Stfu RC cat!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stfu RC cat!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Matrix
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 20:33

Matrix jaagde op alles wat hij kon vangen en het kon hem geen reet schelen op welk gebied dat hij aan het jagen was, die clanmormels moeten een lesje leren dat BloodClan sterker en beter is dan die Clans dacht hij minachtend. Hij had juist een paar witte konijn en een sappige duif gevangen, hij vond het fijn om weer te doden maar het liefst zou hij een clankat vermoorden. Matrix zijn gedachten waren terug gericht op het jagen en was weer op weg, de zon scheen op zijn vacht en glinsterde en hij rilde even van de warmte. Hij deed zijn mond een beetje open en rook een lekkere duif en nog wat geuren die hem helemaal niet boeiden. Hij ging meteen in jachthouding staan. Hij sloop wat dichterbij en dacht al hoe hij de duif zou vermoorden hoe al het bloed er uit zou stromen en op zijn nagels waren besmeerd. Nog een paar stappen en hij zou het vogeltje doden. Toen hij dicht genoeg was wou hij springen maar schrok toen een Clankat de duif gedood had. ''Waarom steel jij mijn prooi clanmormel!'' spuugde hij hatelijk. ''Geef die duif terug of ik dood jou en ben jij voor de voedselstapel!'' vervolgde hij. Zijn nagels waren ontbloot en hij liet zijn tanden zien als die clankat één verkeerde beweging doet gaat hij eraan dacht hij.

[Only LeopardClaw]
Stfu RC cat! Pizap_47


Stfu RC cat! Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 20:44


Leopardclaw

Leopardclaw keek de bloedclankater aan en zij: "En dan moet jij is luisteren! Ik ben 1 niet bang voor jou!" Leopardclaw ontbloten zijn scherpe tanden en zijn buitengewone lange en scherpe nagels. Leopardclaw dacht Die stomme kater denkt dat hij alles kan! Ik dood hem met gemak! Leopardclaw antwoorden en siste: "Ik zou mij maar niet gaan aanvallen! Ik dood je met gemak. Ook al ben je van de bloedclan je moet niet zo vervelend doen!" Leopardclaw keek de kater boos aan maar hij wilde de kat niks doen. Hij liep naar de kat en liet met een zwaai van zijn staart zien dat hij hem moest volgen. Of de kater hem volgde maakte Leopardclaw niks uit hij liep gewoon een paar bosjes in. Hij ging op zijn buik liggen en zij toen: "Ik ben Leopardclaw. Ik doe de bloedclan niks wand ik ben ook half slecht hoor." En zo bleef hij wachten.
as the water flows from the rivers to the ocean to the sea
God your spirit running inside of me
oh, as the ocean - as the river flows
to this place where we give you our hearts
Stfu RC cat! 82358810


Stfu RC cat! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 18:46

Matrix stond nog altijd dreigend te staan tegenover de zwarte kater. "En dan moet jij is luisteren! Ik ben 1 niet bang voor jou!" zei de kater. En liet zijn tanden zien en zijn nagels maar Matrix leek niet onder de indruk. "Ik zou mij maar niet gaan aanvallen! Ik dood je met gemak. Ook al ben je van de bloedclan je moet niet zo vervelend doen!" zei de Clankat. ''Hahaha.. wat denk jij wel clanmormel ik kan jou met gemak doden, je moet al blij zijn dat je nog niet dood bent!'' zei hij minachtend. De ging toen de bosjes in en zwiepte met zijn staart dat hij mee moest komen. Toen Matrix er was zei hij: ''Wat moet je clanmormel!'' De kater ging liggen en zei toen op een vriendelijke toon: "Ik ben Leopardclaw. Ik doe de bloedclan niks wand ik ben ook half slecht hoor." Pff, echt een clankat dacht hij. ''Dat moest ik echt weten dat jij LeopardClaw heet echt typisch voor clanmormels en als jij zo slecht bent waarom sluit je je dan niet aan bij Bloodclan maar ik denk niet dat ze zo'n clanmormel wel aannemen in onze clan!'' Matrix had geen zin meer in dit gedoe en ging toen uit de bosjes maar terwijl hij uit de bosjes ging riep hij: ''Ik ben Matrix onthoud heel goed hoe ik eruit zie want als ik je nog eens tegen kom, kom je der niet zo makkelijk vanaf!''


Stfu RC cat! Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 18:55


Leopardclaw begon te grijnzen en zij toen: "Omdat ik als kitten bij de Riverclan ben op ge groeit!"
Hij keek helemaal niet bang naar de kater en liep in een andere richting. Toen hij bij een paar bosjes was aangekomen zag hij een das. Hij sloop eropaf en nam een hoge sprong! Hij belande op de das en zette zijn scherpe tanden in zijn nek. Leopardclaw zoog er een beetje bloed uit en zette toen ook zijn buitengewone scherpe nagels in het beest.Het beest begon te schreeuwen en te piepen. Leopardclaw kreeg rood voor zijn ogen dat kreeg hij meestal altijd als hij bloed dronk. Leopardclaw liet een klein lachje horen en maakte de das toen dood. Hij beet erin en scheurde zijn buik open. Hij begon van het lekkere sappige rode vlees te eten en likte toen ook nog zijn rode klauwen af van het bloed.
Stfu RC cat! 40160610


Stfu RC cat! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 19:07

Matrix zag dat de kater de andere richting in liep en rook een das. Hij hoopte dat die clanmormel recht in de handen van de das valt. Hij stopte even met stappen en keek even de andere kant op en liep toen naar de kant waar de das was. Hij zag dat LeopardClaw de das had gezien en Matrix dacht dat de kater zou weglopen maar nee hij vocht. Hij hoopte dat de das die clanbeest zou vermoorden hij keek aandachtig en zag dat LeopardClaw op de das sprong en hem met 1 beet doodde. Hij wachtte nog even af totdat hij uit de bosjes sprong en hij zag dat Leopard het bloed dronk van de das en dat zijn ogen rood werden. Nu lijkt hij bijna op mij dacht hij. Hij sprong uit de bosjes en zei toen op een minachtend toontje: ''Bravo, wat een mooie voorstelling, alleen het einde was minder dat jij niet doodging!'' En grijnsde toen hij dat laatste zei. Hij ging toen naar de das en at de das schrokkend op en keek toen naar LeopardClaw of dat er niets is gebeurd.


Stfu RC cat! Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 19:15

Leopardclaw keek naar Matrix en antwoorden: "OOO en nu mag je me wel?" Hij keek naar de das die Matrix al schrokkend op at en begon hem net zo schrokkend als Matrix op te eten. Hij likte zijn bek af en ook nog een beetje bloed en zij toen hardop: "Dat bloed was lekker zoet zeg! Ik vind het altijd maar geweldig!" Hij keek nu met in plaats van blauwe ogen met rode ogen naar Matrix. Leopardclaw wist dat zijn ogen nu even rood waren als Matrix maar dat boeide hem niet veel! Hij keek nog even naar de zwarte kater naast hem en zij: ["En Matrix nou bewezen?" Hij tilde zijn poot op en sloop nou richting een duif. Hij sprong op het beest en doden die ook. Hij lachte ven naar de vogel en drukte zo hard op zijn keel dat er bloed uit zijn snavel kwam. Leopardclaw lachte een beetje duivels en zij toen tegen Matrix: "Wat heb je aan die kleine mormels? Dood liever die grote dan is het tenminste een uitdaging! Leopardclaw keek naar de vogel pakte hem op en gooide hem in de bosjes.


Stfu RC cat! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 19:34

''Zei ik ik je mag ofzo?! Dat moet je dus totaal niet denken want ik mag niemand!'' zei hij toen. Hij zag dat Leopard de das ook schrokkend op at en hij zei: "Dat bloed was lekker zoet zeg! Ik vind het altijd maar geweldig!" Matrix keek even raar naar hem maar deed terug zijn boze blik. Hij beet toen een heel groot stuk van de das en at het moeizaam op. De das was bijna helemaal opgegeten buiten een paar stukken na en vroeg toen: ''En Matrix nou bewezen?'' Hij bleef even stil zitten en zag dat LeopardClaw jaagde op een duif en hij doodde de weerloze duif en zag dat LeopardClaw zo hard op zijn keel drukte dat er bloed uit zijn witte bek kwam en zijn witte bek was al gauw rood geworden. Leopardclaw lachte een beetje duivels en zei toen tegen hem: "Wat heb je aan die kleine mormels? Dood liever die grote dan is het tenminste een uitdaging!'' en gooide toen de duif in de bosjes, er lag nog een kleine plas van het bloed van de das en de duif en dronk ervan. Hij vroeg aan Leopard: ''Is het niet zo dat jullie zooitje clanmormels eerst de clan moeten voeden en dan pas jullie zelf? En wat bedoel je met 'en Matrix nou bewezen'?'' Hij vond het best stom wat kan hem het boeien dat zijn clan honger lijd, ze moeten maar voor hun zelf jagen dacht hij.


Stfu RC cat! Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 19:40

Leopardclaw keek naar Matrix en zij toen: "Ja dat klopt maar die andere katten waren vanochtend al aan het jagen!" Leopardclaw was het zat eerst de clan te voeden en dan pas hunzelf maar het kon eenmaal niet anders. Leopardclaaw keek naar Matrix en wist al meteen dat hij Leopardclaw niet mocht. Leopardlcaw zijn staart zwiepten geduldig heen en weer. Zijn oren hield hij alsnog gespitst voor als er een hond aankwam. Leopardclaw keek naar Matrix en zij toen: "Matrix ik weet dat het raar klinkt maar Clanmormels doode niet altijd honden. Ik als ik er een tegen kom dood ik hem gelijk!" Leopardclaw sprak het woordje hond als een gesis uit. Leopardclaw liet een dreigend gegrom horen en zijn bloedrode ogen glommen in de zon. Hij keek met zijn vuurrode ogen naar Matrix is even wachten wat hij zal doen.


Stfu RC cat! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 19:54

"Ja dat klopt maar die andere katten waren vanochtend al aan het jagen!" zei Leopard. Hij ging even liggen de zon scheen in zijn zwarte vacht en hij kreeg het lekker warm maar er kwam een koude wind en hij rilde even. ''Mij boeit het niet dat ik eerst eet en dan de clan, ze moeten maar zelf jagen en als ze te oud zijn om te jagen worden ze uit de Bloodclan geschopt!'' zei hij en hij grijnsde even. Hij zag dat Leopard zijn oren spitste Matrix deed hetzelfde maar hij hoorde niets. Toen LeopardClaw klaar was met te horen zei hij: "Matrix ik weet dat het raar klinkt maar Clanmormels doode niet altijd honden. Ik als ik er een tegen kom dood ik hem gelijk!" LeopardClaw dacht zeker dat hij geschrokken ofzo was maar nee het boeide hem niet dat hij een hond dood. ''Het boeit me helemaal niet dat je honden dood, wij de Bloodclan wij doden Twolegs, honden, dassen, monsters en katten voor de lol. De honden die we doden rukken wij de tanden er vanaf en doen het om onze ketting!'' Hij liet toen zijn ketting zien met al de tanden van de gedode honden. ''Genoeg gepraat, ik ga terug wat jagen!'' ''En ik hoop voor jou dat ik je nooit meer tegenkom.'' Dat laatste zei hij zo zacht dat de andere kater het niet kon horen.


Stfu RC cat! Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 20:03

Leopardclaw dacht dat hij het niet had gehoord had maar hij antwoorden terug: "Dan ga ik mee! Ik wil echt alles leren van jullie leven!" Leopardclaw stond vrolijk op haalde iets tussen zijn klauw vandaan. Het was een honden tand hij liet hem zien aan Matrix. Leopardclaw zij: "Hier deze mag jij hebben voor later als ie om jou band mag!" Leopardclaw keek naar Matrix met een klein gemeen lachje in zijn ogen. Leopardclaw straalde ook een grote deel haat uit. Haat dat hij had van vroeger. Leopardclaw stond met zijn vuur roden ogen en liet een duister gegrom uit zijn keel komen. Leopardclaw was zwart. Hij leek veel op Matrix je kon nu geen verschil meer zien door zijn rode ogen. Leopardclaw vroeg toen weer: "Kan dat Matrix?"


Stfu RC cat! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 16:30

Toen Matrix weg wou gaan riep de kater: "Dan ga ik mee! Ik wil echt alles leren van jullie leven!" Wat denkt die kat nu weer dat ik hem zo maar meeneem... dacht Matrix. Hij wou juist terug antwoorden maar Leopard haalde iets tussen zijn klauw vandaan en hij zei: "Hier deze mag jij hebben voor later als ie om jou band mag!" Matrix was een beetje geschrokken en nam de tand van LeopardClaw aan. Is dit een teken van vriendschap... dacht hij. Matrix heeft nog nooit echt een vriend gehad hij was altijd alleen, hij had geen vrienden. Toen hij een in zijn gedachten verzonken was. Vroeg LeopardClaw: ''Kan dat Matrix?'' ''Kan wat? Ohh dat jij mee gaat met mij, goed dan, voor één keer!'' Hopelijk zou niemand hem zien met een clanmormel in zijn buurt, als een Bloodclankat hem zag met hem moest hij LeopardClaw wel doden... dacht hij, hij grijnsde even dat zou beter zijn. Hij ging toen op wandel en gaf met zijn zwarte staart een teken dat hij hem moest volgen. ''We gaan naar het donderpad!'' zei hij. Onderweg ving hij nog wat prooi zoals een muis, duif, waterrat.. Ze liepen nog een tijdje door het donkere bos. Ze waren nu bij het donderpad en Matrix zag monsters voorbij zoeven. ''Let op!'' riep hij en keek Leopard recht in de ogen. Nog altijd rood... dacht hij. Toen de monster er bijna was sprong Matrix op de voorruit hij verloor bijna zijn evenwicht maar greep zich vast aan een soort van stok die de auto schoon maakte, het monster bewoog heen en weer en ging toen van de weg af en op het nippertje sprong Matrix af de auto, het monster reed heel snel en raakte uiteindelijk een boomstam en BOEM overal waren vlammen. Hij liep toen rustig alsof er niets gebeurd was terug naar Leopard en zei toen. ''Zo dood je dus een monster met tweebenen in hun buik!'' hij grijnsde even en keek toen naar de auto die helemaal in brand stond. Bloodclan zal over de hele wereld heersen geen tweebenen meer geen clankatten meer alleen wij de Elite... dacht hij. ''Waarom sluit je je niet aan bij BloodClan?'' vroeg hij toen na lang kijken naar de auto.


Stfu RC cat! Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Stfu RC cat! DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Stfu RC cat!   Stfu RC cat! Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 16:38

Leopardclaw:

Leopardclaw begon te schuifelen met zijn poten op de grond. Zonder maar een antwoord zag Leopardclaw een auto met een caravan! Leopardclaw wachte geen moment nam een hoge sprong op de auto. Hij gaf een harde maiuw zodat de tweebenen zoude schrikken. Leopardclaw sprong lenig van de auto af en Boem! De auto knalde tegen die auto die Matrix had aangevallen. Leopardlcaw bleef even toekijken en liep toen weer terug naar Matrix. Leopardclaw keek met zijn heldere rode ogen naar Matrix en zij: "Doe ik het zo goed?" Hij keek de bloedclankater aan de wind waaiden en de vogels floten. Leopardclaw hoorde een knal en de auto vloog in de fik!

{Superflut}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stfu RC cat!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: