Oh! eh... Hi?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh! eh... Hi?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Finestheart
Elder
Oh! eh... Hi? X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 20:01

Oh! eh... Hi? Posted
*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*
Met kleine rustige stappen liep de jonge kater door het natte, dorre bos. Hij snorde vrolijk hoe hij de mooie bloesems aan de takken zag. Hij zelf had nog geen training gehad aangezien hij geen mentor had. Hij verlangde naar een training, een training van een mentor. Hij bedacht zich wat hij nu gedaan had als hij een mentor had..

Zacht snurkend op het zachte mosbed lag de apprentice te slapen totdat hij een zachte snoet van een poes tegen zijn zachte wang voelde. ''Kom, het is tijd om te gaan jagen.'' Zei de warme zachte stem en hij deed gelijk zijn ogen open. De blauw groene ogen keken de poes vriendelijk en zacht aan. Ze snorde en liep naar buiten. Met grote lange sprongen volgde hij de poes. Zijn geweldige mentor was het. ''Zie je die muis?'' zei ze met haar mooie zachte stem. Hij knikte instemmend. ''Vang hem voor me alsjeblieft?'' zei ze. Gelijk sprong hij op de kleine dozelige muis.....

''OEF!'' zei hij hard en kwaad. Hij keek kwaad naar boven. '' Kun je niet uit je doppen kijken!'' siste hij kwaad. Hoe durfde de kat tegen hem aante botsen! oke het was zijn eigen schuld maar dat liet ie niet blijken. Toen merkte hij op dat het een prachtige zwarte poes was waartegen hij liep. ''Hallo schoonheid...'' zei hij verleiderlijk. ''Vergeet maar wat ik net zei.... Ik was boos op iemand anders...'' zei hij met een warme zachte stem. Hij rook toen opeens een vreselijke stank die van de poes afkwam en angst drong hem naarbinnen. Bloodclan! Hij keek de poes moedig in de ogen. Ze waren rood, Bloedrood. Hun leader was Scourge die maar een leven. ''Ehm... Ehm...'' zei hij

-- & Ziva --


Oh! eh... Hi? Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Oh! eh... Hi? DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 20:31

Haar grootte slanke lichaam lichaam drong door de varens heen . Ze was vandaag gewoon van plan om te jagen , ze had geen zin om iemand vandaag zeer tedoen , wat heel vreemd is . Haar rode ogen straalde , straalde van haat en pijn . Ze had haar vader weer gezien , gisteren zelfs nog . Ze was helemaal gek geworden , maar zijn woorden drongen wel bij haar hoofd binnen . ' wat jij doet ... is helemaal rong !' zei haar vader , ze begreep het eigenlijk niet , haar vader probeerde haar te vermoorden , en nu geeft ie tips ? Wild schudde ze haar gitzwarte kop om die gedachte weg te drijven . Ze was wel verbaasd toen ze zag waar haar poten haar naar toe draagde . De plek waar de kittypets woonde ! Kom op ik heb geen zin in hun gezaag ! Dacht ze verveeld . De kittypets zeiden altijd van dat hun leven wonderbaarlijk is enzo... Ze vond de kittypets maar zielige wezens , maar ja , wat kon ze eraan doen ? Plost uit het niets botste een jonge kater tegen haar aan . ''OEF!'' zei hij hard en kwaad. Fijn , nu word ik waarschijnlijk weer kwaad . Dacht ze , ze wist wel wat er zou gebeuren , deze kat zou zeggen dat ze gek was en al die andere onzin ... '' Kun je niet uit je doppen kijken!'' siste hij kwaad. Woest staarde Ziva naar de kater die naast haar stond . Maar ze zweeg , wie weet wat deze kater wel niet was , of kon . ''Hallo schoonheid...'' zei hij verleiderlijk. ''Vergeet maar wat ik net zei.... Ik was boos op iemand anders...'' zei hij met een warme zachte stem. Een beetje , helemaal geschrokken staarde ze de kater aan . Wist hij wel tegen wie hij het had ? De kater keek haar moedig aan , recht in haar bloedrode ogen , die meestal iedere kat bang maakte . Maar wat kon ze eraan doen ? Ze had nu eenmaal rode ogen , en daar mee basta ! ''Ehm... Ehm...'' zei hij . Wat ! Ze had nog niks gedaan of gezegd en deze kat was al bang ? ' je hoeft heus niet bang te zijn hoor ' spinde ze . Haar ogen sperde wijd open , ze had nog nooit , maar echt nooit zo iets gezegd . En al zeker niet op die manier .


Oh! eh... Hi? 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
Oh! eh... Hi? X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimema 7 mei 2012 - 21:30

Oh! eh... Hi? Posted
*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*
' je hoeft heus niet bang te zijn hoor ' spinde de mooie zwarte poes met bloedrode ogen. Wát zei ze! ze snorde er zelfs bij! Dat meende ze niet! het was een Bloodclan poes! Dat wist hij duizend procent zeker, hij zweerde er zelfs bij Starclan! Hij keek de poes verward aan en de zwarte mooie slanke poes keek ook zo. Haar bloedrode ogen ver opengesperd. De lucht was zwart, Elk moment kon het gaan regenen maar dat boeide hem niet. Hij keek met grote ogen naar de Bloedclan poes. ''Hoor jij me nu niet aan stukken te scheuren?'' zei hij met grote ogen. De grond was hard. Alles was hard in deze wereld. Hij schudde even zijn kopje. ''J-J-Jij bent toch een Bloodclan poes?'' zei hij twijfelend. Zijn zwarte oren wiebelden zenuwachtig heen en weer. Hij werd een beetje bang, straks doodde ze hem werkelijk... Langzaam vielen de druppels naar beneden. Hij voelde er eigenlijk niets van... Hij keek alleen maar verward naar de poes.




Oh! eh... Hi? Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Oh! eh... Hi? DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 15:21

Oh! eh... Hi? 525860_322421391159526_100001750036677_735071_1963905008_n

Blijkbaar had ze de kat ook verward met haar vriendelijkheid , waarom zou hij anders zo verward kijken ? Nog steeds geschrokken van haar vriendelijkheid , hefde ze haar gitzwarte kop op , om naar de as grijze lucht te staren . Het ging regenen , daar was ze honderd procent zeker van . En ze was nou niet bepaald een van , van nat worden . De wit zwarte kater keek haar weer met grote ogen aan , dus deed zij maar hetzelfde . ''Hoor jij me nu niet aan stukken te scheuren?'' zei hij met grote ogen. Eigenlijk wel , maar ze wist zelf niet eens waarom ze het niet deed , dus hoe kon ze daar nu op antwoorden ? Nog steeds helemaal verward van haar eigen gedrag keek ze naar de kat voor haar die zijn kopje schudde . ''J-J-Jij bent toch een Bloodclan poes?'' zei hij twijfelend. Zijn zwarte oren wiebelde zenuwachtig , en dat maakte haar ook zenuwachtig . Als ze ja zei , dan vluchtte hij misschien weg , als ze nee zei , dan loog ze . Maar waarom loog ze dan niet , er was iets in haar dat zei dat ze dat niet mocht doen , dus zei ze maar de waarheid . '' ik ben inderdaad van de Bloodclan , en jij van de Shadowclan , is het niet ?'' vroeg ze , met een trillende stem . Niet van de angst , van de koud . En net zoals verwacht , begon het hard te regenen . Harder en harder ... Zo hard dat ze geirriteerd werd . '' kom je mee een schuilplaats zoeken , straks zijn we nog doorweekt ! '' zei ze vlug , terwijl ze richting de struiken trippelde . Ze keek nog even achterom , voor te zien of hij wel volgde , want ze kon hem moeilijk hier helemaal alleen achter laten .


Oh! eh... Hi? 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
Oh! eh... Hi? X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 21:13

Oh! eh... Hi? Posted
*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*
'' ik ben inderdaad van de Bloodclan , en jij van de Shadowclan , is het niet ?'' Vroeg de poes. ''Ja. Dat klopt. Bij Brokenstar, de beste en slechtste leader van alle clans.'' vertelde hij trots. Het begon keihard te regenen. '' kom je mee een schuilplaats zoeken , straks zijn we nog doorweekt ! '' zei de poes. '' Goed idee.'' murmelde hij tegen haar. Ze trippelde door de struiken. Haar prachtige zwarte pels was helemaal doorweekt door de regen. Nog steeds regende het keihard. Hij zocht ondertussen een goede schuilplaats. Hij rende naar de poes toe. ''Zeg ehm...'' begon hij te twijfelen. ''Mag ik vragen hoe zo'n mooie poes als jij heet?'' murmelde hij tegen haar. ''Of heet je soms Rosalie, want jij bent de enige roos die ik zie...'' zei hij flirtend.

--Mweh flutpost D: --




Oh! eh... Hi? Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Oh! eh... Hi? DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 11:58

Oh! eh... Hi? 525860_322421391159526_100001750036677_735071_1963905008_n
''Ja. Dat klopt. Bij Brokenstar, de beste en slechtste leader van alle clans.'' vertelde hij trots. Een slap lachje kwam uit haar keel . Dacht hij nou echt dat Brokenstar zo slecht was als de Bloodclan leader ? Het maakte niets uit , ze vond zijn enthousiasme wel leuk , en grappig . '' Goed idee.'' murmelde hij tegen haar. Rustig knikte ze nog eens met haar zwarte kopje , en liep dan verder . ''Zeg ehm...'' begon hij te twijfelen. ''Mag ik vragen hoe zo'n mooie poes als jij heet?'' murmelde hij tegen haar. ''Of heet je soms Rosalie, want jij bent de enige roos die ik zie...'' zei hij flirtend. Haar ogen stonden speels , ze vond deze kater echt leuk , en hij was aardig . '' nee ik heet niem Rosalie , ik noem Ziva , maar bedankt , hoe noem jij eigenlijk , cupcake , want jij ziet er even mooi en en zoet uit '' zei ze zacht terug . Ze mocht deze kat wel , ookal was hij niet van de Bloodclan , hij was echt leuk . Ze zwiepte even met haar lange gitzwarte staart , als teken dat hij haar moest volgen , toen ze een verlaten schuurtje zag staan . Snel holde ze naar het schuurtje , maar keek soms over haar schouder om te zien of hij volgde . Toen ze eenmaal binnen was , schudde ze haar vacht , en bestudeerde het schuurtje eens . Hier en daar lekte het wel , maar het was nog droog , en er lagen hooibalen in opgeslagen . Tevreden sprong ze op de dichtbijzijnde hooibaal , en krabde met haar poot , zodat het hooi confrontabel genoeg lag . Vermoeid en doorweekt liet ze haar zelf op het hooi neer vallen , en staarde naar de ingang van het schuurtje . Kwam hij nog , of is hij weg gelopen ? Misschien was er iets gebeurt ! Nee dat zal wel niet , suste ze haar zelf . En haar blik werd zachter toen ze de geur van hem sterker begon te ruiken .


sorry voor vaagheid -.-


Oh! eh... Hi? 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
Oh! eh... Hi? X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 21:23

Oh! eh... Hi? Posted
*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*
'' nee ik heet niet Rosalie , ik noem Ziva , maar bedankt , hoe noem jij eigenlijk , cupcake , want jij ziet er even mooi en en zoet uit '' zei de poes zacht terug. De kater apprentice rende achter de prachtige slanke gitzwarte poes aan en volgde haar naar een schuurtje. Hij zag dat het hier en daar een beetje lekte maar er zachte, droge hooibalen lagen en Ziva, de naam van de prachtige poes, een bedje maken. Hij grinnekte even. Hij had zich verstopt. Zijn zwarte oren en blauw groene ogen waren op haar gericht. Ze leek in paniek.. Waarover? Dat er een andere Bloodclan kat aankwam? Toen hij dichterbij sloop leek het haar gerust te stellen. Toen hij achter de hooibalen was sprong hij erop. ''Hallo oh mooie Ziva.'' Murmelde hij zacht tegen haar en gaf haar plots een likje op haar oor. Hij Ging naast haar liggen op het hele zachte hooi bed. Hij gaf de poes een liefkozend kopje. Hij zou zo voor altijd kunnen liggen. Dat zou hij wel willen....

--Vaagheid heerst bij ons bijde xDD --




Oh! eh... Hi? Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Oh! eh... Hi? DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 12:20

Oh! eh... Hi? 560440_324665900935075_100001750036677_739703_662929611_n
Haar rode ogen werden zachter toen ze het lichaam van hem zag verschijnen . Ze liet een zacht gespin horen , en haar staart krulde netjes voor haar poten . Ze draaide kalm haar zwarte kopje toen hij sprak . ''Hallo oh mooie Ziva.'' Murmelde hij zacht tegen haar en gaf haar plots een likje op haar oor. Koeltjes wiebelde ze met haar oren , en wende haar blik op een dikke muis die in een vochtige hoek , op het stro was aan het knabbelen . Sierlijk rechtte ze haar op het muisje , en wachte geduldig af tot het juiste moment . Ze stampte haar hard af , en verloor bijna haar even wicht door het zachte stro , maar vloog toch op het diertje , en doodde het snel . Rustig trippelde ze terug naar de kater , en sprong naast hem weer op het hooi, en ging liggen . '' hier je zult vast wel honger hebben , en mag ik eigenlijk vragen wat je hier komt doen , en wat was je naam ook al weer?'' vroeg ze warm in zijn oor , terwijl ze de natte vacht van hem begon droog te likken . Haar bloed rode ogen waren ducht , en ze genoot van de aanwezigheid van de kater naast haar . En dat deed ze bijna nooit met een andere kat . Buiten hoorde ze de snijdende wind tegen de bomen slagen , en de dieren zich verstoppen in hun warme holletje , terwijl zij hier samen met hem lagen de schuilen.



Oh! eh... Hi? 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
Oh! eh... Hi? X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 21:05

Oh! eh... Hi? Posted
*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*
'' hier je zult vast wel honger hebben , en mag ik eigenlijk vragen wat je hier komt doen , en wat was je naam ook al weer?'' vroeg ze warm in zijn oor , terwijl ze de natte vacht van hem begon droog te likken. ''Bedankt, ik heb inderdaad honger.'' zei hij rustig. ''Mijn naam is Finestpaw.'' zei hij snorrend. '' en ik leerde mezelf jagen... Ik heb geen mentor.'' zei hij schamend. ''Wil je ook een hapje?'' zei hij snel daarachteraan. Hij moest toegeven, hij vond deze poes leuk, niet leuk maar leuk leuk! ''Ben jij Ice Cream of de zoete Cake?'' fluisterde hij vleiend in haar oor.

--FLUUT D: --




Oh! eh... Hi? Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Oh! eh... Hi? DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Oh! eh... Hi?   Oh! eh... Hi? Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 21:04

Oh! eh... Hi? 560440_324665900935075_100001750036677_739703_662929611_n
''Bedankt, ik heb inderdaad honger.'' zei hij rustig. Ze wist het wel , het leek alsof ze hem al jaren kende , dat ze samen met hem was opgegroeid. ''Mijn naam is Finestpaw.'' zei hij snorrend. Ze staarde in zijn zachte groene ogen...ze waren zo mooi... het leek alsof ze weg droomde , gewoon nog maar in zijn ogen. '' en ik leerde mezelf jagen... Ik heb geen mentor.'' zei hij schamend. Alsof het haar iets uitmaakte , ze zou hem wel alles zelf willen leren, dan kon ze langer bij hem zijn. '' dat maakt mij niks uit, ik zou je alles zelf willen leren , ik heb het geleerd van mij zelf , ik moest alles, maar ook alles zelf leren , omdat mijn moeder...dood is'' Ze vertelde er wel niet bij dat haar vader haar moeder had vermoord, en ook bijna zijn eigen kittens , wat hij nu nog steeds probeert te doen.''Wil je ook een hapje?'' zei hij snel. Zijn stem maakte haar wakker uit haar angstige gedachtes, die ze liever nooit had gekregen. Haar zachtaardige blik gleed weer naar Finestpaw toe, en kalmpjes schudde ze haar gitzwarte kop. Ze had ju geen honger, ze wilde slapen, dat was het enige waar ze nu aan dacht.''Ben jij Ice Cream of de zoete Cake?'' fluisterde hij vleiend in haar oor. Gevleid begon ze te spinnen , en krulde haar lange staart over die van Finest. '' mijn naam is Ziva, met de zzz '' miauwde ze zacht in zijn oor. Haar vermoeidheid nam nu de controle van haar lichaam over , en vermoeid legde ze haar kopje op Finest zijn vacht, en sloot haar ogen. Ze hoorde alleen nog maar de regelmatige ademhaling van hem , en voor de rest concentreerde ze haar , op zijn aanwezigheid.



Oh! eh... Hi? 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh! eh... Hi?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: