Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Maskpaw
Member
Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)   Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 0:02

*** Coming soon ***

Naam: Fera Canes
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Honden en wolven, in een door mensen verlaten gebied
Omschrijving: OOit was hier een grote fabriek en leefde er vele mensen omheen, nadat er een deel van de fabriek ontploft is was er radio actieve straling vrij gekomen en zal het honderden jaren onbewoonbaar blijven, verboden gebied voor mensen, slecht héél af en toe zal er eens een groepje wetenschappers te vinden zijn.
Omdat de mens hier is weggetrokken komt de natuur hier weer terug en zo ook de wolf.
Omdat de mensen érg haast hadden om hier weg te komen en het risico érg hoog was konden vele hun honden niet meenemen, en nu zijn de achtergebleven honden pack's gaan vormen.


Eventuele banner/afbeelding: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Bannervoorwc-2


sneakpeeks :
screenshot 1:
screenshot 2:


de link komt hmmm maandag denk ik


Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)   Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 14:07

Ik vind de layout nu al héééééél erg Warrior Cats nageaapt, een groot minpunt voro mij.


Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)   Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 14:41

Eerlijk gezegd is die lay-out gewoon nog een..standaard lay-out .


Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)   Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 13:51

Nou, de achtergrond enalles lijkt mij ook zeer WC achtig enalles. Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het zo lijken.


Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartbeat
Member
Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) DPKsfdL
Pen
38

CAT'S PROFILE
Age: ♥1,5 years♥
Gender:
Rank:
Heartbeat
BerichtOnderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)   Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Icon_minitimema 30 apr 2012 - 18:14

Nee, persoonlijk ben ik er ook niet zo'n fan van .-.
Waarom niet?
Het is precies hetzelfde onderwerp als waar ik momenteel mee bezig ben met een vriendin van mij.
Ook is er in het kort precies hetzelfde opgeschreven als waar ik meer dan een uur over had gedaan op dat forum >-<
Eigenlijk heb ik nu het gevoel dat je dat forum hebt gezien en het onderwerp hebt overgenomen, maar ik heb geen beweis en kan je er dus niet van beschuldigen.
Toch wens ik je er veel succes mee!


Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Heartbeatond
♥️The love is calling♥️
♥️The danger is ahead♥️
•●Watch out●•
♥️Cause before you know♥️
♥️Your life will end♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)   Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Icon_minitimedi 8 dec 2015 - 20:17

wow late reactie. maare ik heb nooit geen teksten overgenomen behalfe regel teksten maar ook nooit 100% .

wats jou site dan ?


Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)   Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Icon_minitimewo 9 dec 2015 - 16:30

Beste Maskpaw,

Dit topic is meer dan drie jaar oud, en reageren op verouderde topics is niet toegestaan. Gelieve dit in de gaten te houden volgende keer. Om verdere onduidelijkheid te voorkomen sluit ik dit topic.
Reacties gelieve in pm,

Mvg,

Emma/Tallshadow


Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert) Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fera Canes (Radio actief gebied, verboden voor mensen, waar wilde honden leven en ook de wolf terugkeert)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: