re: I'm new, tell me everything!!   I'm new, tell me everything!! Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 10:05

Kaina


De kater keek naar haar. "Goed geraden. Ik kreeg dit belachelijke ding om!" Zei hij terwijl hij naar zijn bandje wees. Kaina keek hem ook aan. Blijkbaar dacht hij na. "Tell me everything" Zei hij na een korte stilte. Kaina dacht even na. "Hoe jullie hier leven. zijn er meer katten? Zijn er ook gevaren?" Vroeg hij nieuwsgierig. Ze glimlachte. "Ik ben geboren als rogue, en toen was ik meegenomen door gemene huismensen. Een paar dagen geleden heb ik een Bloodclankat ontmoet, en daardoor ben ik weer in het leven van een rogue gestapt." Begon ze. "De meeste huiskatten zijn niet zoals ik ben, als die een Bloodclankat tegenkomen zijn ze er niet meer. En er zijn hier een boel katten, meestal kom je meer katers dan poezen tegen in deze wijk." Miauwde ze. Ze begon de vacht van de kater te wassen, dat deed ze als ze met iemand praatte, dat was beleefd.

I'm not the cat that you see now
I am different than you can imagine me
I was not born as a pet
I was born as a real wild cat
I'm new, tell me everything!! Dustst10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm new, tell me everything!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: