Lost in the snow...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lost in the snow...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blueeyes
Member
Lost in the snow... DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Lost in the snow...   Lost in the snow... Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 18:29

Blueeyes kwam slaperig uit het krijgershol. Ze stapte in wit,koud spul. Overal spelen kittens, maar ze vind het persoonlijk maar koud en stom. Blueeyes keek naar de grijze wolken. Ze liep verder het hol uit en zakte in het sneeuw. "Wat is dit?" vroeg ze zich hardop af. Ze keek naar de bomen vol wit spul. Ze liep voorzichtig door het sneeuw naar de voedselhoop. Ze keek naar het voedsel dat bijna op was en pakte het kleinste musje, ze had toch weinig honger. De wind lag stil, maar er ritselde toch blaadjes. Het sneeuw voelde koud aan, maar toch was Blueeyes erg nieuwsgierig. Ze stak haar neus in het sneeuw en gaf een kreet. "Wat koud!" miauwde ze. Er viel af en toe wat lichte motregen, en soms brak de zon door. Ze ging zitten en voelde de verse aroma's van de mus haar geurklieren indringen. Ze nam een snelle hap en kreeg spijt dat ze zo'n klein musje uit gekozen had. Meer bot dan vet. Ze stond op en liep naar een kat. "Ik ga wat jagen." zonder op antwoord te wachten vertrok ze. Ze voelde een rilling door haar heen lopen. Het begon weer een beetje te sneeuwen, maar gelukkig brak de zon door en was het wat warmer. Ze voelde een windvlaag door haar glinsterende vacht woeien. Langzaam kroop ze in jachthouding en speurde een muisje op. Ze keek in een holletje, tussen het gras, maar kon hem niet vinden. Gekraak deed haar afleiden. Ze keek op en hoorde het muisje wegrennen. Ze keek omzich heen. "Jammer bijna," zei ze. "En trouwens waar ben ik?"

goed beter? xP Tips graag


Lost in the snow... 2vj7rwi
Spoiler:



Laatst aangepast door Blueeyes op zo 13 mei 2012 - 18:37; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Was wat vergeten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Lost in the snow... DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the snow...   Lost in the snow... Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 18:40

Veel beter!


Lost in the snow... 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
Lost in the snow... DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the snow...   Lost in the snow... Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 19:19

Ja je posten zijn een stuk beter geworden. alhoewel vindt ik dat je nog niet echt klaar ben voor de RPG. En let wat meer op je spelling. bij een stukje ging je van de verleden tijd over in tegenwoordige tijd. en onthoudt dat je in de 3e persoon schrijft en niet in de ik vorm gaat schrijven


Lost in the snow... Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost in the snow...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: