Tell me I'm cute Baby



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me I'm cute Baby

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cottoncandy
Member
Tell me I'm cute Baby DPKsfdL
Miss Unknown
67

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Cottoncandy
BerichtOnderwerp: Tell me I'm cute Baby   Tell me I'm cute Baby Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 14:44

Met geruisloze pasjes trippelde een jonge kater tussen de bomen door. Zijn helderblauwe ogen glansden in het zonlicht en de witte delen van zijn halflange pels waren brandschoon. De mooie bruine tekening op zijn kop leek hem er schattig uitzien. Dat was hij echter ook wel, hij was een schat van een kater. Maar doorzijn verloren liefde kon hij dat niet meer uiten. Hij was nog wel vriendelijk en heel lief voor anderen. Maar je moest hem ook niet kwaad maken, want dan rees het vuur in hem op. Het was altijd een laag brandend vlammetje geweest dat zelden aanwakkerde. Even bleef de jonge kater stilstaan en keek om zich heen, waarom was hij ook alweer gaan jagen? Ohja, het moest van een van de oudere warriors. Even zwaaide hij met zijn spierwitte staart en zakte door zijn poten. Zijn oren hadden een zacht geluid opgevangen. Het zachte gekrabbel van muizenpootjes, er was er een in de buurt. Langzaam draaide de kater zijn oren in het rond en ademde de geuren van de natuur in. Heel stilletjes tilde de kater zijn pootjes op en sloop voort. Langzaam kwam het muisje in zijn vizier. Hij spande de spieren van zijn achterpoten aan en vloog met een stijlvolle sprong op de muis af. Deze klemde hij vast onder zijn scherpe klauwen en doodde het diertje. Hij richtte zijn kop op en dankte StarClan in stilte. Hij keek even neer op zijn, nu niet meer zo witte, pootjes en zuchtte. Snel begroef hij zijn prooi en zwiepte met zijn staart. Hij ging zitten en begon zwijgend zijn pootjes weer schoon te maken. Het geluid van naderende pootstappen deed hem echter weer opkijken en met een ruk stond hij op. Hij spande zijn spieren en zette zijn pels al half op. ''Wie is daar?'' Riep hij luid en staarde de bosjes in, afwachtend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Tell me I'm cute Baby DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Tell me I'm cute Baby   Tell me I'm cute Baby Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 15:00

Ze draafde beheerst door het grote woud . Ze was nog steeds niet over haar liefde voor firelion heen . En vooral niet omdat firelion vreemd ging . Zij had kittens van hem gekregen , maar toch koos hij voor darkvoice . Bij de gedachte aan darkvoice gingen haar haren overeind staan . Ze haatte de gitzwarte poes , want zij had firelion van haar fa gepakt . Ze zou haar liever vermoorden . Maar dat deed ze niet , dan zou ze uit de clan worden verbannen . Haar gedachten werden af geleid door een bekende geur . Muis ! Maar er was nog een andere geur , eentje die ze niet direct herkende . Toen ze wat dichter ging staan zag ze een witte kat . Hij had de muis blijkbaar al voor haar geroken , want hij had hem gevangen . Rustig sprong ze uit de bosjes , tot voor de kater . ¨ ik ben silverleaf , en wie ben jij ?¨ vroeg ze beleefd . ¨ zit jij in de thunderclan want ik kan je niet direct herkennen ¨ zei ze rustig . Ze keek met haar blauwe ogen naar de kater . Ze hoopte maar dat deze kater geen bloodclan kat was , dat kon ze nu niet gebruiken .


Tell me I'm cute Baby RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxface
Member
Tell me I'm cute Baby DPKsfdL
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 51 moons
Gender:
Rank:
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Tell me I'm cute Baby   Tell me I'm cute Baby Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 15:07

Silverleaf ff paar tipjes je gebruikt je leestekens wel maar niet op de juiste manier. Plus de kat is een ragdoll niet wit, en Cottoncandy is een thunderclan kater die volwassen is dus heeft hij een thunderclan geur Smile

Ze draafde beheerst door het grote woud. Ze was nog steeds niet over haar liefde voor Firelion heen. En vooral niet omdat Firelion vreemd ging. Zij had kittens van hem gekregen, maar toch koos hij voor Darkvoice. Bij de gedachte aan darkvoice gingen haar haren overeind staan. Ze haatte de gitzwarte poes, want zij had Firelion van haar af gepakt. Ze zou haar liever vermoorden. Maar dat deed ze niet, dan zou ze uit de clan worden verbannen. Haar gedachten werden af geleid door een bekende geur, een muis! Maar er was nog een andere geur, eentje die ze niet direct herkende. Toen ze wat dichter ging staan zag ze een witte kat. Hij had de muis blijkbaar al voor haar geroken, want hij had hem gevangen. Rustig sprong ze uit de bosjes, tot voor de kater. "Ik ben Silverleaf , en wie ben jij?" Vroeg ze beleefd. "zit jij in de thunderclan want ik kan je niet direct herkennen" Zei ze rustig. Ze keek met haar blauwe ogen naar de kater. Ze hoopte maar dat deze kater geen bloodclan kat was, dat kon ze nu niet gebruiken.

je leestekens moet je op deze manier gebruiken Smile
voor de rest posten jullie beide nice!


Tell me I'm cute Baby UjcDg8q
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottoncandy
Member
Tell me I'm cute Baby DPKsfdL
Miss Unknown
67

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Cottoncandy
BerichtOnderwerp: Re: Tell me I'm cute Baby   Tell me I'm cute Baby Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 15:19

Zijn prachtige lichtblauwe ogen staarde alert voor zich uit. De geur rook bekend, het was een Clangenoot, zonder twijfel. Langzaam begon zijn pels weer plat te liggen en hij schudde het even uit. Een grijsgestreepte poes kwam binnen zijn zicht en hij staarde even in haar blauwe ogen. Hij zweeg en zwiepte even met zijn staart. "Ik ben Silverleaf , en wie ben jij?" Vroeg ze beleefd. "zit jij in de thunderclan want ik kan je niet direct herkennen" Zei ze rustig. ''Ik ben Cottoncandy, je kent me toch wel?'' Miauwde hij vriendelijk en draaide zijn kop half scheef. ''We zijn zelfs even samen apprentice geweest.'' Hij bleef haar aankijken en stond toen maar even op om zich uit te rekken. Even spande hij al zijn spieren en ging weer rustig zitten en krulde zijn staart elegant om zijn voorpoten. ''Maar zeg, wat doe jij hier nu? Ik ben aan het jagen, althans ik ben daarvoor op pad gestuurd.'' Het puntje van zijn staart tipte even op en neer.

Thanks Foxpaw =3
even heel eerlijk, Foxpaws versie van de post is makkelijker en fijner te lezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Tell me I'm cute Baby DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Tell me I'm cute Baby   Tell me I'm cute Baby Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 15:27

ik zal proberen er op te letten

''Ik ben Cottoncandy, je kent me toch wel?'' Miauwde hij vriendelijk . Ze draaide haar kopje wat scheef , en keek hem rustig aan . ''We zijn zelfs even samen apprentice geweest.'' Ineens herkende ze hem . " Oh ja , sorry "Zei ze snel . Rustig keek ze toe hoe cottoncandy opstond en zichzelf uit strekte . ''Maar zeg, wat doe jij hier nu? Ik ben aan het jagen, althans ik ben daarvoor op pad gestuurd.'' Vroeg hij . Eigenlijk wist ze niet wat ze hier deed , ze was hier gewoon naar toe gekomen . "" Eh ..ik , ik ben ook op jacht gestuurd " Loog ze snel . Het klonk niet echt waar , maar het was te proberen waard .


Tell me I'm cute Baby RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottoncandy
Member
Tell me I'm cute Baby DPKsfdL
Miss Unknown
67

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Cottoncandy
BerichtOnderwerp: Re: Tell me I'm cute Baby   Tell me I'm cute Baby Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 15:49

'' Oh ja , sorry" Zei ze snel en Cottoncandy grinnikte heel even. " Eh ..ik , ik ben ook op jacht gestuurd " Nu keek de jonge kater haar fronsend aan. Ze loog overduidelijk, dat wist hij zeker. ''Waarom lieg je erover? Je bent niet op jacht gestuurd hé?'' Zijn stem bleef echter heel vriendelijk en hij keek haar aan. ''Als je niet wil praten over de reden vind ik het ook wel oke, ik bedoel ik ga me niet mengen in je privé leven.'' Hij keek even om zich heen, niet nerveus maar eerder alert. Hij wilde liever niet in de problemen komen. Hij keek weer naar Silverleaf en draaide zijn kop een stukje scheef. ''Maar goed, hoe gaat het eigenlijk met je, ik heb lang niet met je gesproken.'' Zei hij rustig en krulde zijn staart weer om zijn voorpoten. Eigenlijk zou hij behoorlijk op zijn donder krijgen als hij zo gezien werd. Hij moest gaan jagen, niet gaan zitten kletsen. Maar toch was hij nieuwsgierig naar de werkelijke reden voor Silverleafs bezoek aan het bos, vooral als ze niet kwam om te jagen. Hij keek weer even naar de grond, hij wist niet echt goed wat hij tegen haar kon zeggen. Bij Dogenose had hij het nooit gehad, hij kon met haar over alles kletsen. Hij kon zichzelf zijn bij haar in de buurt. Maar hij begreep nog steeds niet waarom ze de clan had verlaten

-kun je misschien de spatie voor de punt weglaten, het verwart me een beetje. en zou je ook wat meer info in je post kunnen zetten? Niet slecht bedoeld hoor


Tell me I'm cute Baby 24eba6u
FACE IT!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Tell me I'm cute Baby DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Tell me I'm cute Baby   Tell me I'm cute Baby Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 17:19

Ze voelde haar lichaam warm worden. Waarom had ze nou gelogen? " Eh sorry,ik wil het liever niet zeggen" Zei ze beheerst. Ze ging haar bedroefde privé leven niet aan zijn kop hangen."Ga je mee verder,dan kunnen we nog wat vangen" Miauwde ze kalm.Ze wist dat ze zijn taak in de weg liep , dus ging ze maar helpen.Ookal had ze geen ze in in jagen ,ze had wel zin om bij hem te blijven. Snel liep ze vooruit."Kom je nog ?" Vroeg ze speels over haar schouder. Lenig sprong ze over een paar rotte takken die in de weg lagen.Ze waren nu dichtbij de tweebeners dus was ze extra op haar hoede .Ze hoopte half half dat cottoncandy haar volgde.Ze vond het een lieve kater , eentje die eerlijk was , en niet zo als firelion. Iets in haar begon te branden . ( zo beter sorry had geen inspi)


Tell me I'm cute Baby RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Tell me I'm cute Baby DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Tell me I'm cute Baby   Tell me I'm cute Baby Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 17:26

Silverleaf, je kan nog meer beschrijven om ervoor te zorgen dat je niet zoveel hoeft te zeggen. Vooral gedachtes helpen veel om je post mooier te maken. Typ gewoon wat jij zou denken in die situatie en dan heel uitgebreid. Ook kan je doorgaan op dingen. Dus bijv:

niet:

Ze vond het een lieve kater , eentje die eerlijk was , en niet zo als firelion.

maar:

Ze vond het een lieve kater. Eentje die eerlijk was leek het tot nu toe, ook was hij verder aardig, dat kon je zien aan van alles: Zijn stem, zijn houding en zijn opmerkingen. Het was vast een aardige slimme en lieve kater. Heel anders als Firelion. Ze huiverde even, nee Firelion, die was bot, onaardig en hard. Nee deze kater was veel liever... veeeeel liever....

Zie je? Zo heb ik van 1 van jouw zinnen een heel stukje gemaakt Razz probeer het ook maar eens Smile (ik weet niet tot hoever mijn stuk klopt :3)

Cottoncandy: Jouw posts zien er goed uit Smile



Tell me I'm cute Baby D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me I'm cute Baby
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: