Are you Kearn?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you Kearn?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fury
Member
Are you Kearn? DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Are you Kearn?   Are you Kearn? Icon_minitimema 14 mei 2012 - 20:15

Voetstappen liepen gerust door het bos. Fury was besloten om een klein eindje te gaan wandelen of een van die clanmormels te doden. Ze hoorde een klein geritsel onder een boom dus sloop ze er stilletjes heen. Ze sprong op het beestje wat zat te knabbelen. Fury ving het diertje tussen haar scherpe klauwen en slokte het naar binnen. Ze likte haar klauwen af van het roden bloed en liep weer verder. Haar rode ogen twinkelde in de vellen lichte zon. Fury was op een klein velde aangekomen en rukte het prachtige gras uit de grond. Ze was duivels gewoon uitzonderlijk duivels. Ze trippelde naar een grote boomstam en zag een andere kat. Fury dacht Nu scheld ik die clanbeesten uit! Ze antwoorden: "Stom beest wat moet jij hier nou?Wil je vechten met een bloedclankat?" Ze keek de kater aan. En toch kende ze de grijze kater. Na een paar tellen staan kijken zij ze: "OOO s...sorry Kearn ik wist niet dat jij het was!" Ze liet een luid gesnor uit haar keel komen en wachten af.


Are you Kearn? 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Are you Kearn? DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Are you Kearn?   Are you Kearn? Icon_minitimema 14 mei 2012 - 20:45


Kearn was op jacht, aan een aardig tempo liep hij door het bos. Al snel rook hij een muisje. Zo snel hij kon sloop hij erop af. Toen hij bijna bij het muisje was liep het weg, het had Kearn nog altijd niet gezien en liep niets vermoedend weg. Kearn probeerde onopvallend erachteraan te lopen maar dat lukte niet goed. Al snel had het kleine diertje hem ontdekt en liep het zo snel het kon weg. Zonder twijfellen liep de grijze kater achter het muisje aan. Hij volgde het een klein veldje op. Daar lag een grote boomstam, acher de boomstam kroop het muisje in zijn hol. Kearn stond er een beetje naar te kijken. Toen besloot hij nog een poging te doen om het diertje te pakken te krijgen. Hij groef het holletje open, al zijn aandacht was daarop gericht. Toen hoorde hij een stem zeggen: "Stom beest wat moet jij hier nou? Wil je vechten met een bloodclankat?" Geschokken keek Kearn naar de bovenkant van de boomstam. Daar zat een zwarte bloodclankat met rode ogen, onmiddelijk moest hij denken aan Malona met haar rode ogen. Maar voor de Kearn toch kon antwoorden op het rare zinnetje van de kat zei die al: "OOO s...sorry Kearn ik wist niet dat jij het was." Zonder te twijfellen zei hij: "Niet erg hoor, iedereen maakt fouten." De zwarte kater grinnikte. Hij vond het eigenlijk wel een beetje grappig hoe ze een fout maakte met een zinnetje

Inspi loos


Kearn:

Funny Danbo:
Are you Kearn? CupcakekearnAre you Kearn? 1052k40Are you Kearn? MalonalovekearnAre you Kearn? Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Are you Kearn? DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Are you Kearn?   Are you Kearn? Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 17:02

Fury keek naar Kearn die zij: "Geeft niet iedereen maakt wel is fouten. Fury keek hem aardig aan en zij: "Daar heb je wel... gelijk in Kearn! Fury vond het niet leuk dat de kat gelijk had maar het was niet anders. Haar staart zwiepten rustig van de ene kant naar de andere kant. Haar bloedrode ogen glommen in de felle zon en haar zwarte pels glom ook. Af en toe kwam er een klein briesje langs. Ze keek naar het mooi gras onder haar poten. Ze liet haar nagels zien en stak het en de grond en haalden het mooie weg. Fury was gewoon duivels uitzonderlijk gewoon. Ze liet een brede duivels lag zien en stond op. Ze had wel honger gekregen dus rende ze het bos in. Nog niet eens naar een paar tellen rook ze muis en ging in een jachthouding verder. Ze sloop als maar dichter en dichter. Toen ze bij het beestje was sprong ze erop en boorde haar buitengewone nagels in het beestje dat op een zaadje zat te knabbelen. Ze nam het diertje tussen haar kaken mee terug. Ze trippelde vrolijk naar Kearn toe liet de muis vallen en zij: Nu is het jou beurt Kearn!" Haar rode ogen keken vol trots naar de kater en wachten af.


Are you Kearn? 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you Kearn?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: