And who are you?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And who are you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldenshadow
Member
And who are you? DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: And who are you?   And who are you? Icon_minitimema 14 mei 2012 - 20:08

Zachtjes trippelde er een goudkleurige kat tussen de schaduwen heen. Ze was bij de grenslijn die de riverclan van de skyclan scheidde, maar dat maakte haar niet uit. Misschien was het juist het uitstapje wat ze nodig had. De laatste tijd ging niet alles zoals de goudkleurige poes wou. Ze stopte toen ze bij de grenslijn was en ging zitten. Ze spitste haar oren, ze hoorde iets. Langzaam kwam ze weer overeind, ze hoorde een muis. dat zou haar misschien afleiden van haar gedachten. Zachjes met haar lichaam tegen de wind in zodat de muis haar niet kon ruiken sloop de goudkleurige poes verder, op haar prooi af. Ze zag het kleine grijze muisje al. Toen drong een vreemde geur haar neus in, ze wist zeker dat het van een kat was, en de muis wist dat blijkbaar ook, want de muis ging er van door. De goudkleurige poes bleef stil zitten totdat ze het gestalte van een andere kat zag verschijnen. Haar oren gingen wat naar achteren toe, en haar staart ging heen en weer, ze wachtte tot de kat dichterbij was en sprong uit de struiken, op hem af. vlak voor de kat stopte ze. 'wie ben jij?' vroeg ze niet al te vriendelijk aan de kat die voor haar stond. Haar goudkleurige staart zwiepte heen en weer terwijl ze hem met haar goudkleurige ogen bleef aankijken, wachtend op antwoord.


only Fluffytail


And who are you? 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
And who are you? Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Fluffytail
Member
And who are you? DPKsfdL
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons old
Gender:
Rank:
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 14:44


Stil liep de poes door het bos. Haar pootkussentjes lieten telkens een zeer zacht plof-geluidje horen als ze op de grond kwamen en de blaadjes ritselden onder haar poten. Even keek ze naar de lucht, het was stralend blauw met maar enkele wolkjes. Het zonnetje deed haar best om de aarde te verwarmen en te verlichten. Dat lukte ook. Het was heerlijk warm en een zacht briesje maakte het lekker aangenaam. Rustig liep Fluffytail verder, vrolijk sprong ze over een boomstam en brak ze per ongeluk een takje onder het gewicht van haar voeten. Ze greens even en keek even rond. Ze was nu vrij dicht bij de grens van de Skyclan en de Riverclan. Hmm, eigenlijk wel interessant. Zou ze eens verder gaan kijken? Snel liep ze wat dichterbij en rook toen plots iets. Het was een riverclankat dat was zeker, maar het was geen oude geur. De kat was hier nog maar pas geweest. Nieuwsgierig besloot ze de geur te volgen. Met haar oortjes vrolijk omhoog en haar neusje speurend naar de geur liep ze verder. Toen ze iets verder plots een Riverclankat zag jagen liep ze er naar toe. Het muisje waar op ze aan het jagen was, had Fluffytail duidelijk gehoord en een lichte grijns verscheen op der gezicht. Even was ze de kat kwijt, maar kreeg die al snel weer in het zicht toen het dier opeens voor haar sprong. Even schrok ze, maar vermande zichzelf snel en keek de rivelclankat rustig aan. 'wie ben jij?' vroeg die niet al te vriendelijk, 'Fluffytail,' antwoorde ze rustig, 'En jij bent?' Even keek ze naar de grens, ze stond nog steeds op Skyclangrond, dus daar kon de poes al in ieder geval niks op zeggen. 'En je weet toch dat dit Skyclan grond is hè?' vroeg ze toen maar en wees even naar de grens naast hen.
And who are you? 07c491f3d48309e318f224a


And who are you? Fluffytailos
And who are you? Fluffytail
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
And who are you? DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: And who are you?   And who are you? Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 8:15

Haar oren lagen in haar nek toen ze de skyclan poes zag. ze zwiepte met haar staart heen en weer en keek naar de witte poes die voor haar stond met haar goudbruinige ogen. Ze hoorde als antwoord op haar vraag de witte poes zeggen dat ze Fluffytail heette. Daarna hoorde ze de poes vragen hoe ze heette, voordat ze antwoord kon geven hoorde ze de poes zeggen dat ze op Skyclan grond stond. ze gromde even en keek naar de grens, het maakte haar niet echt uit. die witte poes voor haar had haar jacht verstoord, en daar had ze meer een hekel aan, dan dat ze over de grens heen ging. 'ik weet wel waar ik ben' zei ze als antwoord. haar staart zwiepte langzaam heen en weer. haar snorharen trilde een beetje. Ze liet haar dreigende houding iets varen, en ging zitten, met haar staart om haar poten heen geslagen. ze keek de witte poes aan. 'Goldenshadow' zei ze daarna toch ook maar, omdat de skyclan poes het misschien als een belediging zou kunnen opvatten dat ze haar naam niet zei. ze bleef de witte poes aankijken, afwachtend wat er zou gebeuren.


And who are you? 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
And who are you? Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And who are you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: