jacht patrouile



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 jacht patrouile

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runningwind
Member
jacht patrouile  DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: jacht patrouile    jacht patrouile  Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 17:16

in de stralende ochtend was runningwind opeens klaar wakker met ze suffe gezicht liep die naar buiten over het modderige zand want gister had het hard geregens en zag in het midden twee katten met elkaar te stoeien. hij was wel blij dat er leerlingen zijn ze hoop dat ze ook en mentor word happy . runningwind liep toen hongerig naar de eet plaats en pakte een harige muis wat ze lieveling was. en ging toen met ze muis bij de andere krijgers eten. toen opeens kwam iemand naar hem toe met een seriese blik vroeg aan hem met een vriendelijke stem om misschien mee te gaan met de jacht patrouille met de andere twee krijgers. oke ik ga wel mee. oke kom mee naar de uitgang we gaan zo vertrekken toen liepen ze samen naar de uitgang en zacht de andere twee katten. de andere katter heete firestreep en de andere heette witstorm de leider van de groepje van de patrouile was de comedant. toen liepen ze rennend de poort uit op zoek naar voedsel toen ze eindelijk bij de kuil waren rookte [witstorm] opeens een onbekende geur. toen siste [witstorm] dat we moesten bukken en de andere gingen gelijk bukken en zagen opeens een andere clan kat
angry. toen opeens rookte de onbekende kat de 4 katters van de jacht patrouile en ging toen in de aanval houding zitten met ze haren overeind runningwind wou net in de aanval gaan toen opeens een schreeuw hoorden runningwind werd opeens aan ze staart getrokken door de onbekende kat en toen opeens herkende runningwind met ze shy wie het was het was confused tijgerklauw!!!!!!!!. toen opeens werd tijgerklauw omsingelt door witstorm,vuurstreep en de comedant en zei dat die runningwind moest loslaten met ze angry angry. toen hij runningwind losliet zei hij dat ze wegmoesten en meteen maar de jachtpatrouile ging niet weg maar ze omsingelende tijgerklauw en namen hem mee naar het kamp. toen ze in het kamp waren waren alle katen aan het tongen met elkaar toen ze tijgerklauw zaggen als gevangenen kwamen de katten meteen overeind. en liepen naar de jachtpatrouile met hun ernstige gezichten
toen kwam de leider tevoorschijn en die liep met een boze ogen keek die naar tijgerklaun en toen vertelde [runningwind] het hele verhaal en toen zei de leider we moeten beslissen angry angry angry tijgerklauw kwam meteen in protest Mad Mad en ging het net regenen de andere katters gingen meteen naar hun schuilplaast en de jachtpatrouile nam tijgerklauw mee met de leider naar ze hol. het hol was helemaal vol met mossen en bladderen en de grond was modderig nog steeds toen sprong de leider op ze bedje en ging toen voor tijgerklauw staan en de patrouile namen meteen hun plek in om te bewaken dat het misschien tot een gevecht zou uitkomen angry. morgen het vervolg geef snel tips ik vind al wel een beetje leuke teks geef snel tips of meld je aan of je mee wilt doen straks in het verhaal dat we echt op jacht gaan. happy happy happy happy happy happy happy happy happy happy


Laatst aangepast door Runningwind op wo 16 mei 2012 - 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
jacht patrouile  DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: jacht patrouile    jacht patrouile  Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 17:35

Volgensmij begin je pas met RPG'en Ik heb wat tips

1. Schrijf min. 5 regels Wink.
2. Zet de tekst die jouw kat zegt tussen aanhalingstekens ( " ) en geef het een opvallend kleurtje.
3. Beschrijf meer over jouw kats gevoelens , emoties , geur of omgeving zodat je tekst groter wordt.


jacht patrouile  Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sealife
Member
jacht patrouile  DPKsfdL
Tanyaaaa
112

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Sealife
BerichtOnderwerp: Re: jacht patrouile    jacht patrouile  Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 20:35

Even wat tips

1. Gebruik geen! smiley's dat ziet er echt niet uit.
2. 'Tijgerklauw omsingelt door witstorm,vuurstreep' Voor de andere personen gebruik je nederlandse namen. Hier moeten de namen in het engels voorbeeld:

Fireheart=Vuurhart.
Graystripe=Grijsstreep
Bluostar=Blauwstar
Tigerclaw=Tijgerklauw
Whitestorm= Witstorm
Firestripe=Vuurstreep

Snap je?

3. Gebruik hoofdletters bij de namen, en aan het begin van een zin.

Dus Niet! dit: in de stralende ochtend was runningwind opeens klaar wakker met ze suffe gezicht liep die naar buiten over het modderige zand want gister had het hard geregens en zag in het midden twee katten met elkaar te stoeien. hij was wel blij dat er leerlingen zijn ze hoop dat ze ook en mentor word .

Maar dit: Op een stralende ochtend werd Runningwind wakker. In een eer was hij klaar wakker. Met nog een beete slaperig gezicht liep hij naar buiten. Over modderig zand welliswaar, het gisteren namelijk geregend. In het midden waren twee katten aan het stoeien. Hij kreeg aandrang om mee te doen. Met moeite negeerde hij het. Hij was blij dat er veel leerlingen zijn. Hij hoopte namelijk dat hij mentor werdt.

Zie je mijn post is al een stuk langer.

4. Let op je speling voorbeeld Jij schreef: want gister had het hard geregens maar het moet geregend zijn.

5. Je mag best leestekens gebruiken.

6. Vergeet niet wat hij zegt tussen aanhalings tekens te zetten. Dus: Runningwind zei kom we gaan. Maar: Runningwind zei "Kom we gaan." Snap je?

7.Zet niet tussen elk stukje tekst een regel met niets.

8. Nou zeg je Bijvoorbeeld wat Whitestorm(Witstorm) zegt maar dat moet hij zelf doen.


Ik hop dat je hier wat aan hebt. Trouwens ik wil wel meedoen met het verhaal. Dan kan ik je ondertussen tips geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
jacht patrouile  DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: jacht patrouile    jacht patrouile  Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 21:15

Wat de anderen ook al hebben gezegd: geen smileys, je mag andere katten niet besturen, enz..
Ook moet je beter letten op hoofdletters: elke zin begint met een hoofdletter en namen zijn met een hoofdletter.
Hopelijk heb je iets aan de tips ^^


jacht patrouile  2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
jacht patrouile  DPKsfdL
Danii
285

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: jacht patrouile    jacht patrouile  Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 0:04

x3 toen ik reageerde was het nog maar een postje van 3 zinnen. Maar ik wil best wel met jouw oefenen voor de echte RPG. En je mag geen powerplay doen. Ook niet in de training.


jacht patrouile  Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
jacht patrouile  DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: jacht patrouile    jacht patrouile  Icon_minitimezo 20 mei 2012 - 12:56

1 Gebruik geen! smiley's dat ziet er echt niet uit.

2 Engelse namen.

Enz. Die smiley's daar heb je er echt veel van neergezet echt een troepje...


jacht patrouile  2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
 
jacht patrouile
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: