Meting Matrix



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meting Matrix

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fury
Member
Meting Matrix DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 16:51

Rustig maar ook stil liep de bloedclanpoes door het woud. Ze wist niet bij welk gedeelte deze plek hoorde maar wat kon haar dat nou schelen? Ze trippelde naar een paar bosjes en rook toen haas. Ze liet zich in een jachthouding zakken en sloop wat dichter op het beestje af. Toen ze dichtbij genoeg was nam ze een hoge sprong en belande op het beestje. Ze beet erin en scheurde het open maat haar scherpe nagels. Ze nam het mee tussen zijn kaken en zag een mooi plekje. Ze schrokte het beest naar binnen en liet de botten op het veld slingeren. Fury was duivels gewoon uitzonderlijk duivels. Ze liep richting een boomstam en zag er een andere kater bij. Ze zag dat ie zwart was en met rode ogen. Ze liep naar de kater toe en zij: "Hey jij komt ook uit de bloedclan! Ik ken je je heet Ma.. Matrix!. Fury keek de kater aan en wachten af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Meting Matrix DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 17:35

Matrix wandelde en doodde alles wat hij maar doden kon, hij had geen zin om het prooi te begraven dus gooide hij het maar in de bosjes zodat hij op terugweg kon meepikken en naar het kamp kon brengen. Hij deed zijn mond met vlijmscherpe tanden een beetje open en hij rook een konijn. Ha, weer iets om te doden.. dacht hij. Hij ging een beetje vermoeid in jachthouding staan en sloop dichterbij toen hij juist klaar stond om te springen brak een tak onder zijn poot en het konijn schoot als een pijl ervan door maar Matrix liet hem niet zomaar gaan, hij spurtte achter het konijn. Het was een lange achtervolging en zijn poten begonnen pijn te doen maar het konijn begon ook moe te worden en hij struikelde over een stukje wortel van een boom vlug ging Matrix naar het konijn en beet het dood. Hij zette ook zijn nagels erin omdat de konijn hem moest laten lopen en krabde zijn buik open. Hij likte aan de open plek die bebloed was. Hij nam het konijn mee naar een grote boom die een beetje in het licht stond. Hij legde het dode konijn voor hem en begon het op te eten als een beer, schrokkend en happend. Het beest was al half opgegeten en Matrix leunde tegen de boomstam en zuchtte even, hij viel bijna in slaap maar toen riep een onbekende stem: ''Hey jij komt ook uit de bloedclan! Ik ken je je heet Ma.. Matrix!'' Hij keek geïnspecteerd naar de poes, ze was helemaal zwart en haar ogen waren bloedrood zoals hij.''Hmm.. ik kom uit de Bloodclan ja. En ik heet inderdaad Matrix en jouw naam is.. Uhhm laat me even nadenken.. Katdieiemandstoortalsiemandprobeerdteslapen misschien?'' zei hij sarcastisch. Wat hield hij van katten te plagen en zeker als ze niets terug durfden. ''Nou?'' Hij ging toen terug naar zijn konijn die hij had gevangen en at. Hij riep toen: ''Ben je je tong verloren misschien? Ik zei hoe heet je?!''


Meting Matrix Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Meting Matrix DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 20:26

Fury keek met woeste rode ogen naar de kater en antwoorden: "Nou meneertje ongedult jij bent ook vriendelijk! Of moet ik je apenpoep noemen? Ze keek lachend naar de zwarte kater met rode ogen. Fury dacht: Hij lijkt bijna op mij maar dan is ie een kater! Is hij iets voor mij vrienden of iets anders? Ze keek de kater onderzoekend aan en haar bloedrode ogen fonkelde helder. De spieren van de zwarte kater waren goed zichtbaar en Fury wist dat ze beter niet met deze kater kon vechten. Fury liep met haar staart sierlijk in de lucht naar een paar van de bosjes en rook toen konijn. Ze sloop verder in een jachthouding en sprong op het beest! Ze beet erin en liep er mee terug naar de kater. Ze ging liggen en at het beest ook maar voor de helft op. Ze rende naar het donderpad en liet met een zwiep van haar staart zien dat de kater haar moest volgen. Of de kater ook mee kwam maakte haar niks uit. Toen ze bij het Donderpad was aangekomen zij ze: "En ken jij het spelletje monster knalt tegen de boom?" Fury had al het vermoede dat de kater wel wist wat dat was en wachten ze maar af.


Meting Matrix 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Meting Matrix DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 20:45

De poes keek hem aan met haar rode ogen en zei: "Nou meneertje ongedult jij bent ook vriendelijk! Of moet ik je apenpoep noemen?'' ''Ik vroeg hoe jij heet.. is dat te veel gevraagt?'' was zijn reactie terug. Matrix zag dat de zwarte poes met haar bloedrode fockelende ogen hem onderzoekend aankeek, na een tijdje liep ze weg en ging toen in jachthouding staan. Ze doodde het konijn en at het toen schrokkend op. Toen liep de poes sierlijk weg en wees met haar staart dat hij haar moest volgen. Matrix deed dat ook, wat is ze mooi en ze durft ook wel dacht hij. Hij was even in dromenland. Toen raasde er een monster voorbij en hij schrok zich rot, hij sprong naar even naar achter maar ging meteen terug naar de poes. En ze zei: "En ken jij het spelletje monster knalt tegen de boom?" ''Ghehehe, tuurlijk ken ik dat en meestal win ik het spelletje!'' Hij zag dat er een blauwe monster aankwam met zo'n walgelijke tweebenen. Toen ze er bijna waren sprong hij behendig op het monster en liet een heel luid miauw horen en ging in het zicht van de tweebeen staan en krabde aan het glas. Het monster toeterde en bewoog van links naar rechts en ging toen van het donderpad en Matrix sprong af het blauwe monster, de monster reed heel snel en kon de boom niet meer ontwijken. BOEM de auto stond in vuur en vlam hij hoorde de tweebenen schreeuwen en gillen. Hij grijnsde even niemand zal ze kunnen redden. Hij ging terug naar de poes en zei: ''Zo ging het spelletje monster knalt tegen een boom toch? Of vergis ik me..'' Natuurlijk is het dat spelletje dacht hij en keek naar de auto die in as opging hij grijnsde even. ''Bloodclan Rulezz.'' fluisterde hij.


Meting Matrix Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Meting Matrix DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 13:12

Fury keek de mooie zwarte kater aan en zij toen: "OOO.. sorry mijn naam is Fury!" Fury liet een brede lach op haar gezicht schijnen en keek met haar rode ogen richting de zon. Ze keek weer naar de kater en zij: "Nu ga ik het is proberen!Het zal nog lang niet zo mooi worden hoe jij het hebt gedaan maar het is het waard!" Ze liep richting het donderpad en keek op toen er een rode monster aan kwam. Ze sprong er lenig en sierlijk op en begon met haar buitengewone lange nagels aan het glas te krabben. Op het dikke glas van het monster zaten allemaal krassen en Furly lachte even ze wilde graag bijna hetzelfde doen als Matrix. Ze keek de tweebenen aan die in het monster begonnen te schreeuwen. Het monster slingerende van de ene kant naar de andere kant. Fury sprong er lenig af en het monster knalde tegen een boom. Fury liep er voorzichtig naartoe en siste: "Onthoud dit er valt niet met de bloedclan te spotten!" Ze wist dat niemand de tweebenen kon redden dus liep ze terug naar de zwarte kater. Ze liet een triomfantelijke geluidje horen en duwde haar kop in hem vacht. Het kopje was niet bedoeld voor verliefd te zijn maar gewoon dat ze de kater heel lief vond! Ze zij wat: "Het is me gelukt Matrix!"


Meting Matrix 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Meting Matrix DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 19:36

De poes keek hem recht in de ogen aan en zei: "OOO.. sorry mijn naam is Fury!" En Matrix zag een brede lach. "Nu ga ik het is proberen!Het zal nog lang niet zo mooi worden hoe jij het hebt gedaan maar het is het waard!" Hij grijnsde even en zei toen: ''Doe maar, maar zie dat je zelf niet doodgaat!'' De poes sprong op het monster met zijn tweebenen in hun buik. Ze krabde aan het glas en het monster ging heen en weer en op het juiste moment sprong Fury er af en het monster knalde tegen een boom, de tweebenen schreeuwden en gilden. Matrix zag dat Fury dichter bij de auto ging staan en ze siste iets wat hij niet kon horen. Toen zag hij dat de poes terugkwam en ze duwde haar kop in zijn vacht. Matrix keek naar de poes en voelde iets in zijn buik, warmte iemand om hem heen die hij lief vond. De poes zei toen: "Het is me gelukt Matrix!" Matrix keek in haar bloedrode ogen en zei toen: ''Ik wist wel dat het je zou lukken! Laten we wat jagen ik heb honger door de inspanning.'' Hij ging toen even naar een open plek met een paar struiken die door de bomen in de schaduw stonden. ''Laten we hier al het prooi dat we gevangen hebben hier leggen!'' zei hij en wees met zijn zwarte staart naar een struik. Hij liep toen weg van de plek en ging op jacht. Zijn poten tintelden omdat hij terug iets zou doden en opeten. Hij zag iets bij een boom en keek toen nog eens heel goed een lekkere duif. Hij ging meteen in jachthouding staan en sloop erop af zijn hart bonsde van de spanning. Hij was dichtbij genoeg om te springen maar een takje brak onder zijn poten. De duif steeg op maar Matrix sprong hoog in de lucht en sloeg de duif met zijn nagels neer, hij beet toen in de nek van het weerloze beest en zoog er een beetje bloed uit. Heerlijk... dacht hij. Hij ging toen naar de plek waar ze afgesproken hadden en legde de duif voor hem en wachtte op Fury.


Meting Matrix Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Meting Matrix DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 19:49

Fury keek naar Matrix die zei: ''Laten we hier al het prooi dat we gevangen hebben hier leggen!'' Fury keek hem vastbesloten aan en zij toen: "Oke matrix". Ze rende richting een paar bosjes en zag een muisje aan een zaadje knabbelen. Ze liet zich automatisch in een jachthouding zakken en sloop verder op het beestje af. Het beestje hield zijn kleine oortjes gespitst en boog toen zijn kopje weer over zijn kleine zaadje. Fury dacht Hij ontsnapt me niet! Fury wilde net op het beestje springen maar er brak iets onder haar poot. Het muisje rende snel weg en Fury was te laat. De poes haar staart ging automatisch omlaag maar ze gaf niet op. Fury rende nog een eindje verder en kwam bij een boom. Ze rook een beetje geur van die clanmormels maar wat kon haar dat nou schelen? Toen ze richting de boom keek zag ze een klein rood diertje. Ze sloop er weer op af en sprong. Het beestje was geschrokken en wilde wegkomen maar Fury liet die kans niet grijpen. Ze beet in het diertje zijn nek en hij hing slap. Fury pakte het beest op tussen haar kaken en liep terug naar de zwarte kater. Ze vond die kat heel lief maar ze mocht nu nog niks laten weten. Toen ze zijn prooi en hem zag werd ze wat kalmer en legde haar prooi op zijn duif die hij had gevangen. Ze liep naar de kater en gaf hem zo een klein rustgevende likje. Fury keek verschrikt naar de kater. Ze wilde weglopen wand ze wist dat de kater haar veel pijn kon doen maar ze bleef toch rustig wachten op zijn reactie.


Meting Matrix 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Meting Matrix DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 20:08

De poes kwam rustig terug met een muisje en legde die op zijn duif. De poes gaf hem een likje. Hij vond het wel leuk maar liet het niet tonen hij deinsde terug en zei: ''Laten we naar terug naar het kamp gaan!'' Hij liep toen met de grijze duif in zijn bek door een paar bosjes. Hij wachtte even op Fury maar hij zag dat er een vos kwam. ''Pas op!!'' Hij rende toen heel hard en sloeg de vos weg met zijn vlijmscherpe nagels. Hij sprong toen op het beest en krabde en beet hem meerdere keren in zijn nek en zijn poot. Hij viel toen op de grond en de vos sloeg hem met zijn poot tegen zijn hoofd en beet in zijn poot. Hij slaagde een kreet maar gaf niet zo snel op en stond terug op hij beet in zijn poot en sloeg met zijn scherpe nagels in zijn keel en beet er toen in en er kwam veel bloed uit en de vos viel neer met een plas bloed om zich heen. Hij mankte naar Fury en zei toen: ''Gaat het? Heeft de vos je pijn gedaan?!'' Hij likte het bloed van zijn poot met diepe wonden.

Kort en flut xD


Meting Matrix Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Meting Matrix DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 20:16

Fury was helemaal geschokt toen Matrix met de vos vocht. Toen Matrix de vos had overwonnen en terug kwam en zei:''Gaat het?" Fury keek hem met haar bloedrode ogen aan en gaf antwoord: "Ja het gaat! Alleen een beetje geschokt voor de rest niks". Fury keek naar zijn manke poot en begon er met haar roze tong eraan te likken. Ze duwde haar kop in hem vacht en viel inslaap. Ze droomde: Matrix nee Matrix! Fury zag dat Matrix met een vos vocht en dat de vos hem aan stukken scheurde. Fury deinsde achteruit en huilde. Toen de vos weg ging liep ze naar Matrix ging naast hem liggen. Er drupte allemaal tranen over haar wangen. Ze keek hem aan met zijn gesloten ogen dit was het eind dacht ze. Verschrikt werd Fury wakker het was al avond. Had ze hier nou liggen slapen? Ze keek dat ze naast de zwarte kater lag ze kwam nog een stukje dichterbij en liet een luid gesnor horen ze zei: "Matrix laat me nooit alleen. Blijf bij me". Ze kroop verder in zijn zwarte en warme vacht ze dacht: Kijken of de kater dit leuk vind!


Meting Matrix 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Matrix
Member
Meting Matrix DPKsfdL
Nick
97

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Matrix
BerichtOnderwerp: Re: Meting Matrix   Meting Matrix Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 12:02

De poes zei met een trillende stem: "Ja het gaat! Alleen een beetje geschokt voor de rest niks." Toen likte ze de wond van Matrix een beetje schoon. En ze duwde haar kop in zijn vacht en de keer deed Matrix niets. Hij kreeg telkens toen de poes hem aanraakte een warm gevoel. Hij ging toen liggen en hij viel in slaap naast hem de poes. Hij haalde rustig adem en viel toen in een diepe slaap. Hij droomde over Fury dat ze werd verslonden door een das en dat hij er niets kon aan doen en er rolden tranen over zijn wangen. Toen werd hij ineens wakker door Fury die zei: "Matrix laat me nooit alleen. Blijf bij me.'' En ze begroef haar kopje in zijn zwarte vacht en toen kreeg hij weer een warm gevoel in zijn buikje en hij likte toen aan het oor van Fury. ''Ik zal je nooit meer alleen laten, ik beloof het je.''

Flut en deze topic is gesloten ;P


Meting Matrix Catlit12
•••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Where are you looking at, Gast?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meting Matrix
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: