What do you need?![open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What do you need?![open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Iciclea
Member
What do you need?![open] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
115

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons.
Gender:
Rank:
Iciclea
BerichtOnderwerp: What do you need?![open]   What do you need?![open] Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 9:12

Een wit met zwarte schoonheid donderde door de hoogstenen. Het was nacht, en de felle maan liet haar glanzende vacht schitteren. Haar groene ogen schenen fel tegen de stenen. Ze heette Iciclea, en ze was een rogue. Haar klauwen glansden in het maanlicht. Onder haar poten zat een muisje, die zacht piepte. " Houd je mond" siste ze en doodde het dier. Ze pakte het in de bek en begon eraan te knabbelen. Haar ogen waren gesloten. Ze hoorde een paar voetstappen achter haar. Met een ruk draaide ze haar hoofd om. Niks. Ze haalde haar schouders op en at weer verder. Het muisje was sappig. De zilverpels scheen fel en liet Iciclea's vacht meer stralen. Weer hoorde ze geritsel. De spitste haar oren en keek in het rond. "Hoi" zei ze droogjes. Geen reactie. Ze at weer verder, de wind lag stil op de schouders van Iciclea. na ze het diertje op had liet ze de botjes liggen, en stond op. "Ik heb geen idee wie je bent, dus laat je zien, okee?" zei ze humoristisch. Het geritsel kwam uit de struiken, en als een schaduw sprong ze op de kat in het donker. " Als ik iets zeg, wil ik wel antwoord" zei ze. " So, what do you need?! From the beauty of the night?!" zei ze. haar vacht glansde, ze lachte een prachtige scheve lach. De gebruikte haar nagels niet, ze stond gewoon op de kat. De wind woei en liet haar vacht waaien. " give me a answer! " zei ze. Ze bleef op de kat staan en wachtte op een antwoord, terwijl de zon haar schoonheid leek blinken.

[open]


What do you need?![open] Icil
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:..
..:Find the perfect in the moonlight:..

Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blecky
Member
What do you need?![open] DPKsfdL
Superkat
276

CAT'S PROFILE
Age: Young enough
Gender:
Rank:
Blecky
BerichtOnderwerp: Re: What do you need?![open]   What do you need?![open] Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 13:39

Blecky liep voorzichtig in de richting van de Hoogstenen, een groep gigantische rotsen. Ze was een Rogue, maar niet slecht of gemeen. Ze hield ervan om anderen te helpen met hun problemen en ze zou alleen vechten als het echt nodig zou zijn. Een koude bries blies door haar vacht terwijl ze sneller begon te rennen. Toen ze de Hoogstenen naderde stond ze even stil en bekeek vol verwondering de bergen waarvan de toppen zwart afstaken tegen de witte maan, die ongeveer voor een kwart vol was. "Wow..." Zei ze en liep langzaam en met haar hoofd op de bergen gericht. De maan weerspiegelde in haar groene ogen terwijl ze steeds verder richting de in schaduwen gehulde voet van de Hoogstenen trippelde. Blecky stopte toen ze een onbekende geur rook, waarschijnlijk een andere Rogue. Voorzichtig naderde ze de plek waar de geur vandaan kwam, het kwam ergens tussen de struiken vandaan. Ze dook ineen en sloop zo dicht mogelijk tegen de grond de struiken in, ze wilde zo min mogelijk geluid maken. De grond was modderig en koud kwam na een tijdje omhoog, nat en koud, waarbij de takken van de struiken bewogen en een ritselend geluid maakten. De wit met zwrate poes aan de andere kant van de struiken had haar gehoord, want ze begon tegen haar te praten. "Ik heb geen idee wie je bent, dus laat je zien, okee?" Zei ze. Blecky deed alsof ze er niet was, want deze kat leek niet echt op een Kittypet die tegen alles en iedereen aardig is. Maar de kat had haar al gezien en besprong haar. "Als ik iets zeg, wil ik wel antwoord" zei ze. " So, what do you need?! From the beauty of the night?!" Het duurde even voordat Blecky het doorhad dat de poes haar nagels niet in haar had gezet, maar haar gewoon met haar poten tegen de grond drukte. "Give me answer!" Siste de zwartwitte poes. "Rustig! Ik wil helemaal niets van je." Zei Blecky tegen de poes "Je moet me wel eerst de kans geven om te praten voordat je boos wordt dat ik niets zeg." Ze duwde de kat van zich af en ging rechtop staan. "Mag ik niet even hier de Clangebruiken komen bestuderen? Ik wil gewoon wat meer te weten komen over hoe de Clans leven en daarom kwam ik hier om de Maansteen te zien."


What do you need?![open] 2d8roeq
I'm gonna save the world tonight
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclea
Member
What do you need?![open] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
115

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons.
Gender:
Rank:
Iciclea
BerichtOnderwerp: Re: What do you need?![open]   What do you need?![open] Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 13:49

What do you need?![open] Icicleakader
Iciclea
See the beauty in the moonlight


"Je moet me wel eerst de kans geven om te praten voordat je boos wordt dat ik niets zeg." Ze duwde Iciclea van zich af en ging rechtop staan. "Mag ik niet even hier de Clangebruiken komen bestuderen? Ik wil gewoon wat meer te weten komen over hoe de Clans leven en daarom kwam ik hier om de Maansteen te zien." zei de poes. "Sorry" zei ze beschaamd en keek naar de kat. "Automatische aanvallen. Je kunt maar nooit voorzichtig genoeg zijn. Maar ehh... Clangebruiken leren?" zei ze. "Zullen we die Maansteen gaan zoeken samen?" zei ze. Ze wist eigenlijk niet zo veel over die Clans. Dus nu was ze nieuwsgierig als de nacht. Ze liep verder. De kwart gevulde maan verdween achter de donkere wolken. Ze liep weg, in de richting van de grote rotsen, waar je zo zelfmoord zou kunnen plegen. Grote punten staken uit, die vast pijn zouden doen aan je als je zou vallen. "We kunnen ook gewoon de Clans zelf bespioneren, dan weet je ook over de gebruiken." zei Icicle droogjes. Ze keek met haar groen-amber kleurige ogen naar de zwarte kat, die haast niet te zien was 's nachts.



What do you need?![open] Icil
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:..
..:Find the perfect in the moonlight:..

Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
What do you need?![open] DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: What do you need?![open]   What do you need?![open] Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 15:34

Stripe liep maar wat rond. Ze was zoals zo vaak verdwaald maar het maakt haar niets uit. Ze was eraan gewend geraakt en tot nu toe was ze altijd toch thuis gekomen. En ze was ook nog nooit gewond geraakt, op een paar krassen van doornstruiken na. Dus ze zwierf gewoon verder. Ze was wel beter voorbereid dan eerst. Nu zette ze om de zoveel meter een paar krassen op een boom om die later te kunnen herkennen. En ze rook om de zoveel tijd of er gevaar in de buurt was die haar kon verwonden. Ruiken? Opes... Ze had al een poosje niet bepaald goed opgelet. Meteen snoof ze, snel en vluchtig want ze verwachtte niet bepaald een vijand in deze buurt. Opeens stopte ze wel helemaal. Ze rook wel wat! Ze rook nog een keer en weer drongen de geuren, verse geuren, van de katten in haar neus. Ze schrok en twijfelde over wat ze moest doen. Maar uiteindelijk won haar nieuwsgierigheid het van haar voorzichtigheid. Rustig en met haar buik dicht bij de grond sloop ze naar de plek waar de geur sterker word. Heel stil ging ze in de bosjes zitten en gluurde ze er door heen. "Automatische aanvallen. Je kunt maar nooit voorzichtig genoeg zijn. Maar ehh... Clangebruiken leren?" hoorde ze zeggen. Ze keek de richting op waar het vandaan kwam. En ze zag een witte kat met gele ogen, ze zag nog net een paar zwarte vlekken op haar vacht. "Zullen we die Maansteen gaan zoeken samen?" Ging de kat verder. Maansteen? Wat was dat ook alweer? Ze had geen idee... Ze probeerde te kijken tegen wie ze dit zei. Pas na even staren zag ze een Zwarte kat zitten. Of was het een poes? Ze wist het niet... ze was niet bepaald goed in geuren uit elkaar te halen.. Ze rook katten wel maarja.. meer kon ze ook niet. Ze hoorde de witte kat nog wat zeggen maar ze wist genoeg... Dit was niet bepaald gevaarlijk en ook niet spannend. Ze draaide zich om. KRAK! klonk er. Meteen stond ze stokstijf stil. Onder haar lagen 2 halve takjes die net onder haar poot gebroken waren. Hadden ze het gehoord? Was ze betrapt? Ze maakte zich snel zo klein als ze kon. In de hoop dat ze haar niet konden vinden als ze haar hadden gehoord.

flut Smile


What do you need?![open] Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclea
Member
What do you need?![open] DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
115

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons.
Gender:
Rank:
Iciclea
BerichtOnderwerp: Re: What do you need?![open]   What do you need?![open] Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 8:56

What do you need?![open] Icicleakader
Iciclea
See the beauty in the moonlight


Opeens vulde de Hoogstenen zich met het geluid van een takje. KRAK! klonk het. Iciclea spitste meteen haar zwartgekleurde fijne oortjes en keek met haar groen-amberen ogen naar de bosjes. Ze liep naar de bosjes toe. Een klein kittentje zat verscholen in de bosjes en keek haar angstig aan. "Hoi" zei ze aardig tegen het kleintje. "Wat doe jij hier zo laat?" zei ze aardig. De maan was tevoorschijn gekomen en liet de vachten schijnen. "Kom maar mee, we zullen je niks doen" zei ze. Ze wenkte het poesje met haar staart, waar op de top een zwart puntje zat. Ze ging weer bij de zwarte kat zitten. "Och, wat onbeleefd. Ik ben me vergeten voor te stellen. Ik ben Iciclea, dat is..." ze liet de andere Rogue spreken, waarvan ze zelf eigenlijk de naam nog niet wist. Normaal was Ici nooit zo beleefd. Maar tegen kittens kon je het niet kwalijk nemen. Ze glimlachte en keek naar de poezen.




What do you need?![open] Icil
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:..
..:Find the perfect in the moonlight:..

Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you need?![open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: