angelpaw verdwaald



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 angelpaw verdwaald

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Angelwing
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 12:44

angelpaw loopt te schuifelen over de natte grond. ze ruikt de frissen geur van regen,ze rook nog een anderen geur maar ze wist niet wat voor een geur.het was al donker,ze hoord een muis ze dook en ze wachtte op het moment ze sprong op de muis en had hem beet de natte vacht van de muis stonk.angelpaw wist dat de muis al gedood was maar door wie dacht ze en angelpaw ging weg met de muis.angelpaw wist de weg niet meer. en nu nog ook slecht weer dacht angelpaw.ze zocht naar onder dak. ze rende over het land.ze proefde dat het bloed van de muis al oud was.ze vond nog steets geen onder dak,en ze rook veel anderen geuren.angelpaw was een beetje bedroefd en bleef door lopen. endelijk vond ze een droog plekje het was al laat ze ging liggen en daarna slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 13:03

Een paar tips:

-Vergeet de hoofdletters niet: namen met een hoofdletter en een zin begint met een hoofdletter
-Zet na elke punt een spatie
-Schrijf in verleden tijd (nu zijn de eerste twee zinnen in tegenwoordige tijd)
-zet vaker leestekens neer (bijv. hier: Angelpaw wist dat de muis al gedood was, maar door wie? Angelpaw ging weg met de muis.
-Gebruik vaker 'ze' of 'zij' voor Angelpaw. Dat leest fijner.
-Er staan soms wat spelfouten in

Hier even jouw post, verbeterd:
angelpaw liep te schuifelen over de natte grond. Ze rook de frisse geur van regen. Ze rook nog een andere geur, maar ze wist niet wat voor een geur. Het was al donker, ze hoorde een muis. Ze dook en wachtte op het goede moment. Ze sprong op de muis en had hem beet. De natte vacht van de muis stonk. Angelpaw wist dat de muis al gedood was, maar door wie? Ze ging weg met de muis. Ze wist de weg niet meer. En nu nog ook slecht weer, dacht Angelpaw. Ze zocht naar onderdak. Ze rende over het land. Ze proefde dat het bloed van de muis al oud was. Ze vond nog steets geen onderdak en ze rook veel andere geuren. Angelpaw was een beetje bedroefd en bleef door lopen. Eindelijk vond ze een droog plekje. Het was al laat ze ging liggen en daarna slapen.

-Je kan ook nog wat meer beschrijven. Dat doe je al goed, maar het kan nog meer

Voorbeeldje:

Angelpaw schuifelde over de grond. Ze rook de frisse geur van regen en nog iets, maar ze wist niet wat het was. Ze merkte dat het al donker was. Misschien moest ze zo maar teruggaan naar het kamp. Opeens hoorde ze een muis. Ze dook in sluiphouding en sloop op het diertje af. Ze sprong bovenop de muis. Hij was al eerder gedood, merkte ze, maar door wie? Nou ja, wat maakte het ook uit. Ze pakte de muis op. Welke kant was het kamp ook alweer op? Ze wist het niet meer. Het begon ook nog eens hard te regenen. Ze keek rond voor een droog plekje. Ze zag er geen en ze rende verder op zoek naar onderdak. Ze merkte op dat het bloed van de muis die ze vast had oud was. Hm, niet heel lekker, maar ze moest het er maar mee doen. Ze stond even stil om weer rond te kijken, maar nog steeds vond ze geen beschut plekje. Wat nu. Ze werd een beetje bedroefd. Zou ze echt geen plekje vinden? Zou ze het kamp nog terugvinden? Ze liep weer door. Na een tijdje bleef ze weer staan. Dit keer vond ze een fijne plek, uit de wind en regen. Ze keek even naar de lucht. Door een gat in de wolken zag ze de maan, die al hoog stond. Daarna ging ze liggen en viel in slaap.

Hopelijk heb je iets aan de tips ^^


angelpaw verdwaald 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 13:06

een ding een keer zij iemand dat ik geen spatie moed zetten wat is het nou???
plus ik zit nog niet bij clan maar wel met de verbeeteringen vind ik het op een boek lijken bedankt voor de tips


Laatst aangepast door angelpaw op zo 29 apr 2012 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
angelpaw verdwaald Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 13:08

Je moet vóór een punt geen spatie zetten, maar na een punt wel.
Dus zo:
Angelpaw liep rond. Ze had honger

En niet zo:
Angelpaw liep rond .Ze had honger
Of:
Angelpaw liep rond.Ze had honger

Snap je?
Hopelijk heb je er iets aan ^^


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

angelpaw verdwaald WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 13:10

ik snap het


angelpaw verdwaald Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
angelpaw verdwaald Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 16:42

Oké, probeer nu nog eens een post te maken met de tips.
(in welke clan komt Angelpaw?)


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

angelpaw verdwaald WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 17:17

nu zit ik in de riverclan im happy nouw


angelpaw verdwaald Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 17:39

Oeh leuk Very Happy
Weet je wat, ik ge nu op jouw post reageren en dan reageer jij weer terug ^^

Midden in de nacht werd Petalpaw wakker. Vaag herrinnerde ze zich haar droom, maar niet veel meer dan het beklemmende gevoel dat ze er in had gehad. Ze sloot haar ogen weer, maar de slaap wilde niet meer komen. Ze stond op en liep de apprentices den uit, voorzichtig om niemand wakker te maken. Ze rook de geur van regen en zag een paar kleine plassen in het kamp, maar op dit moment was het droog. Ik maak wel even een wandelingetje, dan kan ik daarna misschien beter slapen, dacht ze. Ze kroop door het riet en probeerde het zo min mogelijk te laten ritselen, maar het geluid klonk toch hard in de stille nacht. Ze wandelde het bos in. Al gauw was ze ver afgedwaald van het kamp. Ze was intussen bij een smal stuk in de rivier aangekomen. Even bleef ze bij het water zitten. Toen voelde ze een druppel op haar neus. En nog een, en nog een. Steeds meer druppels vielen uit de lucht. Ik moet maar teruggaan naar het kamp, dacht ze. Ze keek even rond. In het donker zag alles er zo anders uit dan overdag, toen haar mentor Smoketear haar het territorium had laten zien. Gelukkig rook ze haar geurspoor en kon ze zo het kamp terugvinden. Opeens rook ze nog een geur. Het was die van een andere RiverClan kat, maar ze wist niet wie. De geur was vers. Wat doet een andere kat hier midden in de nacht? Kon hij of zij ook niet slapen? Ze volgde de geur en kwam aan bij een grote struik. Onder de takken, beschut tegen het slechte weer, lag een bolletje. Petalpaw raakte de slapende kat aan met haar neus om haar wakker te maken. 'Hé, waarom ben je hier en niet in het kamp?' vroeg ze.


angelpaw verdwaald 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 17:57

mooi verhaal Petalpaw
ik weet de weg niet Petalpaw weet jij hem vroeg Angelpaw. Petalpaw knikte. Angelpaw en Petalpaw gingen samen naar de Riverclan. Angelpaw bedankte toen ze terug kwamen. Angelpaw voelde zich veilig bij Petalpaw. Angelpaw ging even weg om voor Petalpaw te bedanken dus ze wouw iets halen. ze ging naar de rivier en ging zitten. Ze zach een vis en ging er in met een sprong. ze pakte de vis en zwemt naar boven. Angelpaw had het koud. Haar natten snoet rook Petalpaw niet. Dus ze ging terug waar ze hem voor het laats zag.
ze kwam er maar Petalpaw was er niet meer ze ging zitten en wachten tot hij komt.

nu jij Petalpaw


angelpaw verdwaald Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing


Laatst aangepast door angelpaw op zo 29 apr 2012 - 18:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 18:15

Eerst een paar tips:

-zet gesproken tekst tussen aanhalingstekens (dus: 'Ik weet de weg niet, Petalpaw, weet jij hem?')
-Je mag niet zeggen wat een ander doet. Je mag dus niet zeggen: Petalpaw knikte, want je mag niet verzinnen wat ze doet.
-Probeer niet heel veel te laten gebeuren in weinig tijd. Dus niet: 'Ze gingen naar RiverClan', maar: 'Angelpaw volgde Petalpaw op de weg naar het kamp. Ze keek goed rond om de volgende keer niet te verdwalen. Na een tijdje kwamen ze aan.' Dan is het meteen al veel meer tekst ^^
-Schrijf in verleden tijd, dus niet: 'ze pakte de vis en zwemt naar boven.', maar 'ze pakte de vis en zwom naar boven
-Hoofdletters doe je nu wel beter, maar soms vergeet je het ergens. Let daarop.

(trouwens, petalpaw is een zij Wink)

Nu mijn reactie:

De kat in de struik werd wakker. 'Ik weet de weg niet, Petalpaw, weet jij hem?' vroeg de apprentice. Nu herkende Petalpaw de kat. Het was Angelpaw. Ze kende haar niet heel goed, alleen bij naam. 'Ja, ik weet de weg,' zei ze. 'Volg me.' Ze stond op en zocht even naar haar geurspoor. Toen ze het had gevonden volgde ze het, steeds even omkijkend of Angelpaw nog bij haar was. Na een tijdje kwamen de twee katten aan bij het kamp. Nog steeds sliep iedereen. Petalpaw voelde zich moe en ze had het koud. Ze besloot gauw weer naar de den te gaan. 'Ik ben in de Apprentices Den.' zei ze tegen Angelpaw voor ze zich terugtrok.
Even later zag Petalpaw tussen de takken door Angelpaw met een vis tussen haar tanden. 'Angelpaw, ik ben hier.' zei ze zacht. 'Dit lijkt me niet echt de beste tijd om te gaan vissen, wel? Kom en ga slapen. Morgen zullen we weer fit moeten zijn.' ze ging verder de Den in en zocht haar slaapplaats op. Daar krulde ze zich op en viel snel in slaap.


angelpaw verdwaald 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
angelpaw verdwaald DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: angelpaw verdwaald   angelpaw verdwaald Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 18:18

sorry twee keer sorry
ps:bedankt
pss: ik weet soms niet hoe ik het moet schijven


angelpaw verdwaald Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
 
angelpaw verdwaald
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: