Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leopardeyes
Member
Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Leopardeyes
BerichtOnderwerp: Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie]   Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 18:33

Leopardeyes werd wakker van een nachtmerrie. Ze droomde dat ze werd achtervolgt. Gelukkig was het niet waar. Ze klom uit het hol en sloop een stukje naar buiten. Ze stond op en rechtte haar rug. Ze stak haar kop omhoog en keek naar de hemel. Nacht... dacht ze. Nacht... Voorzichtig sloop ze naar de struiken, de uitgang van het kamp. Af en toe keek ze om zich heen. Gelukkig, er was niemand. Voorzichtig sloop ze door de heg van struiken. Nu ze buiten het kamp was, kon ze de frisse buitenlucht nog beter in zich opnemen. Het was een heldere nacht. Vol trots keek ze om zich heen.... Wat was dat?!! Haar hart begon sneller te kloppen. Ze begon te rennen, harder en harder. Toen ze durfde te stoppen, wist ze niet waar ze was. Ze was zeker een kwartier rennen van het kamp vandaan. Ze keek om zich heen. De schaduw waarvoor ze op de vlucht was geslagen, was weg. Gelukkig. Op de gok begon ze weer te rennen. Ze stopte, toen ze Bluestar's bekende geur rook. Voorzichtig volgde ze de geur die haar weer bij de ingang van het kamp bracht. Heel zachtjes sloop ze terug het kamp in. Zachtjes, poot voor poot, liep ze terug naar haar hol. Eenmaal binnen draaide ze een paar rondjes en ging zo in haar hol liggen, dat ze naar buiten kon kijken en de maan kon zien. Ze keek er nog een tijdje naar en viel daarna in slaap.

Tipzz ?


I Still Love You, Fireheart.
Deel: Lyra&Meerz
Terug naar boven Ga naar beneden
Amedeous
Member
Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] DPKsfdL
Noem mij maar Koning Katero :P
70

CAT'S PROFILE
Age: i'm 20 moons
Gender:
Rank:
Amedeous
BerichtOnderwerp: Re: Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie]   Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 18:45

Dit is al veel beter nog even oefenen en je kunt begginen. Wel heb ik nog een kleine tip probeer een snaar post van andere te kijken, mischien leer je er wat van.
Dit is een waarvan ik zelf veel heb geleerd: http://warriorcats.bigforumpro.com/t4269-one-last-breath

-Devil-


Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] 2r7t64k
Thats me:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamekit
Member
Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] DPKsfdL
Lizle
11
Flamekit
BerichtOnderwerp: Re: Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie]   Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 18:50

Ik ben eht met Amedous eens , je post is al een stuk beter dan je vorige. Je beschrijft meer van je omgeving e.d. zelf vindt ik het altijd moeilijk om als 1e een post te schrijven. Want as je een tegenreactie hebt kan je de reactie van die tegenreactie in jouw reactie verwerken zodat de post nog langer wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie]   Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 19:28

Ik ben het met iedereen eens dat ie beter geworden is! Goed gedaan !


Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie] 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kamp uit [verbeterde en iets veranderde versie]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: