droom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 droom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Silverflower
Member
droom DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: droom   droom Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 12:59

silverpaw was moe en ging slappen
ze rolde zich op en ging slappen.
aaaaaaaaaaaaaa silverpaw liep in het donderclan kamp,
ze werd ze werd aangevallen ze rende weg ze kwam bij de poesiepoes huizen aan
ze werd opgepakt door een twee benner die nam haar mee naar binnen
help riep ze help
aaaaa.
toen werd ze wakker veilig in haar nest alleen ze had wel iedereen wakker gemaakt in het kamp
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
droom Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 18:46

Silverpaw, ik heb het al een paar keer gezegd, 5 VOLLE zinnen posten.


droom RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
droom DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 8:34

Thunderpaw droomde dat ze opjacht was, de jacht ging goed ze had al drie muizen gevangen en één musje. haar geluk tijdens de jacht duurde alleen niet voor lang want toen ze net een vierde muis in de gaaten kreeg zag ze opeens een hooglander!. Ze begon te rennen en de hooglander kwam achter haar aan, ze rende en rende maar de hooglander kwam telkens dichterbij. Op het moment dat de hooglander haar bijna te pakken had werd ze wakker van Silverpaw die 'help' riep. 'huh?' zei Thunderpaw verbaasd en nog een beetje slaperig 'Silverpaw wat is er?'


droom Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
droom DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 9:40

'huh?' hoorde ze een stem achter haar zeggen. 'Silverpaw wat is er?' hoorde ze de stem zeggen. Ze draaide haar kop. het was thunderpaw. 'ik had een nachtmerrie: ik liep in het donderclan kamp. Ik werd aangevallen door al hun katten. Ik vluchte. Ik kwam uit bij de kittypets huizen en en toen werd ik op gepakt door een tweebener en ik werd binnen op gesloten' vertelde silverpaw. 'sorry dast ik je wakker maakte voor niets' zei silverpaw.ze zag meerdere katten de den uit gaan warriors maar ook leerlingen en zelfs crookedstar kwam de den uit. Had zij dit gedaan? waren al die katten wakker door haar? Ze vond het geen fijn gevoel dat al die katten mischien door haar warren wakker geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
droom DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 9:46

'ik had een nachtmerrie: ik liep in het donderclan kamp. Ik werd aangevallen door al hun katten. Ik vluchte. Ik kwam uit bij de kittypets huizen en en toen werd ik op gepakt door een tweebener en ik werd binnen op gesloten' vertelde silverpaw. 'sorry dast ik je wakker maakte voor niets' 'het geeft niet, het is eigenlijk wel fijn dat je me wakker maakte want ik had ook een nachtmerrie' vertelde Thunderpaw 'hoe lang ben jij nu eigenlijk al apprentice? en wie is je mentor?' ging Thunderpaw verder terwijl ze naar Silverpaw toe liep en naast haar ging zitten.


droom Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
droom DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 10:02

'het geeft niet, het is eigenlijk wel fijn dat je me wakker maakte want ik had ook een nachtmerrie' vertelde Thunderpaw. 'oke' zei silverpaw. 'hoe lang ben jij nu eigenlijk al apprentice? en wie is je mentor?' vroeg Thunderpaw. 'ik ben twee manen apprentice bijna drie en mijn mentor is Yellowclaw. maare hoe lang ben jij al apprentice en wie is jou mentor? vroeg ze. thunderpaw stelde goede vragen mischien konden ze goede vrienden worden dat vond silverpaw een pretig idee. Het liefst was ze een vriendin van heel het kamp maar ja dat kon nu eenmaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
droom DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 10:09

'ik ben twee manen apprentice bijna drie en mijn mentor is Yellowclaw. maare hoe lang ben jij al apprentice en wie is jou mentor?' Vroeg Silverpaw 'Ik ben nu al één dag apprentice en mijn mentor is Oakhaert' Antwoorde Thunderpaw, Thunderpaw vondy Silverpaw echt aardig, Thunderpaw vondt dan wel bijna iedereen aardig maar Silverpaw mocht ze echt graag. 'is Yellowclaw aardig?, train je vaak en wat moet je doen tijdens je training?'vroeg Thunderpaw vol interesse daarna. 'Ben je al wel eens naar de vierboom geweest?, is het daar mooi? en moest je al eens een keer jagen?, hoeveel heb je toen gevangen?, heb je toen ook visjes gevangen.' vroeg ze daarna enthousiast. 'Ik vindt je aardig hoor Silverpaw, Jij bent mijn Vriendin' ratelde het jonge poesje verder.


droom Thunderstorm
Spoiler:


Laatst aangepast door Thunderpaw op za 4 dec 2010 - 10:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
droom DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 10:38

5 Volle regels mensen..


droom UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
droom DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 0:02

'Ik ben nu al één dag apprentice en mijn mentor is Oakhaert' Antwoorde Thunderpaw. 'oja das waar ik was er niet mer de ceremonie en eerlijk gezecht ben m de laatsten tijd niet helemaal mij zelf het begon twee manen geleden toen ik duvestream niet als mentor kreeg. Later het gedoe met lightpaw en pas geleden gedoe met moonkit o nee moonpaw' zeu silverpaw. . 'is Yellowclaw aardig?, train je vaak en wat moet je doen tijdens je training?'vroeg Thunderpaw vol interesse. 'ja yellowclaw is aardig maar streng ik train middelmaatig en wat je doet op een training ligt aan je mentor' vertelde silverpaw. 'Ben je al wel eens naar de vierboom geweest?, is het daar mooi? en moest je al eens een keer jagen?, hoeveel heb je toen gevangen?, heb je toen ook visjes gevangen.' vroeg thunderpaw enthousiast. 'ja ik ben wel eens bij de vierboom geweest zo bijzonder is het niet en ja ik ga zo vaak jagen ik ben goed in vogels vangen vis is wat moeilijker maar ja ik kan vis vangen' zei silverpaw lachent 'Ik vindt je aardig hoor Silverpaw, Jij bent mijn Vriendin' zei thunderpaw lief. 'en jij die van mij' spinde silverpaw. Ze gaf thunderpaw een kopje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
droom Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 8:53

Moonpaw had niet veel mee gekregen wat er gebeurd was in de apprentice den, maar ze werd langzaam aan wakker en zag Silverpaw met Thunderpaw spreken. Stiekum stond ze op en had iets van het gesprek gehoord en ze sloop op de poezen af. 'Hoi!' riep Moonpaw vrolijk en streek met haar koppie langs die van Silverpaw en Thunderpaw. 'We kunnen ook samen gaan vissen?' opperde Moonpaw en ging weer zitten. Ze wilde graag vrienden maken en zich niet langer op de achter hoede plaatsen. Moonpaw begon zacht te spinnen en hoopte dat de andere op haar voorstel in gingen anders ging ze zelf wel een visje vangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
droom DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 9:22

'Hoi!' werd haar achter geroepen. ze keek om ze keek op het was Moonpaw die het riep. 'hey moonpaw hoe gaat het?' vroeg ze terwijl ze een kopje kreeg. 'We kunnen ook samen gaan vissen?' zei moonpaw. 'ik vind het een goed idee wat jij thunderpaw??' vroeg silverpaw aan thunderpaw. 'en moonpaw hoe vind je het om leerling te zijn?' vroeg ze aan moonpaw. Het was nog wel een beetje verwarend ze kende moonpaw als kit. afentoe was ze bang dat ze moonpaw moonkit zou noemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
droom Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 9:52

Silverpaw begroeten haar vriendelijk en vroeg hoe het met haar ging en hoe ze had als leerling vond. 'Ik voel me een stuk beter en hoe gaat het met jullie?' zei Moonpaw en ging verzitten. 'Als leerling gaat het wel, maar ik heb nog niet met Crookedstar getraint, maar dat zal wel snel gebeuren.' voegde ze eraan toe en keek naar Thunderpaw die een vraag kreeg van Silveraw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
droom DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimema 6 dec 2010 - 16:14

Onderwerp: Re: droom Gisteren om 09:22

--------------------------------------------------------------------------------

'Hoi!' werd haar achter geroepen. Thunderpaw keek net als Silverpaw om, het was Moonpaw die het riep. 'hey moonpaw hoe gaat het?' vroeg Silverpaw terwijl ze een kopje kreeg, 'Hoi Moonpaw' riep ook Thunderpaw vrolijk, blij het poesje waar ze samen kitten mee was geweest weer te zien. 'We kunnen ook samen gaan vissen?' zei moonpaw. 'ik vind het een goed idee wat jij thunderpaw??' vroeg silverpaw aan thunderpaw 'ehh, nou mogen we dat wel?........, maar eigenlijk heb ik nog nooit gevist, maar ik heb er wel zin het lijkt me erg leuk. is het moeilijk, Silverpaw?' Antwoorde Thunderpaw een beetje vertwijfeld 'Moonpaw, wat leuk je weer te zien, jij boft echt dat je Crookedstar als mentor hebt, Hij is de Clanleider wie wil hem nou niet als mentor?' ging Thunderpaw snel over op een ander onderwerp terwijl ze ongemakkelijk heen en weer schoof.


droom Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
droom Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimema 6 dec 2010 - 16:32

Moonpaw hoorde wat Thunderpaw zei en eerst had ze vrolijk zitten glimlachen, maar toen de jonge poes het over Crookedstar had als mentor verdween die glimlach. 'Mischien, maar ik had veel liever Divestream gehad.' zei Moonpaw een beetje treurig. en ze keek even naar buiten de den, maar daar was niet veel te beleven dus keek ze weer naar Thunderpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
droom DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimema 6 dec 2010 - 16:40

Moonpaw hoorde wat Thunderpaw zei en eerst had ze vrolijk zitten glimlachen, maar toen de jonge poes het over Crookedstar had als mentor verdween die glimlach. 'Mischien, maar ik had veel liever Divestream gehad.' zei Moonpaw een beetje treurig. en ze keek even naar buiten de den, maar daar was niet veel te beleven dus keek ze weer naar Thunderpaw. Thunderpaw dacht na, het was inderdaad waar dat er nadelen aan zaten als je de clanleider als mentor had 'zullen we nog gaan vissen?' vroeg ze om op een ander onderwerp over te gaan.


droom Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
droom DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimema 6 dec 2010 - 19:58

'Mischien, maar ik had veel liever Divestream gehad.' zei Moonpaw een beetje treurig. 'luister is moonpaw. toen ik kitten was ben ik het kamp uit geslopen toen ontdekte divestream mij. Ze was niet eens boos maar wel even een beetje streng. Toen nam ze me mee om het kamp een beetje te laten zien. Toen heeft ze me mijn eerste dingen geleert zo als vis vangen enzo. Ze heeft me ook geret uit de rivier en mij geret van een boze crookedstar. toen ik hoorde dat Yellowclaw mijn mentor was was ik teleurgesteld ik had zo gehoopt dat divestream mijn mentor werd dat ik niet tegen iets anders kon op dat moment maar divestream's wooorden loste dat op dus ik snap je gevoel van teleurstelling' zei Silverpaw. 'kom we gaan vissen of willen jullie niet meer?' zei Silverpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
droom DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimema 6 dec 2010 - 20:50

'luister is moonpaw. toen ik kitten was ben ik het kamp uit geslopen toen ontdekte divestream mij. Ze was niet eens boos maar wel even een beetje streng. Toen nam ze me mee om het kamp een beetje te laten zien. Toen heeft ze me mijn eerste dingen geleert zo als vis vangen enzo. Ze heeft me ook geret uit de rivier en mij geret van een boze crookedstar. toen ik hoorde dat Yellowclaw mijn mentor was was ik teleurgesteld ik had zo gehoopt dat divestream mijn mentor werd dat ik niet tegen iets anders kon op dat moment maar divestream's wooorden loste dat op dus ik snap je gevoel van teleurstelling' zei Silverpaw. 'kom we gaan vissen of willen jullie niet meer?' zei Silverpaw. Thunderpaw hadt stil zitten luisteren naar wat Silverpaw tegen Moonpaw zei en dacht: dat klopt. 'ja, ik heb echt zin om te gaan vissen' zei Thunderpaw 'maar dan moet jij het me wel leren' zei ze vervolgens tegen Silverpaw terwel ze Silverpaw een kopje gaf, ook Moonpaw gaf ze een kopje en zei: 'of heb jij geen zin meer?'


droom Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
droom Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimema 6 dec 2010 - 23:17

Moonpaw had Silverpaw aan gekeken toen ze haar vertelde dat zij ook op Divestream had gehoopt. 'Misschien heb je gelijk, maar Crookedstar heeft me nog niet getraint of me iets verteld over wat dan ook.' zei Moonpaw en kreeg een kopje van Thunderpaw die haar ook wat vroeg. Haar treurige bui verdween als sneeuw voor de zon en sprong vrolijk op. 'Natuurlijk wil ik gaan vissen en we zullen het je leren Thunderpaw, maar we zullen beginnen in het ondiepe water voor je verder gaat.' zei Moonpaw en liep de den uit buiten wachten ze op de andere twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
droom DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimema 6 dec 2010 - 23:20

Lightpaw was gaan rond lopen, en kwam weer aan in het kamp, ze had even wat gevangen, niet op de tijd gelet daar deet ze neit aan, ze sloop de Appreticesden in en zag toen Silverpaw Moonpaw en Thunderpaw, thunderpaw had ze voor het laatst gezien als een kit. 'Ah, haai jullie!' Zei ze, en liep naar hun toe, ze ging bij hun zitten. 'Is 'r wat aan de hand?' Vroeg ze toen, en likte haar poot toen af, ze keek nog even naar de anderen Appretices. Ze glimlahde naar de drie katten. 'Waren jullie ook van plan wat te doen ofzo?' Vroeg ze toen, 'tja Lightpaw was echt zo'n kat die graag met in groepjes hing. Maar toch, toch hielt ze ook van rust en alleen zijn, naja Lightpaw was gewoon compleet vaag.


droom 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
droom DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: droom   droom Icon_minitimedi 7 dec 2010 - 7:33

'ja, ik heb echt zin om te gaan vissen' zei Thunderpaw 'maar dan moet jij het me wel leren' zei thunderpaw en gaf vervolgens een kopje aan silverpaw en moonpaw. 'of heb jij geen zin meer?' vroeg thunderpaw. 'tuurlijk heb ik nog zin en tuurlijk we leren je het. en moonpaw ik wou dat ik crookedstar als mentor had moonpaw je hebt geluk' zei ze. 'Natuurlijk wil ik gaan vissen en we zullen het je leren Thunderpaw, maar we zullen beginnen in het ondiepe water voor je verder gaat.' zei Moonpaw en liep de den uit. 'kom je we gaan' zei ze en liep samen met thunderpaw de den uit. 'gaan we' vroeg silverpaw maar op dat moment kwam lightpaw ook de den uit. 'Ah, haai jullie!' Zei lightpaw. .'hey lightpaw' zei silverpaw. 'Is 'r wat aan de hand?' Vroeg lightpaw toen .'nee hoor er is niks' antwoorde silverpaw. 'Waren jullie ook van plan wat te doen ofzo?' Vroeg lightpaw. 'ja we gaan thunderpaw leeren vissen ga je ook mee?' vroeg silverpaw aan haar vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
droom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: