Verhuizing naar de Nursery



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Verhuizing naar de Nursery

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Steelfang
Member
Verhuizing naar de Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Verhuizing naar de Nursery   Verhuizing naar de Nursery Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 16:42

Steelfang duwde een berg mos naar binnen voor Sunpelt. Aangezien Sunpelt drachtig was moest ze naar de Nursery. Hij wou het haar zo comfortabel mogelijk maken ze zouden het druk krijgen met de jonkies die er binnenkort aan kwamen. Hij was nerveus en hoopte een goede vader te worden toen herrinnerde hij zich de woorden die Silvercoat zei en hij voelde zich wat beter het zou vast en zeker goed gaan. Ze zouden een stel prachtige,lieve pluizenbollen krijgen. Hij stelde het zich al voor hij en Sunpelt naast elkaar liggend en hoe de kleine kittens zouden stoeien en spelen. Hij had het lief gevonden hoe de kittens van Kestrelwing en Squirrelflight eruit zagen vlak na de geboorte. Zouden hun ook zulke lieve kittens krijgen. Ergens in Steelfang hoopte hij op een katertje dat niet zo groot zou zijn net als hoe hij vroeger was. Steelfang duwde het mos naar binnen en legde het op een goede plek neer en maakte er een bed van voor Sunpelt. Steelfang stapte op zij en zei "U kunt nu rusten mevrouw. Het prooi word bij zon opkomst, zonhoog en zon afdaling gebracht. U kan kiezen uit Muis,vogel,Waterrat en nog een paar anderen" Hij zei het met een glimlach en liep naar haar toe en gaf haar een likje. Hij stond dicht bij haar en gaf haar een kopje en vroeg "Kan ik iets voor je doen of iets halen?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Verhuizing naar de Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Verhuizing naar de Nursery DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Verhuizing naar de Nursery   Verhuizing naar de Nursery Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 16:56

Sunpelt was aan het kijken hoe Steelfang een nest aan het klaarmaken was. ze moest glimlachen dat hij zo zijn best deed. toen hij klaar was gaf ze hem een kopje en zei dankbaar '' dat heb je fantastisch gedaan Steel ik kan ook niet zonder je'' ze was blij met Steelfang ze waren al zolang verliefd op elkaar. ze waren nu allebei krijger en ze zouden nu ook nog samen kittens krijgen!. Sunpelt kon echt niet wachten een paar pluizen bolletjes die op haar zouden lijken!. het leek haar fantastisch, en het was raar om te denken dat ze nu in de maak waren in haar buik!. ze ging liggen op het comfortabele nest en lag heerlijk. toen vroeg Steelfang of hij iets voor haar moest doen en Sunpelt antwoorde daarop '' zou je misschien een lekkere muis van de prooi hoop willen halen?. ik heb best wel honger, maar kom daarna wel weer snel terug ik wil je niet te lang missen Wink''.


Verhuizing naar de Nursery 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Verhuizing naar de Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Verhuizing naar de Nursery   Verhuizing naar de Nursery Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 17:29

'' zou je misschien een lekkere muis van de prooi hoop willen halen?. ik heb best wel honger, maar kom daarna wel weer snel terug ik wil je niet te lang missen ''. vroeg Sunpelt. Steelfang knikte en ging even weg en kwam terug met een sappige muis. Hij gaf de muis aan Sunpelt en begon Sunpelt´s vacht te tongen. "Ik hoop dat onze kittens net zo mooi worden als jij en net zo slim. Wat ik het meest hoop is dat onze kittens warriors worden." Hij was klaar met haar tongen en gaf haar nog een likje hij hield ziels veel van Sunpelt en hij zei "Herrinner je nog hoe onze relatie was begonen. Vanaf dat we kittens waren kenden we elkaar al en toen we apprentice waren begon het. Nu kunnen we over een tijdje zorgen voor een paar lieve,kleine pluizenbollen." Hij raakte haar neus aan met de zijne en gaf toen een likje overhaar voorhoofd. Hij keek haar aan en stond klaar voor als ze iets nodig zou hebben.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Verhuizing naar de Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Verhuizing naar de Nursery DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Verhuizing naar de Nursery   Verhuizing naar de Nursery Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 17:51

Steelfang kwam terug met een sappige muis. en Sunpelt begon hem heerlijk op te eten. Steelfang zei "Herinner je nog hoe onze relatie was begonnen. Vanaf dat we kittens waren kenden we elkaar al en toen we apprentice waren begon het. Nu kunnen we over een tijdje zorgen voor een paar lieve,kleine pluizenbollen."
waar ze op zei '' ja dat weet ik nog ja als de dag van gister hihi'' ze gaf hem een knipoog en toen ze daar zo lag ging ze met haar staart langs Steelfangs kin en moest glimlachen ze hielt zielsveel van hem.


Verhuizing naar de Nursery 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Verhuizing naar de Nursery DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Verhuizing naar de Nursery   Verhuizing naar de Nursery Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 18:45

Hij deed zijn mond open alleen dit keer zag je geen kleine mond vol tandjes maar een kater bek vol met tanden. Hij keek naar haar en liep naar haar toe. Hij fluisterde zachtjes "Voor jou zou ik de clan veraden. Als jij Roque wordt volg ik je. Als jij Sunpelt heet, ben je de mooiste poes van de hele wereld." Hij gaf haar een lik gevolgd door veel kopjes. Hij wist niet wat te doen. Normaal sliep hij naast Sunpelt maar gij was en bleef een warrior dus moest hij hier in de Nursery blijven of naar de warrior den. Hij besloot dat hij die nacht bij de Nursery zou blijven om te zorgen dat er niks fout gaat.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Verhuizing naar de Nursery Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhuizing naar de Nursery
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: