Fury meeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fury meeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firestripe
Member
Fury meeting DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 19:58

Firestripe liep wat rondt langs de grenslijn die tussen het Thunderclan territoria en het Bloodclan territoria scheed. Geeuwend van verveling ging de vuurrode kater liggen op het droge gras. Firestripe keek wat om hem heen, het was een mooie dag met een doffe zon die Firestripe's vacht vuurrode vacht liet glanzen. Alhoewel er gisteren een stortregen plaats had gevonden was de grond nu niet nat , eerder droog. Firestripe keek nog een keer door het bladerdak van het woud naar de zon en kneep zijn ogen dicht tegen de zon. Zuchtend stond hij op en keek snuifend rondt, hij was opzoek naar een prooi. Firestripe kon zo gauw niks vinden dus liep hij wat verder en deed zijn mond open zodat de heerlijke geuren van prooi naar zijn hoofd konden stijgen. De vuurrode kater liep over het dorre gras dat gelijkmatig overging naar zacht groen mos. Plots rook Firestripe een bosmuis en ging gelijk in jachthouding over. hij rook nog eens goed om de plaats te bepalen van de bosmuis de wind stond ook nog goed dus dat kwam goed uit. Héél voorzichtig liep Firestripe dichterbij de bosmuis. Toen hij op zijn goede plaats stond wiegde de kater nog even met zijn heupen, hij sprong hoog op de bosmuis. Firestripe had hem te pakken hij wilde er net een eind aanmaken toen hij plots geritsel hoorde in de struiken en geschrokken omkeek.


Fury meeting Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Fury meeting DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 20:30

Fury zat in de struiken haar haas op te eten die ze had gevangen. De bosjes ritselende een beetje en plots zag Fury een vuurrode kater zich verschrikt omdraaien. Fury dacht Ik zal die kater eens laten zien dat de bloedclan hier de baas is! Fury stond op en liep naar de kater. Ze ging voor hem zitten en zij:"Hallo clanmormel. Ik zou je nu aan stukken moeten scheuren maar ik doe het nog niet hoor!" Ze keek kil naar de kater een zacht briesje waaiden door haar zwarte vacht en haar bloedrode ogen glommen. Ze zij en liet haar klauwen zien: ' Dit is het bloed van tweebenen vossen en katten. Straks zit er ook een beetje van jou bij!" Fury haar staart zwiepten ongeduldig heen en weer. De vogels floten en het was heerlijk weer voor een wandeling. Fury was klaar om aan te vallen! Maar dat deed ze nog niet.


Fury meeting 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
Fury meeting DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimema 14 mei 2012 - 17:50

Nog steeds een beetje geshockt bleef Firestripe nog even staren naar de Bloodclanpoes die opeens uit de struiken op hem afgelopen kwam. Ze ging voor hem zitten en zei: "Hallo clanmormel ik zou je nu aan stukken moeten scheuren maar ik doe het niet hoor!" Kil keek ze naar Firestripe die ondertussen ongeduldig met zijn oren aan het wiebelen. Firestripe zag dat de poes vuurrode ogen had en hij keek haar doordingend aan dat het niet met hem te spelen viel. Plots liet de gitzwarte Bloodclan poes haar grote en scherpe klauwen zien. " Dit is het bloed van tweebenen,vossen en katten. Straks zit er ook een beetje van jouw bij. " Zei de poes. Firestripe zuchtte en begon met zijn staartpuntje te zwiepen maar algauw werdt het zijn hele staart. " Nou ook aangenaam kennis te maken. " Zei hij sarcastisch. " Ik heet Firestripe en jouw naam is? " Firestripe probeerde wat vriendelijker te klinken maar het ukte hem niet echt goed. Hij trok nijdig zijn klauwen een keer in en een keer uit. Hij keek de poes doordringend aan. Hij was niet zomaar een kleine zwakke kater, maar hij had sterke spieren die je flink zag bewegen onder zijn dikke wintervacht.


Fury meeting Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Fury meeting DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimema 14 mei 2012 - 18:11

Fury keek de kater aan die zij: " Ik heet Firestripe en jouw naam is? " Fury lachte duivels naar de kater en antwoorden sissend: "Mijn naam is Fury. Onthoud die naam goed wand je zal me nog gauw weer zien en dan spaar ik je niet! Fury keek kil naar de vuurrode kater en zag zijn spieren goed onder zijn wintervacht. Fury keek goed en dacht Als die kater zich nou eens bij de bloedclan aansluit zijn we nog sterker! Fury kon de kater nu nog niet doden wand anders zou dat nooit gebeuren. Fury liep richting een paar bosjes en ving een geurspoor van een konijn op. Fury ging van zelf in een jachthouding en sloop verder. Toen ze bij het beestje was sprong ze erop en maakte het dood met haar scherpe nagels. Ze pakte het diertje op tussen haar kaken en liep er mee weg. Ze boog zich erover en begon er gulzig van te eten. En zo wachten ze af.


Fury meeting 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
Fury meeting DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimema 14 mei 2012 - 20:33

Een gedempte brom rees op uit Firestripe's keel toen de Bloodclan poes zei: " Mijn naam is Fury. Onthoud die naam goed want je zal me nog gauw weer zien en dan spaar ik je niet. " Fury keek hem kil aan. Firestripe keek haar uidagend aan met een zwiepende staart. Je zag aan de gitzwarte poes dat ze echt meende wat ze zei. " Hmpfh , mijn naam zou ik als ik jouw was ook goed onthouden. " Zei hij met een donkere grijns op zijn gezicht. Hij zag de bloodclan poes aandachtig naar zijn lijf kijken en ze bestuudeerde hem van top tot teen , ze dacht even na en liep toen was naar een paar bosjes en ging jagen op een konijn. Firestripe keek toe hoe de techniek van Fury was. en bekeek aandachtig om te kijken of hij nog iets kon leren van haar techniek van de poes. Toen ze de prooi oppakte en gulzig begon te eten kon Firestripe het neit laten om ook iets te vangen. Hij sperde zijn mond open en rook ergens een duif hij zag de duif zitten en zakte vanzelf in jachthouding. hij sloop voorzichtig dichterbij. De geur van het woud maskeerde de geur van hem. Voorzchtig zette Firestripe stapje voor stapje een stap dichterbij de duif. Het zachte bosmos maskeerde de geluiden die hij perongeluk maakte en de duif misschien zou laten afschrikken. Hij wilde niet falen. Zeker niet onder de ogen van een ondere kat uit een andere clan. Toen Firestripe dicht genoeg bij de duig was gekomen wiegde hij nog even met zijn heupen en sprong op. De duif schrok en vloog op maar Firestripe was hem te slim af en graaide hem zo uit de lucht. Hij beet snel de nek van de duif door en de duif was dood. Toen Firestripe de duif bekeek zag hij dat hij een spierwitte duif vermoord had. Meestal waren de duiven die hij ving niet zo wit maar meestal grijs. Firestripe pakte de duif op en wilde hem opeten. Plots bedacht hij zich dat eerst de clan moest worden gevoed en dan pas zichzelf. Zuchtend liet Firestripe de duif vallen en groef een klein kuiltje , stopte de duif erin en gooide er wat grond overheen. Hij ging weer liggen op een plekje waar de zon volop scheen en probeerde wat op te warmen ondanks het ijskoude weer.


Fury meeting Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Fury meeting DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 16:47

Fury was nu al klaar met haar konijn dus liep ze terug naar de kater. Ze lachte kil naar hem en zij: "Ik vang een konijn een jij een suffe duif! Jij had dood moeten zijn in plaats van die duif." Het laatste zijn ze wat achter omdat ze de kater nog niet wilden afstaan. Fury keek hem met bloedrode ogen aan en zij toen nog wat: "Jullie clanmormels voeden toch eerst altijd de clan? Nou wij zorgen voor ons zelf! Die niet voor zich zelf kan zorgen word uit de bloedclan geschopt!" Haar staart zwiepten neidig van de ene naar de andere kant. Fury stond op en rende snel naar het donderpad. Ze zag in de verte een monster aankomen. Ze nam een grote sprong en sprong op het enorme ding dat reed. Ze liet een luide miauw horen zodat de tweebenen erin zouden schrikken. Ze sprong lenig van het ding af en belande op haar zwarte poten. Het monster dat reed verminderde zijn vaart en botste tegen een enorme boom aan. De auto vloog in de fik en de tweebenen erin waren dood. Fury liep er voorzichtig naartoe en keek ze zielig aan. Ze dacht: Er is nooit met de bloedclan wezen te spotten! Ze lachte duivels en keek naar de kater. Wat zou hij er nu van vinden?


Fury meeting 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
Fury meeting DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 18:15

Firestripe zag Fury weer terug naar hem toe lopen toen ze klaar was met het eten van haar pasgedode konijn. Firestripe dacht nog even aan zijn pasgedode duif hoe de geur heerlijk in zijn geurklieren stroomde. Hij zuchtte en keek de Gitzwarte poes aan toen die recht voor hem stond. Ze lachte kil naar hem. " Ik vang een konijn en jij een suffe duif! " Zei de poes tegen hem. Firestripe begon beledigd met zijn staaart te zwaaien. " Tjah je kan niet altijd een konijn vangen hé?. " Zei Firestripe spottend tegen Fury. Hij grijnsde even gemeen naar de poes maar zijn grijns was al lang weer weg toen ze wat zei: " Jullie clanmormels voeden toch eerst altijd de clan? Nou wij zorgen voor onzelf! Die niet voor zichzelf kan zorgen word uit de bloodclan geschopt! " Zei Fury. Ze zwiepte nodig met haar staart zag Firestripe. " Wij ' clanmormels ' zoals jij ons noemt " Zei Firestripe sarcastisch. " Geven tenminste om elkaar. Wij schoppen geen katten uit onze clann die jaren voor ons gedient hebben en de clan hebben beschermt. En we zijn tenminste neit zo duivels als jouw clangenoten. " Zei Firestripe neidig. Hij hoe Fury keek naar een monster die in de verte aankom. Ze nam een frote sprong en landde op het ding, liet een luide mauw horen. De tweebenen schrokken zich dood en slingerde van het donderpad af en knalde tegen een boom en vloog in de fik. Fury sprong er ruim van te voren lening af . Ze liep naar het monster toe en keek 'zielig' naar de tweebenen die dood in het monster zaten. Duivels lachte de Gitzwarte poes en keek Firestripe aan. " Kijk dat bedoel ik nou. " Zei Firestripe zuchtend toen hij naar het afbrandende monster keek met tweebenen in zijn buik.


Fury meeting Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Fury meeting DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 20:17

Fury gaf een luide zucht en keek met haar bloedrode ogen naar de kater. Fury keek hem woest aan en zij: "Ik zou maar je kattenbek houden anders krijg je problemen!" Fury was nog nooit zo boos geweest maar ze werd nog niet zo boos dat ze de kat zou gaan doden. Ze gaf een duivels lachje en liep toen weer terug het bos in. Ze was bij een van de doornstruiken aangekomen en ging er liggen. Ze was zo moe van al die avonturen dat ze nu wel een rustig slaapje nodig had. Ze viel al in slaap en droomde: M..mama papa waarom moet ik dit nou doen? Haar moeder keek haar met haar vellen blauwe ogen aan en antwoorden:Lief kind ik mis je maar je moet een ding onthouden wees altijd moedig en toon geen angst! Wreek op degene die iemand waar van jij hield kwaad heeft gedaan en los het zelf op! Fury wilde terug antwoorden maar de zachte stem van haar moeder was nu al weg. Fury werd schokkend wakker. Ze had hier nou toch niet liggen slapen? Ze knipperde met haar ogen en wachten af.


Fury meeting 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
Fury meeting DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: Fury meeting   Fury meeting Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 20:58

Sorry dat ik neit meer reageer maar ik weet echt niet hoe ik meot reageren op jouow reactie xD


Fury meeting Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fury meeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: