move it !



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 move it !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ziva
Member
move it !  DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: move it !    move it !  Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 17:59

Haar ogen straalden bloed dorstig , zoals altijd . De verdorde bladeren onder haar zwarte poten kraakten luid , zodra ze erop stapte . Ze was nog steeds slecht gezind om de mislukte poging om zaria haar zus te vermoorden . Ze dacht nog steeds aan de woorden die acario zei . Ze wisten dat sommige clan katten zeiden dat ze raar was , daar bedoelde ze mee gevaarlijk , en dat haar geest verziekt was of zo iets . Maar acario maakte dat wel heel duidelijk . Haar lange staart begon wild te zwiepen toen ze een geur te pakken kreeg , die ze helemaal niet mocht . Thunderclan ! Ze walgde al lang van de thunderclan , van alle clans . Ze vond dat de bloodclan de beste was , daar zatan de sterkste . Ze spande haar spieren en stapte woest door . Ze kreeg een grijns op haar gezicht toen ze een donkere kater zag staan . Geen zin om uit de weg te gaan duwde ze de donkere kat uit de weg . ¨ je staat in mijn weg , aftreksel ¨ siste ze vals . Haar ogen kregen de glans van bloed dorst , en woede . Ze liep gewoon door , met haar staart wild zwiepend achter haar . Ze negeerde de kater die ze zonet had weg geduwd . Hij zal toch niks waard zijn . Dacht ze spottend . Plots liep er een klein muisje voor haar poten . Wat een stom mormel . Dacht ze . Met veel kracht van woede duwde ze haar lange klauw door het beeste . En hard dat het begon te piepen van de pijn . ¨ ja lijd maar , ik wou echt dat jij zaria was ¨ siste ze vals tegen de muis . Lachend gooide ze het muisje weg . Er was toch genoeg prooi , en een stom muisje zou die balans toch niet verstoren .


move it !  359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
move it !  DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: move it !    move it !  Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 17:43

{ Ik mocht mee doen}

Leopardclaw zag de poes al van een afstandje aankomen maar hij bleef heel rustig. Na een paar ogenblikken later stond hij op en liep richting haar richting. Leopardclaw was al dicht bij de poes en ging voor haar zitten. Hij keek haar aardig aan en zij: "Hallo mooie poes. Ik ben Leopardclaw je broer Scars ken ik heel goed. Ik was een keer samen met hem bij de rivier maar ik kan me het niet meer goed meer voorstellen. Leopardclaw keek naar de heldere blauwe lucht en de vogels floten maar vervelend om een boom heen. Hij keek naar het muisje dan Ziva had gevangen en liep ernaar toe. Hij pakte het beestje tussen zijn klauwen en wurgde het beestje. Leopardclaw grijnsde en zij: "Wat heb je nou aan zoiets kleins? Jaag beter op wat grootst!" Hij keek Ziva aan en likte het bloed op wat eruit was gekomen. Leopardclaw lachte een klein beetje duivels maar hij wist dat de bloedclanpoes het wel had gezien. Hij keek haar duister aan en zij toen: "Ik wil jullie niks doen hoor. Maar als ik iemand haat dan dood ik hem!" En Leopardclaw bleef wachten wat de poes zij.


move it !  33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
move it !  DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: move it !    move it !  Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:17

"Hallo mooie poes. Ik ben Leopardclaw je broer Scars ken ik heel goed. Ik was een keer samen met hem bij de rivier maar ik kan me het niet meer goed meer voorstellen. Wie dacht hij wel dat hij was ! En alsof ze om Scars moest geven , ze hield geen haar van haar broer . "Wat heb je nou aan zoiets kleins? Jaag beter op wat grootst!" Hij keek Ziva aan en likte het bloed op wat eruit was gekomen. Bah weer een kat die denkt dat hij slecht is , door met slechte katten te praten . Haar blik werd feller , en weer kaatste het zonlicht . "Ik wil jullie niks doen hoor. Maar als ik iemand haat dan dood ik hem!" Alsof hij haar kon vermoorden . Ha , een kat zoals jij kan nog geen rat doden , laat staan alsof hij een woedende Bloodclan poes kan vermoorden , ik dood jou nog voor je het weet ¨ siste ze vals . Maar ze vond wel dat ze gelijk had . Ze nam een dreigende houding aan , en ontblootte haar ongewoon lange nagels . Haar bloedrode ogen fonkelde woedend , zoals ze had gezegd . Ze had totaal geen schrik van hem , en laat staan dat ze moest vluchten . Da, vermoorde ze nog liever haar zelf , dan nog maar 1 sprankeltje schrik te laten zien , wat ze dus totaal niet had !


move it !  359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
move it !  DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: move it !    move it !  Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:48

Leopardclaw keek Ziva aan en zij: "Over Fireheart hij toch jullie vroegere leider vermoord? Ik vind die kat maar vervelend elke keer die rustige blik ik haat hem een soort van!" Leopardclaw ontbloote zijn scherpe tanden en zijn lange nagels en liet een klein gesis horen. Hij had geen zin in een gevecht met de mooie poes en wat had ze een mooie ogen! Leopardclaw dacht: Word ik nou op haar? Nee dat kan toch niet! Leopardclaw liep naar de poes en keek in haar mooie rode ogen. Hij vond ze prachtig maar hoe moest hij haar dat nou uitleggen? Leopardclaw keek naar Ziva en slikte moeizaam en antwoorden: "Z...Ziva je rode ogen zijn prachtig!" Hij kreeg en schokje en dacht: Wat heb ik nou ge zegt maar het is zo ze zijn gewoon prachtig geen woorden voor! Ziva was een prachtige zwarte poes en Leopardclaw was een zwarte kat. Hij keek Ziva aan met een klein glimlachje en wachten af.

{Vluchtpost!}


move it !  33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
move it !  DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: move it !    move it !  Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:58

move it !  525860_322421391159526_100001750036677_735071_1963905008_n
siste
"Over Fireheart hij toch jullie vroegere leider vermoord? Ik vind die kat maar vervelend elke keer die rustige blik ik haat hem een soort van!" Had hij echt niet geluisterd ? Ze had hem net een soort van bedreigt , en dan begint hij over die ene mislukeling van een Fireheart .De zwarte kater ontbloote zijn scherpe tanden en zijn lange nagels en liet een klein gesis horen. Alsof ze nu bang zou moeten zijn ? '' ik heb ooit eens tegen Fireheart gevochten , bij het donderpad '' zei ze vals . Ze herinerde hoe ze hem ha uitgescholden , en Fireheart haar . En dat Scars opdaagde , en respect toonde aan Fireheart ! Dat vond ze nu wel het walgelijkste van al ! Een koude rilling rolde over haar lichaam toen ze ook weer dacht aan hoe ze het donderpad was gerend , en dat ze aangereden werd door een monster , ze had geluk dat ze dat nog had overleefd . Ze werd uit haar gruwelijke verdachte verlost door de kater die iets raar tegen haar zei . "Z...Ziva je rode ogen zijn prachtig!" Haar lange zwarte staart zwiepte kwaad , hoe durfde deze kat zo tegen haar te praten ! '' en wat bedoel je daar nou mee ?'' siste ze tegen hem .


move it !  359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
move it !  DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: move it !    move it !  Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:07


Leopardclaw

Leopardclaw keek naar Ziva: "Wat bedoel je daar nou mee?" Leopardclaw keek haar aan en antwoorden: "Ziva ik wil geen ruzie met zo een mooie poes als jou! En trouwens ik hou wel op met je aan vreselijke gedachtes te brengen!" Leopardclaw dacht:Ik breng deze mooie poes alleen op walgelijke gedachtes ik probeer juist aardig te doen! Leopardclaw zij toen zomaar hardop: "Ziva je bent de mooiste poes die ik heb gezien!" Leopardclaw draaide zich snel om om te voorkomen dat hij bloosde. Hij hoopte maar dat de poes het niet had gehoord maar ze had het wel gehoord de kans was groot. Leopardcalw keek naar de heldere zon die scheen en zag ook dat Ziva haar vacht prachtig fonkelde. Hij vond deze poes gewoon mooi maar zij hem niet dacht hij!


as the water flows from the rivers to the ocean to the sea
God your spirit running inside of me
oh, as the ocean - as the river flows
to this place where we give you our hearts
move it !  82358810


move it !  33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
move it !  DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: move it !    move it !  Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 21:00

move it !  525860_322421391159526_100001750036677_735071_1963905008_n

"Ziva ik wil geen ruzie met zo een mooie poes als jou! En trouwens ik hou wel op met je aan vreselijke gedachtes te brengen!"zei zei de zwarte kater . Over wat had hij het ? Hij had haar toch geen slechte gedachtes gegeven , ze dacht gewoon terug aan haar verleden , iets dat ze vaak doet . '' jij bent niet degene die mij slechte gedachtes geeft , dat doe ik zelf'' zei ze iets rustiger ."Ziva je bent de mooiste poes die ik heb gezien!" Geschrokken staarde ze naar Leopardclaw die zich bloosend omdraaide . '' Leopardclaw... hoe weet ik of je wel de waarheid zegt ?'' vroeg ze nog steeds geschrokken . Nog nooit had iemand zo iets tegen haar gezegd , toch niemand van een andere clan . Van de Bloodclan krijgt ze dat vaak te horen , daar doen de katers niks anders dan haar versieren . Rustig gleed haar blik weer naar Leopardclaw , meende hij echt wat hij zei ? Of waren het gewoon leugens ?


move it !  359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
move it !  DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: move it !    move it !  Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 16:42


Leopardclaw

Leopardclaw keek naar Ziva de mooie bloedclanpoes die wat rustiger dacht. Hij keek met nog een klein beetje een verlegen gezicht naar Ziva en antwoorden terwijl hij sierlijk naar de mooie poes liep: " Ziva.. ik.. ik hou van je!" Leopardclaw ging met een schok naar achteren en zij toen: "Ziva luister goed wat ik zeg is waar!" Leopardclaw was helemaal in de war door de mooie poes die hij prachtig vond maar hij moest wel op zijn woorden lette. Leopardclaw liep naar Ziva en drukte zijn neus in haar flank. Terwijl hij het deed dacht hij: Zou ze mij ook leuk vinden? Zo wat van niet wat moest hij dan doen? Haar aan stukken scheuren? NEE DAT DEED HIJ NOOIT VAN ZIJN LEVEN! Hij zou haar nooit kwaad doen! Leopardclaw ging tegenover Ziva zitten en wachten af.

{ Vluchtpost }

as the water flows from the rivers to the ocean to the sea
God your spirit running inside of me
oh, as the ocean - as the river flows
to this place where we give you our hearts
move it !  82358810


move it !  33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
move it !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: