yes you may look to them [ midgetstripe ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 yes you may look to them [ midgetstripe ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverleaf
StarClan
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 16:46

Ze voelde de warmte die ze gaf aan skykit , rockkit en pantherkit . Ze waren allemaal schatjes , ze kon nog steeds niet geloven dat ze drie gezonde kittens op de wereld had gebracht . Maar Firelion zat haar nog steeds dwars , wat hij had gezegt . ' nee ! darkvoice ik kies jou !' had firelion gezegd . Ze voelde haar verdriet weer naar boven komen . nee Silverleaf vermand jezelf , je kittens zijn erbij . Ze liet een sidderende zucht ontsnappen , die ze nu al een tijdje inhield . Waarschijnlijk wist het hele kamp al van Firelion , Darkvoice en Silverleaf . Maar dat kon haar niks schelen , zij had tenslotte niets gedaan . Het was Firelion , hij was degene die zei dat hij van Silverleaf hield , en van Darkvoice . Nee , Silver wat denk je nou weer . Weer liet ze een zucht ontsnappen en staarde naar de nursery ingang . Ze mistte het dagelijkse leven wel een beetje , maar haar kittens hadden haar nodig . Rustig begon ze de kittens in slaap te likken .


yes you may look to them [ midgetstripe ]  RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Midgetstripe
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 17:11


Rustig liep hij rond, zijn ogen vielen op een goed dik konijn. Hij greens, 'ik krijg jou wel maatje!' mompelde hij en sloop dichterbij. 'Braaf blijven zitten.' fluisterde hij ontzettend zacht toen hij zich klaarmaakte om te springen. Rustig spande hij zijn spieren en wachtte op het goede moment. Plots sprong hij, voor het konijn, vanuit het niets naar het beest en lande met zijn klauwen precies waar hij ze hebben wou. In de nek van het dier. Om het arme konijn niet te lang te laten lijden, beet hij het maar direct dood. Even keek hij naar het dier. Mooie vangst, dacht hij rustig en nam het dier in zijn bek. Even zag hij nog vanuit zijn ooghoeken een muis voorbij trippelen, even twijfelde hij en keek van het konijn, dat hij ondertussen op de grond had gelegd, naar het muisje en terug. Even wou hij achter het muisje aansluipen, maar zag toen het konijn liggen. Hij kon het niet riskeren om dit dikke ventje kwijt te raken. Hij schudde dus zijn hoofd en een zucht ontsnapte uit zijn mond. Nou ja, op naar het kamp dan maar. Hij pakte het konijn weer op en traag liep hij terug naar het kamp. De vogels floten vrolijk en de vlinders vlogen vrolijk rond. Nieuwblad was eindelijk echt begonnen en de eerste kittens waren alweer geboren. Hij zuchtte even, eigenlijk als hij heel, héél eerlijk was, wou hij er misschien ook wel een paar met Moonwish. Maar dat durfde hij echt niet te vragen hoor! Hij durfde al niet eens te zeggen dat hij haar eigenlijk wel leuk vond! Goed dat durfde hij eigenlijk ook niet toe te geven aan zich zelf, maar dat maakte nu even niet uit. Verveeld keek hij op uit zijn gedachtes en zag dat hij de ingang van het kamp had bereikt. Rustig liep hij het kamp binnen naar de prooistapel, maar net toen hij het dikkertje op de stapel wou gooien hoorde hij een stem. Dat duidelijk tegen hem was bedoeld. 'Kun je zo vriendelijk zijn dat konijn naar 1 van de Queens te brengen?' Hij zuchte en knikte, 'Owkeej.' zei hij alleen maar en begaf zich dan maar naar de nursery. Eenmaal binnen liep hij gewoon naar 1 van de Queens. 'Ik moest deze geven.' zei hij rustig en legde het konijn voor de poes neer. Even keek hij naar de kittens die bij haar lagen. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg hij. Nu hij hier toch was kon hij maar beter een gesprekje voeren. Dan kon hij direct iemand nieuw leren kennen. Weer gleed zijn blik naar de jonkies, 'En hoe heten zij?' vroeg hij daarna
yes you may look to them [ midgetstripe ]  E28d13f652bf1a6708b1b05


yes you may look to them [ midgetstripe ]  807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 17:24

Nu de kittens rustig lagen te slapen had ze de tijd om haar zelf te verzorgen . Kalpmjes begon ze haar zilveren pels te wassen , tot ze vond dat ie er goed genoeg uitzag . Ze herhaalde haar rozige tong een paar keer op de zelfde plek die nu glad aan voelde . Dan begon ze maar een aan haar kop , die moest er natuurlijk ook goed uitzien , of niet ? Ze begon dus haar linker poot nat te maken en liet hem een paar keer over haar kopje glijden . Een beweging liet haar naar de ingang van de nursery kijken . Wie of wat , zou haar nu willen storen , ze was nu te hard aan Firelion aan het denken , dat ze die kat wel eens depressief kon maken . Een lichte kater stapte door de ingang van de warme nursery , en legde een groot konijn voor haar neer . 'Ik moest deze geven.' zei hij rustig . Rustig en dankbaar keek ze de kater aan , om te laten zien dat ze het waar deerde . 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg hij. Even wist ze niet naar de juiste woorden , ze kon alleen maar Firelion uitbrengen . Snel slikte ze haar prop in d'r keel door . ' ik noem Silverleaf ... en .. jij ? stamelde ze duidelijk . Haar stem haperde hier en daar , dat was iets waar ze op dit moment niets kon aan doen . Ze zag dat zijn blik naar haar kittens gleden .'En hoe heten zij?' vroeg hij daarna . Een beetje ijzig keek ze weer naar haar drie gezonde kittens . ' het bruine poesje noemt rockkit , het rosse katertje noemt Skykit en dat andere bruine katertje noemt Pantherkit ' zei ze iets stiller dan bedoelt was . Elke keer dat ze naar haar kittens keek , dacht ze weer aan Firelion , die haar had veraden .


yes you may look to them [ midgetstripe ]  RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Midgetstripe
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 18:09


"ik noem Silverleaf ... en .. jij ?" vroeg de poes die dus blijkbaar Silverleaf heette, stamelend. 'Ik ben Midgetstripe' antwoorde de kater rustig, toen keek hij naar de kittens. "het bruine poesje noemt rockkit , het rosse katertje noemt Skykit en dat andere bruine katertje noemt Pantherkit" antwoorde Silver, 'Mooie namen.' zei hij glimlachend, 'Wie is hun vader?' Toen hij dat had gezegd kon hij zichzelf wel voor zijn kop slaan. Hij had wel gehoord van Firelion, Silverleaf en Darkvoice. 'Eehm sorry, die vraag had ik niet moeten stellen.' stamelde hij en keek de poes even schuldig aan. 'Hoe gaat het met je?' vroeg hij toen maar

*Flut =(*
yes you may look to them [ midgetstripe ]  E28d13f652bf1a6708b1b05


yes you may look to them [ midgetstripe ]  807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 18:19

had geen zin om van acc te verwisselen .

'Ik ben Midgetstripe' antwoorde de kater rustig . Een beetje treurend knikte ze weer , en keek dan weer naar de kittens . 'Mooie namen.' zei hij glimlachend, 'Wie is hun vader?' Nu overnam het verdriet haar zo wat . Terwijl een traan over haar wang rolde staarde ze weg . 'Eehm sorry, die vraag had ik niet moeten stellen.' Ze negeerde hem , hij had zo juist inderdaad de verkeerde vraag gesteld . Haar staart zwiepte zwakjes van verdriet . 'Hoe gaat het met je?' vroeg hij . Kwaad rukte ze haar kop weer naar Midgetstripe . ' alsof je dat niet weet , eerst stel je de domste vraag van de wereld en dan vraag je hoe het gaat ?' zei ze woedend . Ze wist wel dat ze erg uitvallend leek zo , maar iedereen wist dat ze zo was momenteel . ' ik had hem nooit moeten vertrouwen ' jammerde ze . Een plotse vast beraden blik doordrong in haar diep blauwe ogen . ' ik geef je nu goede raad , geloof niet in liefde , het breekt je , ze zullen je ooit wel kwetsen ' siste ze . Ze staarde haar kittens weer aan die nu wakker werden van haar geeroep .


yes you may look to them [ midgetstripe ]  8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Midgetstripe
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 18:37


'alsof je dat niet weet , eerst stel je de domste vraag van de wereld en dan vraag je hoe het gaat?' viel de poes uit, hij schrok zich dood en deinsde wat achteruit. 'Eeehm, sorry' stamelde hij, hij maande zichzelf weer rustig en ging zitten. 'Ik had hem nooit moeten vertrouwen.' jammerde Silver. Midget zweeg, hij wist niet goed wat hij moest zeggen en vond het beter om te zwijgen straks zei hij weer iets verkeerd! Rustig keek hij haar aan en zag hoe haar blik in haar blauwe ogen vastberaden begon te worden, 'ik geef je nu goede raad, geloof niet in liefde, het breekt je, ze zullen je ooit wel kwetsen' siste de poes die direct daarna naar haar kittens keek die natuurlijk waren wakker geworden. 'En Hollystar en Bloodsmasher dan bijvoorbeeld?! Die zijn dolgelukkig samen!' bracht hij er luid tegenin, 'Het wil niet zeggen omdat het 1 keer fout gaat in de liefde dat de ware niet bestaat!' Dat laatste zei hij weer wat zachter en rustig keek hij naar de kittens, 'Je geeft ook liefde aan je kittens, maar dat vind je ook niet erg en daar zal je ook niet mee ophouden.' fluisterde hij rustig, 'Denk positief! Geef anders al je liefde die je hebt aan je kittens, zij zullen van je gaan houden. Dat weet ik zeker!' Hij gaf haar rustig een bemoedigend glimlachje.
yes you may look to them [ midgetstripe ]  E28d13f652bf1a6708b1b05


yes you may look to them [ midgetstripe ]  807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 16:02

'En Hollystar en Bloodsmasher dan bijvoorbeeld?! Die zijn dolgelukkig samen!' bracht hij er luid tegenin, 'Het wil niet zeggen omdat het 1 keer fout gaat in de liefde dat de ware niet bestaat!' Woedend en verdrietig stond ze recht , en torende boven midgetstripe uit . Blijkbaar was ze toch groter dan verwacht , ja want firelion was ook groter dan haar , zo leek het alsof ze klein was . ' hun geluk bestaat niet , want van bloodsmasher heb ik toch niks meer van gehoord ' greens ze . ' en in je leven krijg je niet altijd weer kansen , het is te nemen of te laten ' siste ze in zijn oor . 'Je geeft ook liefde aan je kittens, maar dat vind je ook niet erg en daar zal je ook niet mee ophouden.' fluisterde hij rustig, 'Denk positief! Geef anders al je liefde die je hebt aan je kittens, zij zullen van je gaan houden. Dat weet ik zeker!' Toen hij dat zei gleed haar blik naar haar kittens die nu luid zaten te piepen . Snel begon ze hen weer in slaap te nuerieen en keek dan weer naar midgetstripe . Natuurlijk gaf hij niet toe dat liefde gewoon een bedrog is , het was voor haar duidelijk dat hij een oogje op Moonwish haar beste vriendin had . ' ja jij weet alles van liefde he , hoe gaat het trouwens met Moonwish ?' vroeg ze warm. Moonwish was een goede vriendin voor haar , ze gaven elkaar altijd complimentjes , en waarschijnlijk mocht Moonwish mentor worden van 1 van haar kittens later .


yes you may look to them [ midgetstripe ]  RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Midgetstripe
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 16:35

Rustig luisterde hij naar haar slaapliedje voor de kittens, het klonk best mooi en die kittens zouden vast snel weer slapen. Hij keek Silver rustig aan, haar grootte had geen inpact op hem. Het was niet omdat zij groter was dat zij gelijk had. "ja jij weet alles van liefde he, hoe gaat het trouwens met Moonwish?" vroeg ze toen warm. 'Ik weet er heus niet alles van, en met Moon? Eehm, goed, denk ik', zei hij rustig, 'Hoezo?' Hij wist wel dat Moon en Silver vriendinnen waren, want Moon had het wel eens over Silver en Lion en die toestanden, maar waarom vroeg Silver nu weer aan hem hoe het met haar ging? Kwam Moon dan niet soms eens langs? Nou ja het maakte hem ook niet uit eigenlijk. Zijn blauwe ogen keken de poes rustig aan, even flitsten zijn gedachtes naar Moon, maar al snel wist hij die gedachte te onderdrukken en dacht hij... aan niets eigenlijk. Zijn hoofd was geheel leeg. Hij wist niets meer te vragen, noch te zeggen. Noch te denken maar goed, dat effe achterwegen latend...


yes you may look to them [ midgetstripe ]  807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimema 7 mei 2012 - 18:38

'Ik weet er heus niet alles van, en met Moon? Eehm, goed, denk ik', zei hij rustig, 'Hoezo?' Haar ogen fonkelde speels , iedereen kon zien hoe Midget soms naar Moon staarde . Maar daar wou ze het niet over hebben . Haar kittens waren nu al 4 manen oud , en nog 2 manen en ze werden apprentice . Ze had al mentors uitgekozen , maar ze ging het eerst aan Bluestar vragen of het goed was . Alleen Skykit had nog geen mentor , hij was de grootste van al ; en de speelste . Skykit was ook de enigste van de 3 kittens die op Firelion leek , van uiterlijk , van karakter leek ze op hem zelf . Ze ging later wel bekend maken wie de mentors waren, ze hoopte maar dat het zou mogen van Bluestar . Haar felle en vastberaden blik dwong haar weer te kijken naar Midgetstripe . ' Midget ' begon ze . Haar staart slaagde nog eens hard tegen de grond , en krulde dan weer rond haar poten . ' zou jij skykit's mentor willen worden ' vroeg ze ijzig . Haar stem betekende alleen dat ze goede mentors wou , en ze zag het wel in Midget . ' dan zal ik het nu meteen gaan vertellen tegen Bluestar , als ze er wel is , anders zeg ik het haar , of vraag , of het goed is ' sprak ze wat kalmer .


yes you may look to them [ midgetstripe ]  RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Midgetstripe
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimema 7 mei 2012 - 19:14

Zijn vraag werd beantwoord met een fonkelende blik van Silver, maar hij liet niets merken. Waarschijnlijk wist ze wel dat hij haar leuk vond, maar nou en? Wat maakte dat nu weer uit? Hij verklapte lekker niks, zelfs al zou ze hem er haast voor vermoorden. Hij mocht vinden wat hij vond en anderen hoefden hun neus niet in zijn zaken te steken. Hij zag dat de poes voor hem naar haar kittens keek. Niet veel later keek ze hem met een felle en vastberaden blik aan. 'Midget' begon ze en rustig knikte hij, 'Ja zo heet ik.' Even keek hij naar haar staart die ze hard op de grond sloeg en daarna rond hij poten krulde. "zou jij skykit's mentor willen worden" vroeg Silver ijzig, even stond hij versteld van haar vraag. Hij had het niet verwacht. Zeker niet omdat ze eerst zo was uitgevallen tegen hem. "dan zal ik het nu meteen gaan vertellen tegen Bluestar, als ze er wel is, anders zeg ik het haar, of vraag, of het goed is" ging de poes iets rustiger verder. Hij knikte en glimlachte even, 'Tuurlijk wil ik dat wel' zei hij glimlachend, 'Als jij mij vertrouwt zou ik Skykit maar al te graag opleiden tot echte warrior.' Even keek hij naar Skykit. 'Het rosse katertje was het toch?' vroeg hij voor de zekerheid.


yes you may look to them [ midgetstripe ]  807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skysoul
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Chi
144

CAT'S PROFILE
Age: x Twelve moons
Gender:
Rank:
Skysoul
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimema 7 mei 2012 - 19:34

Het geschreeuw van zijn moeder , deed zijn oogjes weer openen . Zijn mondje sprong open , en liet een oorverdoovend gepiep horen . Al gauw suste Silverleaf hem weer in slaap . Slaperig vielen zijn oogjes weer dicht , en daalde zijn borstje weer op en neer . Terwijl zijn staartje zwiepte , als teken dat hij een nachtmerrie had , gingen de twee andere katten gewoon verder met kletsen . Eigenlijk was hij helemaal niet aan het slapen , hij volgde het gesprek tot in het detail mee. Zijn oogjes sprongen wijd open , dat hem wel veraade maar jha , toen Silverleaf vroeg of Midget zijn mentor wou worden . Zijn warme hartje bonste van opwinding , hij werd inderdaad binnen 2 manen apprentice . En dan moest hij ook een mentor hebben , dat is toch logisch ? 'Tuurlijk wil ik dat wel' zei hij glimlachend, 'Als jij mij vertrouwt zou ik Skykit maar al te graag opleiden tot echte warrior.' Even keek hij naar Skykit. 'Het rosse katertje was het toch?' vroeg hij voor de zekerheid. Fijn zijn wordende mentor wist niet eens zeker wie hij was ! ' ja dat ben ik ' zei hij met zijn zachte stemmetje . Moedig krabbelde hij overeind en staarde gedurfd in Midget's ogen . Even gaf hij zijn broer een harde stomp zodat hij ook wakker werd . Nogmaals stompte hij Pantherkit toen zijn stemmetje beverig werd van enthousiasme .


yes you may look to them [ midgetstripe ]  Skyl
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherkit
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Nick
42

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Pantherkit
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimema 7 mei 2012 - 19:44

Pantherkit was rustig aan het slapen hij voelde de warmte van zijn moeder Silverleaf. Hij hoorde dat er een andere kat kwam en zijn moeder en de onbekende kat waren aan het praten totdat hij een schreeuw van haar moeder hoorde en deed zijn oogjes angstig open en slaagde een angstig kreetje. Maar zijn moeder likte hem droog en Pantherkit viel in slaap. Hij droomde hoe het zou zijn als apprentice elke dag naar buiten leren jagen voor de clan en leren vechten om de clan te verdedigen, hij droomde dat hij op een muisje aan het jagen was in het groenige bos. Hij sloop stilletjes dichterbij zijn hartje ging tekeer toen hij het muisje zag, en toen sprong hij als een pijl in de lucht maar werd ineens wakker door zijn broertje Sunkit die Pantherkit een stomp gaf. Pantherkit zei toen een beetje boos: ''Pff, wat is er Skykit, ik had juist een droom waar ik bijna een muisje ving..'' Hij wachtte even af en voelde dat zijn hartje nog altijd tekeer ging. Hij ademde even rustig in en uit en toen was hij terug rustig. ''En wat is er nou?'' zei hij nog een keer.


yes you may look to them [ midgetstripe ]  Pizap_53
PitaPata Cat tickers
•••» My accounts; Pantherkit, Soulscream, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••


Laatst aangepast door Pantherkit op ma 7 mei 2012 - 20:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Midgetstripe
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimema 7 mei 2012 - 19:48

"ja dat ben ik" klonk een zacht stemmetje, even keek hij in de richting waar het geluid vandaan kwam. Het was het rode katertje dat net overeind krabbelde, hij glimlachte even, het was een kereltje met veel lef dat was wel zeker. Gedurfd staarde hij in Midget's ogen, de grote kater keek hem even met een 'niet onder de indruk' blik aan. Even gaf de kitten zijn broer een harde stomp zodat die wakker werd, met daarna nog een stomp. 'Je slaat niet zomaar kittens, laat staan ze een stomp geven.' zei Midget kalm en een beetje streng, 'Als je ze wilt wakker maken moet je ze door elkaar schudden.' Dat laatste was niet zo serieus meer, maar het was ook een beetje bedoelt als grapje en of de kitten het nu serieus opnam of niet, het was in ieder geval minder pijnlijk dan het stompen. Alhoewel het door elkaar schudden meestal wel hielp. Een vrolijke grijns was op zijn gezicht verschenen terwijl hij Skykit aankeek. Even keek hij Silver nog aan en zijn grijns was verandert in een glimlach. Zijn oogjes blonken vrolijk. Toen zag hij dat de andere kitten ook was wakker geworden. 'Ook goedemorgen' zei hij rustig


yes you may look to them [ midgetstripe ]  807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherkit
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Nick
42

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Pantherkit
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimema 7 mei 2012 - 20:01

Pantherkit keek de kater aan die ''Ook goedemorgen'' zei. ''Hmm, goedemorgen'' zei hij een beetje bibberig. Hij fluisterde even in Skykit's oor en fluisterde: ''Wie is dat?'' Hij wachtte even maar hij zei toen zelf omdat hij het wachten beu was: ''En wie ben jij als ik vragen mag?'' Hij keek de witte poes met een paar lichtbruine vlekken aan en boegde er zelf aan toe: ''Ik ben Pantherkit! De broer van Skykit!'' En wees toen met zijn kleine staart naar het oranje katertje Skykit. ''En die ene die daar nog slaapt is Rockkit mijn zusje!'' En wees toen alweer met zijn staart naar het kleine poesje die daar rustig lag te slapen alsof er niets aan de hand was. ''Dus wie ben jij?!'' vroeg hij een beetje ongeduldig.

Lolz ik zeg Sunkit in plaats van Skykit ff editen dus ;p


yes you may look to them [ midgetstripe ]  Pizap_53
PitaPata Cat tickers
•••» My accounts; Pantherkit, Soulscream, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimema 7 mei 2012 - 21:01

Hij knikte en glimlachte even, 'Tuurlijk wil ik dat wel' zei hij glimlachend, 'Als jij mij vertrouwt zou ik Skykit maar al te graag opleiden tot echte warrior.' Even keek hij naar Skykit. 'Het rosse katertje was het toch?' vroeg hij voor de zekerheid. Angst en geluk broede bij haar vanbinnen. ' ja dat is inderdaad Skykit ' antwoorde ze vast . ' ja dat ben ik ' zei hij met zijn zachte stemmetje . Moedig krabbelde hij overeind en staarde gedurfd in Midget's ogen . Even gaf hij zijn broer een harde stomp zodat hij ook wakker werd . Nogmaals stompte hij Pantherkit toen zijn stemmetje beverig werd van enthousiasme . Ze vond dat Skykit wel een gedurfd karakter had , zo moedig , en nog zo jong . Ze moest wel lachen van de opmerking die Midget gaf . 'Je slaat niet zomaar kittens, laat staan ze een stomp geven.' zei Midget kalm en een beetje streng, 'Als je ze wilt wakker maken moet je ze door elkaar schudden.' Maar dat laatste klonk niet echt serieus bedoeld , ze dacht meer als een grapje , maar zou Skykit dat ook zo opvatten ? 'Ook goedemorgen' zei hij rustig tegen Pantherkit , die wakker was gestompt . ''Pff, wat is er Skykit, ik had juist een droom waar ik bijna een muisje ving..'' Silverleaf's ogen glommen van plezier . ' je zult gauw genoeg eentje in het echt vangen hoor ' zei ze warm tegen Pantherkit . ''En wat is er nou?'' zei hij nog een keer. Die vraag was duidelijk niet tegen haar bedoeld , dus wachtte ze maar af wat Midget zou zeggen . ''Hmm, goedemorgen'' zei hij een beetje bibberig. Rustig stak ze een poot uit naar Pantherkit , en duwde hem zo dichter naar Silverleaf toe . Zo kon ze hem warm houden , en was hij misschien minder bang . ''Wie is dat?'' Net toen ze haar mond wou open doen , was Pantherkit haar al voor. ''En wie ben jij als ik vragen mag?'' Verdedigend krulde ze haar lange zilveren staart rond Pantherkit , en zei zacht ' dat is Midgetstripe ' . ''Ik ben Pantherkit! De broer van Skykit!'' En wees toen met zijn kleine staart naar het oranje katertje Skykit. ''En die ene die daar nog slaapt is Rockkit mijn zusje!'' En wees toen alweer met zijn staart naar het kleine poesje die daar rustig lag te slapen alsof er niets aan de hand was. ''Dus wie ben jij?!'' vroeg hij een beetje ongeduldig.
Warm spinde ze , ze had toch al vertekt wie hij was , dus zweeg ze maar .

( uberlange post ! )


yes you may look to them [ midgetstripe ]  RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Midgetstripe
Member
yes you may look to them [ midgetstripe ]  DPKsfdL
Cesanne
71

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Midgetstripe
BerichtOnderwerp: Re: yes you may look to them [ midgetstripe ]    yes you may look to them [ midgetstripe ]  Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 17:55

''En wie ben jij als ik vragen mag?'' vroeg de kitten, hij zag hoe Silver iets in zijn oor fluisterde, ''Ik ben Pantherkit! De broer van Skykit!'' zei de kleine kit en wees met zijn staart naar het katertje Skykit, net toen hij wou antwoorden op de vraag van Panther voegde het diertje er aan toe, ''En die ene die daar nog slaapt is Rockkit mijn zusje!'' en wees nu naar de laatste kitten, ''Dus wie ben jij?!'' vroeg Pantherkit ongeduldig. hij greens even, 'Niet zo ongeduldig joh, als je er niet steeds iets aan toegevoegd had, had ik kunnen antwoorden.' zei hij en glimlachte zo dat de kitten wist dat hij het niet aanvallend of hard bedoelde, 'Maar ik ben Midgetstripe'

Beetje Flut D;


yes you may look to them [ midgetstripe ]  807ab15a3ac56faceddf075
I don't need you Gast. By my beauty from exterior, i can come everywhere.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
yes you may look to them [ midgetstripe ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: