Hello little kits.. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello little kits..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dreamerghost
StarClan
Hello little kits.. - Pagina 2 DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: Hello little kits..   Hello little kits.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 7:46

Dreamkit liep stilletjes door de nursery. Ze was wat somber, sins de tijd dat zij haar ouders niet meer had gezien. Ze had wel gehoord van katten dat ze dood waren, maar toch kon ze het niet geloven, maar ooit, ooit zou zij die rogue vinden, en dan zal die boeten. Opeens schrok ze wakker uit haar eigen dagdroom. Ze schudde haar hoofd en liep dan door. Haar blauwe oogjes keken nieuwschierig rond. Ze hoorde stemmen en ze begon te rennen. Ze zag een groepje kittens en een grote kat. Ze rende er recht op af en maakte een kleine slidingstop voor de neus van de grote kat. 'Hey', zei ze vrolijk en opgewekt, 'Ik ben Dreamkit, jullie ?' Ze keek even naar de andere kittens en een glimlach van vreugde stond op haar kleine gezicht. Ze was gewoon zo blij dat ze eens ander gezelschap had, zo vergat ze haar ouders een beetje..


Laatst aangepast door Dreamkit op wo 23 mei 2012 - 13:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenkit**
Member
Hello little kits.. - Pagina 2 DPKsfdL
Vocabitch, Juul! >:}
66

CAT'S PROFILE
Age: :. 3 moons .:
Gender:
Rank:
Ravenkit**
BerichtOnderwerp: Re: Hello little kits..   Hello little kits.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 9:55

Met een langzame, en ontspannen ademhaling, lag Ravenkit in de nursery te ronken. Zijn fantasierijke dromen, waren weer even spannend als normaal. Zoals altijd, verkeerde WindClan in groot gevaar, en redde Hollystar de boel weer. Hij schrok wakker door een aantal stemmen van kittens. Eén herkende hij al, de stem van Crowkit. 'Jippie, wat leuk! Ik heb een ideetje: we gaan naar buiten, kiezen een warrior om te besluipen, dan gaan we ons allemaal ergens anders verstoppen en dan bespringen we de warrior. Is dat goed?' Hij stond op, en sleepte Greenleaf achter zich aan. 'Haii, iedereen...' Zei hij gapend. Het drong tot hem door, dat ze een warrior gingen besluipen. Metteen was hij helemaal wakker. 'Yay! Mogen ik en Greenleaf meedoen?' Zei hij tegen Crowkit. 'Ik ben toevallig wel Ravenstar! En Greenleaf is toevallig wel de Deputy!' Toen hij zag dat Inkmask óók in de nursery stond, nam hij uiterstbehoedzaam, wat gas terug. 'Umm, hoi Inkmask...' Zei hij, terwijl hij wat stapjes naar achteren deed.

-Flutje, maar moest weg D;-



P E R F E C T
Hello little kits.. - Pagina 2 Ravensig
T R A P
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Hello little kits.. - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Hello little kits..   Hello little kits.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 14:19

Ineens kwam er een kitten met sliding stop tot stilstand.'Hey', zei ze vrolijk en opgewekt, 'Ik ben Dreamkit, jullie ?' Nightkit werd meteen nog blijer, de blijdschap van dit kitten was zo aanstekelijk. "Ik ben Nightkit" Antwoorde ze vriendelijk. Ze spitste haar oren. Het geronk van een van de kittens was gestopt. Ze keek om en zag een katertje naar hun toe trippelen, met een andere kat achter zig aan slepend. 'Haii, iedereen...' Mouwde het katertje nog na gapend. Ineens leek hij helemaal wakker. 'Yay! Mogen ik en Greenleaf meedoen?' Riep hij anthousiast tegen Crowkit. 'Ik ben toevallig wel Ravenstar! En Greenleaf is toevallig wel de Deputy!' Nightkit glimlachte, wat een fantasie had deze kitten. Ze hield van katten met fantasie, als het maar niet té veel was. Plots stapte de kitten die zichzelf Ravenstar noemde behoedzaam naar achter, naar Inkmask spiekend. 'Umm, hoi Inkmask...' Mompelde hij een beetje. ' Hij bijt niet.' grapte ze.


Hello little kits.. - Pagina 2 X4hvs5
Hello little kits.. - Pagina 2 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Hello little kits.. - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Hello little kits..   Hello little kits.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 18:09



Crowkit

Er kwamen nog twee kittens. Crowkit herkende Ravenstar en het blaadje Greenleaf. "zullen we Hollystar pakken? Dat is zooo grappig" zei Colorkit. 'Hollystar? Maar.. maar dat is de leider!' zei Crowkit. Mocht dat wel? Bij een warrior, leuk. Maar bij een leider? Zou ze dat wel goed vinden? Ach, vast wel. Inkmask liet hen echt geen slechte dingen doen. Ravenstar leek een beetj schrikachtig voor Inkmask. 'Wat is er Raven?' vroeg Crowkit. 'Hij is toch ook een deputy, net als Greenleaf? Dat is toch niet eng? Hij is heel aardig hoor.' Ze dacht even na. 'Oké, maar wat gaan we dus doen? Gewoon in een hinderlaag liggen en wachten op de eerste die voorbij komt?' Ze keek vooral Inkmask aan. Hij had het plan bedacht, dus hij zou wel weten wat het beste was. Ze sprong bijna op en neer van opwinding. Dit werd zo leuk!

You better lose yourself in the music, the moment
You own it, you better never let it go
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime yo
Hello little kits.. - Pagina 2 F3d73611



I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Hello little kits.. - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Hello little kits.. - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Hello little kits..   Hello little kits.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 16:33

'Hollystar? Maar.. maar dat is de leider!' Miauwde Crowkit een beetje geschrokken. ' Hollystar kan best tegen een grapje' Antwoorde Nightkit al glimlachend bij de gedachten. 'Wat is er Raven?' vroeg Crowkit. 'Hij is toch ook een deputy, net als Greenleaf? Dat is toch niet eng? Hij is heel aardig hoor.' Even dacht ze na. 'Oké, maar wat gaan we dus doen? Gewoon in een hinderlaag liggen en wachten op de eerste die voorbij komt?' Nightkit dacht even na 'Ik denk dat jij bijvoolbeeld naar Hollystar gaat en... en eeh, zegt dat ze moet komen kijken. Dan ren jij langs ons, dat is dus het teken dat we heel geod moeten opletten omdat Hollystar eraan komt.' Even haalde ze adem ' En dan laten wij haar schrikken. Maar eerst denk ik dat we moeten gaan kijken wààr we ons verstoppen.' Ze keek de Nursey rond. ' Ja ik weet het, ik praat te veel. Maar wat kan ik eraan doen?' dacht ze een beetje gëirriteerd. Ze dacht aan Hollystar, ze zou toch wel om het grapje kunnen lachen? Ze wist niet echt hoe ze erover moest denken, daarom zei ze tegen zichzelf dat het wel zou lukken.


Hello little kits.. - Pagina 2 X4hvs5
Hello little kits.. - Pagina 2 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Hello little kits.. - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Hello little kits..   Hello little kits.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 20:30





'Ik denk dat jij bijvoolbeeld naar Hollystar gaat en... en eeh, zegt dat ze moet komen kijken. Dan ren jij langs ons, dat is dus het teken dat we heel geod moeten opletten omdat Hollystar eraan komt.' stelde Nightkit voor. 'Dus we doen Hollystar? Maar die is de leider. Is dat dan wel goed?' vroeg Crowkit onzeker. 'Nou ja, we zien wel. Laten we het zo doen: iedereen zoekt een verstopplek en gaat daar zitten. Dan mag Nightkit Hollystar halen, of anders een warrior en dan gaan we die met z'n allen bespringen, goed?' Ze stond op en zwiepte enthousiast met haar korte staartje. Daarna liep ze een beetje mank naar de uitgang van de nursery. 'Komen jullie?' piepte ze naar de andere kittens.' Toen liep ze naar buiten.

(ik zal een nieuw topic maken: 'Kitten Attack!' voor de echte 'aanval')




I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Hello little kits.. - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Hello little kits.. - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Hello little kits..   Hello little kits.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 15:46

Hello little kits.. - Pagina 2 Fe45e529bb91c248b28bbb9

'Dus we doen Hollystar? Maar die is de leider. Is dat dan wel goed?' vroeg Crowkit onzeker. 'Ach, ze is nog maar een week.' Dacht Nightkit haar vergevend. 'Nou ja, we zien wel. Laten we het zo doen: iedereen zoekt een verstopplek en gaat daar zitten. Dan mag Nightkit Hollystar halen, of anders een warrior en dan gaan we die met z'n allen bespringen, goed?' Ze grinnikte, Crowkit`s hoofd zat vast nog vol ideën. Crowkit stond met een anthousiast zwiepend staartje op, en liep mank naar de ingang. Rustig trippelde Nightkit erachteraan. Zij zou Hollystar wel halen, okal had ze haar liever laten schrikken. 'Komen jullie?' Hoorde ze iemand piepen, het was Crowkit die net naar buiten trippelde. Snel maakte ze een grote sprong en trippelde naar buiten. Ze keek om en zag dat dwe andere kits haar volgden. 'Wat word Crowkit toch avontuurlijk.' Dacht ze, trots op haar dengenoot. Even knipperde ze tegen het felle licht van buiten. Ze ging voor de nursey zitten, wachtend tot iedereen zich had verstopt. 'Crowkit, ik ga dadelijk jou kant op!' Riep ze, de andere waarschuwend.

(Oke, is het in het camp? PM me de link maar.)


Hello little kits.. - Pagina 2 X4hvs5
Hello little kits.. - Pagina 2 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello little kits..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: