Geef maar tips



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef maar tips

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Browntail
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 17:00

Tips zijn altijd welkom! Graag een beetje aardig zijn in mijn topic.

Een Slecht uitziende poes van 8 manen sleepte zich over het donderpad, langzaam kwam ze vooruit.

Haar moeder was verdwenen, nu stond ze er alleen voor. Je zag haar om zich heen kijken, ze zag er bijna bang uit.

Browntail sleepte zich verder over de sneeuw, het donderpad is dit had ze gehoord. Eigenlijk moest ze rusten maar ze voelde te veel spanning dat ze door liep. Ze had een vieze vacht en har een brullende honger. Links van haar lag een loofbos, er lagen wat rotsen verderop. Rechts van haar lag moeras, ze was er bijna in weggezakt. Al haar zintuigen stonden op scherp, ze had net een hard gebrul gehoord en was nu dus heel alert. Haar hard omklemd van de spanning. Ze ging wat dichter in het bos lopen, zo was ze minder zichtbaar. Plots bleef ze stilstaan. Ze snuifte de lucht in.... 'Muis!' Dacht ze opgewonden terwijl ze haar neus volgde. Ze liet dieper en dieper het bos in. Plots stopte de geur. Browntail keer verward om zich heen, ' Waar was die muis nou?'. Ze ging op een uitstekende rots zitten. Het voelde koud aan, zeker met die dikke laag sneeuw en ijs. Treurig staarde zo voor zich uit,de muis was weg- en nog erger haar moeder ook. plots hoorde ze een geritsel uit de bosjes komen. Verschrikt keek ze op.


.Nightkit- BrowntailGeef maar tips Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
Geef maar tips CupcatbtGeef maar tips CupcatnightwhiteGeef maar tips 2qwfxqw


Laatst aangepast door Whitebelly op wo 9 mei 2012 - 15:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Geef maar tips DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 18:59

Whitebelly In je topic staat Browntail maar je heet toch Whitebelly?

Het was maar een opmerking I love you


Geef maar tips 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 10:47

Ik heb Bluestar een PM gestuurd om mijn naam te veranderen.


.Nightkit- BrowntailGeef maar tips Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
Geef maar tips CupcatbtGeef maar tips CupcatnightwhiteGeef maar tips 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 11:01

Je post is leuk, er staan alleen wat typfouten in en sommige zinnen lopen een beetje vreemd. Je kan ook iets meer omschrijven, bijv: waardoor is ze zo vies? Waarom is ze treurig? Dat soort dingen, dan wordt je post ook meteen langer.
Hopelijk heb je iets aan de tips ^^


Geef maar tips 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Watercoat
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Daniëlle
186

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Watercoat
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 11:07

en ik wil nog even een dingetje zeggen: Je word NIET zomaar in een Clan opgenomen. Je moet doen alsof je kat er al zijn/haar hele leven bijzit. Het lijkt misschien een beetje raar, maar het is wel zo Wink


Geef maar tips Watercoatosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 19:03

@Petalpauw Oke, ik zal voortaan alles eerst in word typen en de spellingsfoutjes eruit halen.

En ook bedankt voor de tip van dat langer maken.

@Watercoat Hoe kom ik dan in een clan? ik heb al 5 dagen geleden mijn eerste clan verzoek gestuurd maar zoals je ziet ben ik nog seeds clanloos.


.Nightkit- BrowntailGeef maar tips Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
Geef maar tips CupcatbtGeef maar tips CupcatnightwhiteGeef maar tips 2qwfxqw


Laatst aangepast door Whitebelly op ma 7 mei 2012 - 15:51; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Tjee.. wrm typ ik de laatste tijd zoveel fout?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Watercoat
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Daniëlle
186

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Watercoat
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 19:27


Geduld Wink


Geef maar tips Watercoatosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimema 7 mei 2012 - 15:56

Oke.

RPG is verbeterd en opgeplakt.


.Nightkit- BrowntailGeef maar tips Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
Geef maar tips CupcatbtGeef maar tips CupcatnightwhiteGeef maar tips 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimema 7 mei 2012 - 15:57

geduld is een schonen zaak!


Geef maar tips Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefoot
Member
Geef maar tips DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitefoot
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 17:11

hoi Bregje happy wink


Geef maar tips PgOszLV
You could be the corpse and I could be the killer. If I could be the devil, you could be the sinner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 18:48

Hey Alya Geef maar tips 400803


.Nightkit- BrowntailGeef maar tips Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
Geef maar tips CupcatbtGeef maar tips CupcatnightwhiteGeef maar tips 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 22:33

Mensjes... ik denk niet dat dit hier mag/hoort :3 maar weet niet xD


Verder... mini foutjes.. zo zou ik zeggen dat het het donderpad IS en niet was... omdat het er nog steeds is, maar dat boeit niet veel.

Ik vind je best goed, je zult wel zien dat je posts vanzelf langer zullen worden.



Geef maar tips D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionfear
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
36

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons already.. The time flies!
Gender:
Rank:
Lionfear
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 0:19

ja het is goed voor zo'n eerste keer Smile Alleen nog wat langer.


Geef maar tips Lionfearonderschrift
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||
.:I only said it i'd be better if we weren't friends:.
.:Not that I didn't wanna be:.
.:It means if you're smart... you'll stay away from me:.
.:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:.
.:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 13:42

@spotlight Ik schreef die RPG in verlede tijd, snap je?


.Nightkit- BrowntailGeef maar tips Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
Geef maar tips CupcatbtGeef maar tips CupcatnightwhiteGeef maar tips 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 13:46

Ja ik snap het maar toch als je iets weet blijf je het meestal ook weten Razz
Je zegt ook:

Dat heet een kerk zeiden de ouders.

en niet

Dat heette een kerk zeiden de ouders.

Omdat de kerk er op dat moment er nog is xD



Geef maar tips D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Geef maar tips DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Geef maar tips   Geef maar tips Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 14:56

Oh, ik snap het. Ik zal het veranderen



~Whitebelly/ Browntail~


Geef maar tips X4hvs5
Geef maar tips Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef maar tips
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: