Het kamp uit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het kamp uit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardeyes
Member
Het kamp uit DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Leopardeyes
BerichtOnderwerp: Het kamp uit   Het kamp uit Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 17:25

Leopardeyes keek om zich heen. Niemand te bekennen. Voorzichtig liep ze door de struiken het kamp uit. Ze wist niet wat ze ging doen. Ben ik gek ofzo ? dacht ze. Ze keek naar achter. Nog steeds niemand. Ze liep een klein stukje en spitste haar oren. Nogmaals keek ze achter zich. Er leek niets te zijn. Wat was dat?!,, Geschrokken keek ze om zich heen. Dit is niet slim. Ze draaide zich geruisloos om en sloop terug het kamp in.

Heb nu geen inspi om meer te schrijven.

Tipz ?


I Still Love You, Fireheart.
Deel: Lyra&Meerz
Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
Het kamp uit DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
devil
BerichtOnderwerp: Re: Het kamp uit   Het kamp uit Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 17:35

Je doet het al redelijk goed maar het kan beter
voorbeeld:

jij schreef:
Leopardeyes keek om zich heen. Niemand te bekennen. Voorzichtig liep ze door de struiken het kamp uit. Ze wist niet wat ze ging doen. Ben ik gek ofzo ? dacht ze. Ze keek naar achter.

Verbeterde versie: Leopardeyes keek ongerust om zich heen. Gelukkig zag ze niemand. Straks bertrapte iemand haar nog en dat kon ze niet hebben. Langzaam sloop ze door de struiken. Toen ze eindelijk uit het kamp was haalde ze opgelucht adem. Ze dacht even na wat zou ze gaan doen. Verschillende gedachtes kwamen in haar hoofd. Ze zou bijvoorbeeld kunnen gaan jagen. Maar eigenlijk had ze daar niet zoveel zin in. Plotseling drong de gedachte ben ik gek ofzo? haar hoofd binnen. Ze dacht weer even na. Mischien was er wel iemand stiekem achter haar aangeslopen. Ze draaide haar hoofd. Gelukig niemand te zien. Ze keek weer naar voren.

zeg nou zelf de mijne is veel langer hier wat tips:

1.Probeer meer de omgeving en wat ze hoort of voelt te beschrijven.
2. Gebruik af en toe comma's.
3. Het is wel zo dat je minimaal 5 volle regels moet schrijven, maar probeer je in te beelden dat dat er 10 moeten zijn. Je zult zien dan krijg je langere post.

volgende keer krijg je meer tips.


Het kamp uit Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
Het kamp uit DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: Het kamp uit   Het kamp uit Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 17:54

=3 Ik weet dat jij het niet gewend bent zulke lange teksten te gebruiken , maar inderdaad wat Devil zei , en ik zal anders even een meeting topic aanmaken voor Firestripe en Leopardeye's dan kan ik je tip sgeven terwijl we aan het RPG'en zijn en jij mij happy


Het kamp uit Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kamp uit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: