Where it all began..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where it all began..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leafstorm
StarClan
Where it all began.. DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Where it all began..   Where it all began.. Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 19:25


Where it all began.. 3a2109e88464d88d2671bb8
Ze was richting de Hooggras velden gegaan. Daar, waar ze Fear had ontmoet. Ze keek even rond en verdween in het veld. De kleine takjes kraakten onder haar poten. Er waren hier niet veel katten te zien. Ze liep door, want ze was toe aan wat rust. Het werd al schermerig en de laatste zonnestraaltjes schenen door het hoge gras heen. Haar vacht was zo wit als sneeuw en haar ogen zo groen als gras. Langzaam liep ze door en keek af en toe achterom. Na een tijdje stopte ze en ging liggen. Ze haalde diep adem en begon haar vacht weer te wassen. Tijdens dat wassen dacht ze na, want zou Fear.. Neej, dat wilde hij vast niet.. Of misschien toch ? Ze hoopte dat hij het zelf voor zou stellen om een nestje kittens te nemen. Maar misschien wilde hij dát wel niet. Ze zuchtte eventjes en staarde voor zich uit. Toch was het nog niet zó lang geleden dat ze elkaar voor het eerst zagen.. Ze besloot naar de plek te gaan waar zij die avond had gezeten en hem voor het eerst had zien zitten. Stilletjes liep ze dus weer vedder door het hoge gras. In alle clans zouden de kittens nu komen, en misschien bij Fear en haar ook wel. Ze schudde haar hoofd bij die gedachte en liep vedder. Even later kwam ze bij dé plek aan. Hier waar hun hun eerste woorden hadden gewisseld. Ze ging zitten en sloeg haar staart om zich heen. Ze keek rond en snoof even, er waren hier geen andere katten in de buurt geweest, dus dit plekje werd hun plekje voortaan. Nouja, omdat hier niemand kwam wilde zij dit als 'hun' plekje beschouwen. Ze rekte zich even uit en snoof de heerlijke voorjaars geuren op. Opeens hoorde ze wat en haar ogen keken om zich heen.

~Alleen Fearlightning~


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Fearlightning
Member
Where it all began.. DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Where it all began..   Where it all began.. Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 19:50

Where it all began.. 4afc2e3cb6a8bb0695293a1

Rustig zwierf hij rond, hij had bekend aan Leaf en was blij dat zij hetzelfde voelde voor hem. Dat was toch een grote opluchting. Rustig liep hij over de velden en zag plots in de verte de hooggras velden. Al snel versnelde hij zijn pas en langzaam ging het over tot rennen. Sprinten! Tot hij bij de velden was aangekomen. Hier was alles begonnen, hier had hij Leaf ontmoet. Hij grens even bij de gedachte dat hij haar verschrikkelijk eng vond! Toch gek hoe zijn gevoel zomaar kon wenden. Even bleef hij voor het gras staan en keek er dromerig naar. Zou hij het plekje gaan opzoeken waar ze elkaar gevonden hadden? Hij wist nu immers de weg terug! ja! hij ging het opzoeken! Rustig liep hij het veld in en keek om zich heen. Hij rook de geur van andere katten, maar die interesseerde hem niet.Het ging hem nu om zijn geur! Zo kon hij het plekje wel terug vinden. Vaag tussen alle andere geuren door vond hij zijn eigen geur en nog eentje die hij direct wist thuis te brengen. Leafstorm, zijn heldin! Vrolijk snoof hij de geur op, haar geur was een heel stuk sterker dan de zijne. Zou ze hier misschien ook zijn? Snel begon hij het spoor te volgen, met kleine, vlugge pasjes liep hij in de richting dat de geur hem leidde. De hele tijd volgde hij niet alleen haar, maar ook zijn spoor. Zou ze misschien? Ja hoor, al snel kwam hij waar hij dacht dat hij zou komen. De plek waar ze elkaar ontmoette en niet veel verder zag hij haar staan. 'Leafstorm!' riep hij vrolijk en rende naar haar toe. De kater sprong vrolijk op haar zij, zodat ze wel moest omvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Where it all began.. DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Where it all began..   Where it all began.. Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:02

Where it all began.. 3a2109e88464d88d2671bb8
Ze zag Fear opeens staan en die sprong op haar zij. 'Leafstorm!' riep hij vrolijk en. Ze glimlachte eventjes. 'Dat ben ik ja.' Ze was ondertussen op de grond gevallen en weer keek ze recht in die oceaanblauwe ogen. Ze knipperde eventjes met haar wimpers en weer krulden haar mondhoeken omhoog. 'Ik wilde deze plek weer eens opzoeken.. Het is een speciale plek voor me geworden.' Ze glimlachte even verlegen en keek hem weer aan. 'Ons plekje...' Zei ze zachtjes en gaf hem een lik over z'n wang. Ze kroop onder hem uit en gaf hem een kopje. Want dat kwam omdat ze zo blij was met hem. Ze ging weer zitten en sloeg haar staart om zich heen. 'Je wil niet weten hoe blij ik nu ben Fear.' Ze straalde helemaal en ze zwiepte met haar staart heen en weer. 'Blij met jou..' Zei ze er zachtjes achteraan. Het was nu donker aan het worden en haar groene ogen waren nog goed zichtbaar in het maanlicht.


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Fearlightning
Member
Where it all began.. DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Where it all began..   Where it all began.. Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 22:59

'Ik wilde deze plek weer eens opzoeken.. Het is een speciale plek voor me geworden.' Zei de poes voor hem, ze glimlachte even verlegen en keek hem weer aan. 'Ons plekje...' Hij glimlachte en herhaalde haar woorden, 'Ons plekje.' zei hij zachtjes. Hij merkte dat Leaf onder hem vandaan kroop en hielp haar een beetje door wat minder in de weg te gaan staan. Vrolijk keek hij naar de poes. 'Je wil niet weten hoe blij ik nu ben Fear.' Leaf straalde helemaal en ze zwiepte met haar staart heen en weer. 'Blij met jou..' Even keek hij in haar ogen. 'Hoezo wil ik dat niet weten?' vraagt hij grinnikend en geeft haar een kopje. 'Ik wil altijd alles van je weten.' Zijn ogen twinkelden vrolijk en het maanlicht wist hem net te bereiken. Het was hier een beetje een open plek, maar hij stond voor een deel nog in de schaduw van het gras. Zijn hoofdje en een deel van zijn schouders werden verlicht. Rustig zette hij wat stappen richting Leafstorm, 'I love you very much!' fluisterde hij in haar oor, 'Jij bent mijn engel, mijn heldin. I never let you go!' Hij glimlachte lief naar haar en gaf haar een likje over haar wang.

Te lui om postsheet te gebruiken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Where it all began.. DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Where it all began..   Where it all began.. Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 9:38

Where it all began.. 3a2109e88464d88d2671bb8

Ze luisterde en keek haar aan. Ze was blij, vooral om die laatste zin die Fear had uitgesproken. 'En jij bent gewoon mijn Fear..' Zei ze en gaf hem een kopje terug. Ze likte haar poot even af omdat die vies was geworden. Haar sneeuwwitte vacht leek nog lichter omdat de maan er op scheen. Ze keek hem met lieve oogjes aan. Ze zag er uit als een sprookje, een vacht zo wit als sneeuw. Ogen zo groen als gras...
~Inspiloos, wijnig tijd..~


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where it all began..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: