[only Leopardclaw] eerste rpg



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [only Leopardclaw] eerste rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blueeyes
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 13:28

zo iets moet ik er van frutselen;

Blueeyes keek op van luid gefluister van de wind, dat ze elk bladkaal hoord. Langzaam loopt ze verder het bos in en ziet een zwarte stip. Ze let er op, maar ziet er niets in. Ze ruikt de verse geur van een muis en laat zich langzaam in haar jachthouding zakken. Met een snelle beweging dood ze het muisje en begraaft hem. Blueeyes loop verder en onderzoek de vlek. ze zie dat het een wezen is, het lijkt op een kat. Blueeyes ga dichterbij en bekijk hem. Ik zie een knappe zwarte onbekende kater. Ik bekeek hem snuffelend, een onbekende geur hing aan zijn vacht.

goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 13:37

{Goed maar let een beetje op je spelling!}

Leopardclaw zat daar maar wat rond te snuffelen en was helemaal niet op zijn hoede. Hij keek niet eens wat er om hem heen gebeurde maar liet alleen een luit gesnor uit zijn keel horen. Toen hij een onbekende geur rook draaide hij zich vlug om en ging op onderzoek uit. Hij liep verder met zijn neus in de lucht en keek niet waar hij liep. Hij botste tegen een zwarte poes aan stond op en zij: "S...sorry ik keek niet uit!" Hij keek in de poes haar ogen en hoopte dat ze niet boos werd. Anders had hij een groot probleem met de mooie poes die voor hem stond. Leopardclaw stond verstijft te kijken maar liet er niks van merken. Hij was zo ie zo de oorzaak van de harde botsing! De wind waaiden langs zijn zwarte pels en zijn pootkussentje waren vochtig van de dauwdruppels.

{Probeer zo iets je hoeft niet precies 5 regels mag ook meer hoor!}



[only Leopardclaw] eerste rpg 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueeyes
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 13:46

Blueeyes keek hem aan. Ze wankelde een beetje en probeerde weer onder controle te komen. "Geeft niets." zei ze en ze keek hem met glazige ogen aan. "Trouwens, wie ben jij?" ze keek hem nieuwsgierig aan en zette haar vacht op van de kou. ze snorde van blijheid. Eindelijk weer wat gezelschap, dacht ze en ze begon zich te likken. Een mooie kater kom je niet zo gauw tegen, dacht ik en ik ging zitten.



[only Leopardclaw] eerste rpg 2vj7rwi
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 15:08


Leopardclaw keek de poes aan die zij: "Geeft niks!"
Hij keek haar met felle blauwe ogen aan en zij dankbaar: "Gelukkig heb je niks! Sorry." Hij liep richting haar richting en ging voor haar zitten. Hij keek de mooie poes weer aan stond op en gaf een rustgevende lik aan de mooie poes. Hij keek in haar mooie felle ambere ogen en zij toen: "Je...je ogen zijn prachtig!" Hij keek geschokt en draaide zich vlug om. Leopardclaw liet een luid gesnor horen en dacht: Wat moet ik nou doen? Ik had het niet moeten zeggen nog niet! Hij keek de poes met geschokte ogen aan. Wat zou ze doen?

[only Leopardclaw] eerste rpg 40160610


[only Leopardclaw] eerste rpg 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueeyes
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 15:16

Blueeyes keek hem snorrend aan. "dankje." zei ze dankbaar. "Jou vacht glimt mooi in de zon." zei ze tegen hem. "Gaat het met jou?" vraagt ze een beetje bezorgd, wat zijn blik staat angstig. Ze likt haar poot die een beetje pijn deed, ze zag wat bloed en een klein wondje. "at doe jij hier zo alleen?" vraagt ze en ze nestelt zich naast de kater.


[only Leopardclaw] eerste rpg 2vj7rwi
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 15:32

Leopardclaw keek naar de poes die vroeg: Wat doe jij hier zo alleen? Leopardclaw antwoorden: "Nou ik was een stukje aan het wandelen en toen kwam ik jou dus tegen!" Hij keek de mooie poes aan die zich naast hem aan het nestelen was en gaf haar nog een paar kleine likjes. Leopardclaw dacht: Wat moet ik nou doen? Ik ken der pas net en ik vind der nu al lief,aardig, en mooi! Hij keek met zijn felle blauwe ogen naar de poes. De zon scheen fel en de wind waaiden zachtjes wat zou de poes doen?

{Superflut}


[only Leopardclaw] eerste rpg 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 17:33

Christina xD : probeer wat meer te beschrijven , en langere posts te maken , je overtreed anders de regels ^^ , voor de rest post je redelijk goed ...


[only Leopardclaw] eerste rpg 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueeyes
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 18:09

Blueeyes keek naar hem. "Waar kom je vandaan?" vraagt ze en ze likt haar wonden. Ze keek op van een harde wind vlaag en rilt van de kou. Ze ziet dat de wolken donkerder worden. Ik heb lang geen leuke kater gezien, maar ik weet zijn naam niet eens. "Zullen we even ergens schuilen, ik voel al wat druppels." En ze zwaait met haar staart. "Ik haat regen." zegt ze. Ze kijkt vol verwachting naar de kater.


[only Leopardclaw] eerste rpg 2vj7rwi
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 18:43

Leopardclaw keek naar de poes die zij: "Ik haat regen!" Leopardclaw keek haar grijnzend aan en zij toen: "Ik niet! Ik vind het geweldig." Hij keek haar aan en liet met een zwaai van hem staart zien dat ze hem moest volgen. Hij lette helemaal niet op of de poes nog kwam en liep richting een vervallen klein schuurtje. Hij klemde zijn scherpe en buitengewone nagels in het schuurtje en klom naar boven. Hij zag dat het luikje nog open stond en sprong sierlijk op het zachte stro. Hij was nu lekker in het schuurtje maar zal de poes nog komen? Hij keek bezorgt en wachten af. Hij ving een beweging op van een mollige muis. Hij stond op maar verloor zijn evenwicht bijna door het stro. Hij sprong met een grote sierlijke sprong op het beestje. Hij doden het beetje en klom weer terug op het stro. Hij beet een stuk van het muisje en legde het op het plekje waar de poes wel zal gaan zitten hoopte hij. Hij keek maar boven zich uit en wachten af


[only Leopardclaw] eerste rpg 33nj868

Spoiler:


Laatst aangepast door LeopardClaw op za 12 mei 2012 - 19:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 18:55

Blueeyes je posts moeten echt langer ;P
bv;
Blueeyes keek naar hem. "Waar kom je vandaan?" vraagt ze en ze likt haar wonden. Ze keek op van een harde wind vlaag en rilt van de kou. Ze ziet dat de wolken donkerder worden. Ik heb lang geen leuke kater gezien, maar ik weet zijn naam niet eens. "Zullen we even ergens schuilen, ik voel al wat druppels." En ze zwaait met haar staart. "Ik haat regen." zegt ze. Ze kijkt vol verwachting naar de kater.

Dat stukje zou ik zo schrijven;

Blueeyes keek een beetje afvragend naar hem en vroeg toen: ''Waar kom je vandaan?'' Ze likte haar kleine wondje, het prikte een beetje maar na een tijdje voelde het al veel beter. Ze keek op en deed haar ogen een beetje toe want er kwam een harde windvlaag en ze rilde van de bittere kou. Ze ziet dat de witte wolken beetje bij beetje wegtrekken en er donkere wolken in de plaats kwamen. Dat is al een tijdje geleden dat ik zo'n leuke kater heb gezien, maar ik weet niet eens de naam van de kater. ''Zullen we even ergens schuilen, ik voel al wat druppels op mijn vacht vallen.'' En ze zwaaide even met haar staart en zei toen: ''Man, wat haat ik regen!'' Ze keek toen vol verwachting in de blauwe ogen van de kater en ze verdronk er bijna in.



[only Leopardclaw] eerste rpg Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 23:04

Ik ben het wel met Matrix en Ziva eens Christa , je posten moeten echt langer. anders overtreed je echt de regels.


[only Leopardclaw] eerste rpg Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.


Laatst aangepast door Firestripe op zo 13 mei 2012 - 13:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueeyes
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 9:26

oké...

Blueeyes keek een beetje angtig naar het lege pad. Ze kon zijn snelheid niet bijhouden. De voelde hoe de regen in haar gezicht kletterde. Een onbekende geur drong haar geurklieren in. Wat of wie is dat? bedacht ze. Ze volgde de geur van de onbekende knappe kater, maar hij was door de regen weggevaagt. Ze ging zitten en miauwde jammerend. Was hij vanplan om mij op een onbekende plek achter te laten? Een schok ging door haar heen. Een licht flits maakte haar zicht minder. Ze voelde dat ze niet alleen was. Ze dacht over de ogen en de vacht van de kater. Ik moet hem zien te vinden! Ze stond op en rende snel weg van die plek, wat er ook was, het was erg eng. Ze voelde de stenen en de blaadjes langs haar voetkussentjes schaven. Ze zette door. Een bekende geur overstroomde haar. "Ben je hier?" vroeg ze terwijl ze dacht aan hem en dacht aan het enge plekje.

zo beter?


[only Leopardclaw] eerste rpg 2vj7rwi
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 13:01

Ja je posten worden al een stuk beter. Maar ik zal nog steeds wat meer over je omgeving beschrijven. over geur, licht , bodem. etc.


[only Leopardclaw] eerste rpg Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
[only Leopardclaw] eerste rpg DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: [only Leopardclaw] eerste rpg   [only Leopardclaw] eerste rpg Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 16:18

Ja Firestripe heeft gelijk! Ik ben mee eens Wink


[only Leopardclaw] eerste rpg 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[only Leopardclaw] eerste rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: